Alban məbədinin ahı və məkkədən gələn "Quran"
Qarabağ haradan başlayıb, harada
qurtarır?
Bu sualın doğru və dolğun
cavabını verməkçün Qarabağın hansı
sərhədlər içində yerləşdiyini bilmək
azdır.
Əslində, mahiyyətcə
Qarabağın ölçüsü Azərbaycanın
özünün hüdudlarından da çox-çox
genişdir.
Məgər "beşik"
deyəndə yalnız körpəykən
sığışa bildiyimiz xırdaca yuvanı
düşünməklə kifayətlənmək olarmı?
Beşik hər insançün
həm özünün başlanğıcının, həm
başlanğıca qədər gələn
şəcərəsinin, həm də sonra davam etmiş
yolunun nişanəsidir.
Söz yox, Yurdun hər
qarışı əzizdir. Amma
Vətənin o yerləri ki, oralar əcdadımızın ilk
beşiyi olub, Qobustan, Azıx, Gəmiqaya, alovu heç vaxt
sönməyən Suraxanı... və
neçə-neçə bu qəbil əzəli və qutsal
məskənimiz ki, elə ən ulu
dədə-babalarımıza ana qucağını
əvəz edib, - onların dəyəri, mənası,
əlbəttə, daha yüksəkdir.
Qarabağı vəsf edənlər ona adətən lap
çoxdan dillərə düşmüş bir
bənzətməni qoşublar: "Musiqi beşiyi".
Yox, Qarabağ təkcə musiqimizin
beşiyi deyil, ilk insanımızın,
bütövlükdə Adəm övladının ilk
beşiklərindəndir.
Axı milyon-milyon yarım illik zaman parçasının
izlərini özündə hifz edən Azıx mağarası
tək Qarabağın deyil, elə Azərbaycanın,
bütövlükdə bəşərin bu gün torpaq
üstündə var olan ilk beşiklərindəndir, yurdumuzun
və Qarabağın göz önündəki "doğum
şəhadətnaməsi"dir!
Elə ilk beşik olduğundandır
ki, minillər, yüzillər boyu bu füsunkar yerlərdə
mədəniyyətimizin də bulaqları qaynadı,
millətimizin imzasına çevrilən qatar-qatar
abidələr yaradıldı.
Düşməninsə ilk
hədəfi elə bu imza idi.
Torpağa sahib çıxmaq
istəyən qəsbkar ən əvvəl bu imzanı
silməyə çalışırdı.
Pozub yerində öz eybəcər,
qəlp imzasını atmaq istəyirdi.
Səbəbsiz deyil ki, Azərbaycan dövlətinin
başçısı İlham Əliyev illər boyu ən
müxtəlif beynəlxalq kürsülərdəki
çıxışlarında, yüksək səviyyəli
danışıqlarında, pırtlaşıq Qarabağ düyününü
açmaq yolundakı ən güzəştsiz
müzakirələrdə mütləq söhbətin bir
səmtini əsir torpaqlarımızda babalardan bizə saxlanc
olan irsə yönəldirdi, bu sərvətlərdən
nigaranlığını bəyan edirdi.
Və millətinin mədəni irsi və
keçmişinə həssas, canıyanan
münasibətdə də Prezident İlham Əliyev elə
əsl atasının balasıdır ki, var!
1969-cu ildə unudulmaz Heydər
Əliyev Azərbaycana rəhbərliyə başlayanda
oçağkı Sovet İttifaqında qabaqda
getməyənlərdən olan respublikanın
qayğıları çox idi və onu
dirçəltmək, irəlilətməkçün
görüləsi mühüm işlər də nə
qədər desən. Ancaq Azərbaycanın
yeni cavan rəhbərinin qol çəkdiyi ilk
sərəncamlardan biri maddi-mədəni abidələrimizin
araşdırılaraq yenidən siyahıyaalınması
haqqında olmuşdu. Çünki yaxşı
anlayırdı ki, hər xalq, illah da mədəniyyət
üstündə köklənmiş Azərbaycan
üçün maddi-mədəni irs,
abidələr təməldir, yalnız keçmiş deyil,
həm də müasirlikdir, təkcə tarix yox, həm də
çağdaş siyasət, ən mötəbər
özünütəsdiq, özünüifadə
vasitəsidir.
Prezident İlham Əliyev İkinci
Qarabağ müharibəsi tamamlanandan sonra azad olunmuş
yurdlarımıza etdiyi hər səfərindən sonrakı
hər çıxışında qəlb ağrısı
ilə şəhərlərimizin, kəndlərimizin
büsbütün tar-mar edildiyini, bir salamat tikilinin
qalmadığını söyləyirsə, onu daha çox
ağrıdan yalnız uçulub-dağıdılmış
müasir binalar deyil.
Özü də vəd edir, biz də
əminik ki, yeni, dəfələrlə qəşəng
binalar da inşa ediləcək, körpülər də
tikiləcək, yollar da salınacaq.
Lakin yerlə-yeksan edilmiş qədim qəsrləri,
qalaları, minillər, yüzillərlə Qarabağın
düzənlərində dikəlmiş qocaman daş
heykəlləri, 70-dən artıq türbəni, yer
üzündən silinmiş tarix dolu 150
məzarlığımızı, Mir Möhsün
Nəvvabın öz əliylə həyətinin
divarlarına çəkdiyi və artıq divarla birgə yox
edilmiş rəsmləri... və nə qədər belə
incini nə sayaq dirildəsən?
Axı o yadigarların hər biri bu
millətin, bu yurdun çöhrəsinin cizgiləri idi.
... Prezident İlham Əliyev sükan
arxasındadır, təbii ki, Vətənin
əsarətdən qurtarmış bu yaralı, həndir-hamar
yolları ilə getmək, indi, düşməni xar edəndən
sonra sərbəst irəliləmək
bəxtiyarlıqdır. Amma sağa baxır, sola
baxır, ürəyindən qara qanlar axır:
"Vəhşi düşmən bizim kəndlərimizi
nə günə qoyub, biz hansı vəhşilərlə
üz-üzə idik, biz hansı vəhşiləri
məğlub etmişik. Bütün dünya
bunu görməlidir.
Bir dənə də salamat bina yoxdur,
hamısını dağıdıblar. Evlərimizi, kəndlərimizi dağıdıblar,
torpaqlarımızdan istifadə ediblər. Bütün hərbi cinayətlərə
görə düşmən cavab verəcək. Biz Ağdam şəhərinə də
jurnalistləri, o cümlədən xarici jurnalistləri,
diplomatik korpusun nümayəndələrini dəvət
edəcəyik. Qoy gəlsinlər,
görsünlər".
Xatırlayıram.
Dağlıq Qarabağdan qayıdan əcnəbi diplomatlar,
ATƏT-in Minsk qrupunun həmsədrləri Ümummilli lider
Heydər Əliyevə Şuşa məscidindən qopmuş kiçik
bir kaşı qırığı gətirmişdilər.
Heydər Əliyev heç bir söz
demədən xeyli o Vətən qəlpəsinə baxdı,
köks ötürdü və təsəvvür eləyirdim
həmin anlarda qəlbi necə göynəyir, hissləri
necə tarıma çəkilib.
Gövhər ağa məscidinin minarəsindən
qopmuş üstü naxışlı bu kaşı parçasını
gətirən diplomat öz aləmində
bəlkə də fikirləşib ki, bu, bir xoş ovqat yaradan
hədiyyə kimi qavranılacaq.
Ancaq düşünün ki, Heydər Əliyev kimi
qürurlu, əzmli, güclü bir insana Vətənin ayaq
basa bilmədiyi hissəsindən daşı-torpağı
yadigarlıq kimi yadlar gətirir.
Oxşar ağır hissləri
Prezident İlham Əliyev də yaşayıb. Və yəqin ki, bir dəfə yox.
Dəfələrlə!
2020-ci il noyabrın 23-dür, 27 illik
həsrətdən sonra Prezident İlham Əliyev Ağdama
birinci dəfə gəlib və bir kədərli xatirəsini
də bölüşür: "Bu gün Ağdam şəhərini
dağılmış vəziyyətdə görmək
çox ağrılıdır. Amma mən bir neçə il bundan əvvəl bu bölgədə
olarkən, bizim səngərlərdə ikən o binanı
binoklla görmüşəm. Bu hissləri
sözlə ifadə etmək çətindir, mümkün
deyil. Öz torpağımızda öz
şəhərimizi, bax, o binanı binoklla uzaqdan
görmək, buraya gələ bilməmək nə
qədər ağrılı idi. Dəfələrlə
təmas xəttində olarkən, səngərlərdə
olarkən fikirləşirdim ki, gün gələcək, biz
qayıdacağıq, biz öz ərazi
bütövlüyümüzü bərpa
edəcəyik".
Prezident İlham Əliyev də,
millətimiz də xoşbəxtlərin xoşbəxtidir ki,
könül dağlayan bu duyğuların hamısı
bizimçün artıq keçmişdir, arxada qalmış
qarışıq və qorxunc röyadır.
Bütün bu bel bükən, ruhu məngənədə
imiş kimi sıxan işğal illəri boyunca daim
cavabsız suallar beynimi gəmirib: axı biz kimsənin
pisliyini istəməyən, nəcib, mərhəmətli,
zəhmətkeş, dinc xalqıq, nədən bunca
müsibətlərə düçar olduq, nə
qəbahətimiz varmış ki, Tanrı bizə əzazil,
iyrənc, elə özlərindən başqa heç bir
düşmənə də arzulanmayacaq düşmən
nəsib elədi?
Yeganə cavabım budur ki, İlahi
bizi ağır sınaqlardan, əzablardan
keçirə-keçirə saflaşdırırmış,
təvəkkülə alışdırırmış, bir
olmağı öyrədirmiş, millətləşmənin
yaşamasan əzbərləyə bilməyəcəyin
dərslərini verirmiş.
Mükafatımız Qələbəmiz oldu,
mükafatımız Bütövləşən
İstiqlalımız, nəhayət ki, Vətən boyu
hər yerdə dikələn Bayrağımız oldu!
Belə mükafatlara layiq
olmaqçün həm də durmadan çalışmaq,
çarpışmaq, mübarizə aparmaq gərəkdir.
Və Prezident İlham Əliyev bu
mübarizələrin daim önündə olub.
Bəzilərini hamımız görmüşük,
eşitmişik, bəzilərini isə artıq
üstündən məğlubluq kölgəsi
çəkilmiş xalqına özü indi açır:
"Mən bu məsələ ilə məşğul olan
vasitəçilərə dəfələrlə demişdim
ki, siz buna diqqət yetirin. Siz indi bu
məsələnin sülh yolu ilə həll olunmasından
danışırsınız. Amma biz bunun
tam əksini görürük. Görürük
ki, Azərbaycan irsi bu torpaqlarda silinir, Azərbaycan
abidələri, tarixi abidələr erməniləşdirilir,
Azərbaycan məscidləri dağıdılır, bizim
bütün tarixi-mədəni irsimiz silinir, yeni
xəritələr tərtib edilir. Ermənistan
məktəbləri üçün hazırlanan
dərsliklərdə qondarma "Dağlıq Qarabağ
respublikası"nın
xəritələri dərc edilərkən orada işğal
edilmiş bütün torpaqlar bu qondarma quruma aid edilir. Ermənistan xarici dillərdə nəşr etdiyi
kitablarda, bukletlərdə qondarma qurumu təqdim edərkən
işğal olunmuş bütün torpaqlar əhatə edilir.
Onlar qanunsuz yollarla beynəlxalq
sərgilərdə iştirak edərkən də eyni
hərəkətləri edirlər. Yaxşı,
bəs necə olacaq, siz deyirsiniz ki, bu, sülh yolu ilə
həll ediləcək".
Müqəddəs Kitabımız
təsdiqləyir ki, Allah hər şeyi bilən, görən,
eşidəndir.
Noyabrın 23-də 27 illik məşəqqətdən
sonra, nəhayət ki, rahat nəfəs alan
Ağdama təşrif gətirən Prezident İlham
Əliyevin viran qoyulmuş bu şəhərdə ilk
ziyarət etdiyi yer Cümə məscidi oldu.
Qarabağdakı 68 məscidimizdən yalnız 4-nü
elə gözdən pərdə asmaqçün, həm
də yarıuçuq vəziyyədə saxlamış,
qalanını məhv etmiş ermənilər gərək
bunun da fərqində olaydılar ki, Allah Evini
dağıtmağın da cəzası onların insan
yurdlarını viran qoymaq cəzalarına qovuşaraq
zaman-zaman çox müsibətlərinə bais olacaq.
Prezident İlham Əliyevin Məkkəyə hər
səfərində dilində və ürəyindəki
duaların əvvəlincisi həmişə bu olmuşdu ki,
torpaqlarımızı azadlığına qovuşdura bilsin,
Pərvərdigar ona qapı açsın ki,
Müqəddəs Ocaqdan gətirdiyi "Quran"
nüsxələrini işğaldan qurtulmuş
yurdlarımızın məscidlərinə ərməğan
etsin.
Böyük Yaradan eşitdi o duaları: "Bu gün
mən Ağdam məscidinə Məkkədən gətirdiyim
"Quran-i Kərim"i bağışladım. Mən xoşbəxt adamam ki, dörd dəfə
Məkkə ziyarətində olmuşam. Bir
dəfə rəhmətlik atamla, üç dəfə
isə Prezident kimi. Xoşbəxtəm ki,
mən ailə üzvlərimlə bərabər
müqəddəs Kəbənin içində dualar
etmişəm. Hər bir insanın
ürəyində nə varsa, mənim ürəyimdə
də eyni duyğulardır. Etdiyim
duaların arasında birinci duam torpaqlarımızın
işğaldan azad edilməsi idi. Allahdan
xahiş edirdim, mənə güc versin ki, biz torpaqları
işğalçılardan azad edək, o xoşbəxtliyi
bizə nəsib etsin, biz yenə də dədə-baba
torpağımıza qayıdaq.
Bu gün burada, vandallar
tərəfindən dağılmış məscidin
önündə deyirəm ki, xoşbəxt adamam. Bir daha Allaha şükür edirəm ki, mənim
dualarımı eşidib, bu gücü mənə verib.
Biz gücümüzü səfərbər
edərək bax bu tarixi günləri yaşayırıq".
Həmin hər şeyi bilən, görən, eşidən
Allah ucalardan seyr edirdi və görürdü axı
azərbaycanlı Onun Evinə gəlib və bu Evə
məhəbbətlə, sayğıyla qədəm basıb,
bəxşişlə gəlib, ən Müqəddəs
məkandan gətirdiyi ən Müqəddəs Kitab sovqatı
ilə gəlib.
Əlbəttə məmnun idi!
Amma hər şeyi bilən,
görən, eşidən Allah həmin ucalardan
Kəlbəcəri də seyr edirdi axı, oradan
çıxıb gedən erməniyə də baxırdı.
Erməni Xudanın Evini - Xudavəng məbədini talayaraq
gedirdi.
Bir məbəd 700 ildən artıqdır varsa, on
üçüncü əsrdən bəri insanları
özünə cəzb etməkdə qalırsa, deməli,
onun üstündə Allahın əli var. Ona sataşan xeyir
tapmaz, dilsiz zənn etdiyi o məbədin ahından,
qəzəbindən, qarğışından qurtulmaz.
Ermənilik bu alban monastırını birinci dəfə
1836-cı ildə çar hökumətinin əliylə
qəsb edib öz adına
çıxmışdı.
O ilin yazında imperator Birinci Nikolayın fərmanı,
ardınca da Senatın
əsasnaməsi ilə bağışlanmaz
ədalətsizlik törədilir, dərin tarixi, zəngin
ənənələri olan Alban Katolikosluğu verilir erməni
Qriqorian Kilsəsinin tabeçiliyinə və fəaliyyəti
dayandırılır.
Belə sağalmaz yaraların
zoqqultusu heç zaman kəsilmir. Ermənilik köhnə yaranın
qaysağını bir də sıyırdı. İndi
də bu yerlərdən birdəfəlik çıxıb
gedərkən gözlərini qan tutmuş ermənilər
vaxtilə haqqını yedikləri Alban Həvari Kilsəsinin
daşını-divarını yığıb belinə
şələləməyə gücü çatmasa da,
zənglərini çıxarırdı,
bər-bəzəyini sökürdü, ikonalarını
qoparırdı.
Ermənilərin hər çeşid
çırpışdırmalarını hamı
görmüşdü, axırı Allahdan da oğurluq
elədilər.
O məlunlardan bir əsas fərqimiz də məhz elə
budur - onlar Allahın Evini qəsb edərək,
yolub-yoluşduraraq gedir, biz Allahın incidilmiş Evinə
əlimizin sovqatı ilə, Xaliqin insanlığa ali
töhfəsi olan,
üstünə Məkkə nuru qonmuş Kitabının
nüsxəsi ilə gəlirik.
Sən bəd əməl
törədəndə, şeytanla birləşəndə
səbirli Allah gəlib qolundan yapışan deyil. Gərək sonra başına
gələnlərdən özün nəticə
çıxarasan, barmağını dişləyəsən
ki, bu qulaqburması nəyə görəymiş.
Noyabrın 24-də ermənilərin
Kəlbəcəri tərk etməsinə qoyulan əlavə
vaxtın da axırıncı günü bitirdi. Və
onlar digər kəndlərdə etdikləri kimi,
Çərəktardakı bütün evlərə,
məktəbə, gözə dəyən hər şeyə od vurub son nəfərəcən oradan
çıxdılar.
Amma iş-işdən
keçəndən sonra bəlli oldu ki, sən demə, onlar
buradan çıxmamalıymışlar. Çünki 1992-ci ildə Ağdərə rayonu
Azərbaycan dövlətinin qərarı ilə ləğv
ediləndən sonra onun kəndləri Ağdam, Tərtər
və Kəlbəcər arasında
bölünmüşdü. Lakin
əldə olunan razılaşmaya görə,
ermənilərin işğal altındakı rayonları
təhvil verməsi sovet dövründəki inzibati ərazi
bölgüsünə əsasən
aparılmalıymış. Yəni
hələ ki bu və bir neçə kənd, o sıradan
Çərəktar, qalır Rusiya
sülhməramlılarının nəzarətində.
Qışın günündə
özlərini beləcə qoydular evsiz-eşiksiz,
məktəbsiz, yer-yurdsuz. Allah
onların başqalarına etdiklərini öz əlləri
ilə öz başlarına gətirdi ki, bəlkə bundan
sonra ev yıxmağın və
yaxmağın nə demək olduğunu anlayalar.
Görəsən, qandılarmı
niyə belə oldu? Görəsən, sonra
təpələrinə yağacaq bundan beşbetər
bəlalar onlara başa sala biləcəkmi niyə Allah onlardan
üz döndərib?!
Hər şeyi bilən, görən,
eşidən adil Allah Onun Evini yağmalayıb gedənin
cəzasını əsirgəmədiyi kimi, Onun Evinə
"Quran" gətirənin də savab əməlinin
mükafatını çox gözlətmədi.
On min yox, yüz min yox, milyon
illərlə yaşatdığı Azıxı yenə
qorudu və Mağaradan qəsb edilmiş sərvətləri
də təzədən həqiqi sahibinə - Azərbaycana
qaytardı.
Qələbə sevincli noyabr
günlərində Xocavənd rayonunun Azıx
kəndindəki boş evlərdən birinə baxış
keçirən hərbçilərimizi hədsiz fərəhləndirən
hadisə baş verir - 90 qutu tapırlar. Üstündə "Azıx" yazılması
diqqətlərini çəkir. Bəlli
olur ki, bunlar hamısı arxeoloji qazıntı
nümunələridir. Çoxu qədim
fauna qalıqları olan bu qiymətli sərvəti
alimlərimizin araşdırması üçün yubanmadan
Bakıya yollayırlar.
Yəqin ki, müharibə erməniləri belə
vəlvələyə salmasaydı, əcnəbi
arxeoloqların qazıb çıxardığı bu
sərvətlərin qablaşdırıldığı
həmin qutuların hamısı az sonra
İrəvana ötürüləcəkdi.
Kim bilir, hələ indiyədək
nə qədərini də daşıyıb aparıblar.
Təşvişlə buraları tərk edəndə
qutuları götürməyə girəvə
tapmayıblarmı, ya qutulara məsul olan kim,
ya kimlərsə bura yetişənəcən
gəbərdilibmi, fərqi yox, yazını Göydəki
Kişi Özü bildiyi kimi Yazıb və Niyyəti də
daha bir erməni haramının baş tutmasına
Fürsət Verməməkmiş.
Görkəmli fırça ustası
Elmira Şahtaxtinskayadan düşündürücü bir
tablo da yadigar qalıb. Rəssam ilahi
fəhmlə Azıxın əsas fəlsəfəsini və
tarixdəki mənasını tuta bilib, Mağaranı ana
bətninə oxşar təsvir edib.
Hələ 1960-cı ildə böyük Azərbaycan
arxeoloqu Məmmədəli Hüseynovun kəşf etdiyi bu
əsrarəngiz mağarada 1968-ci ildə təqribən 350-400
min il əvvəl yaşamış
gənc xanımın çənə sümüyü
tapılandan sonra Azıxın dünyadakı 3-4 ən
qədim yaşayış məskənlərindən olması
ehtimalı tam sübuta yetdi. Azıxantrop
elmdə yeni səhifəyə çevrildi.
Bu milyonu aşan yaşı boyunca Ana
Mağara nələr doğmadı, qoynundan nə
qədər balalar və bəlalar keçmədi?!
Düşmənin murdar
pəncələri altında qalan Azıx uğrunda
savaşlara Avropa Şurasında hələ 2000-ci illərin
əvvəllərində başlamışdıq. Azıxla bağlı o dövrdə ayrı-ayrı
illərdə və müxtəlif münasibətlərlə
5 sənəd hazırlamışdım. 2001-ci ilin 27
iyununda (9147), 2003-cü ilin 13 oktyabrında (9977) və 2005-ci
ilin 26 aprelində (10518) ingilis və fransızca nəşr
edilərək yayılan sənədlərdə tək
Azərbaycanın yox, əslində, bütün
avropalıların olan bu təbiət abidəsinin nadirliyini
təsdiqləyən bilgilər verir, onu erməni
vandalizmindən qorumağa çağırırdım.
2007-ci il oktyabrın 4-də təqdim etdiyim "Ermənistan
tərəfindən işğal edilmiş Füzuli rayonunda
Avropa insanının ən qədim yaşayış
məskəni olan Azıx mağarasında Azərbaycan
alimlərinin tədqiqatlar aparmasına imkan yaradılması
zəruriyyəti" adlanan 11417 saylı sənəddə
ölkəmizdə Azıxla bağlı aparılmış
elmi araşdırmalardan, alimlərimizin
xidmətlərindən, Mağaranın UNESCO-nun Dünya irsi
siyahısına daxil edilməsi üçün
Azərbaycanda artıq müvafiq sənədlərin
hazırlanmasından bəhs edilir, hər cür beynəlxalq
nəzarətdən kənarda qalan erməni hərbi
birləşmələrinin dünya əhəmiyyətli bu
misilsiz abidəni atəşaçma təlimləri
keçirilən poliqona döndərməsi barədə
həyəcan təbili çalınır, belə
dözülməz halların qarşısını almaq
üçün Avropa Şurası Nazirlər
Komitəsindən öz səlahiyyətləri
çərçivəsində qəti addımlar atması
istənilirdi.
Sonra, görünür,
erməniləri başa salan oldu, duyuq düşdülər
ki, burada mənimsəməli qədim tarix var, əsl
özününküləşdirmək girəvəsidir. Şəksiz ki, qırxayaq lobbilərinin əli
ilə Böyük Britaniyadan, İspaniyadan, Fransadan və
digər ölkələrdən arxeoloq alimləri də
gətizdirərək, onları da cinayətlərinə şərik
qoşaraq guya müştərək tədqiqatlar aparmağa
başladılar.
Vaxtındaca buna da etiraz edən
ayrıca sənəd hazırladım, Parlament
Assambleyasında çıxışlar etdim,
məsələni ictimailəşdirdik, beynəlxalq arenaya
çıxartdıq.
Fəqət belə məlum olur ki, Ermənistan Mağaranı
eşməyi çoxlu qüvvə cəlb etməklə
səsə salmadan xəlvəti aparırmış və
bunun da səsi 2016-cı ilin avqustunda Nyu Yorkda, ABŞ-ın
məşhur "Springer" nəşrlər evində
Yolanda Fernandez-Jalvo, Levon Yepiskopyan, Tanya Kinq və Peter
Endrüssün redaktəsi ilə 40 müəllifin
yazdığı 15 məqalədən ibarət irihəcmli,
bir neçə min tirajla buraxılan kitabla çıxdı
və hətta həmin məcmuənin o ilin noyabrında Xankəndidə
təmtəraqlı təqdimatını da keçirdilər.
Ancaq sən saydığını say,
gör fələk nə sayır!
Ermənilər can hayında tələm-tələsik
əsarətdə saxladıqları ərazidən
çıxanda məhz Allahın iradəsiylə Azıx
mağarasından oğurladıqları ələ keçdi,
saxtakarlıq həyat və düşüncə
tərzləri olan ermənilərin illər uzunu
əlləşib-vuruşub törətdikləri tarixi
fitnəkarlıq bir anın içində puç oldu, sabah
onları və onlara qoşulmuşları ifşa
etməkçün İlahi Özü Yardım Əlini
Uzatdı.
Azıx mağarasına ermənilərin etdiyi bir pislik
də var. Yan-yörəsini, içərilərini
minalayıblar ki, sabah ora girəni
ölüm qarşılasın.
Azıx mağarasının o
yarasına da çarə qılınacaq. Bəs görən, bu iblisliyin cəzasını
Pərvərdigar günah sahibinə necə
göndərəcək?
Erməni zəbt olunmuş
ərazilərimizin bizsiz qaldığı illərdə
oradakı 2600-dən çox tarix və mədəniyyət
abidəmizin ya tamam axırına çıxıb, ya
erməniləşdirib, ya ya da şikəst edib.
Məscidlərimizi dağıtmaları, təhqir
etmələri bir yana, orta
əsrlərdən qalan 20 alban kilsəsini də
erməniləşdiriblər.
Çıxhaçıxda bir
zibillərinin də üstü açıldı. Xaçkarlar düzəldən sexləri
varmış. Qədim erməni qəbri
başdaşısı adı ilə öz Saxta Tarix
Emalatxanalarında istehsal edilən bu daşları
basdırırmışlar torpağa, bir müddət
qalıb köhnələndən sonra
daşıyırmışlar zəbt edilmiş
ərazilərin müxtəlif kənd-kəsəyinə.
Hələ tam dağıdıb
qurtarmadıqları qəbiristanlıqlarımızda
ölülərimizin qəbirüstü
nişanələrini yox edəndən sonra gətirdikləri
xaçlı daşları calayırlarmış
köhnə məzarlara. Adını da qoyurmuşlar
elə qədimlərdən buralarda yaşamış ulu
babalarının məzarı. Hələ
tam dağıtmadıqları 250-yədək
qəbiristanlığımızı elə bu çirkin
məqsədlə saxlayırmışlar.
Buna bənzər bir
paxırlarının üstü 1980-ci illərin
sonlarında, Gəncəbasardan qaçdıqları
əsnada açılmışdı.
Bu üzü üzlər
görmüşlərçün təfavütü yoxdur,
alban olsun, ya alman. Harda tini
düşdü, nəyə tamah saldı,
qapazlamalıdır.
Göygöl rayonundakı
məzarlıqda üstü xaçlı köhnə alman
qəbirlərinin baş və sinə daşlarındakı
yazıları çapıb-yonub itirir, yerinə guya 150
ildən də qabaq vəfat etmiş bir erməni adı
ovurmuşlar. Yəni biz
köhnədən buranın sakinləri və sahibləriyik.
Hələ tam saxtalaşdırıb
qurtarmağa macal tapmadıqları, bir tərəfində
pozulub qurtarmamış almanca köhnə yazılar, o biri
tərəfində ermənicə təzə yazılmağa
başlayan ad, soyad, tarix.
Hamısı lentə də
alınıb, fotoları da çəkilib. Zamanında Strasburqda o sənədləri alman
deputatlara da paylamışıq ki, dirilərdən
oğurlamaqdan gözləri doymayıb ölülərin
də "cibinə girən" bu goreşənləri
yaxşı tanısınlar.
Bu əxlaqın, bu mənəviyyatın (daha dəqiqi: bu
əxlaqsızlıq və
mənəviyyatsızlığın) yiyəsi olan
ermənilər və ermənilik indi də yaxa cırmağa
başlayır ki, bəs biz gedəndən sonra
Qarabağdakı xristian məbədlərinin taleyi necə
olacaq?
Və Prezident İlham Əliyev Kəlbəcər
təbrikini söyləyəndə özləri kimi riyakar
havadarlarını da ermənilər və erməniliyə
qataraq ağızlarının şapalağını yaxşı
vurdu: "Bu gün, müharibə başa çatandan sonra
artıq Qərb dairələrindən bəzi Qərb
liderləri məsələ qaldırırlar ki, bəs
Azərbaycanın nəzarətinə keçən azad
edilmiş torpaqlarda xristian məbədləri necə olacaq?
Narahatlıq ifadə etmək istəyən bəzi Qərb
dairələri bizim dağılmış
məscidlərə baxsınlar, Ağdam, Şuşa,
Zəngilan, Cəbrayıl, Füzuli məscidlərinə
və digər məscidlərə. O məscidlər ya dağıdılıb,
ya da ki təhqir edilib, donuzlar saxlanılıb. Nə
üçün buna heç kim
narahatlıq ifadə etmirdi? Nə üçün bu
məsələ ilə bağlı heç kim
beynəlxalq heyət göndərmək istəmirdi? Bu suallara cavab istəyir Azərbaycan xalqı.
Heç kim narahat olmasın,
xüsusilə Qərb dövlətlərinin liderləri,
hansılar ki, islamofob hissləri alovlandırırlar. Hansılar ki, İslam müqəddəslərinin
təhqirlərinə göz yumurlar və hətta onları
təhqir edənlərə bəraət qazandırırlar.
Onların haqqı yoxdur bu barədə
danışmağa, bu, birincisi. İkincisi,
bizim ərazimizdə olan bütün məbədlər tarixi
sərvətimizdir.
Kim bizə irad tuta bilər? Məscidləri bağlayan? Yaxud
da ki, müsəlman məscidlərinə
öldürülmüş donuzların başlarını
atan bizə dərs deyəcək, narahatlıq ifadə
edəcək? Bizə heç bir
narahatlıq ifadə etmək lazım deyil. Bizim bütün tarixi abidələrimiz
dövlət tərəfindən qorunur.
Bir neçə il bundan əvvəl
Minsk qrupunun həmsədr ölkələrinin səfirləri
bu məsciddə, burada olublar. Onlar iki
dəfə faktaraşdırıcı missiyalar
keçiriblər və mənə deyiblər ki, Ağdam
məscidində olublar. Niyə
məsələ qaldırmayıblar? Niyə
bu, bəzi Qərb liderlərində narahatlıq yaratmayıb?
Deməli, müsəlman məscidlərini
təhqir etmək olar, inək, donuz saxlamaq olar, dağıtmaq
olar. Belədirsə, belə də
desinlər və getsinlər öz ölkələrində
problemlərlə məşğul olsunlar, bizim işimizə
burunlarını soxmasınlar. Heç kim
bizim işimizə qarışmasın. Biz
özümüz gəlmişik buraya. Bütün
o ölkələrin səylərinə rəğmən
gəlmişik, bütün təxribatlara rəğmən
gəlmişik, qan tökə-tökə gəlmişik
və durmuşuq bizim torpağımızda".
Azərbaycan insanı bax bu yerdə durub televizoru
qucaqlayır, ekranın yanağından öpür!
... Namaz qılanda alın yapışdırılan, canamaza
bükülərək evin yuxarı başında saxlanan
möhür hər torpaqdan düzəldilməz ki!
İslamı zamanında
ölkə-ölkə aparanlar çox uzaqlara baxmağı
bacaran müdrik insanlar olublar. Biliblər ki, gəldikləri yerlərdə
axıracan qala bilməyəcəklər, gün
yetişəcək, buralardan köçlərini
çəkməli olacaqlar. Amma elə ediblər ki,
dilləri burada qalsın, elə ediblər ki, özləri
buralardan çıxıb gedəndən yüzillər
ötəndən sonra da qərib məmləkətlərin
insanları onların torpağından, onların seçilmişlərinin
əbədi uyuduqları yerlərin torpağından
düzəldilmiş möhürü öpməyi, deməli,
o torpağa səcdə etməyi, baş əyməyi şərəf
saysınlar. Məkkə, Mədinə
torpağı kimi, İmam Hüseynin qovuşduğu
Kərbəla torpağı kimi, İmam Rzanın
tapşırıldığı Məşhəd
torpağı kimi.
Torpaqlar itirib illərcə onun
tamarzısı olandan sonra biz hər qarış yerimizin
qədrini indi daha artıq bilirik.
Torpağımızı bunca
şirin, bunca sevimli, bunca doyulmaz edən həm də
zərrə-zərrə ona qarışmış, bizliyimizin
mayası olan mədəniyyətimiz, irsimizdir.
Arzulayıram ki, ölkəmizin
qədim, hər birimizçün əziz olan
guşələrindən götürülmüş pak
torpaqdan düzəldilən "Vətən möhürü"müz
olsun.
Sadə, ancaq nəfis hazırlanan o
möhürləri alaq, hər birimiz onu təbərrük
kimi evimizdə saxlayaq.
Xalqımızda
bərəkətə and içmək adəti var. Olsun, amma
bərəkətlərin ən ucası olan Ana Vətən
torpağına and içmək, "Torpaq haqqı!" andını
yaddaşlara həkk etmək barədə də
düşünək.
Hər birimizin evində, iş
yerində saxlanacaq həmin "Vətən
möhürü"nə, həmin bərəkətə,
həmin müqəddəsliyə əl basıb and
içək, onu öpüb gözümüzün
üstünə qoyaq və bu milli səliqəni övladlara
aşılayaq ki, onlar da həmin ənənəni artıq
təbii bir vərdiş kimi özlərindən sonrakılara
ötürsünlər.
Vətənə and olsun!!!
25 noyabr, 2020
Rafael
HÜSEYNOV
Akademik
525-ci qəzet.- 2020.- 28 noyabr. S. 6-7;
10.