"Sənət qadın kimidir:
hər şeydən əvvəl sevgi istər"
Onu tanıyıb
sevməmək mümkün
deyil. Tanıdıqca, sevəcəksən. Necə ki mən
sevdim... Sənəti qədər mürəkkəb,
gözlənilməz və
cəlbedici, sənəti
qədər maraqlı
bu xanımla danışdıqca, danışmaq
istəyirsən. Danışdıqca, onu daha yaxından
tanıyır və sevirsən.
Beləliklə, həmsöhbətimiz tanınmış
modelyer, dəb dizayneri Aygün Ağamalıdır.
***
"Təkcə oxumaqla bu sənətin incəliklərinə sahib ola bilməzsən"
- İşdən işə
fərq var. İş
var ki, onu
təkrarlayırsan, iş
də var ki, sən onun
üzərində çalışdıqca
çalışmaq istəyirsən.
Mən, adətən, nəyisə
ağlımda yaradıb
sonra ona material axtarmıram. Mən material məkanına girib, orada gördüyüm qumaşlara baxıb sanki kimisə öz beynimdə libasa bürüyürəm.
Stilistika
deyilən bir şey var. Amma seçdiyi stilin üstündə durub onu dəyişdirmək, fərdiləşdirmək də
bir peşəkarlıqdır.
Misal üçün, iki eyni bədəndə, boyda olan xanıma
eyni libası geyindirsən, hər birinin əynində o, tamamilə fərqli görsənəcək. Bunun səbəbi
isə yenə Yaradanın hikmətlərindədir.
Çünki bizi elə yaradıb, elə xəlq eləyib ki, heç kəs o birinə bənzəmir. Bədənimizin hər bir nahiyyəsinin
ölçüsü, forması
tam başqadır və
o da bizi bir-birimizdən ayırır,
fərqləndirir. Bu isə bəzən geyindiyimiz paltar eyni olsa da,
onun fərqli görünməsinə səbəb
olur.
Bu mənada məşğul
olduğum sənət
çox çətin,
ağır bir sahədir. Bilirsiz, son vaxtlar bizim
bu sahəyə meyil güclənib, çoxlu müraciətlər
var. Bəziləri elə
düşünür ki,
təkcə oxumaqla bu sənəti öyrənmək olar.
Amma səmimi deyirəm, təkcə oxumaqla bu sənətin
incəliklərinə sahib ola bilməzsən,
yəni bunlar kifayət deyi. Bunun üçün həm də fitri istedada
malik olmalısan.
Bu olmasa, hər
gün yeni bir şey yarada
bilməzsən. Həmçinin, insanın ruhu da güclü olmalıdır. Çünki
o, ruhdan düşdüsə, heç
nə edə bilməz...
"Musiqidə 7 not olduğu kimi, geyimdə də bir neçə
istiqamət var"
- Bizim sənətdə
"bədəni "kamuflaj
etmək" deyə bir anlayış da var. Misal üçün,
hər insana mini ətək yaraşmır.
Lakin bunu da deyək
ki, ətəkdən ətəyə də fərq var. Məsələn,
artıq 7-8 ildir dəbdə olan bir ətək var ki, bu,
"qələm ətək"
adlanır. Qələm ətəyi
1 santimetr yuxarı, yaxud aşağı olduqda bədən və libas fərqli
görünür. Belə
xırda "nüans"larla
bədənin "arzuolunmaz",
kobud hissələrini
örtmək, gizlətmək
olar...
Bilirsiz ki, musiqidə 7 not var. Bütün
dünya bu 7 not vasitəsilə çoxlu
melodiya, musiqi yaradıb ifa edir. Geyimdə də bir neçə istiqamət
var.
Dizaynerlər, modelyerlər bu
istiqamətlər üzrə
dayanmadan çalışır
və hər il yeni,
bir-birindən fərqli
libaslar yaradırlar.
"Özünə güvənən,
öz işini bilən xanımlarla çalışmağı xoşlayıram"
- Qarabağ müharibəsinin
getdiyi günlərdə
belə bir layihə vardı: bir şeiri səsləndirmək lazımıydı
və həmin şeirdən bir bəndi də mən deyirdim. Yəni müharibə hamımızı
bir əsgərə çevirə bildi. Xalqımız bir ordu kimi döyüşə hazır idi. Təbii belə bir vaxtda
hərbi geyim üslubuna da böyük ehtiyac yarandı. İki günə mən belə bir libas
hazırlayıb geyindim.
Özü də bu geyimi hazırlayarkən bircə şeyi düşünürdüm ki,
bununla, bu geyimlə həm Vətənimi təmsil etməli, həm də öz xanımlığımı bildirməliyəm.
Yadıma düşdü
ki, lap qədimlərdən
xanımlarımızın milli paltarlarının üzərindən geyindikləri
jiletka kimi bir parça var. Mən ondan hərbi geyimimdə jiletka kimi yox,
70-80-ci illərdən başlayaraq
bu günümüzə
qədər dəbdə
olan, hələ də əvəz olunmayan yeganə aksesuardan - korsetdən istifadə etdim. Onu da qeyd etməliyəm
ki, hələ də qalstukları, papyonları əvəz edən bir şey
tapılmadığı kimi,
korseti də əvəzləyəsi bir
şey yoxdur. Lakin bununla belə, düşünürəm ki,
hər bir insanın hərbi forma geyməsi də düzgün deyil.
Bu, mənim fikrimdir: hərbi formanı hərbçi geyinməlidir.
Çünki hərbi formada
insan həm də milləti təmsil edir, Vətən deməkdir.
...Mən daha çox
özünə güvənən,
öz işini bilən, özünü təsdiq edən xanımlarla çalışmağı
xoşlayıram. Belə
xanımların yaşı,
əsasən, 30-dan yuxarı
olur. Onlar mənim geyimlərimdə
özlərini daha rahat hiss edirlər.
Mən geyimlərimi,
paltarlarımı o insana
verirəm ki, ona münasibətim yaxşıdır, qəlbimə
yaxındır, ona güvənirəm və
hiss edirəm ki, həmin geyim ona layiqdir. Başqa cür
mümkün deyil.
Çünki mən hazırladığım
geyimlərə qarşı
çox həssasam.
Dəfələrlə olub
ki,
hansısa geyimimi
istəyiblər, amma satmamışam. Düşünmüşəm
ki, o adam
mənim geyimimə layiq deyil...
"Dəyişikliyə meyilli
olsanız, yaxşıdır"
- Bəziləri gəlib deyir ki, mən bunu geyinmərəm, bu, mənə yaraşmaz. Çox qəribə psixoloji durumdur: geyimin yaraşmayacağını, geyinə
bilməyəcəklərini bilə-bilə yenə mənim yanıma gəlirlər. Həm məni yorur,
həm də öz vaxtlarını itirirlər.
Bəziləri isə hər hansı bir geyim üslubuna elə möhkəm bağlanır ki... Həmişə eyni formada eynək, eyni model ətək və sairə.... Məncə,
bu, düzgün deyil. Dəyişikliyə meyilli olsanız,
yaxşıdır. Bir
də ki, əgər siz, doğrudan da, dəyişmək, dəyişilmək
istəyirsinizsə və
bunun üçün
professionala müraciət
etmisizsə, bilməlisiz
ki, heç bir peşəkarın
ixtiyarı yoxdur ki, sizə məcburi
olaraq öz fikrini yeritsin. Mən tamamilə buna qarşıyam. Ona görə əvvəlcə
müştəri ilə
danışıb onun
fikrini öyrənməyə
çalışıram...
Fəaliyyətimdə başqa bir tərəfi də qeyd etməliyəm:
Mən həm də iç-dış dizaynerliyi ilə məşğulam. Ailə
üzvlərindən - uşağından
böyüyünə qədər
dizayn edəcəyim evdə kim yaşayacaqsa,
hamısı ilə ünsiyyətdə oluram.
Onların fikrini almaq istəyirəm ki, necə bir evdə
yaşamaq istəyirlər.
Eynilə də stilistikada olduğu kimi, bir xanım
mənə müraciət
edirsə, çalışıram
öyrənim ki, o, həyatında nə kimi dəyişikliklər
etmək istəyir, bunu nə üçün
istəyir, elə belə, yoxsa bir iddiası var deyə etmək
istəyir...
Hər kəsin özünə uyğun büdcəsi olur. Bəzən hansısa xanım mənə yaxınlaşır, deyir ki, bu qədər pulum var və buna uyğun olaraq nəyisə tam dəyişmək istəyirəm. Biz də həmin büdcəyə uyğun araşdırma aparır, hansı brendlərdən, mağazalardan istifadə edəcəyimizi aydınlaşdırırıq. Bunu müəyyən etdikdən sonra isə həmin xanım üzərində "iş"ə başlayırıq. Amma yenə də deyirəm: mən mütləq bilməliyəm ki, həmin xanım nəyi nə üçün dəyişmək istəyir, iddiası nədir? Hər halda, belə bir cəhddə olmağın özü alqışlanmalıdır. Axı qadının öz üzərində işləməsi, özünü tez-tez dəyişdirməyi ailə həyatına da təsir edir, münasibətlərə bir təzəlik gətirir, gözəl bir bağlılıq yaradır...
Aygün xanımla söhbətdən sanki moda aləminin gözəgörünməyən xırdalıqlarını, incəliklərini görürsən, ən gizli sirlərinə yol tapmış olursan. Bir daha ətrafa boylanır, əyin-başına bir daha diqqət yetirir, hamının çox sevdiyi, amma mahiyyətinə o qədər də varmadığı bir kəlamı dönə-dönə xatırlayırsan: "İnsanı geyiminə görə qarşılayıb, ağlına görə yola salarlar". Aygün xanımın arzusudur: çalışaq ilk dəfədən geyimimizlə ağlımızın, daxilimizlə zahirimizin vəhdətini, ahəngini görüşdüyümüz hər kəsə çatdıra bilək.
Kəmalə MİRZƏYEVA
525-ci qəzet.- 2021.- 28 avqust.- S.24.