Paytaxtın ümumi təhsil mənzərəsi
Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsi fəaliyyətində
müasir çağırışlara uyğunluğu ön
plana çəkir
2020-2021-ci tədris ilində Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsi (BŞTİ) tərəfindən
ümumi təhsil sahəsində keyfiyyətin
davamlılığının təmin edilməsi istiqamətində
məqsədyönlü işlər görülüb.
2020-2021-ci tədris ili bir tərəfdən
ciddi sınaqlar ili kimi yadda qalsa da, digər tərəfdən
yeni imkanlar ili kimi səciyyələndirilə bilər.
Bu tədris ilində, həmçinin,
müasir dövrün çağırışlarına əsaslanmaqla
inkişafı şərtləndirən dəyişikliklərə
və qarşıda duran vəzifələrin icrasına nail
olmaq məqsədilə BŞTİ-nin və İdarənin tabeliyindəki
ümumi təhsil məktəblərinin imkanları səfərbər
edilib.
BŞTİ-in İctimaiyyətlə əlaqələr
sektorunun rəhbəri Bəşarət Məmmədov deyir
ki, İdarənin tabeliyində 309 ümumi təhsil məktəbi,
3 xüsusi ümumi orta məktəb və 5 əyani-qiyabi
axşam məktəbi olmaqla, cəmi 317 məktəb və
5 Uşaq-Gənclər İnkişaf Mərkəzi fəaliyyət
göstərir. 2020-2021-ci tədris ilində
BŞTİ-nin tabeliyindəki məktəblərdə 456076
şagirdin təlim-tərbiyəsi ilə 28167 müəllim məşğul
olub. BŞTİ-nin tabeliyindəki ümumi
təhsil müəssisələrinin I siniflərini 44847, IX
siniflərini 34874, XI siniflərini 20024, XII siniflərini isə
146 nəfər bitirib.
B.Məmmədovun sözlərinə
görə, paytaxt üzrə BŞTİ-nin tabeliyində olan
ümumi təhsil müəssisələrinə və Təhsil
Nazirliyinin birbaşa tabeliyindəki lisey və gimnaziyaların
I siniflərinə qəbul olmaq üçün elektron sistem
vasitəsilə 45791 müraciət edilib. Ümumi təhsil
məktəblərinin I siniflərinə şagird qəbulu
zamanı əvvəlcə elektron sistemdə qeydiyyat prosesi,
daha sonra isə məktəb seçimi prosesi aktivləşdirilib.
Bu yolla müəyyən səbəblərdən
elektron sistemdən istifadə etməkdə çətinlik
çəkən valideynlərin qeydiyyat prosesini bitirmək
üçün əlavə vaxt qazanması və digər
valideynlərlə eyni anda məktəb seçimi mərhələsində
iştirak edə bilməsi təmin olunub. Ümumi
təhsil məktəblərinin tədris digər dildə
aparılan bölmələri üzrə uşaqların I
sinfə qəbul zamanı şifahi nitq
bacarıqlarının qiymətləndirilməsi
üçün müsahibə təşkil edilib. Mövcud sanitar-epidemioloji vəziyyətlə əlaqədar
onlayn müsahibə prosesi "Microsoft Teams" platforması
vasitəsilə valideynlə videobağlantı yaratmaqla,
Komissiya üzvlərinin uşaqla ünsiyyəti şəklində
həyata keçirilib. Müsahibə nəticəsi
üzrə vətəndaşların müraciətlərinə
baxılması üçün onlayn Apellyasiya komissiyası
da fəaliyyət göstərib. Sektor müdiri bildirib
ki, 2020-2021-ci tədris ilində paytaxt üzrə
BŞTİ-nin tabeliyindəki 275 ümumi təhsil müəssisəsində
1083 məktəbəhazırlıq qrupu fəaliyyət
göstərib. Məktəbəhazırlıq
qruplarına 26754 uşaq cəlb olunub.
2020-2021-ci tədris ilində İdarənin tabeliyindəki
ümumi təhsil müəssisələri üzrə 16 040
şagirdin elektron sistem (sy.edu.az) vasitəsilə yerdəyişməsi
aparılıb: "Qeyd edim ki, şagird yerdəyişməsinin
elektronlaşdırılması məktəb-valideyn əlaqələrinin
bu proses çərçivəsində daha da təkmilləşdirilməsinə
və valideylərin təhsil müəssisələri ilə
təmasının daha rahat və şəffaf təşkilinə
xidmət edir".
B.Məmmədovun dediyinə
görə, paytaxtdakı ümumi təhsil müəssisələrində
"Sağlam təhsil-sağlam millət" layihəsinin
davamlılığı təmin edilib. Layihə
çərçivəsində 2020-2021-ci tədris ilində
paytaxtdakı 39 ümumi təhsil müəssisəsində
170 "Sağlam təhsil" sinfi fəaliyyət göstərib.
Həmçinin, paytaxtdakı 20 məktəbdə
26 "Sağlam təhsil" məktəbəhazırlıq
qrupu təşkil olunub.
2020-2021-ci tədris ili ərəfəsində
BŞTİ-nin tabeliyindəki əsaslı təmir edilmiş
təhsil müəssisələrinin təntənəli
açılış mərasimləri keçirilib. Bakı şəhəri 154, 216, 251 nömrəli tam
orta məktəblərin açılış mərasimlərində
ölkə Prezidenti cənab İlham Əliyev və Azərbaycanın
Birinci vitse-prezidenti Mehriban xanım Əliyeva iştirak ediblər.
Həmçinin, Prezident İlham Əliyev yanvarın 28-də
paytaxtın Sabunçu rayonunda yenidən inşa olunan 90
nömrəli və Suraxanı rayonundakı 97 nömrəli
tam orta məktəblərdə yaradılan şəraitlə
tanış olub.
Sektor müdiri vurğulayıb ki, ümumi təhsilin tam orta təhsil
səviyyəsində təmayülləşmənin
miqyası genişləndirilib. BŞTİ-nin
tabeliyindəki 187 məktəbdə 709 təmayül sinif təşkil
olunub. Təmayülləşmə
ümumi təhsildə keyfiyyətin artırılmasına
xidmət edir.
Bakı şəhəri üzrə 4 ümumi təhsil
müəssisəsində 86 şagird inklüziv təhsilə
cəlb edilib. Həmçinin, "2018-2024-cü illərdə
Azərbaycan Respublikasında sağlamlıq imkanları məhdud
şəxslər üçün inklüziv təhsilin
inkişafı üzrə Dövlət Proqramı"na əsasən, məqsədyönlü
işlər görülüb, bu sahədə müəllimlərin
üzərinə düşən vəzifələr müəyyənləşdirilib.
Bu, sağlamlıq
imkanları qismən məhdud uşaqlarla tam sağlam
uşaqların eyni sinifdə oxuduğu siniflərdir. Layihə həmin
uşaqların cəmiyyətə daha rahat inteqrasiyasına
xidmət edir.
Onun sözlərinə əsasən, müəllimlərin
işə qəbulu və yerdəyişməsi müsabiqəsinə
BŞTİ tərəfindən 2020-2021-ci tədris ili
üçün 1739 vakansiya təqdim olunub. Müsabiqə
və müsahibələr nəticəsində 1600 nəfər
işə qəbul olunub. Bunlardan 760 nəfər müəllimlərin işə qəbulu
müsabiqəsinin müddətli müqavilə ilə işə
qəbul üzrə elektron yerləşdirmə prosesi nəticəsində,
580 nəfər müddətli
müqavilə əsasında çalışan müəllimlərin
daimiləşmə prosesi nəticəsində, 260 nəfər
isə müddətsiz müqavilə ilə işləyən
müəllimlərin iş yerinin dəyişməsi prosesi nəticəsində
işə qəbul olunub. 2020-2021-ci tədris ili
ərzində BŞTİ-nin tabeliyindəki təhsil müəssisələrində
çalışmanın yaş həddinə çatan 901 nəfərlə
müddətli müqavilə bağlanıb.
2020-2021-ci tədris ili ərzində BŞTİ-nin
tabeliyindəki təhsil müəssisələrinə təlim-tərbiyə
işləri üzrə direktor müavini vəzifəsinə
43 nəfər, uşaqlarla məktəbdənkənar və
sinifdənxaric tərbiyə işi üzrə təşkilatçı
vəzifəsinə 23 nəfər təyin olunub. 2020-2021-ci tədris
ili ərzində BŞTİ-nin tabeliyindəki
təhsil müəssisələrinə 8 nəfər direktor
vəzifəsinə işə qəbul edilib, 21 direktorun
iş yeri dəyişdirilib.118 məktəb direktorunun müddətli
əmək müqaviləsinin müddəti uzadılıb.
Çalışmanın yaş həddinə
çatmış 36 direktorla müqavilənin müddəti
2020-2021-ci tədris ili çərçivəsində
uzadılıb.
20 direktorla bağlanmış əmək müqaviləsi
ləğv edilib: "BŞTİ tərəfindən tədris
ili ərzində iki dəfə IX siniflər üzrə
sınaq qiymətləndirmə keçirilib. Mövcud
epidemioloji vəziyyətlə əlaqədar onlayn şəkildə
təşkil olunan ilk qiymətləndirmədə 35667, ikinci
qiymətləndirmədə isə 30730 şagird iştirak
edib.
Riyaziyyat, ingilis dili və təlim
dili üzrə keçirilmiş sınaq qiymətləndirmənin
əsas məqsədi şagirdlərin buraxılış
imtahanlarına hazırlıq səviyyəsinin müəyyənləşdirilməsindən
ibarətdir. Qiymətləndirmə bitdikdən sonra şagirdlərin
topladığı bal ümumi təhsil müəssisələrinə
göndərilib".
B.Məmmədov qeyd edib ki,
ümumi təhsil məktəbləri direktorlarının
vacib mövzular üzrə ictimaiyyətə
açıqlığını və kommunikasiyasını
təmin etmək məqsədilə "Direktorlar klubu"
yaradılıb. Təhsil Nazirliyinin dəstəyi, "T-Network" təhsil
işçilərinin təcrübə və kommunikasiya
platformasının və Təhsil İdarəçiləri
Assosiasiyasının təşkilatçılığı,
"Kapital Bank"ın baş sponsorluğu ilə
yaradılmış klubun əsas məqsədi ümumi təhsil
məktəbi direktorlarının təcrübə mübadiləsini
təmin etmək, onlar arasında əməkdaşlığı
inkişaf etdirmək, bu yolla onların bacarıqlarını
təkmilləşdirmək və təhsilin idarəetməsində
keyfiyyətin artırılmasına töhfə verməkdən
ibarətdir.
Sektor müdiri söyləyib
ki, BŞTİ-nin tabeliyindəki 308 ümumi təhsil müəssisəsində
"Yay məktəbi" təşkil edilib. 16-30 iyun tarixlərini əhatə
edən "Yay məktəbi"nə ümumi təhsil
müəssisələrinin I-X sinif şagirdləri ödənişsiz
və könüllü
əsaslarla qoşulublar. "Yay məktəbi"
şagirdlərin zəruri bilik və bacarıqlarının
möhkəmləndirilməsi, öyrənilənlərin
ümumiləşdirilməsi məqsədilə təşkil
edilib.
Paytaxtın 123 ümumi təhsil
məktəbində "Rəqəmsal bacarıqlar" layihəsi
həyata keçirilib. Layihədə Bakı şəhəri
üzrə 950 müəllim və 83700 şagird iştirak
edib.
Layihə çərçivəsində VI sinifdə təhsil alan 1440
şagirdin informatika fənninə olan marağının
müəyyənləşdirilməsi məqsədilə qiymətləndirmə
imtahanı keçirilib.
2020-2021-ci tədris ilində
BŞTİ-nin tabeliyindəki 305 ümumi təhsil müəssisəsində
"Kiçik akademiya" fəaliyyət göstərib.
"Kiçik
akademiya"ların fəaliyyətinin gücləndirilməsinə
dair BŞTİ-nin Tədbirlər Planına əsasən,
paytaxtın bütün məktəblərində
"Kiçik akademiya" yaradılması nəzərdə
tutulur. Təcrübə
mübadiləsini genişləndirmək üçün
Bakı şəhərinin hər inzibati rayonunda 1 məktəb
"Kiçik akademiya" üzrə mərkəz olaraq
müəyyənləşdirilib: "Paytaxtın 77 ümumi
təhsil məktəbində STEAM layihəsi tətbiq edilib. Təhsil Nazirliyi tərəfindən
reallaşdırılan layihənin məqsədi müasir təhsil
çağırışları əsasında inkişaf
etmiş ölkələrdə tətbiq edilməyə
başlanılan təhsil yeniliklərinin ölkəmizdə tətbiqi
imkanlarının öyrənilməsi və tədrisindən
ibarətdir.
Ölkədə təhsilin əlçatanlığının
təmin edilməsi məqsədilə həyata keçirilən
"Virtual məktəb" layihəsi çərçivəsində
BŞTİ-nin tabeliyindəki ümumi təhsil məktəbləri
üzrə 447843 şagird və 29293 müəllim qeydiyyatdan
keçib. Teledərslərin interaktivliyini təmin etmək və
məsafədən tədris imkanlarını genişləndirmək
məqsədilə həyata keçirilən "Virtual məktəb"
layihəsinin üzrə səmərəli fəaliyyətinə,
müəllim və şagirdlərə göstərdiyi dəstəyə
görə İdarə tərəfindən 9 müəllim
"Təşəkkürnamə"yə layiq
görülüb".
Sevinc QARAYEVA
525-ci qəzet.- 2021.-
1 iyul. S. 10.