Varlığında qürbət
ağrısı daşıyan şair – Mircavad Ahıskalı
Hər bir milləti, xalqı, toplumu mənəvi
varlıq kimi dünyaya tanıdan sadəcə onun
torpaqları, sərvəti, nüfuzu, maddi zənginliyi deyil. Milləti millət
edən ilk növbədə onun mənəvi dəyərləri,
mədəniyyəti, elmi, ədəbiyyatı, sənətidir;
bu dəyərlərə sahib imanlı, bilikli, əqidəli,
adil, yurd sevdalı insanlarıdır.
Tarix boyu nəhəng məmləkətlər qurmuş
türkləri də dünyaya tanıdan yalnız
qurduqları nəhəng məmləkətlər deyil,
onların insanlara ədalət, xalqlara hürriyyət, bəşərə
mədəniyyət bəxş etmiş dahi şəxsiyyətləridir. Türklər
belə öndər insanları ilə seçilmiş,
sevilmiş və yaddaşlarda qalmışlar. Türk insanı sonuncu dənizə qədər
cahan fəthində adilliyi, mərhəməti, ədaləti,
ilahi eşqi ilə tarixə düşmüşdür.
Türklər tarixdə, fəth olunanların
sevinc və çiçəklə
qarşıladığı yeganə fateh xalq olmuşlar.
Basdıqlarını kəsməmiş,
kiçikləri ucaltmış, didişənləri
barışdırmış, bölünmüşləri
bütövləşdirmiş, dağılmışları
dövlətə çevirmişlər. Bu qüdrət
türk ruhundan, türk mənəviyyatından, türk əxlaqından
qaynaqlanmış və müasir tarixin bütün
acılarına baxmayaraq, bu gün də türk
insanının qəlbində var olmaqdadır.
Bu xas
türk ruhunu sovet rejimi tərəfindən 77 il əvvəl
amansızlıqla yurdundan çıxarılmış, fiziki
və mənəvi məhvə məhkum edilmiş, bu gün
dünyanın ondan çox ölkəsinə səpələnmiş,
hələ də vətənsiz qalan Ahıska türkləri
ləyaqət və şərəflə, əzm və
hünərlə yaşatmış və
yaşatmaqdadırlar.
Sürgün dövründə Ahıska türklərinin
bir türk toplumu, türk soyu kimi öz mənəvi
varlığını və milli mənliyini
yaşatmasında bayraq şəxsiyyətlərin – nurani
ağsaqqal və ağbirçəklərin, siyasət, mədəniyyət
sənət xadimlərinin böyük rolu olmuşdur. Ahıska
türklərinin yurd davasını yönəltmiş Ənvər
Odabaşov kimi siyasi liderlərlə yanaşı, xalqın mənəvi
öndərləri – el sənətkarları, aşıqlar,
şairlər, yazıçılar, ziyalılar, alimlər,
müəllimlər, müğənnilər, musiqiçilər
olmuşdur. Müasir dövrdə də
davam edən vətənsizlik dərdinin, yurd həsrətinin,
doğma məskənlərə dönüş təşnəliyinin
acısını yaşayan və öz
yaradıcılığında, fəaliyyətində əks
etdirən bu vətən fədailəri xalqın milli ruhunu
qoruyur və gənclərə aşılayır, onları
doğma obalara səsləyir.
Belə öndər şəxsiyyətlərdən, vətən
sevdalılarından biri – ünlü şair, nasir, ədib,
mütəfəkkir Mircavad Ahıskalıdır. Təvazökar
və dərvişanə sənətkar, ruh və iman
adamı olan Mircavad haqqında bioqrafik məlumat azdır.
Şairin özünün facebook səhifəsində kimliyi
haqqında yazdığı məlumat, bu yazının
başlığına çıxardığımız cəmi
bir cümlədən ibarətdir: “Gurbette doğdu gurbette
büyüdü...” Lakin bu qısa cümlənin
psixoloji ağırlığını, məna
yükünü, emosional gərginliyini Ahıska türklərini
yaxşı tanıyanlar dolğun anlar. Mircavad
Ahıskalı milli vətənsizlik dərdinin mənəvi-psixoloji
yükünü öz varlığında daşıyan, bu
qara sevdadan usanmayan, vətən eşqini
yaradıcılığında yaşadan və gənclərə
ötürən haqq yolçusudur, vətən mücahididir,
ilhamlı şairdir. Onilliklərlə davam edən
sürgün dərdi, qərib həyatı Ənvər
Odabaşov, Yusif Sərvərov kimi siyasi liderlərin, Mircavad
Ahıskalı kimi, Cabir Xalid kimi sənət və fikir
adamlarının sayəsində Ahıska türklərini mənən,
ruhən doğma Vətəndən ayıra bilməmişdir,
ahıskalılar bu gün də vətən eşqi, yurd
sevdası ilə yaşayır, yurda dönəcəyinə
bütün varlığı ilə inanır və buna
çalışırlar.
Ahıska
türkləri üçün tarix iki yerə
bölünüb: Vətəndə və Qürbətdə
keçən illərə, ömrə, taleyə... Mircavad da öz həmyaşıdlarının
qürbət taleyini yaşayıb – 1960-cı ildə vətəndən
uzaqlarda, Özbəkistanın Gülüstan şəhərində
doğulub, burada yaşlıların yurd xatirələri ilə
boya-başa çatıb, orta məktəbi bitirib, 1979-1981-ci
illərdə sovet ordusunda əsgərliyini çəkib.
1982-1985-ci illərdə Gülüstan Texnik
Universitetində Doğalqaz fakültəsində oxuyub. Məktəb
dövründən ədəbi yaradıcılığa
başlayan Mircavad 1981-ci ildən uzun müddət Gizliddin təxəllüsü
ilə şeir
yazıb. 1989-cu il Fərqanə hadisələrindən
sonra ailəliklə Azərbaycana köçüb, burada
1991-1997-ci illərdə Ahıskalı təxəllüsü
ilə “Oğuz eli” və “Yeni Azərbaycan” qəzetlərində
şeirlərini dərc etdirib.
1997-ci ildə Türkiyəyə köçüb,
Türkiyəyə gəldiyi ilk günlərdə yüzlərlə
şeir əlyazmasını itirib və bu hadisənin təsiri
ilə uzun müddət yaradıcılıqdan
uzaqlaşıb. Yaradıcılığını 2002-ci
ildə bərpa edib. Bir müddət
“Ahıska” qəzeti və eyni adlı dərgidə şeirlərlə
çıxış edib. Əlində
qalan əvvəlki və yeni yazdığı şeirləri
kitablar şəklində dərc etdirib, eyni zamanda Ahıska
masal və hekayələrindən, nəsr əsərlərindən
ibarət kitabları çap olunub. Mircavada
qədər Şahismayıl Adıgünlü və Nurəddin
Sasıyevlə təmsil olunan Ahıska-türk nəsrini
orijinal və yüksək keyfiyyətli roman və hekayələrlə
zənginləşdirmiş, yeni səviyyəyə
qaldırmışdır. Eyni zamanda klassik
yazılı və şifahi, eləcə də modern poeziya
üslubunda dəyərli şeir məcmuələrinin müəllifidir.
Mircavad
Ahıskalının Türkiyədə nəşr olunmuş
“Ahıska Masalları ve Hikayeler”, “Ahıska'da Söylenen Hikaye
ve Masallar”, “Ahıskalı'dan Hikayeler”, “Bir Beyittir Bin Cevher”,
Bursa'dan Ahıska Esintileri”, “Fani Nakışlar”, “Rubailer”",
“Qürbetten İniltler”, “Qürbetten İniltler - 2”
“Gönül ile Qaragül”, “Nale”, “Hakkın Yolu”, “Figan” kimi kitabları
oxucular və mütəxəssislərin sıx diqqətini cəlb
etməkdədir. Bu əsərlər öz səviyyəsinə
görə Ahıska mühiti ilə məhdudlaşmır,
ümumən türk dünyası və bütövlükdə
sənət baxımından dəyər kəsb edir.
Mircavadı
bir qələm əhli kimi mən belə səciyyələndirərdim:
ədibin yaradıcılığında vətən
mövzusu üstünlük təşkil edir, lakin vətənə
patetik münasibət, şüarçı pafos izlənmir. Müəllif müxtəlif nəsr və nəzm əsərlərində
vətəndən, soydaşlarının sürgün həyatından
yazır, təsvir etdiyi hadisələrin həm milli, həm
sosial-əxlaqi məzmununu, mənəvi dəyərini və
bəşəri mahiyyətini önə çəkir. Nəzm və nəsr əsərlərində
bəzən süjet hadisələri keçmişdə,
doğma yurdda baş verir, vətən təsvir olunur, lakin əsərin
məna-məzmunu aktual didaktik-tərbiyəvi məsələlərə,
bu günə yönəlir, oxucunu yurd mücadiləsinə səsləyir:
Kutsaldır
anayurdun her çakıl, her yaprağı,
Tek yaprak
taviz versen, verirsin tüm toprağı
***
Milleti
sev, sırtını ancak vatana yasla,
Yurt
için canlar feda, yurt feda olmaz asla,
Gerekirse
korunur çomak, çubuk, kalasla,
İnsan
asil olamaz, yüreğindeki pasla,
Geçmişinde
olmamış korkak, hain, yurt satan,
İnsanı
insan yapan, ancak vatandır, vatan!
Bir
çox əsərlərdə keçmiş dövr
xatırlanır, ancaq tarix özünə qapanmır, bu
günümüzlə keçmiş arasında mətnaltı
müqayisələr aparılır, şair oxucularını,
soydaşlarını sətiraltı tərzdə müasirliyə
və gələcəyə yönəldir, onlarda milli
qürur oyadır:
Bir
zamanlar dünya destan, elin yurdun, tuğun vardı,
Kaftan kafa
hüküm eden, şöhretli
başbuğun vardı,
Mavi nehrin, ayna gölün, göllerinde kuğun
vardı.
Hani nerde o şan şöhret, nerde coşkun kanın
hani?
Zaman bir olma zamanı, birleştiren hanın hani?
Mircavad Ahıskalının
yaradıcılığı dil baxımından da diqqəti
cəlb edir. Ahıska ləhcəsində
və Azərbaycan ədəbi dilində yazan şair və
nasirlərdən fərqli olaraq, o əsərlərini
Türkiyə türkcəsində yazır. Mətn poetikasına gəldikdə isə, deməliyik
ki, Mircavad Ahıskalı öz
yaradıcılığında sürgün dövründə
müəyyən bəraəti olan həvəskarlıqdan, vətən
mövzusunun aktuallığına arxalanaraq, əsərin bədii
keyfiyyətinə etinasızlıqdan tamamilə uzaqdır.
Onun şeir və nəsr mətnləri, təbii
istedadı və savadı olan peşəkar qələm
sahibinin yaradıcılığının məhsuludur.
Bu cəhət, fikrimizcə, Mircavadın nəsr
yaradıcılığında xüsusilə əhəmiyyətlidir.
Ümumən türk xalqlarında, poeziya qədər
qədim ənənəsi olmayan nəsr
yaradıcılığında Mircavadın yalnız etnik-məhəlli
deyil, bütövlükdə müasir türk ədəbi
prosesi baxımından dəyərli olan müasir ruhlu və
üslublu nəsr nümunələri ortaya qoyması diqqətəlayiq
haldır.
Bütün modern keyfiyyətləri ilə bərabər,
Mircavad Ahıskalı klassik poeziyamızın, yazılı ənənənin,
divan ədəbiyyatı və irfan gələnəyinin
davamçısı olan mütəfəkkir şairdir. Onun şeirlərinin
böyük qismi klassik türk-islam fəlsəfəsindən
qaynaqlanır, əsərlərində həyat və tale,
ölüm və yaşam, zaman və məkan, insan və
toplum, azadlıq və zərurət, batin və zahir, ərzani
və rəbbani, ilahi eşq kimi anlayışlar çözələnir:
İçimdeki bu duygu, nedir sırrın özü
mü?
Kalbimde yanan nâr mı, yoksa parça közü
mü?
Âşıkların
pirinden istedim derde derman,
Dedi bunun
adı aşk, bulunmamış çözümü!
Şair insanın
cahanda yerini, dünyanı, kainatı, zərrə və
küllü qavramağa, gizlinləri aşkarlamağa
çalışır:
Ben
kürede zerreyim, büyük olan küredir,
Küre de kâinatta, benden ufak zerredir.
Nəhayət, bütün bu deyilənlər Mircavad
Ahıskalının vətənpərvərlik, vətəndaşlıq,
türkçülük amalı ilə tamamlanır. Vətənsizlik şairin
ruhunda sönməyən atəşdir, nadanların və
yadların anlamayacağı qara sevdadır:
Gurbeti ben
yaşadım, yad elleri bana sor,
Garibin
eksik olmaz, yüreğinde ateş, kor,
Öğrenmek
istiyorsan, gurbette biraz can yor.
Yaşamadan
mümkün mü, hissetmek ayazını?..
...Kızgın
güneş altında, dondurucu yazını?
Lakin milli sürgün, bitməyən qürbət
Mircavad Ahıskalı üçün mücərrəd
anlayış deyil, ümumi tarixi olay deyil. Sürgün, qəriblik
şairin özünün və soydaşlarının, hər
bir ahıskalının şəxsi qədəridir, acı
taleyidir, içini saran xiffətdir, durmayan
sızıltıdır, başa gələn
kötülüklərdir, “namərd dünyası”nın xəyanəti, riyası, çarəsizliyidir:
Dünya
namert dünyası, garip baş neler gördü,
Yapılan kötülüğün sayılmaz biri
dördü.
Seçemez
oldum artık, seçemem ak karayı,
Dost diye güvendiğim, başa ne çorap
ördü.
Köhne
dünya kime güldün, yar oldun,
Kime geniş, kime tersi dar oldun.
Kime
sultanlığı verdin, azdırdın,
Kimi gurbetlerde yaktın, nar oldun.
Belə məqamlarda Mircavadın
yaradıcılığında xalq ruhu, folklor çaları,
ağı-deyim ovqatı önə çıxır. Şair şifahi ənənədən,
aşıq şeirindən, bayatı, qoşma, gəraylı
ruhundan qaynaqlanır, bədbin tonlara varır:
Ağlaya
ağlaya geldim bu hana,
Şimdi han haline gülüp giderim.
Fani
nakışlarmış, renkli bir ayna,
Arayıp kendimi, bulup giderim.
Bu kədər
bir çox məqamda çulğaşıq məna kəsb
edir, mətndə ictimai və fəlsəfi notlar qovuşur,
milli və şəxsi anlamlar birləşir, tarix fərdi insanların
içindən, ömründən keçir:
Yine
dalgalanır ah, gam deryası,
Coştukça dalgalar derde dert katar.
Bulunmaz
çaresi, yokmuş devası,
Düşen bu deryaya muhakkak batar.
Şeker
beklemişim hasır kamıştan,
Yormuşum
kendimi fuzuli işten,
Dost diye
ayrıldım tırnaktan, dişten,
Düşman
pazarında dost bizi satar.
Şair
özünə müraciət edərək, daxilndəki bu
çıxılmazlığın, ağrı-acının
səbəbini anlamağa, mahiyyətini dərk etməyə
çalışır, özünü sorğulayır:
EY
şair! Derya-yi derde dalmışsın,
Söyle
nedir sana gamı yar eden?
Dert
dağının enkazında kalmışsın,
Nedir
anlatmayı zordan zor eden?
Zamansız
ağarmış saçın, sakalın,
Çatılmış
kaşların, buruşmuş alın,
Oynuna geldin hangi çakalın?
Yoksa
hasret odu mudur har eden?
Yoksa namerd sabrını mı sınadı?
Suçlu iken, suçsuzu mu kınadı?
Eski derdin azdı, yaran kanadı?
Söyle
kimdir hayatını nar eden?
Şairin
düşüncələri son nəticədə bu fərdi
kədərin, şəxsi acıların ictimai, milli mahiyyətini
aşkarlayır: heç bir suçu olmayan, yurda, vətənə,
yurddaş xalqlara vəfalı olan soydaşlarının
çəkdiyi çillə və əzabın,
“boğulduğu duyğu seli”nin səbəbi
qürbət dərdi, vətənsizlik acısıdır, hələ
də davam edən haqsızlıqdır:
Cismin
yurtda, ruhun gurbet elinde,
Neden
kıvranırsın keder çölünde?..
...Ahıskalı
gözden yaş yok, kan döker,
Haksızlık
dağ gibi üstüne çöker,
Ben hayat
paylaştım, o ömür söker...
***
Gurbet
esarettir, gurbet cehalet,
Gurbet
zulüm, zulmet, gurbet sefalet,
Bu
sözler yaşanmış, değil kehanet,
Haksızlığa susmak, Hakka ihanet.
Belə məqamlarda
şair həyatın mənası, “mənzilə
yaxınlaşan ömür karvanı”, əcəl kəməndi
haqqında düşünür:
Menzile
yaklaştı ömür kervanım,
Ecel borazanı öter ha öter.
Beklenti
içinde geçer her anım,
Ne gelir ulaşır ne günüm biter.
Ömür
buz dağıysa, zaman güneşmiş,
Bir
asırlık ömre bir günüm eşmiş,
Bu
dünya ne üç gün nedeki beşmiş,
İki
nefes arasında can biter.
Lakin
şairin fəlsəfi-irfani şüuru, sufi duyumu bədbinliyə
və çarəsizliyə üstün gəlir, o, son mənzildə
onu gözləyən haqq dünyasını, eşq
diyarını, Kərəmin can atdığı sevda
gülbaxçasını göydə azad uçan göyərçindən
sorur və bununla da həm fərdi, həm milli anlamda həyat
eşqini, haqqa, gələcəyə, ədalətə,
azadlığa və Ana yurda – aşk diyarına
qayıdacaqlarına olan inamını aşkarlayır:
Gökyüzünde
özgür uçan güvercin,
Söyle aşkın diyarına erdin mi?
Karasevda
çekenleri överdin,
Sevda bahçesinden güller derdin mi?
Mircavad Ahıskalının
yaradıcılığında tərbiyəvi-əxlaqi,
didaktik anlayışlar və motivlər olduqca mühüm yer
tutur. Həyata
bağlılıq, cəmiyyətə xidmət, dürüstlük,
ləyaqət, mərdlik, sədaqət, vəfa, ədəb və
mərifət Mircavad Ahıskalının nəzərində
türkü türk edən mütləq dəyərlərdir
və bütün bunlar sürgün dövrünün
heç bir çətinliyinə, sıxıntısına
baxmadan, yeni nəslə
ötürülməli, gənclər bu ruhda tərbiyə
olunmalıdır:
Çok
gördüm arsızı, geçmedim ardan,
İnsan olan arsız olmaz ey oğul.
Çok
içtim zehrini, dönmedim yardan,
Yiğit olan yarsız olmaz ey oğul.
Dağlar
parçaladım, çöle su çektim,
Namerdi
tanımam, merde diz çöktüm,
Söğüt
değil elma, armut, nar ektim,
Çünkü bahçe barsız olmaz ey oğul.
Allah’ımdan
başkasına tapmadım,
Hak
söyledim, Hak yolundan sapmadım,
Kem bakana
bir kötülük yapmadım,
Cennet
varsa, nârsız olmaz ey oğul...
Mütəfəkkir şairimizin bu nikbin inamı onun bədii
yaradıcılığından başqa, ictimai fəaliyyətində
də izlənilir. Mircavad Ahıskalı Bursada zəngin bir Ahıska
Evi – arxivi, kitabxanası, mərkəzi yaratmış və vətənlə
bağlı mədəni-maarifçilik işi aparır.
Bütün varlığı, mənəvi aləmi,
yaradıcılığı ilə yurda dönüş
mücadiləsinə qatılmış Mircavadın
yaradıcılığının mənası, fəaliyyətinin
mahiyyəti – doğma yurdu Ahıska, eləcə də, ana
yurdu kimi sevdiyi, könül verdiyi və
yaradıcılığının, şəxsiyyətinin tam
formalaşdığı Azərbaycan və Türkiyə,
böyük türk dünyasıdır. Azərbaycanın
ağrı və acıları bütün ahıskalılar
kimi, Mircavad Ahıskalı üçün də doğma vətən
dərdi qədər yaxındır, içdən
yaşanandır.
Şairin
Azərbaycan mövzulu əsərlərində, o cümlədən
“Xocalı” şeirində xalqımızın qan
yaddaşına yazılmış, Azərbaycan türkləri
ilə bərabər, 53 Ahıska türkünün şəhid
olduğu Xocalı soyqırımına münasibət
bildirilir:
Bazı
günler vardır ki hafızaya kazılır,
Mürekkep
ile değil, kalbe kanla yazılır,
Ey
insansı mahlûklar, bu kadar mı
azılır?
Viran oldu
Hocalı, taş üste taş kalmadı,
Yıkıldı ne çınarlar, baş üste
baş kalmadı.
Şubatın
son günleri, ayın yirmi altısı,
Dondurucu
soğukta kış faslı arttı ısı,
Sizde insanlık yokmuş, budur dünya kaygısı.
Öyle
suç işlendi ki tarif edilmez vahşet,
Bırak
işlenen suçu, anısı bile dehşet!
Gece
kâbusa döndü, kaçtı halkın uykusu,
Düşmanlar
kurmuş pusu, vardı zulüm korkusu,
Gökten ölüm yağarken, yerden geldi kokusu.
Kızıl
kana boyandı Hocalı’nın
toprağı,
O
günden açmaz oldu gül çiçeği
yaprağı.
Ne bebek
tanıdılar, ne kadın ne ihtiyar,
Masum
kanı içtikçe, kan
içtikçe bahtiyar,
Namert düşmanda yokmuş, yokmuş namus, yokmuş
ar.
Haddini
aşan düşman, kan
döktükçe kudurdu,
Dünyayı tanımadan nice yürekler durdu.
Kundakta
körpeleri al kana boyadınız,
Bebek
katili oldu adınız, soyadınız,
Gün geçer devran döner, kaçar elbet
tadınız.
Şimdilik
yüreklere ekersiniz keder, gam,
Korkun o
günden korkun, demeyelim intikam!
İşlenen
bu zulümden tüm kâinat inledi,
Atılan
çığlıkları dünya sessiz dinledi,
Arşa
ulaştı nale ama vahşet dinmedi!
Sözde
soykırım diye dünyaya yaydı yalan,
Soykırım
yapıyordu sinsice kar ayılan!
Nasıl kıydınız nasıl, bunca masum insana?
Hayrı
şerri bilmeyen minicik körpe cana,
Sizleri yetiştirdi, doğurdu hangi ana?
İşlenen zulmü görse gözden döker mi
yaşı?
Yoksa gurur mu duyar, göğe mi erer başı?
O geceden
beridir sökmez şafak, atmaz tan,
Düşman
çizmeleriyle inliyor anavatan,
Uyansın birlik olsun artık gaflette yatan.
Bunca derdi
yüklesen, ezilirdi yüce dağ,
Kurtulmayı
bekliyor, ah çekerek Karabağ!
Yeter ey
millet yeter, yıllardır tuttun yası,
Haksızlığa
isyan et, haksızlığa ol asi,
Yoksa
tepmez mi yürek, çek Köroğlu narası!
Gurur
duysun sevenler, gurur duysun desin can,
Yine bir
olsun vatan, bir olsun Azerbaycan!
Ahıskalı
şair Mircavad Ahıska türklərinin qəhrəmanlıqla
iştirak etdiyi, ümumilikdə yüzə qədər şəhid
verdiyi Qarabağ duyğularını, 44 günlük Vətən
müharibəsindəki şanlı Zəfərimizdən
doğan sevinc, fərəh və qürur hisslərini əsərlərində
böyük coşqu və yüksək bədiiliklə ifadə
edir:
Çırpınma
ey düşman, çırpınma boşa,
Gelmiştir ordumuz, gelmiştir cuşa.
Vatan
millet aşkı oldukça bizde,
Esarette
kalmaz, bu güzel Şuşa!
Şair Mircavad Ahıskalının
yaradıcılığında, bu şanlı Vətən
müharibəsi dövründə tarixin sınağından
şərəflə çıxmış Azərbaycan və
Türkiyə qardaşlığı xüsusi yer tutur:
Araştır
kan bağımız, geliyor çok
derinden,
Milletimiz
birlikte, dağ oynatır yerinden,
Meydanlarda geçilmez yiğidinden, erinden.
Can dedim
can işittim, can katıyor cana can,
İki
devlet bir millet, Türkiye Azerbaycan!
Birdir
sohbet sözümüz, aynıdır öz dilimiz,
Kardeşiz
kardeş olmuş şehir, oba, ilimiz,
Birlikten güç alıyor yüreğimiz, elimiz.
Kimse bizi
bölemez, damarda var aynı kan,
İki
devlet bir millet, Türkiye Azerbaycan!
Mircavad Ahıskalı bu gün
yaradıcılığının çiçəklənən
və parlaq dövrünü yaşayır. Əsərlərində
soydaşlarının istək və arzularını, vətən
və həyat eşqini, türk birliyi və tərəqqisi
ideallarını tərənnüm edir. Xəlqi,
milli, bəşəri amallar üzərində
düşüncələrini qələmə alır, bu
yolda usanmadan addımlayır. Haqq yolunun
yolçusu olan Ahıskalı Şair Miircavad Ahıskalıya
bu idrak yolunda nur arzulayır, soydaşları ilə birlikdə
Ana yurda qovuşmalarını diləyirəm.
Asif HACILI
525-ci qəzet.-
2021.- 3 iyun.- S.12.