Litva rəhbərliyinə Ermənistanın
işğalçı siyasəti
ilə bağlı müraciət ünvanlanıb
Litva Azərbaycanlıları Cəmiyyəti
və Litva-Azərbaycan
Assosiasiyası, Azərbaycan
və Ermənistan arasında hazırda davam edən hərbi münaqişəyə
Litvanın dövlət
və hökumət rəhbərləri tərəfindən
adekvat reaksiyanın verilməsi, qəsbkar Ermənistan dövlətinə
müvafiq təsirin göstərilməsi, ona qarşı beynəlxalq sanksiyaların tətbiq edilib işğal etdiyi bütün Azərbaycan ərazilərindən
heç bir qeyd-şərtsiz geri çəkilməyə məcbur
edilməsi ilə bağlı onlara 5 oktyabr 2020-ci ildə beş bənddən ibarət Müraciət ünvanlayıb.
Müraciət elə həmin gün Litvanın dövlət və hökumət rəhbərlərinə təqdim
olunub, eyni zamanda, ölkənin
"ELTA" xəbərlər agentliyinin portalında
Litva dilində və rusca dərc edilib, həmçinin, sosial şəbəkələrdə
bu dillərdə geniş yayılıb. Müraciəti Azərbaycan
ictimaiyyətinin diqqətinə
də təqdim edirik.
Litva Respublikasının Prezidenti
Zati-Aliləri Gitanas Nausedeyə
Litva Respublikası Seyminin Sədri Viktoras Prantsketisə
Litva Respublikasının Baş naziri
Saulyus Skvyarnyalisə
Litva Respublikası Seymi Xarici İşlər komitəsinin Sədri Yozas Byarnatonisə
Litva Respublikasının Xarici İşlər naziri Linas
Linkyaviçyusa
Bu il 27 sentyabrda Azərbaycan və Ermənistan arasında yenidən hərbi toqquşmalar başlandıqdan sonra
Litva mediasında və
bir sıra siyasətçilərin açıqlamalarında
bu münaqişə ilə bağlı ölkədə ictimai fikri çaş-baş salıb aldadan qəribə müddəalar
yer almışdır.
Buna bənzər açıqlamaların
dünyanın digər
ölkələrində də
ictimai diskursa çıxarılması bu
məsələnin mahiyyətini
dəyişmir. Qeyri-dəqiq,
xüsusilə də açıq-aşkar yalan
məlumatların geniş
miqyasda qəsdən yayımlanmasının bir
çox hallarda səhv siyasi qərarların qəbul edilməsinə gətirib
çıxardığını bildiyimizdən, lütfən
diqqətinizi aşağıda
göstərilən təməl
məqamlara çəkmək
istərdik:
1. Beynəlxalq hüquq baxımından Azərbaycan
Respublikası, Litva Respublikası
və onun NATO blokundakı bütün hərbi müttəfiqləri
də daxil olmaqla mütərəqqi dünya ölkələri
tərəfindən hamılıqla
tanınan dövlət
sərhədləri çərçivəsində
mövcuddur və bu anlamda tarixi
Qarabağ bölgəsi
də Azərbaycan ərazilərinin ayrılmaz
tərkib hissəsidir.
Buna görə də,
təcavüzkar Ermənistan
dövləti tərəfindən
işğal olunmuş
Azərbaycan Respublikasının
tarixi Qarabağ bölgəsinə heç
bir halda "kimsəsiz" və ya guya "mübahisəli"
ərazi (hər iki anlam eyni
şeydir) kimi baxılmamalıdır.
2. Tarixi Qarabağ vilayəti yalnız işğal olunmayıb, həm də qəddar etnik təmizləməyə məruz
qalıb. Belə ki, Azərbaycanın Ermənistan
tərəfindən işğal
olunmuş ərazilərində
işğaldan əvvəl
800.000 nəfər (azərbaycanlı,
kürd, erməni və b.) insan yaşayırdısa, indi burada millətcə yalnız ermənilərdən
ibarət olan 140.000 nəfər əhali yaşayır, qalan 660.000 nəfər isə öz ölkələrində
məcburi qaçqın
olmaq zorunda qalıblar.
3. Tarixi Qarabağ əyalətində işğalçılar
tərəfindən qanunsuz
olaraq yaradılan və heç bir dövlət - hətta Ermənistanın
özü tərəfindən
rəsmi olaraq tanınmayan "Dağlıq
Qarabağ Respublikası"
- "DQR" adlandırılan bir oyuncaq qurum
beynəlxalq hüququn
subyekti kimi qəbul edilməməlidir.
Həm də ki, bu qurumun adından
fəaliyyət göstərən
strukturlar Qarabağ bölgəsi əhalisinin
mütləq əksəriyyətinin
maraqlarını təmsil
etmir və bunu bildikləri üçün buna heç
səy də göstərmirlər. Qondarma
"DQR" hərbi qüvvələri
isə yalnız Ermənistan silahlı qüvvələrinin tərkib
hissəsi kimi qəbul olunmalıdır.
4. Azərbaycan Ermənistandan
fərqli olaraq, Ermənistan da daxil olmaqla digər dövlətlərin ərazilərinə
və ya bu ərazilərin hər hansı bir hissəsinə iddia etmir və
1991-ci ildə öz dövlət müstəqilliyini
bərpa etdikdən sonra heç zaman buna cəhd də göstərməyib. Bu və
göstərilən digər
səbəblər üzündən
Azərbaycan dövlətinin,
təcavüzkarın işğal
etdiyi torpaqlar da daxil olmaqla bütün
əraziləri üzərindəki
suverenliyini bərpa etmək səyləri, təcavüzkar Ermənistan
dövlətinin işğal
etdiyi tarixi Qarabağ vilayətinə
yönəlik əsassız
iddiaları ilə eyniləşdirilməməlidir. Qarabağ regionu əhalisinin müəyyən
bir hissəsinin millətcə erməni olması məsələnin
mahiyyətini dəyişdirmir
- əks təqdirdə
dünyanın əksər
dövlətlərinin sərhədlərini
dəyişdirmək lazım
gələrdi, çünki
sərhədlərin periferik
bölgələrində adətən
milli azlıqlar yaşayırlar.
5. Əgər Beynəlxalq ictimaiyyət onu təşkil edən nüfuzlu beynəlxalq təşkilatların və
Litva Respublikası da daxil
olmaqla bütün üzv dövlətlərin
timsalında, həqiqətən
də yalnız hərbi əməliyyatlara
deyil, ümumiyyətlə,
Azərbaycan və Ermənistan arasındakı
qarşıdurmaya son qoyulmasını
istəyirsə, təcavüzün
qurbanı olan Azərbaycan dövlətini
təcavüzkar Ermənistan
dövləti ilə
"xoşluqla razılığa
gəlməyə" inandırmağa
son qoymalıdır, hərçənd
bu cür çağırışlar 30 ilə yaxındır ki, davam edir. Beynəlxalq
ictimaiyyət bunun əvəzinə elə ciddi tədbirlər görməlidir ki, təcavüzkar
dövlət işğal
etdiyi bütün Azərbaycan ərazilərindən
qeyd-şərtsiz geri
çəkilsin, həm
də bu əraziləri işğal
altında saxladığı
müddətdə və
kütləvi etnik təmizləmələr aparan
zaman Azərbaycan dövlətinin
məruz qaldığı
itki və zərərləri ödəməyə
məcbur edilsin. Güman edirik ki, məhz belə tədbirlər Ermənistana
bütün qonşuları
ilə öz münasibətlərini normallaşdırmağa
imkan verərdi.
Hörmətlə,
İmantas Melyanas
- Litva-Azərbaycan Assosiasiyasının
prezidenti
Mahir Həmzəyev - Litva Azərbaycanlıları
Cəmiyyətinin sədri
Vilnüs şəhəri,
5 oktyabr 2020-ci il
P.S: Müraciət Litvanın “ELTA” xəbərlər
agentliyinin portalında
aşağıda göstərilən
linklərdə Litva və rus dillərində
yer alıb
525-ci qəzet.-
2020.- 17 oktyabr.- S. 8.