Zəfər yollarında
Uzun illər Azərbaycan təhsilinə uğurla başçılıq (və
xidmət!) etmiş
professor Misir Mərdanovun
bu günlərdə
"Təhsil" nəşriyyatında
çapdan çıxmış
"Zəfərə aparan
yol" kitabı Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin son dərəcə zəngin
tərcümeyi-halına təcrübəli
bir təhsil xadiminin verdiyi interpretasiya olmaq etibarilə, heç şübhəsiz, böyük
maraq doğurur. Burada söhbət, bir tərəfdən, İlham
Əliyevi dövrümüzün
görkəmli şəxsiyyəti
kimi formalaşdıran
Məktəblərdən, digər
tərəfdən, onun
özünün yaratdığı
hər cəhətdən
mükəmməl Məktəbdən
gedir.
Beş fəsildən
ibarət kitabın birinci fəsli Prezidentin Bakı şəhəri Səbail
rayonunun 6 nömrəli
məktəbində keçən
təhsil illərinə
həsr olunmuşdur. Qeyri-adilik
ondadır ki, valideynləri İlhamı
məktəbə yeddi
deyil, beş
yaşında gətirirlər.
Məqsəd isə bu idi ki, məktəb
həyatına alışsın.
Lakin onu həmin sinifdən ayırmaq bir daha mümkün
olmur. Və İlham Əliyev
fitri-istedadı, çalışqanlığı,
nizam-intizamı nəticəsində
məktəbi yaşca
özündən böyük
sinif yoldaşları ilə birlikdə bitirir. Müəllimlərindən biri xatırlayır
ki, "mən İlham Əliyevə
1972-ci ildən 1977-ci ilə
qədər tarix və ictimaiyyət fənlərindən dərs
demişəm. Enerjili, son dərəcə
diqqətli İlham Əliyev öz yoldaşlarından seçilirdi.
O, sinifdə yaşca kiçik olsa da, oxumaqda hamını
üstələyirdi".
Ümumiyyətlə, "Zəfərə
aparan yol"da gələcəyin böyük
dövlət xadiminin orta məktəb illərindəki həyatı
yalnız sənədlə
deyil, həm müəllimlərinin, həm
də sinif yoldaşlarının canlı
xatirələri vasitəsilə
müfəssəl təsvir
edilərkən ötən
günlərin hadisələri
necə varsa, o cür təqdim olunur ki, bu
da yeniyetmə İlham Əliyevin xarakteri barədə obyektiv (və təbii!) təsəvvür yaradır.
Kitabın ikinci fəslində
Prezidentin ali
təhsil aldığı
dövrdən söhbət
açılır. Və
belə bir epiqraf verilir: "Mənim həyatımın
15 ili Moskva Dövlət Beynəlxalq Münasibətlər İnstitutu
ilə bağlıdır.
Orada oxumuşam, sonra aspiranturaya
daxil olmuşam, işləmişəm. Bu, unudulmaz
illərdir... Mübaliğəsiz,
tam səmimi deyə bilərəm ki, Moskva Dövlət Beynəlxalq Münasibətlər
İnstitutunda qazandığım
bilik və təcrübə bu gün mənə işimdə kömək edir",
İlham
Əliyevin MDBMİ-də
necə oxuduğu barədə həmin institutun sabiq rektoru Nikolay Lebedevin sözləri aydın məlumat əks etdirir: "Oxuduğunuz illərdə
mən Sizə həmişə "beş" vermişəm.
Siz bu qiymətə çiçəklənən dövlətin
rəhbəri kimi də layiqsiniz". Görünür, o insan xoşbəxtdir
ki, öz müəllimlərindən həmişə,
bütün ömrü
boyu yüksək qiymət alır.
"Zəfərə aparan yol" müəllifi kitabın ikinci fəslində Prezidentin "Mənim universitetlərim" məqaləsinə
geniş istinad edərkən təhsil-tədrislə
ictimai təcrübənin
doğru-düzgün əlaqələndirilməsinin
klassik bir örnəyini vermiş olur.
Daha bir xatirə... Onu İlham Əliyevin tələbə
yoldaşı Teymur Yəhyayev
danışır:
"Müəllimlərin tapşırıqlarından qat-qat
artıq kitablar, dərslərə aid əlavə
materiallar oxuyurdu. Onu tez-tez
kitabxananın oxu zalında mütaliə edən görürdüm.
Qabaqcıl tələbə kimi hazırladığı
məruzələri elmi-praktik
konfranslarda diqqətlə
dinləyirdilər".
Əsas
isə odur ki, İlham Əliyev nümunəvi tələbə olduğu
kimi, nümunəvi də müəllim olmuşdur... "Tarix elmləri namizədi İlham Əliyev "MQİMO"da
dərs dediyi illərdə xeyli tələbəyə müəllimlik
edib. Onun sadə davranışı,
ünsiyyətcilliyi hamı
tərəfindən etiraf
olunurdu".
Əlbəttə, İlham Əliyevin
istər orta, istərsə də ali təhsil
illəri mənsub olduğu məşhur ailənin nəzarəti altında keçmişdi
ki, bu barədə
kitabın "Ailə
məktəbi" adlanan
üçüncü fəslində
ətraflı danışılır.
Həmin fəsildə
göstərilir ki, həm Ulu öndər
Heydər Əliyevlə
Zərifə xanımın,
həm də Arif Paşayevlə Aida xanımın ailələri
xalqımızın ailə-məişətlə
bağlı ən ali dəyərlərini
mühafizə etmişlər
ki, bu müqəddəs
ənənəni İlham
Əliyevlə Mehriban
xanım uğurla yaşatmaqdadırlar... Təsadüfi deyil ki, "cəmiyyətdə mənəvi
keyfiyyətlərlə siyasi
fəaliyyəti optimal şəkildə
uyğunlaşdıran Mehriban
xanım Əliyeva Azərbaycan xalqının
lideri olan həyat yoldaşının
ilk ardıcılı, ən
etibarlı silahdaşıdır.
Bu gün Azərbaycan
ictimaiyyəti də, dünya da İlham
Əliyevlə Mehriban
xanımı bir ailənin mənsublarından
daha çox məhz bir dövlətçilik
ideyasının, vahid
ideoloji kursun vəhdətini təmin edən şəxslər kimi qəbul edir". Bu isə
o deməkdir ki, dövlət inkişaf edib nə qədər
uzaqlaşsa da, özünün "bütöv
bir ailə" mənşəyi ilə əlaqəsini heç zaman itirmir. Və əsl ailə dövlətçiliyin simvolu
olaraq qalır.
Dördüncü fəsil Azərbaycan Prezidentinin uğurla başa vurduğu Heydər Əliyev məktəbinə həsr
edilmişdir. Kitabda göstərildiyi kimi, "Azərbaycan tarixinin ən böyük müəllimlərindən
biri olmuş" Ümummilli liderin irsi hər bir
azərbaycanlının daim
müraciət edəcəyi
tükənməz mənəvi,
intellektual və ideoloji mənbədir.
Və İlham Əliyev xatırlayır ki, "o,
bizə ailədə sağlam mühitin zəruriliyi haqda nəsihətlər vermirdi,
bunu əyani göstərib öyrədirdi.
Mən həyatda ən çox ondan, onun şəxsi
nümunəsində göstərdiklərindən
öyrənmişəm".
Artıq hamıya məlumdur ki, Heydər Əliyev yalnız müstəqil dövlət deyil, eyni zamanda, müstəqil yaşamağa qadir bir millət qurucusu olmuşdur. Hələ Sovetlər Birliyinin verdiyi məhdud imkanlar daxilində o, mənsub olduğu xalqın tərəqqisi, milli mənəvi dəyərlər üzərində yüksəlişi üçün bitib-tükənməz bir enerji ilə mübarizə aparmış, Sovetlər Birliyi dağıldıqdan sonra isə Azərbaycan millətinin müstəqilliyini əbədi etmişdir.
Əlbəttə, kitabda Heydər Əliyevin təhsil, məktəb, müəllim problemlərini həmişə diqqət mərkəzində saxlaması barədə geniş bəhs edilməsi səbəbsiz deyil. Ulu öndərin bu sahədəki siyasətinin həyata keçirilməsində müəyyən rolu olmuş dövrün təhsil naziri Misir Mərdanov elə faktlara müraciət edir ki, çox hallarda təfsilatına (və mahiyyətinə) müəllif olaraq yalnız onun özü vara bilər.
Kitabın sonuncu, beşinci fəsli Ümummilli liderimizin artıq, demək olar ki, əzbər bildiyimiz məşhur sözlərilə başlayır: "İlham Əliyev yüksək intellektli, praqmatik düşüncəli, müasir dünya siyasətini və iqtisadiyyatını yaxşı bilən, enerjili və təşəbbüskar bir şəxsiyyətdir... İnanıram ki, mənim axıra çatdıra bilmədiyim taleyüklü məsələləri, planları, işləri sizin köməyiniz və dəstəyinizlə İlham Əliyev başa çatdıra biləcək. Mən ona özüm qədər inanıram və gələcəyinə böyük ümidlər bəsləyirəm". Həmin fəsildə İlham Əliyevin özünün də böyük bir məktəb yaratdığı barədə inamla söhbət açılır. Və göstərilir ki, İlham Əliyev Məktəbi ölkənin iqtisadi yüksəlişi, xalqın mənəvi- mədəni tərəqqisi, dünya birliyində özünə layiqli yer tutması, hər sahədə, o cümlədən, ərazi bütövlüyümüzün təmin olunması sahəsində Zəfər Məktəbidir. Azərbaycan Prezidenti Azərbaycan xalqını inkişafa hansısa riskli eksperimentlərlə yox, məhz milli təcrübədə sınaqdan uğurla çıxmış yeni (özünəməxsus!) yollarla aparır.
Professor, Azərbaycan MEA-
nın müxbir üzvü
Misir Mərdanovun "Zəfərə aparan yol"
kitabının bir üstün
cəhəti də mətni ideya-məzmunca
dolğunlaşdıran şəkillərdir
ki, kifayət qədər zövqlə təqdim
olunmuşdur. Və Misir müəllim bu əsəri
ilə altmış illik yubileyi
ərəfəsində möhtərəm Prezidentimizə bütün Azərbaycan
ziyalılarının, xüsusilə müəllimlərin dərin
ehtiramını ifadə etməklə hamımızın
ürəyindən olan böyük
bir təşəbbüs göstərmişdir.
Nizami
CƏFƏROV
525-ci qəzet.- 2021.- 24 dekabr.- S.9.