"Səhnənin elə qəribə
təsiri var ki..."
Elnur Qədirov:
"Teatrda dava-dalaşla heç nə qazana bilmərik,
primitiv söhbətləri böyüdüb problemə
çevirmək lazım deyil"
Aktyor Elnur Qədirov 1985-ci ildə Bakıda anadan olub. Suraxanı
rayonu Qaraçuxur qəsəbəsindəki 104 saylı orta məktəbi
bitirib. Orta məktəbdə oxuduğu illərdə,
daha dəqiqi, 2001-ci il noyabrın 3-də -
öz doğum günündə Akademik Milli Dram Teatrında
böyük səhnəyə çıxıb. Rejissor Vaqif İbrahimoğlunun quruluş verdiyi, Mirzə
Fətəli Axundovun "Lənkəran xanının vəziri"
əsərinin tamaşasında iştirak edib. Sonra Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və
İncəsənət Universitetinin teatr və kino aktyoru
fakültəsinə qəbul olunub. Əliabbas
Qədirov, Cənnət Səlimova və Bəhram Osmanov kimi sənətkarlardan
yaradıcılıq dərsləri alıb. Universiteti
bitirdiyi il teatrda ştatlı işçi
olaraq əmri verilib. O vaxtdan bu günədək səhnə fəaliyyətini
davam etdirir.
***
- Orta məktəbdə
oxuyan bir şagird kimi teatrla da əməkdaşlıq etmək
elə də asan olmazdı. Hardan idi teatra bu
sevgi?
- Əliabbas Qədirov atamla qohum idi. Uşaq
vaxtından tamaşalara gedib baxardım və mən onda
uşaq teatrlarına yox, məhz Akademik Milli Dram Teatrına gedərdim.
Məktəbdəki tədbirlərdə də
iştirak edirdim. Hətta ölkə
üzrə keçirilən tədbirlərdə də
"Topal Teymur"u oynamışdım və məhz buna
görə məktəbimizə təşəkkür gəlmişdi
müxtəlif yerlərdən. Əliabbas
müəllimə bir gün müraciət etdim ki, olarmı
teatra gedib-gəlim? Razı oldu. Və mən onun köməyilə teatrla əməkdaşlığa
başladım. Kiçik epizodik rollardan,
uşaq rollarından başladım.
-
Heç olub ki, rollarınız ürəyinizcə
olmasın?
- Əslində, mənim o yaşım yoxdur ki, rolumdan
şikayət edim. Bunu qocaman aktyorlar deyə bilər, məncə.
Amma tanrı bizim hər birimizi sevir. Biz də rollarımızı eynilə. Çünki bizim məhsulumuzdur nəticə etibarilə.
Ən zəif, kiçik rolumuza belə sevgimizi
qatırıq.
- Rol
seçiminə görə rejissorla problem
yaşamısınız?
- Yox, amma
teatrdaxili problemlər olub. Məncə, bu da
normaldır. İnsan özünə
hörmət edirsə, icazə verməməlidir ona artıq-əskik
söz deyilsin.
- Bəs
bu sənəti seçdiyinizə görə, peşman
olmusunuz heç?
- Deməzdim.
Uşaqlıqdan sevmişəm bu sənəti.
Düşünürəm, ağlı olan insan
üçün sonrakı peşmanlıq olmur. Yəni məcburi seçim deyil. Bu sənəti seçməklə paralel, televiziyada
rejissor olaraq da çalışıram. Peşman
olmaq üçün səbəb görmürəm.
- Axı
bu sənət gəlir gətirən sahə deyil...
- Əgər bu gün ac deyiliksə, bir tikə
çörək yeyə biliriksə, çox
şükür. İnsan dünyasını dəyişəndə
özü ilə heç nə aparmır. Bir də ki, çox pulun da çox dərdi olur.
-
Maraqlıdır: teatr və televiziya... Birində
aktyorsunuz, digərində rejissor. Elnur Qədirov
özünü əsasən hansında tapır?
- Mən
ayırd etmirəm. Hər iki işi sevərək
görürəm. Və zövq
alıramsa, mənimçün fərq yoxdur. İlk dəfə Azərbaycan Televiziyasına Telman
Adıgözəlovun sayəsində
çıxmışdım. Teatrda işləyirdim,
Telman müəllim o zaman "Kinoklubda görüş"
verilişinə çəkilirdi, televiziyada
tanışları çox idi. Ondan
xahiş etmişdim ki, imkan verilsin, paralel olaraq televiziyaya da
gedim. Telman müəllim
tapşırdı və mən elə o vaxtdan AzTV-də
çalışıram. Rövnəq Həsənzadənin
bu işdə mənə çox köməyi oldu, televiziya
sahəsində rejissorluğu ondan öyrəndim. Çünki mən rejissor sənəti
ixtisasına yiyələnməmişdim.
- Pandemiya
teatrlara böyük zərbə vurdu. Bu dönəmdə
nə etdiniz? Rollarınızı unutmaq kimi
hallarınız oldumu?
- Əslində, iki ilə yaxın teatr olaraq evdə
qaldıq və onlayn tamaşalar oldu. Kənardan
özümüzü izlədik. Teatr
açıldıqdan sonra isə bütün tamaşaları
məşq edirik. Və bir şeyi xüsusilə
vurğulayım: səhnənin elə qəribə təsiri
var ki, ora çıxdıqda, unutduğun hər şey -
mizanlar da, sözlər də yaddaşında yenidən
canlanır.
-
Pandemiyadan söz düşmüşkən, bu müddət ərzində
televiziyada nə baş verdi?
- Deyərdim
ki, çox böyük uğura imza atdıq. Ən
böyük layihəmiz "Eyvana çıx" oldu, bu,
Mintac Elsevərin ideyası idi. Müxtəlif
eyvanlarda sənət adamları konsert verirdi. Bu, çox böyük fərəh hissi gətirirdi.
İnsanlar əllərində bayraqla eyvana
çıxırdılar. Tutarlı bir
layihə alındı.
- Serial,
film, yoxsa tamaşa?..
- Teatrla
müqayisə etmək doğru yanaşma deyil, mənim fikrimcə.
Amma teatr aktyorları filmə də, seriala da
çəkilə bilər, filmdən gələnlər isə
teatrda özünü tapa bilmir. Çünki
teatrda böyümək tamam başqadır.
- Sənətdə
nəsillərarası ziddiyyətlərə necə
baxırsınız? Özünüzdən əvvəlki
və sonrakı nəsillə probleminiz olur?
- Qətiyyən.
Uşaq vaxtımdan böyük sənətkarların
yanında olmuşam, hətta teatrın gərgin vaxtlarında
belə, həmişə böyük-kiçik yeri gözləmişik.
Nurəddin Mehdixanlı, Bəhram Osmanov, Bəsti Cəfərova
kimi sənətkarlarla doğma münasibətdəyik. Özümdən sonrakı nəsillə də eyni
qaydada davam edirik. Teatrda dava-dalaşla
heç nə qazana bilmərik. Primitiv
söhbətləri böyüdüb problemə çevirmək
lazım deyil.
- Rollarınız
arasında sizi daha çox ifadə edən hansıdır?
-
Bütün obrazlar dramaturqun qələminin məhsuludur, daha
sonra rejissorun. Yekunda isə bizim - aktyorların.
Heç bir obraz bütövlükdə
insanı ifadə edə bilməz. Axı
sən öz taleyini oynamırsan.
-
Yaratdığınız obrazlar çox diqqətçəkən
olur, məncə. Bu, bir seçimdir, ya təsadüfi
alınır?
- Əgər belədirsə, buna çox sevinirəm. Amma teatr
kollektiv işdir. Hər birimiz
çalışırıq ki, orada öz
istedadımızı nümayiş edək. Bu, bir ev tikməyə bənzəyir. Hər
kəs bir daş qoyur. Amma vay o günə
ki, ora daş qoyulmaya.
- Baş
rolu üstün tutursunuz, yoxsa yaddaqalan obrazı?
- Məncə,
yaddaqalan... Çünki özünü
müsbət şəkildə göstərmək
üçün yaddaqalan rol daha yaxşıdır. Və rol seçimini elə etməlisən ki, bu, sənə
xələl gətirməsin, roluna görə utanmayasan.
-
Tamaşanın ortasında alqış mane olmur ki?
- Ancaq
stimul verir. Düşünürsən ki, deməli,
yaxşı nəsə etdim... Tamaşaçı
ağıllıdır, çox şeydən məlumatlıdır.
Əvvəlki dövr deyil ki, bir televiziya və bir-iki teatr ola. İndi tamaşaçını
aldatmaq mümkün deyil. Həm
tamaşaçını niyə aldadasan ki...
-
Bugünkü tamaşaçı teatrdan nə gözləyir?
- Yüksək
keyfiyyətli, zövq ala biləcəyi tamaşa. Axı onlar
teatra gələrkən iki şey itirir: pul və vaxt. Yəni
fayda görmədiyi bir yerə heç kim
nə pulunu, nə vaxtını sərf edər.
- Bu
gün uğura sevinən az, amma
uğursuzluğu mediaya sızdıranlar çoxdur. Buna münasibətiniz?
- İnsanın qəlbi təmiz olmalıdır. "Yaxşı
düşün, yaxşı olsun" məsələsi.
İnsan xislətində nə varsa, odur. Qəlb müqəddəsdir, qəlblərə
toxunmaq, pislik etmək lazım deyil.
- Sizcə,
sosial şəbəkələr televiziyanı geridə qoya
bilər?
-
Televiziya hər zaman doğru xəbərin
ünvanıdır. Hətta "televizora
baxmıram" deyənlərin də müharibə dönəmində
gözləri ekranda qalırdı, qulaqları səsdə
idi. Sosial şəbəkələr kifayət etmədi,
insanlar televiziyaya
üz tutdular.
-
Televiziyadakı işi ilə bağlı Elnurdan daha hansı
yeniliyi gözləyə bilərik?
- İlk dəfə inzibatçı, sonra müxbir,
rejissor asistenti, rejissor və sonra baş rejissor oldum. Hazırda
"Musiqi" redaksiyasının baş redaktoruyam. Düşünürəm ki, özümə hesabat
verəndə həzdən başqa bir şey almıram.
"Oxuyur Vətən" adlı yeni layihəmiz
var - işğaldan azad olunmuş torpaqlarda çəkilir.
İlk olaraq Suqovuşanda, Hadrut, Qubadlı, Zəngilan,
Ağdam, Şuşa və Xudafərində
çəkmişik. İstəyirik, bunu
bütün Azərbaycan torpaqlarında çəkək.
Redaksiya olaraq dövlət əhəmiyyətli
tədbirləri işıqlandırırıq, festivalları
çəkirik. Teatrda isə hazırda
repertuarda olan tamaşaları yada salıb məşq edirik.
Pandemiyadan öncə bir tamaşa üzərində
işləyirdik. Nicat Kazımovun rejissorluq
etdiyi, Eduard de Flipponun "Flimeno Marturano" əsəridir.
Baş rolları Bəsti Cəfərova və
Ramiz Novruz oynayır. Biz isə üç
qardaşıq - mən, Vüsal Mustafayev və Corc Qafarov,
tamaşada Bəsti Cəfərovanın oğullarıyıq.
Tezliklə premyerası olmalıdır. Səbirsizliklə gözləyirik. Məncə, çox maraqlı tamaşa olacaq.
İnşallah, növbəti il üçün,
Azər Paşa Nemətov başda olmaqla, yeni uğurlara imza
atarıq.
Şəlalə CAMAL
525-ci qəzet.- 2021.- 4 dekabr.- S.20.