Əvvəllər
prokuror olmaq istəyən rəssam
GÜNEL RAVİLOVA:
"ÇƏKDİYİM RƏSMLƏRDƏ ƏN
ÇOX İNSANLARDAN İLHAM ALIRAM"
Sosial şəbəkələr təkcə
şou-biznes əhli üçün yox, incəsənətin
ən müxtəlif sahələri ilə məşğul
olan, öz istedad və bacarıqlarını ictimai rəyə,
cəmiyyətə təqdim etmək istəyən gənclərə
də geniş imkanlar açır. Son vaxtlar sosial şəbəkələrdə
populyarlaşmağa başlayan belə istedad sahiblərindən
biri də rubrikamızın növbəti qonağı, gənc
rəssam Günel Ravilovadır.
Söhbət
zamanı ondan sosial şəbəkələrin fəaliyyətindəki
rolu barədə soruşanda bu sahədə Feysbuk
platformasının ən əlverlişli məkan olduğunu
və əsərlərini daha çox burada
paylaşdığını dedi.
Qalanını
isə öz dilindən eşidək...
"Öz istedadını üzə
çıxarmaq baxımından sosial media platformaları ən
yaxşı vasitədir"
- Feysbuk mənim üçün həm
də dostlarımla ünsiyyət qurduğum bir məkandır.
Təkcə Feysbukda deyil, İnstaqramda, yerli və xarici
saytlarda da mənim əsərlərim var. 20 ildən
çoxdur, əsərlərim müxtəlif ölkələrdə
- İtaliyada, Xorvatiyada, İspaniyada , Türkiyədə,
Ukraynada muzeylərdə şəxsi kolleksiyalarda sərgilənir.
Feysbukun bu sərgilərdə də əhəmiyyətli
rolu var. Burada əsərlərimi görüb almaq istəyənlər,
sərgilənməsinə şərait yaradanlar çox olur.
Sosial şəbəkələrdə
tanınandan sonra televiziyada çıxış etmişəm.
Hətta qısametrajlı filmlərdə də
iştirakım olub. Öz istedadını
üzə çıxarmaq baxımından sosial media
platformaları ən yaxşı vasitədir. Çünki insanlar ən çox burada vaxt
keçirirlər, bəyəndikləri postları bir-biriləri
ilə paylaşırlar, bu da adamın daha çox izlənilməsinə
şərait yaranır.
"Modelyer deyiləm
ki, insanları paltarlı çəkim..."
- Sizin əsərlərdə
insan portretləri daha çox çılpaq şəkildə
təsvir olunur. İzləyiciləriniz buna necə
reaksiya verir?
- Mən
hər dəfə deyirəm, modelyer deyiləm ki, insanları
paltarlı çəkim. Allah insanı necə
yaradıbsa, mən də onu o cür təsvir edirəm.
Bu məsələdə müsbət rəylər
mənfiləri üstələyir. Mənfi
rəylərin çoxu sənəti başa düşməyənlərin
fikirləridir. Leonardo da Vinçi, Rafael də
çılpaq insan rəsmləri çəkiblər. Amma onları tənqid etmirlər. Bəlkə də bizdə bu, bir qədər
mentalitetlə bağlıdır. Bəzən
zarafatla deyirlər ki, heç olmasa bir əncir yarpağı
da çəkərdiniz. Mən də
onları başa salmağa çalışıram ki,
doğulanda əncir yarpağı ilə
doğulmamışıq, yəni bu, insanın təbii halıdır,
burda utanılacaq heç bir şey yoxdur.
"Əvvəllər prokuror olmaq
istəyirdim"
-
Günel xanım, rəssamlığa marağınız necə
yarandı?
- Mən
rəssam ailəsində böyümüşəm. Anamın, atamın və babamın rəssam
olmaları müəyyən dərəcədə mənə
də təsir edib. Babam Əşrəf Məmmədovun
mozaika, qrafika üslubunda olan əsərləri indi də sərgilərdə
nümayiş edilir və bəyənilir. Anam
da əvvəllər rəssam olub, sonradan AzTV-də rəssam
kimi fəaliyyətə başlayıb. İndi
isə rejissor kimi çalışır. Elə
atam da tanınmış rəssam olub. Gözümü
açandan boyaların qoxusu ilə böyümüşəm.
Atam şəkillərini mətbəxdə
çəkərdi, hərdən səhərə qədər
işləyərdi. Bütün bunlar təbii
ki, öz təsirini göstərdi. Düzü,
əvvəllər prokuror olmaq istəyirdim (gülür).
Amma düşünürəm ki, genlərdən
gələn qabiliyyət olduğundan bu sahə məni
özünə daha çox cəlb etdi. Hələ
3-4 yaşında olanda əl işlərimi televiziyada göstərirdilər.
Bu, bir az da anamın təşəbbüsü
ilə olurdu. 9 yaşımda olanda isə bir
fabrikin məhsulu üçün armud şəkli çəkmişdim,
həmin şəkil məhsulun üzərində
verilmişdi.
"Var olan bir şeyi yaratmağa nə
var ki..."
-
Özünüz də dediniz, valideynləriniz və
babanız rəssam olub. Amma siz onların
üslubundan - mozaika üslubdan kənara
çıxmısınız. Niyə məhz
surrealism üslubuna üstünlük verdiniz?
- Yox, atam
da surrealism üslubunda çəkib. İlk dəfə
atamın dostunun evində onun çəkdiyi şəkilləri
görəndə başa düşdüm ki, bu mənim
üslubuma çox yaxındır. Bir dəfə
də ətçəkən maşını çəkmişdi,
içindən ət əvəzinə adamlar
çıxırdı. Deyəsən, mən
də elə ona oxşamışam. İdeyam,
fantaziyam daha çoxdur. Şəkilə
baxaraq çəkməyi xoşlamıram. Onsuz da var olan
bir şeyi yaratmağa nə var ki... Düşünürəm
ki, fotoqraf o mənzərəni daha gözəl çəkə
bilər. Amma görmədiyin əsəri
yaratmaq çətindir. Çünki onun
ideyası beyində yaranır.
- Bəs,
bu əsərləri yaradanda ilham aldığınız
xüsusi bir mənbə varmı?
- Çəkdiyim rəsmlərdə
ən çox insanlardan ilham alıram. Məsələn, hər
hansı bir insanla görüşəndə, tanış
olanda mütləq o, məndə hansısa bir təəssürat
yaradır. Və mən gördüklərimi,
hiss etdiklərimi canlandırıram. Bir də
hər işə xüsusi mahnı seçirəm. Onda işləmək daha asan olur. Çünki hər rəsmin xüsusi bir
melodiyası var. Bu mahnını bəzən çox gec tapıram.
Əfsus ki, həmin şəkil bitəndən
sonra mahnı da yadımdan çıxır.
"Bütün xəyallarım
qadınlarla bağlıdır"
- Bir
müsahibənizdə demisiniz ki, rəsmlərizin çoxu
öz xəyallarınızın bəhrəsidir və
onların hamısında nələrisə çatdırmaq
istəmisiniz. Hansı xəyallarla
yaşayırsınız?
- Əslində, bütün xəyallarım
qadınlarla bağlıdır. Çəkdiyim əsərlərdə
də gözəlliyi, bacarığı təsvir edirəm.
Bir neçə əsərimdə ev
canlandırmışam. Çünki məni bu
dəqiqə narahat edən məqamlardan biri də odur. Məsələn,
bir qız şəkili çəkmişəm, əlində ev saxlayıb. Burda həm bir növ öz evimin
olması istəyini, həm də bir atalar sözünü
çatdırmaq istəmişəm: niyyətin hara mənzilin
ora...
-
Qadın gözəlliyini əsərlərinizdə daha
çox təsvir etməyiniz gözəlliyə pərəstiş
etməyinizin göstəricidir?
- Mənə
elə gəlir ki, çirkin qadın yoxdur. Ümumiyyətlə,
həmişə insanlara baxanda sifətlərində fərqli
bir gözəllik tapmağa çalışıram. Ya gözünün rəngində, ya dərisində
bu auranı görə bilirəm. Sadəcə,
baxımsız olan qadınlar var. Mənim
yaradıcılığımda qadın gözəlliyi əsas
yeri tutur. Çəkdiyim qadın rəsmlərinin
çoxunun üzü ya yolda gedərkən
gördüyüm, ya da başqa bir yerdə rast gəldiyim
simalardır.
"Kaş axtardığım
gözəlliyi hər adamda tapa biləydim"
-
Axtardığınız gözəlliyi hər adamda tapa
bilirsiniz?
- Kaş
axtardığım gözəlliyi hər adamda tapa biləydim.
Çoxunun üzünə baxanda artıq bilirəm
ki, bu insanın xarakteri gözəlliyi ilə üst-üstə
düşür, yoxsa bu gözəllik aldadıcıdır.
Zahiri gözəlliklə daxili gözəllik
çox vaxt eyni olmur. Rəsmi çəkəndə
də bunları göstərmək lazımdır.
- Demək,
yolda gördüyünüz insanın üzünü yadınızda saxlayacaq qədər
güclü yaddaşa da maliksiniz?
-
Yaddaşım vizualdır, nəyinsə yadımda qalması
üçün onu realda görməyim lazımdır. Amma insanların adını yadımda saxlaya bilmirəm.
- Bu
günə qədər yaratdığınız əsərlərdən
hansını özünüz daha çox bəyənirsiniz?
-
Heç birini... (gülür) Hamısında bir çatışmazlıq
tapıram. Həmişə kimsə
soruşanda ya heç birini deyirəm, ya da
hamısını. Bu bir az da anadan
hansı uşağını çox istədiyini soruşanda,
fərq qoymamaq üçün onun
"hamısını" deməsinə bənzəyir.
- Bu o deməkdir
ki, siz öz şah əsərinizi hələ
yaratmamısınız?
- Elə
də demək olar. Hər dəfə
çalışmalıyıq ki, daha yaxşısı olsun.
"Elə əsərlərim var ki,
satılanda çox heyfislənmişəm"
- Həftələrlə,
aylarla vaxt sərf edib rəsm əsərini ərsəyə gətirirsiniz.
Həmin əsər satılanda sizə necə
təsir edir?
- Elə əsərlərim
var ki, satılanda çox heyfislənmişəm. Çünki bizim əsərlərimiz
uşaqlarımız kimidir. Biz onu
başqasına versək də, həmişə
yadımızda qalır. Düzdür, bir
qədər pis olursan, amma bunu da bilirsən ki, kiminsə evinə
rəng qatacaq.
- Kitab
oxumağı xoşlayırsınız?
- Bəli,
elə indi də masamın üstündə iki kitab var və
onları oxuyub bitirməliyəm. Babam "Azərnəşr"də
işləyib deyə evimizdə böyük bir kitabxana olub.
Elə o vaxtdan kitablara maraq göstərməyə
başlamışam. İndi də
gördüyüm bütün kitabları oxuyumaq istəyirəm.
- Ali təhsilinizi
rəssamlıq sahəsində almamısınız...
- Bəli,
videynlərim mənə bu dərsləri onsuz da keçirdi. İstədilər ki, mən başqa sahədə təhsil
alım. Azərbaycan Diplomatik Akademiyası
və Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetini
bitirmişəm. Sonradan Azərbaycan
Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət
Universitetinin rejissorluq fakültəsinə də qəbul
oldum, amma burda təhsil almadım.
- Təxminən
100-ə yaxın sərginiz keçirilib, bunlardan ən
yaddaqalanı hansı olub?
- Bəli,
sərgilərim çox olub. Ümumilikdə
100-dən çoxdur. 4 sərgim fərdi,
1 sərgim də solo şəklində olub. Ən yadımda qalanları isə Fransada
keçirilən sərgi və Xorvatiyadaki olimpiadadır.
Bakıda da maraqlı bir tədbir
keçirilmişdi, orda xaricdən gələn rəssamlarla əsərlərimiz
bir yerdə sərginlənmişdi və onlarla ünsiyyətdə
olmuşduq. 2018-ci ildə Vüsal Rəhimlə
birlikdə "Əsli və Kərəm" adlı duet sərgimiz
keçirildi. Bu sərgidə onunla bir ailə
rolunu canlandırmışdıq.
"Bizdə çox yaxşı
istedadlar var, ancaq onların işləməyə imkanları
yoxdur"
- Növbəti
fərdi sərginiz nə vaxt üçün nəzərdə
tutulur?
-
Doğrusu, istəyirdim ki, bu il bir sərgim
olsun. Hətta onu yanvar ayında etməyi
planlaşdırırdım. Amma deyəsən,
çatdıra bilməyəcəyəm. Bəlkə
bu yaxınlarda nəsə oldu. Hələ
ki, fikirləşirəm. Təzəlikcə
bir sərgimiz Şirvanşahlar sarayında olub. Amma yenə də yeniliyə
maraq göstərir və 1-2 ay içində növbəti sərgi
təşkil etməyi düşünürəm.
- Həm
də Rəssamlar İttifaqının
üzvüsünüz, bu işin içində olan biri kimi
incəsənətin bugünkü vəziyyəti ilə
bağlı nə deyə bilərsiniz?
- Bəli,
artıq 10 ildən çoxdur, Rəssamlar İttifaqının
üzvüyəm. İstəyərdim ki, bu sahəyə
diqqət artırılsın, müəyyən şərait
yaradılsın. Rəssamlara işləmək
üçün stimul vermək lazımdır. Emalatxanaların və mükafatların sayı
artmalıdır. Çox vaxt işin
bütün yükünü özümüz çəkirik.
Düşünürəm ki, təqaüdlərin verilməsi
də bir az nəzarətdə
saxlanılmalıdır. Bizdə çox
yaxşı istedadlar var, ancaq onların işləməyə
imkanları yoxdur. Onlara maddi cəhətdən
dəstək verilsə və xaricdəki sərgilərdə
iştirak etsələr, çox gözəl işlərin
ortaya çıxacağına inanıram.
Günel ABBAS
525-ci qəzet.- 2020.- 22 yanvar.- S.16.