"Müəllim öz tələbələrini
tanıtmaqdan çəkinməsin gərək
XANƏNDƏ
VƏ PEDAQOQ HABİL MƏMMƏDOV:
"TƏLƏBƏLƏRİMİN SƏSİNƏ
DƏ, ONLARA ÖYRƏTDİKLƏRİMƏ DƏ
GÜVƏNİRƏM"
Müsahibim Habil Məmmədov Ağdam rayonunun Hacıməmmədli
kəndində doğulub. On ildir ki, Ağdam
rayon Gülablı kənd Uşaq Musiqi Məktəbində səs
müəllimi olaraq çalışır.
Geniş ictimaiyyət onu sosial şəbəkələrdə
öz şagirdlərilə birgə gözəl ifaları sayəsində
tanıyıb.
Azyaşlı
şagirdləriylə bir-birindən maraqlı ifalar səsləndirən,
milli musiqimizi həm onlara öyrədib, həm də çəkdiyi
videolar sayəsində sosial şəbəkələrdə təbliğ
edən Habil müəllimlə görüşüb onu
oxucularımıza daha yaxından tanıtmaq üçün
suallarımızı ünvanladıq:
***
- Habil
müəllim, sizi şagirdlərinizlə olan
ifalarınız sayəsində tanıdıq. Bəs
özünüz solo-xanəndəliklə məşğulsunuzmu?
- Əvvəlcə onu qeyd edim ki, şagirdlərlə
çəkdiyimiz bu videolar müəllimlikdən əlavədir. Yəni müəllim
olaraq vəzifəmiz onları öyrətmək, müsabiqələrə
hazırlamaqdır. Amma biz istedadlı
şagirdlərimizi bir araya gətirib qrup halında onlara əlavə
mahnılar öyrədir, sosial şəbəkələrə
yerləşdirir, efirlərə çıxarırıq ki, həm
insanlar bu cür istedadlı uşaqları tanısın, həm
onlara stimul olsun, həm də xalq mahnılarımızı,
retro mahnılarımızı təbliğ edək. Özüm isə, bəli, xanəndəliklə məşğulam.
On ildən çoxdur ki, el şənliklərində,
tədbirlərdə, efirlərdə çıxışlar
edirəm. Şagirdlərimlə birgə
bir dəfə dövlət tədbirində
çıxış etmişik.
-
Anladığım qədəriylə son zamanlarda şagirdlərinizi
daha çox önə çəkməyə
çalışırsınız.
- Bəli,
istəyirəm ki, onlar öndə olsunlar. Çünki
biz müəllimik, dərs keçmişiksə, onun nəticəsini
də təqdim etməliyik. O uşaqların bu
istedadını, gözəl səsini sinif otağında təkcə
mən eşidirəm. Amma istəyirəm ki, hər
kəs eşitsin, tanısın. Xalqın
qarşısında çıxış etmək müsabiqədə
çıxış etməkdən çətindir. Çünki müsabiqədə səni 2-3
münsif dinləyirsə, belə minlərlə, milyonlarla
insan dinləyir, fikir bildirir. Çoxları
da musiqidən başı çıxan insanlar olurlar. Onlardan müsbət rəy almaq önəmli
haldır. İlk vaxtlarda mənim bu dərsləri
çəkib sosial şəbəkəyə yerləşdirməyimə
bəziləri etiraz edirdi. Amma mən
onları dinləmədim. Müəllim
öz tələbələrini tanıtmaqdan çəkinməsin
gərək. İlk dəfə tələbəm
Kamal Mustafayevin ifasını çəkib
paylaşmışdım. Tələbələrimin
səsinə də, onlara öyrətdiklərimə də
güvənirəm.
Dəfələrlə görmüşəm ki, sosial
şəbəkədə yayılan ifalarımızdan sonra kəndimizdəki
uşaqlar onların oxuduqları mahnıları oxuyurlar. Yəni onların
da dilinə düşür bu mahnıları. Bu, çox yaxşıdır. Uşaqların
bayağı mahnılara yönəlməsindənsə, bu
cür mahnılarımızı dinləyib oxumaları mədəniyyətimiz,
musiqimiz üçün də böyük işdir. Vaxtilə "Qarabağ bülbülləri"
vardı ki, ordakı uşaqların hər biri indi gözəl
sənətkardır. Bəlkə bu da gələcəkdə
böyük sənətkarlar yetişdirmək
üçün ilkin təkan olacaq, nə bilmək olar.
- Bir az da öz uşaqlığınızdan,
musiqini necə seçməyinizdən danışaq.
No
description available.
- Bizim
uşaqlığımız müharibə vaxtına,
qaçaqaç dövrünə düşdü, heç
normal təhsil ala bilmirdik. Günümüz
çöldə-bayırda keçərdi. Musiqini nadir hallarda eşidərdik. Uşaq idim, bir dəfə qohumumuzun radiosunu
götürüb evə gətirdim. Orda
bir mahnı oxunurdu, səs məni cəlb elədi, çox
xoşuma gəldi. Amma oxuyanın kim
olduğunu bilmədim. Sonradan öyrəndim ki,
Səxavət Məmmədov imiş. Onu
eşidəndən sonra hərdən zümzümə edirdim.
Atam da bəzən xalq mahnıları, muğam
kasetləri gətirib bizə dinlədərdi. Sonra Tacir Şahmalıoğlunun o məşhur
ifasını eşitdim və başladım çöldə-bayırda
onu oxumağa. Biz ön cəbhədə,
sərhəddə idik, əsgərlər çox olurdu orda.
Onlar dinləyirdilər məni, babama deyirdilər
ki, bu uşağın gələcəyi var, niyə
burdadı, musiqiyə yönləndirmirsiz? Əlbəttə, musiqi məktəbi yox idi, olan da
çox uzaqda. Beləcə, 13-14
yaşına çatdım. Atam dedi ki, səsin var, səni
Qarabağın ən gözəl xanəndələrindən
biri Böyük Aydın ləqəbli Aydın Məmmədovun
yanına aparıram. Əvvəl razı
olmadım, istəmirdim. Amma atam apardı.
Aydın müəllim öncə dedi ki, 14 yaşı var, musiqi məktəbi üçün gecdir. Amma
sonra dedi, gəlsin məktəbə, yoxlayaq. Getdim, bir az oxumuşdum ki, dayandırdı. Sonralar eşitdim ki, müəllimlər
hamısı maraqlanıblar, səsimi bəyəniblər.
Aydın müəllim də deyirmiş ki, Habil
gələcəkdə mütləq bu sənətdə
öz yerini tapacaq. Sonra yeniyetməlik
başladı, səs dəyişmə zamanında səsim təmiz
batdı. Onda çox pis olmuşdum.
Amma Aydın müəllim dedi, səs batsa da, bu yoldan dönmə,
potensialın var, bacararsan. Bir də hərbi xidmətdən
qayıdandan sonra məni yenidən çağırdı
yanına, yoxladı, dedi yadında qalıb, bu sənətlə
məşğul ol. Beləcə, Şuşa
musiqi kollecinə daxil oldum. Oranı da bitirib
Gülablı Uşaq Musiqi Məktəbində müəllim
kimi fəaliyyətə başladım.
No
description available.
- Müəllimlikdə
sizi cəlb edən nə idi? Niyə bu sənəti
seçdiniz?
- Kollecdə
təhsilə başlayanda təbii ki, xanəndə kimi
marağım olan sahədə idim, amma dedilər ki, buranı
bitirib müəllim olacaqsan. Bu, məni daha
çox sevindirdi. Müəllim
olmağı daha çox sevdim. Sonra "Qarabağ
bülbülləri"nə, Murad müəllimin yanına
getdim, bir az da orda fəaliyyət göstərdim.
Düzdür, mən müəllim olduğumu
demirdim, amma Murad müəllim bildiyi üçün mənə
elə müraciət edirdi.
- İlk dəfə belə bir video çəkib sosial
şəbəkədə paylaşanda bu qədər maraq
toplayacağını gözləyirdiz?
- Səsi
yazdırmaq, efirlərə çıxarmaq bir az
çətin məsələdir. Amma sosial
şəbəkələr daha əlçatandır. Mən də video çəkib paylaşdım.
Əvvəl elə də maraq cəlb eləmədi.
Təxminən bir aydan sonra hansısa səhifə
o videonu "iki şagirdin ifası"
başlığıyla paylaşdı. Elə
bilmişdilər mən də şagirdəm. Ən çox da mənim səsim maraqlı gəlmişdi.
Deyirdilər ki, şagirdin səsi Səxavət
Məmmədovun səsinə bənzəyir. Bu cür maraq yarandı. Sonra da
bu şagirdlərimi çəkib paylaşdım və bu
maraq getdikcə daha da böyüdü. İlk
öyrətdiyim şagirdim Xan Şuşinskinin 100 illik yubileyi
münasibətiylə keçirilən müsabiqədə
diploma layiq görülmüşdü. Hazırda Asəf
Zeynallı adına musiqi kollecinin 4-cü
kursunda təhsil alır.
No
description available.
- Gənc
nəslin xalq mahnılarına, muğamlarımıza olan
marağını necə dəyərləndirirsiz?
- Bu mahnılar
belədir ki, onları ifa etmək üçün səs,
potensial lazımdır. Amma indiki
mahnıların çoxu qabaqkı mahnılar səviyyəsində
deyil. O mahnıları ifa etmək üçün savada
gərək yoxdur. Yeni nəsil, adətən,
indi dəbdə olan mahnılara maraq göstərir. Amma bizə əsas lazım olan milli musiqimizdir.
Çünki onun kökü bizik, bizdədir.
Onu kimsə bizdən ala, ya da bizim kimi gözəl
ifa edə bilməz. Dünyaya da
özümüzü məhz öz məhsulumuzla təqdim edə,
bu cür maraq yarada bilərik. Həmçinin,
Vətən müharibəmizdə də yayılan videolarda
görürdünüzmü, döyüşçülərimiz
hamısı milli musiqimizlə qidalanıb getmişdilər
savaşa, hamısı bu musiqiləri oxuyur, ifa edirdilər.
Milli musiqi özümüzü,
torpağımızı sevmək deməkdir. Gənclərimiz bu yolda çox böyük
uğurlar əldə edə bilərlər. Məsələn, Türkiyənin məşhur səs
təhlilçisi Əmrə Yücələn bizim videomuzda səsimizi,
oxu texnikamızı şərh eləmişdi. Demək ki, biz onun diqqətini məhz bu musiqiylə
çəkə bilmişik.
- Şagirdlərinizə ilk tövsiyələriniz nələr
olur?
- İlk tövsiyəm və tələbim məsuliyyətli
olmaqdır. Çünki valideyn onu mənim yanıma göndərirsə,
mən öyrətməli, o da öyrənməlidir. Ola bilər ki, bunu seçməz, gələcəkdə
başqa sahəyə yönələr. Amma
yenə də hardasa deyəndə ki, musiqi məktəbini
bitirmişəm, təhsiliylə seçilsin. Çalışıram efirlərlə, videolarla
onları həvəsləndirim, daha çox maraq yaradım.
- Pandemiya
və sonra müharibə çox sahələrə təsir
etdi. Yəqin ki, sizin dərslərinizə də
təsirsiz ötüşmədi?
- Bəli,
böyük təsiri oldu və musiqi sahəsinə çox zərbə
vurdu. Onlayn tədris canlı dərsin verdiyi o
ruhu, o təbiiliyi ötürə bilmir. Çox
effektsiz tədris üsuludur. İstəmərəm
ki, bir də olsun. Biz yenə də dərsimizi
keçirdik, amma dərs tamamlanmırdı. Şagirdlərimizi çox ləngitdi.
- Vətən
müharibəsini necə xatırlayırsız, siz və
şagirdləriniz üçün nəylə fərqləndi
o dövr?
-
Müharibə vaxtı internet probleminə görə dərs
keçə bilmirdik, amma şagirdlərə əlaqələrimiz
davam edirdi. Xüsusən də, biz
köçkün məktəbiyik, uşaqlara daha çox vətənpərvərlik
mövzulu mahnılarımızı öyrədirdik, o ruhu
aşılamağa çalışırdıq. Məktəbə
dönən kimi isə onlara "Xudayar təsnifi"ni yeni və fərqli variantda ifa etdirdim. Həm orijinal sözlərini saxladıq, həm də
hər beyt iki dəfə təkrarlanır deyə, təkrarda
Xudayar üçün yazılmış sözləri oxuduq,
1-2 cümlə özümüzün də əlavələrimiz
oldu. İdeya fortepianoda ifa edən iş
yoldaşımdan gəldi. Məktəbdə tar müəllimidir.
Fikrimcə, çox gözəl alındı.
Uşaqların hamısı zamanında
işğalda olmuş o torpaqlardandır. Onlar
da çox həyəcanlı idilər həmin dövrdə.
Hətta şagirdim Ayxan Hüseynov müharibənin ilk
günlərində dərsə gəlib deyir ki, müəllim,
gələndə yolda polis gördüm, ona dedim, məni də
aparın, döyüşə getmək istəyirəm. Həmin polis də Ayxana deyib ki, nə zaman mən
ölərəm, onda siz gedərsiniz. Yəni
uşaqlarımızda bu ruh var idi. Hamısı
deyirdi ki, Ağdama gedək, torpağımızı azad edək.
- Ağdam Gülablı kənd məktəbində
Ağdamın azadlığı necə qarşılandı?
- Çox böyük sevinc və qürurla. Eyni zamanda, unutmuruq ki, torpaqlarımızı üç minə yaxın şəhidimizin canı, qanı bahasına aldıq. Milli Qəhrəman Polad Həşimov hərbi xidmətdə komandirim olub. Biz vətənpərvərliyi həm də ondan öyrənmişik. Allah ona və bütün şəhidlərimizə rəhmət eləsin. Onların sayəsində bu gün torpaqlarımız azaddır. Texnika nə qədər güclü olsa da, əsas qüvvə insandır. Mən də könüllü müraciət etmişdim və öz növbəmi gözləyirdim, amma çağırmadılar. Şükür ki, müharibə də məhz insanımızın əzmi, qəhrəmanlığı sayəsində tez və qələbəylə bitdi.
Kəndimiz işğal olunmasa da, bizə yaxın kəndlər işğalda idi. Uşaq vaxtı orda erməniləri görürdük, ürəyimiz partdayırdı ki, öz torpaqlarımıza niyə gedə bilmirik? Gözümüzün qabağında sökürdülər oraları, nəsə edə bilmirdik. Çox ağır günlər idi. İndi isə böyük intizarla Gülablı məktəbinin öz yurduna qovuşacağı, bizim də o torpaqlarda yeni xanəndələr yetişdirəcəyimiz günü gözləyirik. İnşallah, həyat bərpa olunandan sonra fəaliyyətimizə orda davam edəcəyik. İçimizdə bu ruh, bu mədəniyyət, bu milli təəssübkeşlik varkən, bizə kimsə qalib hələ bilməz.
Şahanə MÜŞFİQ
525-ci qəzet.-
2021.- 23 iyun.- S.16.