Həm musiqiçi, həm maliyyəçi - Müsahibə
VƏDAD RZALI:
"Bir işi xoşbəxt olduğun və sevdiyin
üçün görəndə uğur özü səni
tapır"
İncəsənətlə
məşğul olan insanlardan tez-tez bütün
vaxtını, hətta həyatını sənətə
həsr etdiklərini eşidirik. Həm incəsənətlə, həm
də fərqli ixtisasla məşğul olan insanlara isə
nadir hallarda rast gəlinir.
Budəfəki
müsahibim Vədad Rzalı da o insanlardandır. O, həm uğurlu maliyyəçi,
həm də musiqiçidir.
Bakalavr
təhsilini Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin
Xüsusi istedadlar qrupunda maliyyə ixtisası üzrə alan Vədad Rzalı hərbi xidməti başa
vurduqdan sonra magistr dərəcəsinə yenə maliyyə
ixtisası üzrə ADA Universitetində yiyələnib.
Daha
əvvəl Azərbaycanda bir neçə şirkətdə
maliyyəçi vəzifəsində
çalışdıqdan sonra xaricə çıxaraq bir
müddət Rusiyada, sonra isə Kanadada dünyanın ən
böyük kimyəvi gübrə istehsal edən
şirkətində maliyyəçi işləyib.
Hazırda
Torontoda 20 milyard dollar vəsaiti olan investisiya
şirkətində maliyyəçi vəzifəsində
çalışır. Bununla yanaşı, onun həm də piano
üzrə 5 illik musiqi təhsili var. Bir çox
müsabiqələrin iştirakçısı olan Vədad
Rzalı Teymur Göyçayevin rəhbərliyi altında Qara
Qarayev kamera orkestrında ifalar edib.
***
- İxtisasınızla
musiqi çox uzaq sahələrdir, ancaq sizi sosial
şəbəkələrdən daha çox musiqiçi kimi
tanıyırlar. Musiqiyə marağınız hardan yaranıb?
- Razıyam,
ixtisasımla musiqi çox uzaq sahələrdir. Ancaq mənə
görə uzaq, ya da yaxın olması fərq etmir, indiki
dövrdə insanın bir işlə məşğul
olması yanlışdır. Həm xarici
ölkələrdə, həm də ətrafımda
görürəm ki, indi hamı bir yox, bir neçə
işi bacarmaq istəyir. Çünki
sadəcə bir şeyin mütəxəssisi olmaq
işəgötürənləri, təşkilatları
təəccübləndirmir. Sosial
şəbəkədə musiqiçi kimi
tanınmağıma gəldikdə isə, məni
"Linkedin"də maliyyəçi, İnstaqramda isə
musiqiçi kimi tanıyırlar. Düşünürəm
ki, bunlar elə platformalardır ki, belə də
tanımalıdırlar. Musiqiyə
marağım uşaq vaxtlarımdan yaranıb.
Mənə elə gəlir ki, adam
musiqiyə maraq və istəklə doğulur. Ona
görə bir çox musiqiçi də bu sahəyə
marağın uşaqlıqdan yarandığını deyir.
Uşaq vaxtı avtobusla məktəbə, harasa
gedəndə mahnı oxuyurdum. Anam da
həmişə utanırdı, ancaq sonra bu halla
barışdı. Mən camaat
üçün yox, daha çox özüm üçün
oxuyur, müğənniləri parodiya edirdim, ancaq hamı qulaq
asırdı. Musiqi həmişə
həyatımda olub. 5 yaşımda piano
kurslarına gedirdim. Sonra bibimin təklifi
ilə valideynlərim məni musiqi məktəbində
yazdırdı. Yaşım az olsa da,
musiqi biliyim olduğu üçün 7 il əvəzinə 5
il oxudum. Oxuyub bitirdikdən sonra da musiqi mənim
üçün yaşayırdı, ancaq gizli
saxlayırdım. Yəni musiqi
bəstələdiyimi, ya da ifa etdiyimi insanlara demirdim. Bir dəfə əsgərlikdə sınıq piano
tapıb özüm üçün ifa edirdim. Yaxın
dostum gəlib dedi ki, Vədad, bu nədir ifa elədin? İfa
etdiyim musiqinin öz bəstəm olduğunu dedim. Dedi ki,
sən bunu mütləq insanlara göstərməlisən. Bir
il dayanmadan baş-beynimi apardı ki,
hər kəs bunu eşitməlidir. Sonra bir
dəfə ADA Universitetində elə oldu ki, mahnı ifa
edəndə qrup yoldaşlarım eşitdi. Daha sonra ilk dəfə mənim
bəstələdiyim musiqisini Şövgət
Ələkbərovanın nəvəsi ifa etdi. Buna görə ona çox minnətdaram. Ancaq sonra fikirləşdim ki, mən öz
mahnılarımı özüm də oxumaq istərdim.
Çünki hiss etdiyimi insanlara ötürmək istəyirəm.
Beləliklə, özüm ifa etməyə
başladım. İlk dəfə ifa
edəndə şoka düşdüm. Çünki
insanlar mənə səsini kəs, oxuma, demədilər.
Ona görə də 2015-ci ildən bu
məsələnin daha da dərinliyinə getməyə
və musiqiyə ciddi yanaşmağa başladım.
- 3-4 il olar ki, sizi izləyirəm. Düzü, siz
Kanadaya gedəndə düşünürdüm ki, artıq
musiqiyə çox az vaxt
ayırarsınız, ancaq düşündüyümün
əksi oldu. Hətta 2 klipiniz də
çıxdı. İşlə
birlikdə necə vaxt ayıra bilirsiniz?
- Kanadaya
köçməkdə məqsədlərimin içində
musiqi də var idi. Əlbəttə ki, Kanadada maaş
daha yüksək, iş imkanları daha çoxdur.
Fikirləşdim ki, orda musiqim üçün daha çox
pul ayıra, ifalarımı daha yüksək
səviyyələrə keçməsi üçün
kömək edəcək insanlarla tanış
ola biləcəyəm. Elə də oldu. Məsələn, 1-2 mahnım üçün
Amerikada olan səs rejissorları ilə
işləmişəm və hələ də davam edir.
Doğrudan da həm musiqi, həm də
ixtisasım tərəfdən xeyrini görürəm. Bəlkə də burada musiqi ilə
məşğul olmağa daha çox vaxtım var, nəinki
Bakıda.
- Musiqi ilə
bağlı gələcək planlarınız nədir?
-
Əslində, "Evrovision"a qatılıb
mütəxəssislərlə işləmək
üçün çox iddialı idim. Bu məqsədlə
bərk hazırlaşır, pul ayırırdım. Sonra
niyə bu yola çıxdığımı unutduğumu
hiss etdim. Çünki mən musiqini çox
sevdiyim üçün ifa edirdim. Heç
fikrim də yox idi ki, insanlar bunu eşitsin. Sadəcə
mənim üçün çox gözəl proses idi. Ona görə də planım yoxdur. Mənim üçün əsas olan ifalarımdan
zövq almaq və məni xoşbəxt edən musiqini davam
etdirməkdir. İnanıram ki, bir işi
xoşbəxt olduğun və sevdiyin üçün
görəndə uğur özü səni tapır. Hər şeyin öz
vaxtı var.
- Musiqiçi,
yoxsa maliyyəçi? Hansı daha çox
Vədaddır?
-
Əlbəttə ki, musiqiçi daha çox Vədaddır. Çünki
musiqidə Vədadın ruhu, tarixi var. Yazdığım
mahnıların hamısı həyatımdan
götürülüb. Hər bir
mahnımda bir mesaj qoyuram və bir gün bəlkə də
həmin mesajları insanlara deyəcəyimi
düşünürəm. Məni
axtarırsınızsa, musiqimdə tapa bilərsiniz.
"Excel"də, yığdığım maliyyə
hesabatlarında isə mən yoxam. Orada ancaq
rəqəmlər var (gülür).
-
Mahnılarınızın musiqisini
bəstələməyiniz nə qədər
vaxtınızı alır?
- Hərdən
illərlə də vaxt ala bilir. Məsələn,
25 yaşım olanda əsrin dörddə birini
yaşadığıma görə mahnı yazmaq mənim
üçün çox vacib idi. Və 3
ayrı mahnının sözlərini yazdım. Mahnının adı "LOL"dur. Düzdür, nəyəsə güləndə
"LOL" deyirlər, ancaq ilkin mənasında məktub
yazanda "LOL" (lots of love) çoxlu sevgilər
göndərirəm deməkdir. Ona
görə mən bu sözün klassik mənasında
mahnı yazdım. Mahnı 25 yaşıma
qədər nə başa düşdüyüm, istəyib
edə bilmədiyim şeylər haqqında idi. Ancaq musiqisi heç cür alınmırdı.
Çünki bilirdim ki, musiqisi çox
fərqli olmalıdır. Və artıq
yay idi, 25 yaşımdan 6 ay keçmişdi. Bir not eşitdim, "dın-dın-dın"
və o "dın-dın-dın"dan mahnı yarandı.
Ən uzun müddətə yazdığım
mahnılardan biridir. Mahnını özüm
bəstələyirəmsə, anında da yazıla bilər. 5 dəqiqənin içində yazılmış
mahnı da var. Elə mahnı da var ki, illərdir
üzərində işləməyimi gözləyir.
Çünki ideala yaxın iş çıxarmaq
istəyirsənsə, bu da vaxt alır.
- Bəs
mahnılarınızın arxa fonunda hansı hisslər,
hadisələr dayanır? Nələri
nəzərə alaraq musiqi bəstələyirsiniz?
-
Həmişə sevgi haqqında oxumağı
xoşlamadığımı deyirdim. Doğrudan
da sevgi haqqında özümün yazdığım
mahnım azdır. Çünki
mənə elə gəlir ki, sevgi haqqında mahnılarda
sən sadəcə bir hadisəni izah etməyə
çalışırsan. İbtidai
sinifdə şəkildə gördüyünüzü
danışın deyirdilər. Sevgi
haqqında mahnı yazanda da təxminən elə bir şey
danışırsan. Məncə, burada
ötürülən bir mesaj da yoxdur, məqsədsizdir.
Bu cür mahnı sadəcə bir saqqızdır, bir az çeynəyib atacaqsan. Ona
görə mahnılarımda mesaj ötürməyə
çalışıram ki, kiməsə kömək olsun.
İndiyə qədər yadımdadır, bir
dinləyicimin sevgilisi özünü ataraq həyatına son
qoymuşdu. O dedi ki, sənin "Gəl
söylə" adlı mahnın keçirdiyim çətin
günlərdə mənə çox kömək etdi, sanki
dərdimə şərik oldu. Belə
şeylər olanda bu mahnıların əbəs yerə
yazılmadığını başa düşürəm.
Ona görə də, hər zaman nə
qədər qəmgin mahnım olur-olsun, içində bir
balaca da olsa, ümid verməyə çalışıram.
- Tez-tez
Azərbaycanın müasir və xalq mahnılarını
öz tərzinizə uyğunlaşdırıb oxuyursunuz,
sizcə, müasir mahnılarımızda hansı
əskiklər var?
- Dinlədiyim
və mənə nələrisə xatırladan
mahnıları oxuyuram. Ona gör də, hər
mahnını oxuya bilmirəm. Məncə,
indiki mahnılarda ruh, melodiya azdır. İndi
insanlar maraqlı səslər, effektlər axtarırlar. Bu, tək bizdə yox, bütün dünyada
belədir. Çünki dinləyici bunu
istəyir. Mən niyə görə
köhnə mahnılara müraciət edirəm? Çünki köhnə mahnılarda bir hekayə,
ruh, emosiya var idi. O mahnılar, doğrudan da, insana toxunur.
İndi çox nadir hallarda ruhumuza toxunan
mahnı tapa bilərik. Bu
səbəbdən, məncə, indi mahnılar kommersiyaya
görə istehsal olunmuş bir məhsuldur, ancaq əsər,
mədəniyyət, incəsənət deyil, sanki marketdə
satılan diş fırçasıdır. Ona
görə çox istərdim ki, insanlar bir az
konversiyaya yox, incəsənətə yönəlsinlər. Çünki bir gün bizim indi dinlədiyimiz
mahnılar retro olacaq. İstərdim ki,
20-30 ildən sonra arxaya baxanda cavanlığımızın
mahnılarından utanmayaq. Bəlkə
də, ona görə mahnı yazıram ki, ən azından
deyə bilim ki, mən utanmamaq üçün nəsə
etməyə çalışdım.
Aytac ASLAN
525-ci qəzet.- 2021.- 7 iyul. S. 16.