Əlahəzrət faktlara istinadən...
...Təqribən
15 il bundan qabaq "Azərbaycan" qəzetinin
şöbə müdiri, görkəmli jurnalist Flora Xəlilzadə
zəng vurub mənimlə görüşmək istədiyini
bildirdi. Görüşümüzdə Flora xanımın ilk
cümləsi indiki kimi yadımdadır: "Hüseynbala
müəllim, dünən bizim başımıza nə oyun
açmısınız?" Təəccübləndim.
Flora Xəlilzadə sözünə davam elədi:
"Dünən televiziyada "Tənha durna
uçuşu" filminiz nümayiş etdirildi, bir otaqda mən
filmə baxıb ağlayırdım, digər otaqda oğlum. Gəldim ki, sizi bu uğurlu ssenariyə görə
ürəkdən təbrik edim, həm də bir məsələni
diqqətinizə çatdırım. Mənə bir
gün əvvəl
yüksək ranqlı tanınmış bir məmur
zəng vurub dedi ki, televiziyada Hüseynbala Mirələmovun
ssenari müəllif olduğu film nümayiş etdirəcəklər,
istəyirəm ki, baxıb filmi darmadağın edəsən.
Əlbəttə ki, o məmurun sözünə görə
yox, sırf maraqdan filmə baxdım və əslində o
gözəl film bizi sözün müsbət mənasında
"darmadağın" elədi..."
Flora
xanım söz verdiyi kimi, yaradıcılığımı
"darmadağın etmək" arzusunda olan o "vəzifəli"nin
adını açıqlamadı, ancaq düşünürəm
ki, o məmur nə qədər yüksək "vəzifə"də
imiş ki, özündə "Azərbaycan" qəzetinin
şöbə müdirinə göstəriş vermək cəsarətini
tapıbmış?.. Əslində heç o
insanın adını öyrənməyə marağım da
olmadı, zaman-zaman müşahidə edirəm ki, paxıl,
xain, başqasının uğurlarını gözü
götürməyən adamların adı olmur, sadəcə
kinləri və xıltları olur. Bu xarakter məsələsidir,
vəzifə ilə əlaqəli deyil, bunlardan vəzifədə
olanlar da var, olmayanlar da...
Bu misalı ona görə gətirdim ki,
insanların ədalətdən uzaq münasibətləri artıq
çoxdandır məni təəccübləndirmir. "Tənha
durna uçuşu" hekayəsini gənclik illərimdə qələmə
almışam. Məktəb illərinin dostlarına ithaf
etmişəm. Hekayə ilk gənclik həyəcanları
və sevgi haqqında səmimi
bir hekayədir. Bunlar hamımızın gənclik
illərində yaşadığımız hisslərdir və
burada qeyri-adi heç nə yoxdur. Flora
xanımın da böyük təəssüratlarla
haqqında bəhs etdiyi həmin filmdən sonra mənə
yüzlərlə məktub gəlmişdi. Hətta
yaşlı insanlar belə mənə yazırdılar
ki, sən bizim həyatımızı necə bilmisən, necə
bu qədər dəqiqliklə qələmə almısan? Yəni
demək istəyirəm ki, hansısa məmurun
"darmadağın" elətdirmək istədiyi və
Ötkəm İsgəndərov, Həmidə Ömərova,
Əminə Yusifqızı, Səidə Quliyeva, Azad
Şükürov, Mətanət Atakişiyeva, Məsmə
Aslanqızı, Rafiq İbrahimov, Əjdər Həmidov, Abbas Qəhrəmanov kimi
tanınmış aktyorların
rol aldığı həmin film geniş
tamaşaçı kütləsi tərəfindən də rəğbətlə
qarşılanmışdı...
Bu müqəddiməni yazmağım təsadüfi
deyil. Bir neçə gün əvvəl sosial şəbəkədəki
səhifəmdə Qəşəm Nəcəfzadənin
vaxtilə yaradıcılığım haqqında
yazdığı "Hüseynbala Mirələmovun ədəbi
həqiqətləri" kitabından bir hissə
paylaşmışdım. Niyəsə bu
məlumat bəzi jurnalistləri qıcıqlandırıb.
Bundan sonra bəzi
saytlar və internet televiziyaları Qəşəm Nəcəfzadəni
mütəmadi olaraq dəvət edib haqqımda eyni sualları
verməkdən yorulmurlar. O sualları verən gənc
jurnalistlərə böyük hörmətim var, gənclər
bizim gələcəyimizdir, sualları ilə bağlı da
heç bir iradım yoxdur, ancaq səsləndirdikləri
ittihamlara səmimi şəkildə, həm də onların bəzilərindən
fərqli olaraq gerçək faktlara əsaslanaraq cavab vermək
qərarına gəldim.
"Yeni Müsavat"ın internet televiziyasında
şair Qəşəm Nəcəfzadəyə sual verən
gənc jurnalist iddia edir ki, Hüseynbala Mirələmov
yazarlara və rejissorlara təzyiq edib haqqında kitab yazdırır(mış),
əsərlərini teatrlarda tamaşaya qoydurur(muş). Bu müqəddimə ilə başlamaq səbəbim
odur ki, ədəbi-bədii
yaradıcılığımı hədəf alıb ən
müxtəlif şəkildə, ən müxtəlif mənbələrdən
ən müxtəlif səviyyələrdə hücuma məruz
qoyanların kininə, şübhə ilə yanaşmalarına
çoxdan öyrəncəliyəm və bundan zərrə qədər
də narahatlıq keçirmirəm. "Bar verən
ağacı daşlayarlar" deyib atalarımız... Amma
ağacı daşlamağın da təhər-töhrü
var, çünki böyük ağaclar bir gündə
yetişmir və onların təkcə barı yox, bəzən
sadəcə kölgəsi də lazımlı olur... Ona görə
bir az əvvəldən başlayaq.
1961-ci ildən etibarən dövri-mətbuatda bədii əsərlərim
çap olunur.
İlk hekayəm - "Bir tikə çörək"
1961-ci il, noyabrın yeddisində həmin
vaxt Mərkəzi Komitənin mətbu orqanı olan
"Leninçi" qəzetində işıq üzü
görüb. Həmin vaxt mən Lənkəranda
2 nömrəli orta məktəbinin 7-ci sinfində təhsil
alırdım. O dönəmdə "Leninçi"nin redaktoru
görkəmli jurnalist Tofiq Həsənov
idi. Ondan əvvəl isə hələ 4-cü sinifdə oxuyanda "Azərbaycan
pioneri" qəzetində də oçerk və məqalələrim
dərc edilirdi.
Mən 1965-ci ildə Azərbaycan Politexnik İnstitutuna qəbul
olmuşam.
Sonralar İnstitutun "Politexnik" qəzetində mənimlə
eyni ildə həmin ali məktəbə qəbul
olan Xalq şairi Vahid Əziz, nasir Dilsuzla birgə hər
üçümüzün əsərləri çap olunurdu.
O qəzeti demək olar ki, biz buraxırdıq. İnstituta qəbul
olunduqdan sonra "Azərbaycan pioneri" qəzetinin
redaksiyasına gedib
uşaqlıqdan bəri əməkdaşlıq
etdiyim kollektivlə görüşdüm, əyani
tanış oldum. O qəzet mənə
çox doğma idi. Həmin vaxt qəzetin baş
redaktoru görkəmli jurnalist Əmrah Əmrahov idi. Əmrah müəllimlə görüşəndə
bütün kollektivi topladı və məni qəzetdə
işləməyə dəvət etdi. Dedim ki,
gündüz oxuyuram. Cavab verdi ki, eybi
yoxdur, günortadan sonra işləyərsən. Beləliklə,
günün ikinci yarısında ədəbiyyat şöbəsində
baş ədəbi işçi vəzifəsi mənə
tapşırıldı. Bir müddət sonra isə
görkəmli şair və nasir Vaqif Nəsib başqa işə
keçdiyinə görə "Azərbaycan pioneri" qəzetinin
ədəbiyyat şöbəsinə rəhbərlik
bütünlüklə mənə həvalə edildi.
Ondan sonra düz 5 il orada Cəmil Əlibəyli, Davud Abdulkərimov,
Şahin Quliyev, Zeynal Babayev, Əmrah Əmrahov, Əmir
Mustafayev, Svetlana Nəcəfova, Məmməd Əkbərov,
Hafiz Hüseynov, Valeh Səfərov,
Nəriman Süleymanov, Vaqif Hüseynov, Asif Quliyev kimi Azərbaycan
jurnalistikası tarixində imzasını təsdiqləmiş
görkəmli jurnalistlərlə çiyin-çiyinə əməkdaşlıq
etmişəm. İşə gedərkən eyni
mərtəbədə hər gün korifey jurnalist Nəsir
İmanquliyevlə üz-üzə gəlirdik, işlə
bağlı bilmədiyim məsələləri bəzən
də ondan soruşub öyrənirdim. Əvvəlki nəsil
bu görkəmli jurnalistlərimizi yaxşı
xatırlayır, onların hər biri klassik
jurnalistikamızın sayılıb-seçilən isimlərindən
idilər. Onlardan dünyasını dəyişənlərə
Allahdan rəhmət diləyirəm, həyatda olanlara
cansağlığı arzulayıram, onlar bu yazımı
oxusalar fikirlərimi təsdiqləyə bilərlər.
1965-70-ci illər ərzində "Azərbaycan pioneri"nin ədəbiyyat şöbəsinin işini
mən apardım. Buna qədər isə rayondan
bu qəzetə yazılar göndərirdim və dərc
edilirdi. Maraqlananlar M.F.Axundov adına
Milli Kitabxanaya müraciət edib dəqiqləşdirə bilərlər.
1961-ci ildən başlayaraq 24 yanvar, 26 mart, 7 aprel, 7 iyul, 27
oktyabr və sair zaman ardıcıllığı ilə qəzetin
arxivinə göz ata bilərlər. Bildiyimə
görə, Milli Kitabxananın qapıları gecə
saatlarına qədər oxucuların üzünə
açıqdır.
"Azərbaycan
pioneri"nin ədəbi şöbəsində
çalışdığım vaxt görkəmli
yazıçıların, şairlərin hekayələrini,
poemalarını böyük məmnuniyyətlıə redaktə
edirdim, çapa göndəriş yazırdım. Orada əsərləri işıq üzü görən
müəlliflər arasında sonradan tanınmış
yazıçı və şairlər də yetişdi.
O müəlliflərin hamısı da mənim işimdən
razı qalırdılar. O vaxtkı Azərbaycan Dövlət
Univeristetinin (indiki Bakı Dövlət Universiteti) Jurnalistika
fakültəsinin tələbələri "Azərbaycan
pioneri" qəzetinə təcrübəyə gələndə
onlardan bir neçəsini rəhbərlik bizim şöbəyə
yönəldirdi. Mən onların çoxuna xəbər
yazmağı öyrətmişəm. Sonra
o tələbələrin böyük əksəriyyəti
tanınmış qəzet və jurnallarda öz imzaları ilə
tanınan jurnalistlər kimi yetişiblər.
Bu yaxınlarda "Ənvər Paşa"
kitabımın təqdimatında mənim özüm
üçün də sürpriz olan bir məlumatı
eşitdim. Təqdimat
mərasimində çıxış edən Mətbuat
Şurasının sədri Əflatun Amaşov 7-ci sinifdə
oxuyarkən onun ilk şeirlərini mənim redaktə etdiyimi və
onun ilk redaktoru olduğumu qürur hissi ilə dilə gətirdi:
"Yazıçı Hüseynbala Mirələmov mənim
ilk redaktorum olub. Yeddinci sinifdə oxuyanda yazdığım
şeirləri "Azərbaycan pioneri" qəzetinə
yollamışdım, şeirlərim o vaxt həmin qəzetdə
çalışan Hüseynbala müəllimin redaktorluğu
ilə dərc edilmişdi..." ( Əflatun
Amaşovun və digərlərinin
yaradıcılığım haqqında ətraflı fikirləri
ilə tanış olmaq istəyənlər isə "525-ci
qəzet"in 16 fevral 2022-ci il tarixli sayına nəzər
sala bilərlər.
https://525.az/news/186508-huseynbala-mirelemovun-enver-pasa-romani-teqdim-olundu
).
Əlbəttə, bu kimi faktlar onlarla, yüzlərlə
olduğu üçün hamısını xatırladaraq
buraya yazmağa lüzum görmürəm.
Bunları
yazmaqda əsas məqsədim odur ki, keçmişə nəzər
salmadan, əlahəzrət faktları bilmədən bəziləri
təxəyyül gücü ilə ittihamlar səsləndirir,
Hüseynbala Mirələmov ədəbiyyata sanki bu
yaxınlarda gəlibmiş kimi təəssürat yaratmağa
çalışanlar necə deyərlər,
üstümüzü unlu görüb adımızı dəyirmançı
çağırmaqda israr edirlər. Nə olsun
ki, mən ixtisasca mühəndisəm, öz sahəm üzrə
- qaz təsərrüfatı sahəsində ən yuxarı vəzifələrdə
çalışmışam?
Bu mənim günahımdır? İnstitutu bitirəndən sonra hərbi xidmətə
getdim və qayıdandan sonra qəzetdə deyil, öz
ixtisasım üzrə qaz təsərrüfatı sahəsində
işləməyə başladım. Yoxsa belə bir
qanun varmı ki, istehsalatda çalışanlar, texniki sahənin
biliciləri bədii yaradıcılıqla məşğul ola bilməz?!
Qəşəm Nəcəfzadə
ilə internet televiziyasında müsahibə aparan gənc
jurnalistin iddiasına görə, mən
yaradıcılığım haqqında kitabların
yazılması üçün, əsərlərimin
tamaşaya qoyulması üçün təzyiq göstərirmişəm(!). Mən niyə və
hansı şəkildə insanlara təzyiq göstərə
bilərdim, bu nə cür düşüncə tərzidir? Mənim
hansı təzyiq rıçaqlarım vardı ki, haqqımda
yazmaları üçün yazıçılara,
şairlərə, rejissorlara təzyiqlər edim? Onlara təzyiq edib neyləyəcəkdim ki, evlərinin
qaz təchizatını kəsəcəkdim, yoxsa evlərinə
qaz çəkiləndə maneçilik yaradacaqdım?!
Bu nə gülünc bir fikirdir?
Yeri gəlmişkən, yeni faktlar axtaran gənc jurnalistlərimizə
onu da bildirim ki, ədəbi yaradıcılığım
haqqında yazan təkcə Qəşəm Nəcəfzadə
deyil. Əsərlərim
haqqında mərhum
akademik Bəkir Nəbiyev xeyli məqalə və resenziya
yazıb. Akademik Nizami Cəfərov "Hüseynbala Mirələmovun
yaradıcılığı və ya ədəbi-tərcümeyi
halı", professor İslam Qəribli "Hüseynbala Mirələmov:
tarix və müasirlik", professor Nizaməddin Şəmsizadə
"Yazıçı ömrünə
üvertüra",
tanınmış ədəbiyyatşünas alim Vaqif
Yusifli "Həyatın
ritmi", Raqub Kərimov və Eyvaz Eminalıyev
"Hüseynbala Mirələmovun yaradıcılıq
yolu", Minaxanım Nuriyeva - Təkəli "Sənət kəşfləri.
Yaradıcılıq səadəti", Elçin Kamal və
Fariz Çobanoğlu "Obrazlar aləmində", Vəkil
Hacılı "Gəlinlik paltarı
işığında", Əli Rza Xələfli
"Əbədi həyat arzusu", Sarvan Şamiloğlu və Surxay Əlibəyli
"Hüseynbala Mirələmov
yaradıcılığında Qarabağ
ağrıları", Bəradər Səməndərli və
Aygün Hüseynova "Mirələmovun
"qırxıncı otağı" adlı sanballı
kitablar qələmə alıblar. Yeri düşmüşkən
xatırladım, 1986-cı ildə nəşr edilən "Tənha
durna uçuşu" adlı ilk
kitabımın ön söz müəllifi Xalq
yazıçısı Elçindir, bu yaxınlarda
işıq üzü görən "Şərəfsizlik
tarixi" yaxud Vernadski prospektində" kitabıma ön sözü isə
Yazıçılar Birliyinin sədri, hörmətli Xalq
yazıçımız Anar yazıb. Bundan başqa Xalq
şairləri Bəxtiyar Vahabzadə, Qabil, eləcə də
görkəmli ədəbiyyatşünas alim İsa Həbibbəyli,
tanınmış yazarlar Əbülfət Mədətoğlu,
Əli Mahmud, Aydın Xan, Gülarə Munis, Xuraman, Firudin Tərtəroğlu və
indi adını xatırlamadığım neçə-neçə
dəyərli sənətkar əsərlərim haqqında
dövri mətbuatda çox gözəl yazılar, məqalələr
və resenziyalarla çıxış ediblər. Ədəbiyyatşünas alim Xatirə Əliyeva
"Hüseynbala Mirələmovun yaradıcılıq
yolu" mövzusunda dissertasiya müdafiə edib. Bu yaxınlarda daha bir gənc alimin
yaradıcılığım mövzusunda yazacağı
dissertasiya işinin mövzusu təsdiqlənib. İndi o
gənc jurnalistin sözünə əsaslansaq, belə
çıxır ki, bu qədər yaradıcı insana əsərlərim
haqqında yazılar yazmaq üçün təzyiq
göstərmişəm?!
Hələ institutun ikinci kursda oxuyarkən - 1967-ci ildə "Ulduz"un, səhv etmirəmsə, 8-ci sayında "İzlər" hekayəm işıq üzü görmüşdü. Onda "Ulduz" jurnalı yeni nəşrə başlamışdı. Həmin vaxt jurnalın ədəbiyyat şöbəsinin müdiri görkəmli şairimiz mərhum Məmməd Araz idi. Hekayəni də o çap eləmişdi. Onda guya "haqqımda yazmaq, əsərlərimi nəşr etmək üçün insanlara təzyiq göstərdiyim" iddiasını irəli sürən jurnalistlərin nəinki özləri, heç valideynləri də anadan olmamışdı...
Tanıyanlar bilir, rəhmətlik Xalq şairi Qabil həm çox səmimi, həm də obyektiv bir insan idi. Ürəyindən gəlməyən heç bir sözü söyləməzdi. Bir dəfə telefon söhbətimizdə mənə demişdi: "Sən bilirsən də mən bu gün heç kəsi oxumuram. Əlbəttə, mən sənə minnət qoymaq istəmirəm, ancaq sənin "Gəlinlik paltarı" romanını həm özüm, həm də ailə üzvlərim oxuyur. Amma sənə bir iradım var. Sən o gün Azərbaycan televiziyasında çıxış edirdin, orda qeyd etdin ki, mən mühəndisəm, istehsalatçıyam, ədəbiyyat mənim hobbimdir. Mən isə sənə əminliklə etiraz edib deyirəm ki, sən gözəl yazıçısan, əsas işin də ədəbiyyatdır, mühəndislik, istehsalat sənin hobbindir". Allah ona qəni-qəni rəhmət eləsin, "Dağlarda atılan güllə" romanım haqqında da müəllifi olduğu "Qeyrət a vətəndaşlar" yazısında dəyərli fikirlərini qeyd edib.
Dünya şöhrətli dahi yazıçı Çingiz Aytmatov "Xəcalət" əsərimi oxuyub bəyəndiyini dəfələrlə dilə gətirmişdi. Səmimi dostluq telləri ilə bağlandığımız Cingiz Aytmatovun yaradıcılığım haqqında söylədiyi fikirlər həmişə stimul qaynağım olub. Dahi yazıçı "Dağlar düşəndə" romanının əlyazmasını da şəxsi avtoqrafı ilə mənə bağışlamışdı. İndiyə qədər aldığım ən dəyərli hədiyyələrdəndir...
Sadəcə bilmək maraqlıdır, görəsən yerli-yersiz ittihamlar səsləndirən sözügedən gənc jurnalist Azdramada hansısa bir tamaşamı izləyibmi? Yaxud ümumiyyətlə, teatr repertuarlarına vaxtaşırı nəzər salırmı? Əvvəllər yazdığım onlarla əsərimi heç demirəm, heç olmasa, son 4-5 il ərzində qələmə aldığım "İki şah, iki sultan" trilogiyasından "Süqut", "Bənövşəyi əncir", "Çaldıran yolu" romanlarımı, "Son səfər" povestimi, "Şərəfsizlik tarixi" yaxud Vernadski prospektində" sənədli prozamı, "Ənvər Paşa" tarixi romanımı heç vərəqləyibmi ki, yaradıcılığım haqqında fikir yürüdür? Teatrlara azca da olsa diqqət yetirsəydi bilərdi ki, "Xəcalət", "Vəsiyyət" tamaşası illərlə Azdramanın səhnəsində anşlaqla oynanılıb. Hansısa rejissora necə təzyiq göstərmək olar, rejissor bir kənara, tamaşaçılara təzyiq göstərib onları zala yığmaq olarmı? Bu tamaşalar da, ssenarilərim əsasında yazılan televiziya filmləri də böyük tamaşaçı rəğbəti qazanıb. "Xəcalət"də baş rolun ifaçısı olan Xalq artisti Nurəddin Mehdixanlı televiziyada çıxışında dəfələrlə deyib ki, "Xəcalət" tamaşası dünyanın 4 ali festivalında Qran-pri mükafatına layiq görülüb. Yəqin festival jürilərinə də mən təzyiq eləmişəm...
Jurnalist olmaq səsinə güc verib pafosla danışmaq deyil. Jurnalistliyin başlıca prinsiplərindən biri soyuq faktlara əsaslanıb fikir yürütməkdir. İxtisasca jurnalist olmasam da yuxarıda adını çəkdiyim görkəmli jurnalistlərin məktəbini keçmişəm, yəni hələ gənclikdən onlardan bu sənətin bütün sirlərini öyrənmişəm.
Əlbəttə, jurnalistikamızda olan gənc mütəxəssislərin gələcəyinə böyük ümidlərim var, onların öz peşəkar sələflərinin yolunu layiqincə davam etdirəcəklərinə inanıram. Çünki Azərbaycan jurnalistikası sanballı təməl üzərində bünövrə tutmuş hörmət-izzətli bir fəaliyyət sahəsidir. Bu sanbalı və izzəti qorumaq isə gənc jurnalistlərin həm vəzifə, həm də vətəndaş borcudur.
Hər gün televiziya kanallarında Daxili İşlər Nazirliyinin, Dövlət Təhlükəsizlik Xidmətinin məlumatları verilir: ölkədə külli-miqdarda narkotik maddənin ələ keçirilib məhv edilməsi, bunun alveri ilə məşğul olan cinayətkarların zərərsizləşdirilməsi ilə bağlı xəbərlər cəmiyyətə açıqlanır. Gənc jurnalistlərə tövsiyə edirəm ki, bu qədər narkotik maddənin Azərbaycana nə üçün, hansı yollarla gəldiyini araşdırsınlar, gənclərin həyatını məhv edən narkomaniyanın azaldılması istiqamətində maarifləndirmə işləri ilə məşğul olsunlar, bununla bağlı mətbuatda mütəmadi yazılarla çıxış edib dövlətimizə, xalqımıza bu şəkildə xeyir versinlər. Kiminsə şəxsi həyatı ilə bağlı, yaxud heç bir ictimai yükü olmayan məlumatlarla süni sensasiyalar yaratmaqdansa, bədxah qüvvələrin gəncliyimizi narkomaniyaya sürükləməsinin qarşısını almaq üçün bu problemi işıqlandırsınlar, mümkün həll yollarını təklif etsinlər. Azərbaycanı düşündürən ümummilli problemlərdən, bəşəri məsələlərdən, gənclərin niyə təhsildən uzaqlaşıb zərərli vərdişlərə qurşanmasından yazsınlar. Hamımızı narahat edən əsl problemlər bunlardır. Yoxsa, saytlarda, internet televiziyalarında süni reytinq naminə, İP sayını artırmaq üçün "Mirələmov hardasa asqırdı, yaxud filankəsov hardasa öskürdü" tipli xəbərlərlə jurnalistika olmur. Mirələmovun hansısa məclisdə öskürməsinin heç kimə nə dəxli, nə də faydası yoxdur. Nöqsanlardan yazmaq, müəyyən maarifləndirmə işləri aparmaqdansa, ayrı-ayrı adamların şəxsi həyatına giriblər və ordan çıxmaq istəmirlər... Kiminsə şəxsi həyatı başqasının nəyinə lazımdır? Müasir Azərbaycan jurnalistikası bu deyil, bu olmamalıdır. Hazırkı bəzi "xəbər" saytlarının fəaliyyəti həqiqi jurnalistikadan min ağac uzaqdadır...
Bütün hallarda danışanda da, yazanda da ədaləti, insafı unutmamaq lazımdır. Orta məktəbi gümüş medalla bitirib 2 "5"lə Politexnik İnstitutuna qəbul olunmuşam. Atam da sadə fəhlə olub, əlinin qabarı ilə bizi böyüdüb, namuslu əməyi ilə övladlarını ali məktəblərdə oxudub. Kiminsə vasitəsilə, tapşırığı yaxud "daydayılığı" ilə irəli getməmişəm. Mənim nə o vaxtlar, nə də indi təsir vasitələrim, yaxud təzyiq rıçaqlarım olmayıb ki, bütün bunları həyata keçirim. Erkən gəncliyimdən oxuyub, çalışıb hər şeyə zəhmətimlə nail olmuşam. Məgər ədəbiyyatla yanaşı fizikanı, riyaziyyatı da əla oxumaq günahdır? Həmin vaxt istədiyim ali məktəbə daxil olmağa savadım vardı, sadəcə o vaxt müəllimlərimin tövsiyələrini nəzərə alıb texniki sahəyə sənədlərimi təqdim etdim və mühəndis oldum. Əslində isə filoloq, jurnalist olmaq istəyirdim. Və bu sahə üçün savadım da, dünyagörüşüm də yetərli idi. Amma tale elə gətirdi ki, mühəndis oldum, Azərbaycan sənayesinə öz töhfələrimi vermək imkanı qazandım, eyni zamanda ədəbiyyatla nəfəs aldım, ondan uzaq düşmədim, istehsalatla paralel bədii və publisistik yaradıcılığımı davam etdirib yazıçı oldum. Hələ çap edilməmiş "sandıq ədəbiyyatı"m da kifayət qədərdir, inşallah, gələcəkdə onları da nəşr etdirməyi düşünürəm.
Sonda bir daha xüsusilə bəzi
internet televiziyalarına və saytlara üzümü tutub
faktlara söykənərək, müraciət etdikləri
mövzuları dərindən araşdıraraq xəbər,
reportaj, veriliş hazırlamağı tövsiyə edirəm,
çayxanada, avtobusda, hansısa məclisdə eşitdikləri
məhəllə söhbətlərinə istinad edərək
yox. Çünki hər xəbər, hər fakt insan taleyində dərin izlər
buraxır. Faktlar quru statistika deyil, onların arxasında ədəbiyyat
naminə keçilmiş yol, dövlətə və dövlətçiliyə
böyük xidmət durur.
Hüseynbala
MİRƏLOV
Milli Məclisin
deputatı, yazıçı-publisist
525-ci qəzet.- 2022.- 6 aprel.- S.18;19.