Müdrik siyasətin möhtəşəm
təntənəsinə çevrilən zəfər
Azərbaycanın
ərazi bütövlüyünün bərpası, Ermənistanın
işğal siyasətinə son qoyulması ilə nəticələnən
İkinci Qarabağ müharibəsinin başa
çatmasından bir il ötür. Xalqımızın şərəf və qəhrəmanlıq
səhifəsinə çevrilən bu müharibəni zəfərlə
başa vurmaqla dövlətimiz özünün yeganə
ağrılı problemini həll etdi, işğal
altındakı torpaqlarımız azad olundu. Bütün dünya Azərbaycanın timsalında hər
cür təzyiqlərə rəğmən,
torpaqlarını azad etməyə qadir dövləti, Prezident
İlham Əliyevin nümunəsində müdrik, qətiyyətli
və cəsarətli siyasi lideri gördü. Xalqımız bu müharibədə sarsılmaz
milli birliyin örnəyini yaratdı.
Bu qələbə ilə Azərbaycan 30 ilə yaxın
üzləşdiyi tarixi ədalətsizliyə son qoydu. Bu zəfərlə
Azərbaycan beynəlxalq hüquqla təsbit olunmuş, lakin
Ermənistan tərəfindən kobud şəkildə
tapdalanmış hüquqlarını bərpa etdi. Həm
də güc yolu ilə, "dəmir yumruq"la...
Ümumiyyətlə, çağdaş dünya elə
bir dövrünü yaşayır ki, beynəlxalq hüquq
normaları kağız üzərində qalıb və
heç nəyi həll etmir. 30 ilə yaxın Azərbaycan
ərazilərinin işğal altında qalması da ilk
növbədə bu acı reallığın təsdiqi idi.
Azərbaycanın ərazi
bütövlüyü BMT başda olmaqla, üzvü
olduğumuz bütün mötəbər beynəlxalq təşkilatlar
tərəfindən tanınsa da, bu illərdə onların
böyük əksəriyyəti həqiqətləri deməkdən
çəkindi, Ermənistanın işğalçı siyasətinə
son qoyulması üçün qətiyyət, dirəniş
göstərmədilər. Hətta
münaqişənin həlli üçün 1992-ci ildə
yaradılmış ATƏT-in Minsk qrupu bir addım belə irəliləyişə
nail olmadı. İşğala məruz
qalanın Azərbaycan, işğal edənin Ermənistan
olduğu gün kimi bəlli olsa da, həmsədrlər
heç vaxt ədalətli olmadılar, Azərbaycanın
torpaqlarının işğaldan azad olunmasını, BMT-nin
1993-cü ildə qəbul etdiyi 5 qətnamənin tələblərinin
yerinə yetirilməsini Ermənistandan tələb etmədilər.
Amma o da faktdır ki, bu illər ərzində qlobal
güclər məhz beynəlxalq hüququn normalarını əllərində
rəhbər tutaraq ondan bir sıra dövlətlərə
qarşı istifadə ediblər. Ərazi
bütövlüyünün pozulması, terrorçuluq və
digər hüquqazidd fəaliyyətə son qoyulması məqsədilə
bəzən BMT-nin tələbləri dərhal və güc tətbiq
edilməklə yerinə yetirilib. Azərbaycana
gəldikdə isə, 30 ilə yaxın dövr ərzində
ayrı-ayrı beynəlxalq təşkilatlar və dövlətlər
beynəlxalq hüququn normalarının pozulmasına əhəmiyyət
verməməklə, laqeydlik və biganəliklə dolayısı
şəkildə Ermənistanın işğal siyasətinə
dəstək oldular. Əslində, bununla həm
də Azərbaycana təzyiq etmək istədilər. Qərbin bəlli siyasi mərkəzlərinin, erməni
təəssübkeşlərinin fikrincə, zaman keçdikcə
Azərbaycan xalqı işğal faktı ilə
razılaşacaq.
Lakin onlar yanılırdılar. Bütün ədalətsizliklərə,
Ermənistanın işğalçı mövqeyinin bəzən
dolayısı, bəzən isə açıq şəkildə
müdafiə olunmasına baxmayaraq, Azərbaycan xalqı
ümidlərini heç vaxt itirmədi. Hələ
Ulu öndər Heydər Əliyevin iştirakı ilə
aparılan danışıqlar prosesində dövlətimizin
və xalqımızın milli maraqları qətiyyətlə
təmin olundu, Qarabağın Azərbaycandan
qoparılmasına xidmət edən bütün antimilli təşəbbüslərin
qarşısı alındı.
Ulu öndərin siyasi kursunu layiqincə davam etdirən
Prezident İlham Əliyevin fəaliyyətində ən əsas
istiqamətlərdən biri torpaqlarımızın
işğaldan azad olunması idi. Cənab Prezident
sülh danışıqlarına tərəfdar olmaqla
yanaşı, müharibə variantını da istisna etmirdi.
Azərbaycan torpaqlarında ikinci erməni
dövlətinin yaradılmasına heç vaxt imkan verilməyəcəyini
bəyan edən Prezident İlham Əliyev onu da bildirirdi ki,
danışıqlar mənasız olacağı təqdirdə,
ordumuz öz sözünü deyəcək. Bunun üçün Azərbaycan Silahlı Qüvvələrinin
döyüş imkanlarının artırılması ilk
gündən Ali Baş Komandan kimi cənab İlham Əliyevin
xüsusi diqqət mərkəzində idi.
Azərbaycanın maliyyə imkanlarının artması
nəticəsində Silahlı Qüvvələrin tərkibindəki
bütün qoşunların döyüş
imkanlarının artırılması üçün
qabaqcıl dövlətlərlə uğurlu əməkdaşlıq
həyata keçirildi. İstər Quru Qoşunlarının, istər
Hərbi Hava Qüvvələrinin, istərsə də Hava
Hücumundan Müdafiə sistemlərinin döyüş
imkanları ən müasir tələblər səviyyəsinə
çatdırıldı. Bu mənada
İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə əldə olunan
inkişafın Azərbaycan nümunəsinin əsas göstəricilərindən
biri ordumuzun qüdrətlənməsi, döyüş qabiliyyətini
artırması idi.
Cənab İlham Əliyev müdrik siyasətçi kimi
onu da nəzərə alırdı ki, müharibə
başlayacağı təqdirdə, biz yalnız Ermənistanla
döyüşməyəcəkdik. Torpaqlarımızın
hərb yolu ilə azad olunacağı təqdirdə, biz
dünya erməniliyinə, erməni lobbisinə və təəssübkeşlərinə
qarşı da mübarizə aparmalı olacaqdıq. Ona görə Prezident İlham Əliyev bütün
bunları daim nəzərə aldı. Çünki
atılan istənilən ehtiyatsız addım onsuz da ədalətsizliyin,
ikili standartların baş alıb getdiyi, beynəlxalq
hüququn işləmədiyi bir şəraitdə əleyhimizə
işləyə bilərdi.
Bu gün dönüb geriyə baxanda görürük
ki, Prezident İlham Əliyevin torpaqlarımızın azad
edilməsinə istiqamətlənmiş fəaliyyəti
kompleks xarakter daşıyıb. Bu illərdə ordumuzun
döyüş imkanlarının artırılmasını
prioritet məsələ kimi daim diqqət mərkəzində
saxlayan dövlət başçısı Ermənistanın
işğal siyasətinin beynəlxalq səviyyədə
ifşa olunması üçün olduqca səmərəli
siyasi-diplomatik fəaliyyət həyata keçirib. Bunun da nəticəsində yeni müharibənin
olacağı təqdirdə dünya erməniliyinin başlada
biləcəyi xarici təhdid və təzyiqlərin
qarşısı alınıb, onlar tamamilə
neytrallaşdırılıb.
2020-ci il sentyabrın 27-də yeni hərbi əməliyyatların
başlanması isə birdən-birə baş vermədi. 2018-ci ildən başlayaraq Ermənistanın aqressiv
siyasət yürütməsi, respublikamızı hədələməyə
başlaması sülh danışıqlarını tamamilə
dalan dirəmişdi. Hakimiyyətə gəldikdən
sonra Dağlıq Qarabağ probleminin həllinə dair
danışıqların ziddinə açıqlamalar verən,
formatın dəyişdirilməsindən,
danışıqlara separatçı rejimin cəlb
olunmasından dəm vuran Ermənistanın Baş naziri Nikol
Paşinyanın yürütdüyü siyasət göstərdi
ki, danışıqlar tamamilə mənasızdır. Onun təcavüzkar
ritorikası, Azərbaycanın qarşısında qoyulan 7
şərt, "Yeni ərazilər üçün yeni
müharibə" konsepsiyasının irəli sürülməsi
kimi sərsəm addımlar və nəhayət, ötən
ilin iyulunda Tovuza hücum edilməsi yeni müharibəni
qaçılmaz etmişdi. Bunların davamı
kimi avqustda Goranboy istiqamətində diversiya-kəşfiyyat təxribatı,
Azərbaycanın işğal olunmuş ərazilərində
qeyri-qanuni məskunlaşdırma siyasətinin
aparılması, Ermənistanda könüllü hərbi
birliklərin yaradılması təsdiqlədi ki,
işğalçı ölkə problemin həllində
bütün konstruktiv yanaşmalardan uzaqdır. Üstəlik, cəbhə xəttinə yeni hərbi
qüvvələr cəmləməsi Ermənistanın yeni
işğalçılıq niyyətlərindən xəbər
verirdi.
Bütün bunlar əslində, Azərbaycana
torpaqlarını döyüş yolu azad etmək
üçün tarixi imkan yaratmışdı. Ötən il
sentyabrın 27-də Ermənistanın növbəti hərbi
təxribatından sonra isə Azərbaycan bu tarixi şəraitdən
uğurla yararlandı. Möhtərəm Prezident, Ali Baş
Komandan İlham Əliyevin əmri ilə rəşadətli
ordumuz həmin gün başlatdığı hücum əməliyyatları
nəticəsində Ermənistanın 30 ilə yaxın idi
işğal altında saxladığı
rayonlarımızı, şəhər və kəndlərimizi
bir-birinin ardınca azad etdi. Tezlikdə Suqovuşanda, Cəbrayılda,
Hadrutda, Füzulidə, Zəngilanda, Qubadlıda,
xalqımızın milli kimliyinin təsdiqi olan Xudafərin
körpüsündə üçrəngli Azərbaycan
bayrağı dalğalanmağa başladı. İranla
dövlət sərhədinin 132 kilometrlik hissəsinə nəzarət
tam təmin olundu.
Prezident İlham Əliyev müsahibələrinin birində
demişdi ki, Şuşasız bizim işimiz
yarımçıq olar. 2020-ci il noyabrın 8-də, Dövlət Bayrağı
Günü ərəfəsində qədim Azərbaycan şəhəri,
milli mədəniyyətimizin, milli musiqimizin beşiyi,
qürur ünvanımız olan Şuşa şəhərinin
azad edilməsi İkinci Qarabağ müharibəsində
bütün Azərbaycan dövlətçiliyinin tarixinə
qızıl hərflərlə düşən hadisəsi
oldu. Təsadüfi deyil ki, cənab İlham
Əliyevin həmin gün Şəhidlər xiyabanından
xalqa müraciətində Şuşanın azad olunduğunu bəyan
etməsi Azərbaycanın hər yerində böyük
coşqu ilə qarşılandı. Azərbaycanla
müharibə etməyin mənasız olduğunu anlayan Ermənistanın
Baş naziri noyabr ayının 10-da üçtərəfli bəyanata,
işğalçı ölkənin məğlubiyyətinin
hüquqi-siyasi təsdiqi olan kapitulyasiya aktına imza atmağa
məcbur oldu. Şuşanın
işğaldan azad olunduğu tarix isə Azərbaycanın əlamətdar
günlər təqviminə "Zəfər Günü"
kimi həkk olundu.
Onu da xüsusi vurğulamaq istərdim ki, üçtərəfli bəyanatda yer alan bütün müddəalar Prezident İlham Əliyevin şərtlərindən ibarətdir. Bu şərtlərə müvafiq olaraq Ermənistan üzərinə öhdəlik götürərək məğlubiyyətə uğradılmış qoşunlarının qalıqlarını digər ərazilərimizdən geri çəkdi, beləliklə, Ağdam, Laçın və Kəlbəcər gülə atılmadan işğaldan azad olundu. Artıq Dağlıq Qarabağ problemi yoxdur. Azərbaycan bu problemi BMT nizamnaməsini rəhbər tutmaqla güc yolu ilə həll etdi. Heç "Dağlıq Qarabağ" adlı coğrafi vahid də yoxdur, Qarabağ və Şərqi Zəngəzur var.
Bəzi beynəlxalq təşkilatların onilliklər boyu məqsədyönlü şəkildə ortaya atdıqları "problemin güc yolu ilə həlli yoxdur" tezisini darmadağın edən İlham Əliyev sübut etdi ki, işğalın qarşısını, işğalçını güc yolu ilə cəzalandırmaqla almaq mümkündür. Bu baxımdan respublikamız işğala son qoymaqla Qərbin siyasi mərkəzlərinin müharibələrin yolverilməzliyi barədə formalaşdırdıqları stereotipləri dağıtdı, öz hüquqlarını təmin etməyin nümunəsini ortaya qoydu.
Bu savaş dostlarımız üçün də bir sınaq oldu. Qürur hissi ilə qeyd etməliyik ki, miqyasına və məzmununa görə dünyada analoqu olmayan Azərbaycan-Türkiyə münasibətləri ötən ilin 44 günlük Vətən müharibəsi zamanı özünün tarixi sınağından layiqincə çıxaraq daha da möhkəmləndi. Xalqımızın möhtəşəm Qələbəsi ilə başa çatan bu savaş Azərbaycan və Türkiyəni bir-birinə daha da yaxınlaşdırdı, əlaqələri daha da sarsılmaz etdi.
Ötən ilin bu günlərində təsəvvür belə etməzdik ki, 2021-ci ilin oktyabr ayında Füzulidə beynəlxalq hava limanı istifadə veriləcək, yarımstansiyalar inşa olunacaq, doğma torpaqlarından köçkün düşmüş vətəndaşlarımız üçün Qarabağ və Şərqi Zəngəzurda "ağıllı kənd"lərin salınmasına, bütün azad olunmuş ərazilərimizi əhatə edən yeni yol şəbəkəsinin qurulmasına başlanacaq və s. Bəli, Azərbaycana rəhbərliyi dövründə möhtəşəm yüksəliş nümunələri yaradan Prezident İlham Əliyev bu gün Qarabağ və Şərqi Zəngəzuru da sürətlə bərpa edir. Azad olunmuş ərazilərimizdə aparılan kompleks yenidənqurma işləri Prezident İlham Əliyevin qətiyyətinin növbəti təntənəsidir.
Əgər Vətən müharibəsinə qədər
Azərbaycan dünyada inkişaf göstəriciləri ilə
fərqlənirdisə, indi beynəlxalq ictimaiyyət bizi həm
də qalib dövlət, müzəffər xalq kimi
tanıyır. Bu qələbə İlham Əliyevin
müdrik siyasətinin, xalqımızın milli həmrəyliyinin
möhtəşəm tarixi uğurudur.
Tapdıq
MAHMUDOV
Bakı
şəhəri Pirallahı Rayon Məhkəməsinin sədri
525-ci qəzet.- 2021.- 6 noyabr.- S.8.