“Ustad”
dərgisinin mart sayı
Dərginin redaktoru Səbuhi Şahmursoyun məlumatına
görə, 34-cü sayda
müxtəlif məzmunda
araşdırma yazılar,
esselər, hekayə və şeirlər, müsahibələr və
digər sənət yazıları yer alıb.
Dərginin bu sayı baş redaktor Şəmil
Sadiqin “Teatrımızın
dirilişi” yazısı
ilə başlayır.
Məqalə İlqar Fəhminin
“Mənəm, mən...”
mistik-psixoloji dramı
əsasında YUĞ teatrının
hazırladığı tamaşa
haqqındadır.
Mədəniyyət və Turizm naziri Əbülfəs
Qarayevlə müsahibədə
müasir kitabçılıq,
mədəni tədbirlər
fonunda kitaba maraq, regionlarda kitab oxuma həvəsi
və s. haqqında danışılıb.
“Ustad”ın bu sayında filologiya üzrə elmlər doktoru Elnarə Akimovanın, Dino Busattinin
“Tatar çölü” romanı
haqqında yazısı
verilib.
Günümüzdə poeziya yaradıcılığının
ilk xatırlananlarından olan
Səlim Babullaoğlunun
“Noyabr gündəliyi”
də “Ustad”ın bu sayında dərc olunub.
Azərbaycan mühacirətinin ən görkəmli nümayəndələrindən
olan Süleyman Təkinərin sovet tənqidi haqqında
1959-cu ildə Almaniyada
çap olunmuş məqaləsi Azərbaycan
dilinə uyğunlaşdırılaraq
dərc olunub. Məqalədə sovet tənqidçilərinin
Rəsul Rza yaradıcılığına münasibəti
qabardılır.
AMEA-ın əməkdaşı filologiya üzrə fəlsəfə doktoru Nərmin Cahangirova müasir türk ədəbiyyatından Hakan
Bıçakıçının hekayələrini tərcümə
edərək “Ustad”ın
bu sayına təqdim edib.
Azərbaycan bölgələrində son illərdə
yaranan ədəbiyyatın
janr və forma müxtəlifliyi, toxunular
mövzular və s. barədə Nizami Hüseynovun “Bölgələrdə
nədən yazılır?”
məqaləsində məlumat
verilib.
Pərvinin tərcüməsində Aykut Ərtoğrulun “Dünyanın ən qəzəbli hekayəsi”,
Camal Şakarın “Bəzən gələcək
gəlməz”, Güray
Süngünün “İşıqlı
baş”, Nəcib Tosunun isə “Balaca Bərivan” hekayələri, Ceylan Mumoğlu tərcüməsində
isə Səid Faiq Abasıyanıqın
“Açıq səma
altında otel” hekayələri dərginin
bu sayında yer alıb.
Kino-resenziya rubrikasında
Kamran Şeyxzamanlı Con Lennonun
ölümündən bəhs
edən “27-ci hissə”
filmi haqqında yazıb. Filmdəki “Çovdarlıqda uçurumdan qoruyan” əsəri ilə qəhrəmanın taleyi arasındakı paralellər
şərh edilib.
Şeir rubrikasında Emin Pirinin, Orxan Yaşarın və Vasif Zöhraboğlunun şeirləri dərc olunub.
İki eksperimental hekayə də “Ustad”ın 34-cü
sayında yer alıb: Fərid Məmmədovun “Uçmağı
öyrənmək” və
Uraqanın “Qurban” hekayəsi.
Eyyub Məmmədovun
“Finişdən o yandak
həyat” esse-yazısı
Salam Sarvan yaradıcılığına
həsr olunub.
Dərginin sənət rubrikasında
“Kubizm – inteqrativ sənət” haqqında araşdırma yazı verilib. Rəssamlıqda kubizmin doğuluşu,
əsas nümayəndələri
və digər sənət sahələrində
təzahürü barədə
araşdırmanın müəllifi
Nizami Hüseynovdur.
Artıq bir neçə saydır ki, davam edən “Kitabını göstər
– kitabla fotosessiya” rubrikasını bu dəfə model Nur Hüseynova təqdim edib.
“Ustad”ın mart
sayını artıq
kitab mağazalarından
əldə edə bilərsiniz.
Qədir, Cavid.
525-ci qəzet.- 2020.- 6
mart.- S.11