"Dəmir yumruq"
REAL TV-nin YENİ FİLMİ
ƏTRAFINDA DÜŞÜNCƏLƏR
Azərbaycanın
yağı düşmən üzərindəki dünya tarixində
görünməmiş qələbəsi
haqqında özümüzdə və dünya media
arenasında çox maraqlı fikirlər təqdim
olunmaqdadır. Amma bir də təkrar edirik, bu,
elə bir görünməmiş qələbədir ki, onun
barəsində hələ çox yazılar olacaq, çox
filmlər çəkiləcək. Vaxt ötdükcə
bu qələbənin mahiyyəti, nəinki milli, habelə bəşəri
dəyərlər
haqqında daha çox əsərlər meydana
çıxacaq. Bəzən belə müharibələrin,
belə qələbələrin
bədii ədəbiyyatda daha dəqiq desək, faktlarla
ifadəsi üçün uzun zaman lazım olmuşdur. Lev Tolstoy özünün dünyaca məlum "Hərb
və sülh" romanını həsr etdiyi müharibədən
uzun illər sonra qələmə almışdır. Amma belə romanlar həm də ötən
zamanın sınağından çıxmış mətbuat
materiallarına da çox pənah gətirmişdir.
Bizim 44 günlük Vətən müharibəmiz və bu 44
günün hər anı zəfərlə dolu günləri
də mətbuatımızın, teleməkanımızın
səhifələrində öz yerini tutmaqdadır. Bu müharibə
və bu qələbə sabahın fundamental tarixi üçün,
fundamental bədii əsərləri üçün, fundamental bədii filmləri və
səhnə əsərləri üçün ən
etibarlı mənbələr olacaq. Amma bu
etibarlı mənbələri heç vaxt yetərli hesab etmək
olmaz. Və həm də bu mənbələr
Vətən müharibəsinin bütün detallarını,
bütün nöqtələrini hesaba almalıdır. Bu sahədə qəzetlərimizin,
telekanallarımızın bu gündən sabaha - gələcək
nəsillərə ünvanlanan arxivləri indidən özlərini
doğrultmaqdadır. Vətən müharibəsinin bu günə və sabaha
ünvanlanan media fəaliyyəti sırasında elə bu
günlərdə üç illiyini qeyd edən REAL TV-ni
xüsusi qeyd etmək ədalətli
olardı.
Bu televiziya efirə çıxdığı andan Azərbaycanın
milli maraqlarını özünə əsas mövzu
seçdi. Azərbaycan
Jurnalistikasının - indiki halda telejurnalistikamızın ustadı Mir
Şahin REAL TV-ni, demək olar ki, əsasən bu tematika
üçün yaratmışdır. Onun azərbaycançılıq,
milli maraqlar, dövlətçilik ətrafındakı
fundamental proqram formatları, xüsusilə "Mir Şahinin
vaxtı" proqramı bütün detalları ilə Vətənin
müdafiəsinə, torpaqlarımızın
azadlığına həsr olunmuş və olunmaqdadır.
REAL TV-nin Azərbaycana qarşı qaraguruhçuluq fəaliyyətini
ifşa edən proqramları bir az əvvəl
bəziləri tərəfindən birmənalı
qarşılanmırdı. Ancaq Mir Şahin hər
cür təhdidlərə, tənqidlərə dözdü.
Çünki o bilirdi ki, harda Vətən, torpaq,
dövlətçilik və bunların müdafiəsi varsa,
bunun xalq üçün, millət üçün necə
vacib olduğunu bir gün ən qatı əleyhidarlar da
anlayacaqlar. Bəlkə, elə bunu nəzərdə
tuturdu ki, Mir Şahin jurnalistlərin Ağdam səfərindən
sonra - martın 14-də AzTV-nin "Əsas məsələ"
proqramında belə bir fikir söylədi: "Dövlətin
müdafiəsi zamanı gələndə heç kəs
özünün ağ yaxalığı haqqında fikirləşməməlidir.
Kiməsə nəsə deyərəm, kimsə
mənə çamur atar, çirkab atar təfəkkürü
aradan qalxmalıdır. O yerdə ki, Ağdam olmaq
lazımdır, orda Ağdam olmaq lazımdır, daha "ağ adam" yox". Mir Şahinin bir az
çətin anlaşıla biləcək bu fikri bizə
dövlətçiliyin müdafiəsi olan yerdə
sözü birbaşa və cəsarətlə deməyi
tövsiyə edir. Bu, çox dəqiq fikirdir və Mir
Şahinin yaradıcılıq kredosu kimi qəbul edilə bilər...
Bəs REAL TV - üç yaşlı bu gənc telekanal
44 günlük Vətən müharibəsi və bu
müharibədəki zəfərimizi öz efirində necə
ifadə edir və etməkdədir. Əlbəttə,
REAL-ın real tamaşaçıları bu telekanalın
reportyorlarını daim cəbhə bölgəsində
gördülər. Bu televiziya bütün sutka ərzində
hər yarım saatdan bir efirə çıxardığı
"Xəbərlər" proqramı ilə "REAL
intervyu" rubrikası ilə "Danışır radio"
verilişi ilə, "Profil"i ilə, hadisə yerindən
real reportajları ilə ... tamaşaçıları
razı salmaqla, həm də gələcəyin video arxivini
formalaşdırmaqdadır.
Lap bu günlərdə REAL-ın əməkdaşı,
44 gün cəbhə xəttində öz canlı
reportajları ilə döyüşən İlqar
Mikayıloğlunun Ağdamdan hazırladığı
geniş formatlı bir reportajı mükəmməl film təsiri
bağışladı. Bütün bunlar öz yerində.
Amma REAL TV-nin bu gündən sabaha daha fundamental əsərləri
də yaranmaqdadır. Bu əsərlər sırasında Mir
Şahinin birbaşa özünün müəllifi olduğu
sənədli telefilmlər dərin məzmunlu tematikası, zəngin
faktları, orijinal rejissor üslubu, mətn dili və
üslubu kimi çoxtərəfli keyfiyyətləri ilə
bu günün tamaşaçısına və sabahkı nəslə
Vətən müharibəsi haqqında dolğun informasiyalar
verməkdədir. Bu sətirlərin müəllifləri Mir Şahinin
"Azadlığın ad günü" sənədli
teleserialı barədə mətbuatda fikir söyləmişlər.
Və bu telefilmlərin tamaşaçılar tərəfindən
necə qarşılandığını, BDU-nun yüzlərlə
əməkdaşının sakini olduğu binaların həyətindəki
axşam gəzintiləri zamanı necə dilə gətirdiklərinin
şahidiyik. "Dəmir yumruq" Mir
Şahinin tamaşaçılara lap bu günlərdə təqdim
etdiyi növbəti sənədli telefilmdir. Bu film telefilm formatında fenomenal bir fakt kimi diqqəti
çəkir. "Dəmir yumruq!"
Bu yumruğu "ordumuzun birinci əsgəri" (Mir Şahin), Ali
Baş Komandan İlham Əliyev Vətən müharibəsindəki
qələbəmizin simvolu kimi Ermənistana tuşlayıb onun
başını necə əzdiyimizi göstərdi. Ordumuzun hər rayonu azad etdiyi günlərdə bu
yumruq yuxarı qalxmışdı və düşmənə
milli zərbə simvolu qazanmışdı. Bu yumruq Ermənistanın
işğalçılıq siyasətinə göz yuman, Azərbaycanın başının
altına yastıq qoymaq istəyən beynəlxalq təşkilatlara
bizim gücümüzün göstəricisi oldu. Bu yumruq
Qarabağ problemini tarixə köçürərək
özü bir tarix oldu: milli iftixar tarixi, yenilməz bir xalqın tarixi!
Mir
Şahin "Dəmir yumruq" fimində barmaqların birləşib
yumruq formatına düşməsini Vətən müharibəsi
dövründə
bütöv bir xalqın-azsaylı,
çoxsaylı-hər bir xalqın yumruq kimi birləşməsi
simvolu kimi dəyərləndirdi. Çoxmillətli Azərbaycan xalqının qələbəsini
təmin edən fakt kimi ortaya qoydu. Bu filmə baxan hər kəs
ölkəmizin cənubunda, şimalında, şərqində
və qərbində yaşayan azsaylı
xalqlarımızın gənclərinin torpaqlarımız
uğrunda Vətənin çağırışına necə
sevgi ilə cavab verdiklərinin şahidi olur, qubalı,
qusarlı, lənkəranlı, balakənli,
ismayıllılı, xızılı, bakılı, masallılı... bu gəncləri
cəbhəyə yola salan anaların, ataların nitqində, övladlarına
tövsiyələrində bircə sözü var: Vətən
əmanəti! Və filmin musiqi tərtibatçısı da ustalıq və peşəkarlıqla
ölkəmizdə neçə illərdən bəri hər
kəsi duyğulandıran Şəmistan
Əlizamanlının "Əsgər, Vətən əmanəti,
yurd əmanəti" kimi lirik bir mahnının da təsirini
nəzərə alır. Dəmir yumruğu təmin edən
bu sayca az, amma Vətənə məhəbbəti sonsuz bu xalqların igidləri
ilə tamaşaçı bir daha fəxr edir. "Bu
cavanlar hələ kimsəyə açmadıqları ürəklərini
gülləyə açdılar" - Mir Şahinin mətnindəki
həmin cümlə bizi nə qədər yandırsa da, milli
azlıqlara məxsus o gənclərin, şəhid
düşmüş əsgərlərin həqiqət səsidir.
Filmin mətnində - müəllifin nitqində çoxlu yeni ifadə var. Və bu ifadələrin hər biri həm məzmunu, həm də orijinallığı ilə bizi heyran qoyur. Belə bir həqiqət ifadə olunur ki, Ermənistanı təkmillətliliyi məğlub edir, Azərbaycana onun çoxmillətliliyi qələbə qazandırır. "Azsaylı, amma çox qüvvətli" bu gənclərin Vətənə sədaqət prinsipləri hər kəsə bir nümunədir. Azərbaycan Prezidentinin elə bu filmdə də təqdim olunan çıxışları - ölkəmizdə dini tolerantlıq, müsəlman-xristian birliyi "Dəmir yumruğun" təminatçısı oldu. Dini ayrı-seçkilikdən uzaq olan bu gənc əsgərlər düşməndən azad etdikləri Şuşanın hər bucağında qürurla dayanıblar və onların filmdəki Vətənə sevgi, düşmənə nifrət sinxronları filmin ən qiymətli və mənalı nöqtələridir. Filmdə yaxşı vurğulanır ki, bu gənclərin, onların ata-analarının yaşadıqları hər bir yer adi ərazi anlayışından indi Vətən anlayışına çevrildi. Bu oğullar indi düşmənin viran qoyduğu meşələrdə, o torpaqlarda özləri sabah böyüyəcək şitillərdir. Vətən şitilləri! İndi onların hamısı Vətən dilində danışır.
Filmdə müəllif ara-sıra tarixi xatırladır. Qarabağın 30 il əvvəlki müdafiəsi ilə bugünkü Vətən müharibəsinin yerlə göy qədər ikincinin xeyrinə olan fərqi göstərir. Və filmin ən vacib məqamı, ideyası odur ki, Vətən uğrunda savaşda azsaylı doğma xalqlarımızın övladları erməninin anti - azərbaycan təbliğatını rədd edib bu Vətənin onlar üçün necə müqəddəs olduğunu sübut etmələridir. Ermənilərin bizim azsaylı xalqlarımıza Azərbaycan uğrunda vuruşmayın kimi məkirli millətçi təbliğatı bizimkilərin qarşısında belə bir seçim qoyurdu: " Şəhadətmi, qəbahətmi?" Doğmalarımız birincini seçdilər və bu gün onlar torpaqlarını azad etdikləri, bu yolda şəhid verdikləri Azərbaycanda uca başla, dik qamətlə yaşayırlar.
Filmin bütün sujetində bir obraz dominantdır: Azərbaycan Prezidenti, ordumuzun Ali Baş Komandanı. Müəllifin film boyu onun çıxışlarına, xalqa müraciətlərinə dair gətirdiyi misallar-sitatlar Vətən müharibəsində xalqımızın dəmir yumruq kimi birləşməsi faktını aydınlaşdıran, sübut edən amillərdir. Filmin sonu və bu anda çox maraqlı bir məqam:
Bu möhtəşəm əsərin mənəvi yaradıcıları - müəllif: Müzəffər Ali Baş Komandan İlham Əliyev başda olmaqla; Azərbaycan döyüşçüləri, Yenilməz Azərbaycan xalqı: türklər, talışlar, ləzgilər, ruslar, yəhudilər, kürdlər, taylar, avarlar, saxurlar, rutullar, malakanlar, inqloylar, qaraçılar, assuriyalılar, udilər, almanlar və Dövlətimizin ətrafında birləşən bütün dünya azərbaycanlıları.
Biz də REAL-ın daimi izləyicisi kimi, adi bir Azərbaycan vətəndaşı kimi doğma xalqlarımıza, onların igid oğlanlarına və qızlarına sonsuz təşəkkürümüzü bildiririk. Filmin yaradıcı heyətinə: rejissor Qəmərxanım Mərdanovaya, redaktor Səbinə Ağayevaya, müxbir Mahir Məmmədliyə, operatorlar Arif Zeynalov, Ramin Yaqubova, montajçı və qrafikaçı İntiqam İbrahimova yüksək peşəkarlıq faktına görə "çox sağ olun" deyirik.
Qısa bir müddət ərzində Lənkərandan Qubanın Qırmızı qəsəbəsinə, Balakəndən Masallıya, Lerikdən Qaxa, Şuşadan İsmayıllıya... yollanan və bu yerlərin igid əsgər oğlanlarının Vətən sevgisi ilə yoğrulmuş fikirlərini bizə çatdıran bu kollektivə eşq olsun. Və bir də “Facebook”da tamaşaçını bu filmə baxmağa çağırış edən anonsun müəllifi, REAL-ın real patriotu Samirə xanım Səfərəliyevanın xidmətini də xüsusi qeyd etmək istərdik. Üç ildə əlli illik təcrübə qazanmış REAL-çıların bayramı mübarək olsun!
Nizami CƏFƏROV, akademik
Cahangir MƏMMƏDLİ, professor
525-ci qəzet.- 2021.- 19 mart.- S.11.