"Yurduma
aparan yollar hardadır?"
AHISKALI
ŞAİR ŞƏMŞİR
ŞİMŞƏKOĞLUNUN SÖZ DÜNYASINA BİR
NƏZƏR - "
XX yüzilliyin ortalarından bu günə qədər
sönməz sürgün acısını, Vətən dərdini,
yurd həsrətini yaşayan türk toplumlarından biri də
1944-cü ildə doğma yurdlarından sürgün
edilmiş Ahıska türkləridir. Tarix boyu Gürcüstanın cənub-qərbində,
tarixi Ahıska mahalında yaşamış, qonşu
gürcülərlə, digər xalqlarla dostluq və
qardaşlıq münasibətində olmuş Ahıska
türkləri indiyədək Vətəndən uzaqlarda,
dünyanın ondan çox ölkəsində yayğın
halda yaşamaqda, sivil yollarla yurda dönüş mücadiləsi
aparmaqdadırlar. Doğma yurda buraxılmayan
Ahıska türkləri 1958-ci ildən toplum halında
köç etdikləri qardaş Azərbaycanın ictimai, mədəni,
iqtisadi, təsərrüfat həyatında fəal iştirak
etmiş və etməkdədirlər. Bu
illər ərzində ahıskalı qardaşlarımız Azərbaycanın
üzləşdiyi ağır sınaqdan - Ermənistanın
qəsbkar ordusu tərəfindən işğal edilmiş ərazilərimizin
azad edilməsi uğrunda mübarizədən də kənarda
qalmamışlar. Bir çox ahıskalı
döyüşçü göstərdiyi şücaətə
görə orden və medallarla təltif edilib, müharibəyə
könüllü getmiş üç övlad atası
ahıskalı İsgəndər Aznaur Azərbaycanın Milli
Qəhrəmanı adına layiq
görülüb.
Azərbaycanın çağdaş həyatı,
apardığı azadlıq savaşı və müzəffər
ordumuzun şanlı qələbəsi Ahıska türklərinin
xalq yaradıcılığında, rəngarəng folklor mətnlərində,
şair və yazıçılarının əsərlərində
yüksək bədiilik, emosional ovqat və vətənpərvərlik
duyğuları ilə ifadə olunur. Qeyd edək ki, ümumən,
1944-cü il sürgünündən sonra
Ahıska türklərinin milli varlığında folklor və
yazılı ədəbiyyat mühüm mənəvi-ictimai
amil kimi aktuallaşıb. Vətən, yurd,
qürbət anlayışları Ahıska söz sənətinin
əsas mövzusuna çevrilib. Son
dövrlərdə intensiv inkişaf edən Ahıska türk ədəbiyyatının
bir çox nümayəndələri Azərbaycanda
yaşayıb fəaliyyət göstərir və əsərlərində
doğma yurdla yanaşı, Azərbaycan motivlərini də
böyük coşqu və fərəhlə tərənnüm
edirlər.
Ahıska türklərinin istedadlı və kamil el
şairlərindən biri də, əslən Ahıskanın
Xeveşen kəndindən olan Şəmşir Şimşəkoğludur
(Aytayev Şəmşir Şimşək oğlu). Şəmşir
1955-ci ildə vətəndən uzaqlarda, Özbəkistanda
anadan olub, 1961-ci ildən ailəliklə Azərbaycana
köçüblər. Doğma diyarı görməsə
də, ahıskalıların qürbətdəki ailə və
toplum mühiti, atası Şimşək Aytayevin Vətən
təəssübkeşliyi və mücahidliyi
çocuqluğundan onu ana yurdu Ahıska mahalının
türk ruhuna, doğma Koblıyan bölgəsinə və
Xeveşen kəndinə bağlayıb. Xeveşen
kəndi türk xarakterini, əsatirlərini, dastan və rəvayətlərini,
adət və ənənələrini yaşadan
obalarımızdan olub. Elə də
böyük olmayan Xeveşen kəndinin türk ruhu haqqında
1980-ci illərdəki folklor-etnoqrafik ekspedisiyalarım
zamanı ağsaqqal və ağbirçəklər
maraqlı məlumatlar söyləmişlər. Bu
ağbirçəklərdən biri, 1920-ci ildə Varxanda
dünyaya göz açmış, gəlinliyindən 6 il
sonra sürgün olunmuş Buğligillərdən Günəş
Müzəffərova (qız nəsli Çolaxgillər),
sözlü-söhbətli Günəş nənə
doğma yurdundakı Abioğlu, Xoros dağları, Çillər
qışlası, Savux puvar, Abastumanda Çərmügün
hamamları, Aqobil şəfaxanası, Datvet meşələri,
Zaden, Cuhud, Nazo tarlaları, Xurşudun yatağı,
Gülbaxça, Hasan Xoca, Nəsrəddin Xoca türbələri,
Xurşudun yatağındakı müqəddəs küknarla
yanaşı, şəfalı Xeveşen puvarını da
xüsusi yada salardılar, bu puvarın bütün mahalda məşhur
olduğunu deyərdilər.
Sinəsi doğma yurdun təbiəti, tarixi, insanları
ilə bağlı xatirələrlə, şeir, rəvayət,
dastanlarla dolu olan Kikinetli Toromangillərdən Qafur Hüseynov
el qəhrəmanlarını yaxşı xatırlayardı. Bu igidlərdən Kikinetli
Cavad, Entelli Bədəl ağa, Qorqisimdalı Abbas, Sakunetli Məhəmməd,
Varxanlı Nədim, Balabek, Niyaz, Sürlü Türən kimi
basılmaz pəhləvanlarla, qaçaqlarla yanaşı,
Ahıskanın qüdrətli qaçaqlarından olan, adı
dastanlara, ədəbi əsərlərə düşən
Xeveşenli Ali Sultan haqqında da həvəslə bəhs edərdi.
Onun söylədiyinə görə,
Xeveşenli Ali Sultan ədalətli, Qaçaq Nəbi kimi bir
şəxs olub, bütün mahalda tanınıb.
Tiflis,
Borçalı və Ahıska mədəni-ədəbi
mühitinin, Azərbaycan-gürcü mədəni-ədəbi
əlaqələrinin görkəmli tədqiqatçısı
professor Abbas Hacıyev Tiflis ədəbi mühitinə,
Adıgün teatrına adlı tədqiqatlarında göstərir
ki, 1930-cu illərdə bir müddət Adıgündə
Maarif müdiri, Adıgün Türk Teatrının bədii rəhbəri
olmuş Borçalı əsilli Azərbaycan maarifçisi və
ədibi, teatr xadimi Rza Şahvələdin bu mahala dərin
sevgisi və marağı oyanıb. Burada işlədiyi
dövrdə yerli əhalinin adətləri, rəvayətləri
ilə maraqlanan Rza Şahvələd məşhur pəhləvan
Xeveşenli Ali Sultanla bağlı əhvalatları
toplamış və onun haqqında pyes yazmışdı.
Teatr və
maarif xadimi kimi bu mahalın tarixində böyük rol
oynamış Rza Şahvələdin Ali Sultan haqqında
topladığı materialdan rus dramaturqu Ş.Şaxov da
istifadə edərək, eyni adda pyes yazmış və Rza
Şahvələd həmin pyesi türk dilinə çevirərək,
teatr təcəssümündə də yaxından iştirak
etmişdir. Professor Abbas Hacıyev belə bir maraqlı
faktı da göstərir ki, Adıgün Türk Teatrı 3
dekabr 1936-cı ildə başlamış geniş
repertuarlı qastrolunu "26-lar teatrı"nın
səhnəsində Ş.Şaxovun üç pərdəli
"Altun qala" pyesi ilə açmışdır.
Ahıska Atabəyliyinin, Altunqala bəylərinin əsas
istehkamlarından və mərkəzlərindən olan məşhur
Altunqala haqqında eyni adlı pyesi rus dilindən türk dilinə
Borçalı türkü, jurnalist,
yazıçı-dramaturq Rza Şahvələd tərcümə
etmişdi.
Şair Şəmşir Şimşəkoğlu
sürgündə doğulub yaşasa da, bu zəngin tarixi-mədəni
mühitin, Ahıska-Koblıyan mühitinin yetirməsidir. Ahıskanın
tanınmış taxımının, Aytayevlər nəslinin
nümayəndəsi olan Şəmşir Şimşəkoğlu
Xeveşen kəndi, Koblıyan mahalı və
bütövlükdə Ahıska diyarı haqqında məhz
belə xatirələrlə, yaddaşlarda yaşayan rəvayət,
dastan və nəğmələrlə böyümüş,
ana yurdundan, ailəsindən, Ahıska türklüyündən
gələn türk ruhunu, türk dilini, türk mənliyini
qoruyub-saxlamış və yazığı əsərləri
ilə yeni nəsli də bu ruhda tərbiyə etməyə
çalışmışdır.
Şəmşir
Şimşəkoğlunun bir vətənpərvər,
şair kimi formalaşmasında Azərbaycan mühitinin də
böyük rolu var. 1961-ci ildə, altı yaşında ailəliklə
Özbəkistandan Azərbaycana gəlmiş və Saatlı
rayonunun Qarayevkənd kəndində məskunlaşmış
Şəmşir Şimşəkoğlunun həm bir mütəxəssis,
həm türk ziyalısı və həm də türkdilli
şair kimi yetişməsində Azərbaycanın qardaş
ictimai və ədəbi mühiti, ortaq mədəniyyəti,
Ahıska ləhcəsi ilə faktiki eyni olan Azərbaycan
türkcəsində təhsili əsas amillərdən olub. Şəmşir Şimşəkoğlu Azərbaycana
qəlbən bağlanıb, əsərlərini əsasən
Azərbaycan türkcəsində yazıb və şeirlərinin
böyük bir qismi də Azərbaycan mövzusundadır.
Azərbaycan Yazıçılar Birliyinin və Azərbaycanda
Yaşayan Ahiska Türkləri Yazarlar Birliyinin üzvü olan
Şəmşir Şimşəkoğlu hazırda Ahıska
türklərinin müasir ədəbi prosesinin, eləcə də
Azərbaycan ədəbi-mədəni mühitinin fəal
nümayəndələrindəndir.
Dəyərli
ziyalı, ictimai xadim, Vətən mücahidi olan Şəmşir
Şimşəkoğlu kökə, nəslə, el-obaya, əcdadlara,
ailəyə bağlı adamdır və öz həyat
yolunda və fəaliyyətində Ahıska türklərinin
el ağsaqqalı - tanınmış ziyalı, Vətən
mücadiləsinin fəal iştirakçısı, məktəb
direktoru və kolxoz sədri işləmiş atası
Şimşək Urşan oğlunun şərəfli həyat
yolunu davam etdirir. Ailə ənənəsinə uyğun
olaraq, Şəmşir yüksək səviyyəli ali təhsil alıb, 1974-76-cı illərdə
Sovet ordusu sıralarında xidmət etdikdən sonra 1979-cu ildə
"Xalqlar Dostluğu" ordenli Moskva Kooperativ İnstitutuna
daxil olub və 1982-ci ildə həmin təhsil
ocağını əla qiymətlərlə bitirib. Mühasib, baş mühasib vəzifələrində,
bank sistemində çalışıb.
Məsul sahələrdə əmək fəaliyyəti
ilə yanaşı, Şəmşir Şimşək
oğlu bədii yaradıcılıqla daim məşğul
olub və bu vaxta qədər bir çox əsərləri dərc
edilib. Bədii əsərləri Azərbaycanda və
Türkiyədə müxtəlif qəzet və dərgilərdə,
toplularda dərc edilib. Eyni zamanda, "Həsrət
gözlərimin yaşında - Ana", "Axısxaya gedən
yolda", "Uzağa gedən qatar", "Muğan
yarpaqları" və "Zəfər sevincləri"
adlı kitabları çap olunub.
Bu
günlərdə oxuculara təqdim edilən "Zəfər
sevincləri" adlı
növbəti şeir kitabı, adından da
göründüyü kimi, müzəffər Ali Baş
Komandan İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə şanlı
Ordumuz tərəfindən 44 günlük müharibədə
qazandığımız Qarabağ zəfərinə həsr
olunub. Qarabağ mövzusu, ərazilərimizin
işğalı, erməni terroru və dinc əhalimizə
qarşı qanlı məzalimi Şəmşir Şimşəkoğlunun
daim diqqət mərkəzində olub, əsərlərində
bu işğalın acısını, köçkün və
qaçqın dərdini, Qarabağ həsrətini ifadə
edib. Müharibənin fərqli cəhətlərini qələmə
alan şair xalqın həmrəyliyini, vahid məqsəd
uğrunda birləşməyini önə çəkir,
müsəlləh əsgər tək azadlıq
savaşına qalxmış millətin basılmaz
gücünün təməlini məhz rəhbər və
xalqın birliyində görür.
Şair
Şəmşir eyni zamanda, Azərbaycan
türklüyünün əzəli azadlıq eşqini
vurğulayır, Azərbaycanın yüz il
əvvəl qazanılmış müstəqillik tarixindən
qürur duyur, ana vətəni tək sevdiyi bu diyarın əbədi
azad gələcəyinə inanır:
Adın çəkiləndə
nur gəlir gözə,
Sorağın
dillərdə elbəel gəzə,
Üçrəngli
bayrağın qürurdur bizə,
Bayramın mübarək, Azərbaycanım.
Şair
öz duyğularını poetik tərzdə şəxsiləşdirir,
fərdliyə keçir - onun Azərbaycan sevdası
övladın anaya olan sevgisidir və buradan aralanmaq, doğma
da olsa başqa yerlərə varmaq ona ağrı və əzab
verir, məhz Azərbaycanda o, ata-ana ətrini, həyatının
xoş çağını duyur. Lakin Azərbaycanın
doğmalığı, Ana kimi məhrəmliyi şairin
qürbətdə qalmış yurd dərdini, Ahıska
yanğısını söndürmür, şairin dərdini
artıran, yarasına duz basan yurddaşlarının vətənsiz
qalması, yurd-yuvadan uzaq düşməsi, qərib adından
qurtula bilməməsidir:
Şair
ömür sürdü elsiz-obasız,
Arzular puç oldu, toxundu daşa.
Qaldı
uzun illər yurdsuz-yuvasız,
Çıxdı istəkləri əlindən boşa.
Bütün
bu acılar, ağrılar şarin ruhunu əzir və bədbin
ovqata salır, vətənsizlik onun şəxsi taleyindən
keçən acı kədərə, qara sevdaya çevrilir:
Qəlbinə
taleyin qəm-kədər əksə,
Bəzən gələcəyə ümid qalmayır.
Həyat
yollarında sınağa çəksə,
Verilən qismətdən qaçmaq olmayır.
Belə məqamlarda
həmdəm, dərdbilən, sirdaş, tale
ortaqlığı yada düşür, şair sadəcə
həyatda deyil, əsərlərində, şeirlərində
onu anlayacaq dost, sufisayaq "quş dili"ni
biləcək tərəf-müqabili, onu duyacaq oxucu
axtarır:
Gəzib
dolaşdıqca yanımda hər gün,
Bir
yaxın dost ola, bilə dərdimi,
Dərin
iz buraxıb canımda sürgün,
Anlada bilmədim elə dərdimi.
Şairin yurdsuzluq dərdi, qəriblik acısı Azərbaycanın
Qarabağ dərdindən və şəhid qanıyla əldə
edilmiş qəhərli və həm də sevincli qələbə
duyğularından ayrılmazdır. Onu sarsıdan və həm də
qürurlandıran kədər - müharibədə namərd
gülləsinə tuş gəlmiş şəhid dərdidir,
məqsədi - canını vətən, xalq yolunda fəda
etmiş qəhrəmanların nakam taleyini yaşamaqdır,
şəhid atasının dərdini öz içinə
almaqdır, bu ağrıya sirdaş olmaqdır, ona görə
də şəhid atasına xitabən yazır:
...Bilirəm,
dərdinin dərmanı yoxdur,
Mərd
oğul həsrəti qəlbinə oxdur,
Gəlmişəm
yanına, sözlərim çoxdur,
Bir gün də yanında qalıb gedərim.
Gecələr
gözündən tökülən yaşam,
Qəmli
xəyalına daim sirdaşam,
O şəhid
oğluna mən də qardaşam,
Dərin fikirlərə dalıb gedərim.
Şairin yaradıcılığında bəşəri-fəlsəfi
mövzular - həyat, zaman, dövran, insanlıq haqqında
düşüncələr müasirliyin problemləri ilə
səsləşir, müəllif bu gün dünyanı saran
terror, qaçqınlıq və bu kimi məsələlərə
münasibət bildirir. Bütövlükdə isə çətin də olsa,
ağrılı da olsa, inam, əzm, dönməzlik, iradə,
zəhmət kimi keyfiyyətləri önə çəkir,
oxucusunu haqq yoluna səsləyir:
Söyləmədim
nadanlara dərdimi,
Bu,
yaşıma gələ-gələ yaşadım,
Unutmadım
millətimi, mərdimi,
Ömür sürdüm gülə-gülə,
yaşadım.
Biri sevdi,
biri güldü, qınadı,
Fələk
özü dar günlərdə sınadı,
Vurdu sanki
qırdı qolu-qanadı,
Mən bunları bilə-bilə yaşadım.
Haqq yolu, məzluma kömək, riyadan uzaq olmaq,
möhtaclara yardım - şairin nəzərində həyatın
məzmunu, mənasıdır. İnsan
başqasına gərək olanda insandır,
başqasını özünə möhtac edəndə yox.
Gərəklilik isə təmənnasız
olmalıdır, gərək olduğun adama mənəvi
yükə çevrilməməlidir. - Bu mülahizələr
şairin əsərlərində sadə, aydın,
açıq formada ifadə olunur və bununla da, anlamazın
da anlamasına imkan yaradır və haqq yoluyla
yaşamağın nümunəsini göstərir:
Haqq ilə
batili seçib, düz anıb,
Əlimi qaldırıb haqqa uzanıb.
Mərhəmət
göstərib savab qazanıb,
Bu dünyadan rahat köçmək istərdim.
Şairin
insanlığa, bəşərə, vətənə, yurda
sevgisi nəinki təmənnasız, həm də fədakardır,
o, ümumi üçün, el üçün, yurd
üçün özünü fəda etməyə
hazırdır və bunu mənəvi rahatlıq sayır:
Zəhmətsiz,
bağlarda bar da yetişməz,
Yaralar dərindir,
heç vaxt bitişməz,
Bu dərdli
ürəyim köz olar, bişməz,
Mən yandım, yanmasın qoy bizim ellər.
Bu
ağrılar şairin ruhunu incidir və o bəzən
Sabirsayaq, ürəyindən şikayətlənir, ürəyinin
ona sirdaş olmasını istəyir, beləliklə, mənəvi
cəfalar maddiləşərək şairin ürəyini
sarsıdır:
Yenə
sızlayırsan, yaşarır gözüm,
Mənim
sirdaşımsan, sənsən gərəyim,
Bəsdir,
əzab vermə, qalmadı dözüm,
De nə istəyirsən, söylə, ürəyim?
...Onu da
deyək ki, bu şeirin də yer aldığı yeni
kitabının çıxması ərəfəsində
şair gerçəkdən də ürəkdən əməliyyat
olundu, şairimizə Allahdan şəfa, uzun ömür və
yeni əsərlər diləyirik...
Gərgin emosional hallarda şair özünü
"payız küləyinin qopardığı
yarpağa", "suları qurumuş çaya" bənzədir,
taleyindən şikayətlənir. Lakin fərdi kədər
və dərd ümumxalq maraqları qarşısında və
Haqq dərgahında arxa plana keçir. Şairin ali dəyəri Vətən və Haqdır.
Ana Vətən və Haqq dərgahı son mənzildir,
sığınacaq yeridir:
Dolandım,
dünyanı gəzdim qürbəti,
Yurduma aparan yollar hardadır?
Gördüm
İlahidən gələn qüdrəti,
Dərgaha
uzanan qollar hardadır?..
Bu nisgilli kədərli motivlər Müzəffər Vətən
müharibəsindən öncə yazılmış şeirlərdə
daha kəskindir. Həmin əsərlərdə, şair Qarabağı,
işğalda olan torpaqları kədərlə anır,
oxucularını fəryadla səsləyir, mənfur
düşməni lənətləyir:
Əriyən
şam kimi yanıb töküldüm,
Dur, deyə
bilmədim gözümdə yaşa,
Həsrət
deyə-deyə beldən büküldüm,
İllər
ötür sənsiz, gözəlim Şuşa.
***
Qəlbim
Kəlbəcərdə, Qarabağdadır,
O
dağmı, ellərmi düşüb yadıma.
Fikir, xəyallarım
çox uzaqdadır,
Dolaşıb gəlsəydim yenə Ağdama.
Müzəffər Vətən müharibəsinin
başlaması ilə Şəmşir Şimşəkoğlunun
poetik duyumu, səsi, tonu və pafosu dəyişir, şaqraq,
nidalı nitq, səfərbərlik ruhu aşkarlanır. Türk birliyi, türk
qardaşlığı, qucağını Ahıskalı
övladlarına açmış Ana Azərbaycana övlad
sevgisi və sədaqəti ifadə edilir:
Türkün
övladıyam mən də müsəllah,
Anamın, atamın xoş amalıyam.
Əynimdə
libasım, əlimdə silah,
Sıravi əsgərəm - Ahıskalıyam.
Ey gözəl
türk yurdum, cənnət Qarabağ,
Gəldim
görüşünə bu sinəmdə dağ,
Döyüşüm
uğrunda, hələ canım sağ,
Sıravi əsgərəm - Ahıskalıyam.
Şair Şəmşirin bu kimi sətirləri həyat
eşqini, yurd sevgisini, türkün qəhrəmanlıq ruhunu
və döyüş əzmini, türk birliyini yüksək
emosional pafosla ifadə edir və oxucularının vətənpərvərlik
ruhunu gücləndirir. Bu ovqat bir çox əsərlərdə, o cümlədən,
reçitativ təkrarlar vastəsi ilə əsərin bədii
təsirinin gücləndirildiyi "Vur, komandir" şeirində
yüksək hissiyyatla aşkarlanır:
Vur,
komandir,
Qarabağ
bütöv Azərbaycandır,
Damarımızda
qandır,
bədənimizdə candır.
Qarabağın yağı düşməndən
qurtuluşundan doğan sevinc bir çox şeirlərdə sənətkarlıqla
ifadə edilir.
Eyni zamanda, müəllif qədim türk-islam mədəniyyət
mərkəzi olan Qarabağ və Şərqi Zəngəzurun
işğaldan azad edilməsinin bəşəri əhəmiyyətini,
bütün Şərq üçün rolunu
vurğulayır. "Kəlbəcər" şeiri bu
baxımdan məzmunun metaforik ifadə tərzi ilə maraq
doğurur:
Düşmən
xar edildi, yandı çırağın,
Xalqıma
qovuşdu azad torpağın,
Ulu
tariximdən gəlir sorağın,
Şərqin minarəsi gözəl Kəlbəcər.
Qarabağ zəfəri ilə bağlı belə təsirli
şeirlərdən biri də qəhrəman şəhid
Xudayara həsr olunub. Müəllifin şəhid obrazına səmimi
münasbəti, mətnin pafosdan uzaqlığı, üslubun
məhrəm danışıq tərzinə
yaxınlığı ümumxalq məhəbbətini
qazanmış şəhid Xudayarın canlı simasını
yaradır, həm də hisslərin təbii ifadəsinə
imkan verir:
Səninlə
fəxr edir millətin, ordun,
Keçdi
xəyalından öz ana yurdun,
Vətən
məbədini qəlbində qurdun,
Nə yaman ağlatdın bizi, Xudayar.
Ahıskalı Şair Şəmşirin şeirlərinin
bir qismi müasir dünyamızın mürəkkəb
gerçəkliyinə, insanlarası münasibətlərə,
mənəvi, əxlaqi, ictimai anlamlara, eləcə də
"qaynaq nöqtələr" deyilən məkanlardakı
hadisələrə həsr edilib. Müəllif naqislikləri,
nadanlığı, yamanlığı, xəyanəti pisləyir,
insanları düzlüyə, vəfaya, sədaqətə,
dostluğa, xeyirxahlığa dəvət edir. Həyatın gözəlliyini, ömrün mənalı
yaşanmasının vacbliyini vurğulayır. Bəzən insani duyğuları təbiət hadisələri
ilə, leysan yağışlarla tutuşdurur. Bu kimi psixoloji paralellər müəllifə tərənnüm
etdiyi mətləblərin mahiyyətinə varmağa, məğzini
anlamağa şərait yaradır.
Bir qismini sərbəst, bəzilərini klassik
biçimdə, qalanlarını heca vəznində
yazdığı şeirlərində müəllif
aparıcı fikir xətti - xeyir, ədalət, doğruluq,
sevgi, yaxşılıq, vətənsevərlik, dostluqdur. Bu mətləblər
mücərrəd ifadə olunmur, soydaşlara, ilk növbədə
gənc nəsilə ünvanlanır və bir çox hallarda
didaktik məzmunlu mətn formasında, yeni nəsilə
tövsiyə tərzində ümumiləşdirilir:
Sevib yaşatdığın dinin-imanın
Axirətdə dostun olacaq sənin.
Kəsmə Allahına olan inamın,
Dərdinə O, dərman qılacaq sənin.
Düşün ki, gələndə vaxtsız əcəlin,
Dünyadan əlini yolacaq sənin.
Məşhərdə yaxşılıq, gözəl əməlin,
Cənnətdə ruhunu bulacaq sənin.
Ömrünün ahıl
çağına qədəm qoymuş, ruhən cavanlıq
şövqünü saxlamış Azərbaycan sevdalı
türklük aşiqi, Ahıska həsrətlisi, istedadlı
şair, vətənpərvər ziyalı Şəmşir
Şimşəkoğlunun şeir dünyasına bu qısa
baxış, təbii ki, onun yaradıcılığı haqqında
tam təsəvvür yarada bilməz. Şairi tanımaq və
duymaq üçün onun əsərlərini oxumaq
lazımdır. Hər bir qələm əhlinin
ən böyük istəyi və xoşbəxtliyi onun
yazdıqlarının oxunmasıdır. Şəmşir
Şimşəkoğlu oxunmağa layiq səmimi,
inandığını söyləyən, xalqın
içindən və türk şeir ənənəsindən
gələn istedadlı şairdir. Onun əsərlərini
oxumağa dəyər! Bu oxunuş insanı düşünməyə,
yaşadıqlarını saf-çürük etməyə,
dünya və bu dünyada yeri, xalq və vətən,
keçmiş və gələcək haqqında fikirləşməyə
sövq edəcək. Bu isə bu gün bizim hər birimiz və
bütövlükdə hamımız üçün
çox vacibdir.
Asif HACILI
525-ci qəzet.- 2021.- 21 sentyabr.-
S.14-15.