İşıqlı
və mənalı alim ömrü
Dəyərli türkoloq Qızılgül
Abdullayevanın 70 illik yubileyinə
Görkəmli
Azərbaycan filosofu Əbülhəsən Bəhmənyarın
gözəl bir kəlamı var: “Elə adamlar axtarın ki,
onlarla söhbət yaxşı kitablara bərabər olsun. Elə
kitablar da axtarın ki, mütaliəsi filosoflarla söhbətə
dəysin”. Cəmiyyətdə şəxsiyyəti ilə
yaradıcılığı və fəaliyyəti
üst-üstə düşən, tərcümeyi-halı ilə
gələcək nəsillərə nümunə olan
ziyalılara rast gəlmək, onlarla həmsöhbət və
yol yoldaşı olmaq nə qədər xoşbəxtlik və
qürurvericidirsə, bir o qədər də məsuliyyətlidir.
Belə alim və müəllimlərdən dərs almaq, məxsus
olduğun peşənin sirlərini öyrənmək,
doğrudan da, tələbələr üçün
sözün əsl mənasında böyük şansdır.
102 yaşlı Bakı Dövlət Universitetinin Filologiya
fakültəsində vaxtilə ölkəmizin elə
tanınmış alimləri
çalışmışdır ki, bu gün müəllimlərimiz
onların həyat yolundan ağız dolusu bəhs edərkən
insan bir tərəfdən heyrətlənirsə, digər tərəfdən
onları görmədiyi və canlı dinləmədiyi
üçün təəssüflənir. Ancaq yeganə təsəlləmiz
odur ki, həmin böyük ziyalıların özlərindən
sonra yetişdirdiyi elə tələbələri var ki,
hazırda bu şərəfli yolda uğurla addımlayır,
klassiklərimizin irsini yaşadır və onların ənənələrini
layiqincə davam etdirirlər. Bu ənənə və varisliyi
uğurla davam etdirən, halal alim və müəllim
ömrü yaşayan,çiyindaşlarından öz dəst-xətti
ilə seçilən belə ziyalılarımızdan biri
Bakı Dövlət Universitetinin Türkologiya
kafedrasının dosenti Qızılgül xanım
Abdullayevadır.
Qızılgül
Ağəli qızı Abdullayeva 1952-ci il mart ayının
22-də qədim Azərbayan torpağı Zəngəzurun
qapısı adlandırılan Qubadlı rayonunda dünyaya
göz açmışdır.1959-1969-cu illərdə
Sumqayıt şəhərində tam orta məktəb təhsili
alan Qızılgül xanım 1969-cu ildə Bakı Dövlət
Universitetinin Filologiya fakültəsinə qəbul olunmuş və
1974-cü ildə bu qədim ali təhsil ocağını fərqlənmə
diplomu ilə başa vurmuşdur. Universiteti bitirdikdən sonra
o, taleyini müqəddəs müəllimlik peşəsinə
bağlamış, bilik və bacarığı, istedadı,
zəhmətsevərliyi ilə alimlik mərtəbəsinə
yüksəlmişdir. Əmək fəaliyyətinin ilk illərində,
yəni 1974-1978-ci illərdə Zərdab rayonu Əlvənd kənd
orta məktəbində Azərbaycan dili və ədəbiyyatı
müəllimi işləmişdir. 1978-ci ildən
ömrünü Bakı Dövlət Universitetinə
bağlayan Qızılgül xanım burada müxtəlif vəzifələrdə
- kitabxanaçı, böyük kitabxanaçı, metodist,
baş laborant, müəllim, baş müəllim vəzifələrində
fəaliyyət göstərmişdir. Elmi-pedaqoji fəaliyyəti
BDU-nun Türkologiya kafedrası ilə bağlı olan
Qızılgül Abdullayeva 1984-1987-ci illərdə həmin
kafedranın əyani aspirantı olmuş, 1988-ci ildə
“Müasir Azərbaycan ədəbi dilinin bədii üslubu
(50-ci illər ədəbi nəslinin şeir dili əsasında)”
mövzusunda namizədlik dissertasiyası müdafiə
etmişdir. 1993-cü ildən Türkologiya kafedrasının
dosenti vəzifəsində çalışan dilçi alim
2022-ci ildə “XVII əsr Azərbaycan ədəbi dili”
mövzusunda doktorluq dissertasiyasını uğurla müdafiə
etmişdir.
Azərbaycan
dilinin tarixi üzrə dəyərli araşdırmaların
müəllifi olan Qızılgül Abdullayeva “Dilin şeir rəngi”
(2005), “Kül tiqin abidəsi” (2007), “XVII əsr Azərbaycan ədəbi
dilinin fonetik və leksik norma demokratizmi” (2019), “XVII əsr Azərbaycan
ədəbi dilinin qrammatik norma demokratizmi” (2019)
adlıkitabların, “Qədim türk yazılı abidələri”
(2006) adlı metodik vəsaitin, “Qədim türk dili” (2009)
adlı metodik göstərişin, “Qədim türk dili”, “Əski
Azərbaycan yazısı”, “Azərbaycan dilinin tarixi
qrammatikası”, “Azərbaycan ədəbi dili tarixi”, “Azərbaycan
dili tarixi” adlı tədris proqramlarının, habelə 100-dən
çox məqalənin müəllifidir. Uğurlu elmi-pedaqoji
fəaliyyətinə görə Qızılgül Abdullayeva
“Bakı Dövlət Universitetinin 100 illiyi (1919-2019) Azərbaycan
Respublikasının yubiley medalı” ilə təltif
edilmiş, “Qızıl qələm” mükafatına və“İlin
alimi” (2021) fəxri adlarına layiq
görülmüşdür. Onun “XVII əsr Azərbaycan ədəbi
dilinin fonetik və leksik norma demokratizmi” və “XVII əsr Azərbaycan
ədəbi dilinin qrammatik norma demokratizmi” adlı
monoqrafiyaları Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasında ilin
mühüm nəticəsi kimi dəyərləndirilmişdir.
Uğurlu qələm sahibi olan Qızılgül xanım Azərbaycan-Özbəkistan
Dostluq Cəmiyyəti İdarə Heyətinin, həmçinin
Azərbaycan Jurnalistlər Birliyinin üzvüdür.
Qızılgül
Abdullayevanın elmi yaradıcılığı dil tarixinin
müxtəlif sahələrini əhatə edir. Buraya müəllifinAzərbaycan
dilinin tarixi qrammatikası, Azərbaycanədəbi dilinin tarixi
məsələləri ilə yanaşı, türk dillərinin,
xüsusilə qədim türk dilinin fonetik, leksik və
morfoloji quruluşu haqqındakı sanballı
araşdırmaları aid edilə bilər. Bu tədqiqatlarda
türk xalqlarının Orxon-Yenisey, “Dədə Qorqud kitabı”,
“Kutadqu bilik” kimi qədim türk yazılı abidələri
ilə bərabər, orta əsrlərdə türk dilinin
inkişafına böyük töhfələr vermiş
görkəmli ədəbi şəxsiyyətlərin (Y.Əmrə,
Nəsimi, Füzuli və s.) dilinin öyrənilməsinə
də geniş yer verilmiş, bu ədəbi nümunələrin
Azərbaycan dilinin tarixindəki rolu aydın şəkildə
tutarlı elmi faktlarla əsaslandırılmışdır.
Bu baxımdan alimin yaradıcılığının əsas
istiqamətlərini belə müəyyənləşdirmək
olar:
a) Qədim
türk dilinin öyrənilməsinə dair əsərləri.
Buraya tədqiqatçının “Kül tiqin abidəsi”, “Qədim
türk yazılı abidələri”, “Qədim türk dili”
adlı kitabları, həmçinin “Qədim türk dilində
hal kateqoriyası”, “Qədim türk dilində kəmiyyət
kateqoriyası”, “Qədim türk dilində feilin zaman və
şəxs şəkilçilərinin tarixi inkişafı”,
“Arxaikləşmiş qədim türk sözlərinin kök
morfemlərdəki tarixi izi”, “Türk
mənşəli sözlərin ən
qədim fonoloji
sonluğu”, “Qədim türk sözlərinin leksik-qrammatik
xüsusiyyətləri”, “Tonyukukun dilində qrammatikləşmiş
şəxs əvəzliklərinin şəxs şəkilçiləri
ilə müvaziliyi”, “Tonyukuk” abidəsinin leksik tərkibində
“novatorluq →ümumişləklik → arxaiklik” taleyi
yaşayan sözlər” və s. məqalələri daxildir.
b) Azərbaycan
dilinin tarixinə dair tədqiqləri. Müəllifin bu istiqamətdəki
araşdırmalarında dilimizin fonetik, leksik və morfoloji
quruluşunun öyrənilməsinə geniş yer
ayrılmışdır: “Feili frazeoloji birləşmələrin
leksik tərkibi (Q.Təbrizinin dili əsasında)”, “Fədainin
“Bəxtiyarnamə” əsərinin dilində leksik paralellər”,
“Saib Təbrizi dilinin leksikasına dair bəzi qeydlər”,
“Omonimlərin leksik-semantik xüsusiyyətləri (Qövsi Təbrizinin
dili əsasında)”, “Müasir Azərbaycan dilində arxaikləşmiş
qədim türk leksik qatı”, “Fədainin “Bəxtiyarnamə”
əsərinin dilində fonetik arxaizmlərin əhatə dairəsi”,
“Nəsimi leksikası oğuz qrupu dilləri ilə müqayisədə”, “Yunus Əmrə
“Divan”ında leksik fakt zənginliyinin omonimik mənbəyi”,
“M.Əmaninin dilində hal kateqoriyası” və s. Ümumi mənzərədən
çıxış edərək demək olar ki, dilimizin
tarixi ilə bağlı tədqiqatlarındaalim daha çox
tarixi leksika və tarixi morfologiyaya xüsusi maraq göstərmiş,
ancaq bu məsələlərdə fonetik quruluşun özəllikləri
də diqqətdən kənarda qalmamışdır.
Bütün
bunlarla yanaşı, Qızılgül Abdullayevanın
araşdırmalarında türkoloji dilçiliyin
çağdaş məsələləri də
işıqlandırılmışdır: “Türk dili
dünya evində”, “Azərbaycan mətbuatına osmanlı
türkcəsinin təsiri”, “Azərbaycan və Türkiyə türkcəsi paralelliyində ümumünsiyyət
faktından ortaq türkcəyə
keçid” və s. məqalələrində müəllifin
xaricdə keçirilmiş beynəlxalq elmi konfranslarda və
nüfuzlu dərgilərdə həmin mövzularla
bağlı səsləndirdiyi tezislər mütəxəssislərinmarağına
səbəb olmuşdur.
Azərbaycan türkologiyasında XVII əsr ədəbi
dilinin geniş şəkildə tədqiqi Qızılgül
Abdullayevanın adı ilə bağlıdır. Alimin uzun illər
üzərində gərgin əmək sərf etdiyi “XVII əsr
Azərbaycan ədəbi dili” adlı doktorluqdissertasiyasında
ədəbi dilimizin araşdırmalardan kənarda
qalmış bu mərhələsi ətraflı öyrənilmişdir.
Mövzu ilə bağlı müəllifin
mötəbər elmi jurnallarda və beynəlxalq səviyyəli
elmi konfranslarda çox sayda məqalələri və iki hissəli
monoqrafiyası çap olunmuşdur. Qızılgül
xanım bu tədqiqatında Fədai, M.Əmani, Q.Təbrizi,
S.Təbrizi, Məsihi kimi sənətkarlarla yanaşı, ilk
dəfə olaraq, Rəhməti Paşa, Sadiq bəy Əfşar,
Tərzi Əfşar, Zəfər, Məczub, Vəhid Qəzvini,
Şah Abbas Kəbir, Şah Abbas Sani və
başqalarının yaradıcılığı əsasında
XVII əsr Azərbaycan ədəbi dilinin fonetik, leksik və
qrammatik normalarını tam şəkildə tədqiqata cəlbetmişdir.
Burada XVI əsrin sonları XVII əsrin əvvəllərindən
etibarən müəyyənləşən və norma dəyişkənliyinə
birbaşa təsir göstərən dildaxili yeni proseslərin
− diferensiasiya, sabitləşmə,demokratikləşmə
proseslərinin məhz bu zaman kəsiyindən başlaması
dəqiqləşdirilmiş, norma demokratizmində canlı
danışıq dilinə meyil istiqaməti
aşkarlanmaşdır ki, bu da klassik kitab dili və folklor
danışıq dili, buna müqabil olaraq əruz vəzni və
hecavəzni paralellərinin müqayisəsi zəminindəmüəyyənləşdirilərək
təqdim edilmişdir. Beləliklə,Qızılgül
Abdullayevanın qələmi ilə bu zaman kəsiyi ilk dəfə
olaraq Azərbaycan ədəbi dili tarixində keçid mərhələsi
kimi tanıdılmış və ənənəviliklə
novatorluğunvəhdəti fonunda işıqlandırılaraq
bu mərhələnin özəllikləri elmi ictimaiyyətə
layiqincə çatdırılmışdır. Ümumən, müəllifin bu araşdırması
məzmun dərinliyi, dil faktlarının zənginliyi və
elmi nəticələrinin səmərəliliyi
baxımından Azərbaycan dil
tarixşünaslığı üçün əvəzsiz
töhfədir.
Qızılgül Abdullayeva gözəl alim olmaqla
yanaşı, həm də peşəkar müəllim-pedaqoqdur. Azərbaycan
dilinin tarixinə dair fənlərdən dərs aparan Qızılgül
xanım özünəməxsus pedaqoq diplomatiyası ilə
tələbələrinin qəlbinə yol tapmağı
bacaran müəllimlərdəndir. Əsl müəllim
şəfqəti və nəvazişi ilə tələbələrinin
sevgisini qazanmış bu nəcib insan öz bilik xəzinəsini
onlarla paylaşmaqdan çəkinmir, yeri gəldikcə, dərs
zamanı yaradıcı gənclərlə elmi müzakirələr
aparmaqdan zövq alır, gənc nəsildən də nələrisə
öyrənməyi, ümumən “öyrədərək
öyrənirəm” şüarını elmi-pedaqoji fəaliyyətin
vacib məqalarından biri hesab edir. Rəbhərlik
etdiyi buraxılış işləri və magistr dissertasiyalarının
müəlliflərinə - tələbə və magistrlərə
xüsusi qayğı ilə yanaşır, onlara düzgün
elmi istiqamətlər verir vəgələcəkdə
savadlı mütəxəssis kimi yetişmələri
üçün əlindən gələni əsirgəmir.
Bunun nəticəsidir ki, onun ürəklə, can
yanğısıyla öyrətdiyi və tələbələrin
yaddaşına həkk etdiyi biliklər sözün həqiqi
mənasında sonradan onların harayına çatır. Və hansı mövqe və vəzifə
tutmasından asılı olmayaraq tələbələri onu həmişə
minnətdarlıqla xatırlayır.
Həm
alim və müəllimliyi, həm də şəxsi keyfiyyətləri
ilə görkəmli türkoloq, akademik Tofiq Hacıyev məktəbinin
layiqli yetirməsi olan Qızılgül xanım elmi-pedaqoji fəaliyyətində
daim bu böyük şəxsiyyətin irsini yaşadır, təbliğ
edir və gənc nəslə aşılayır. Onun dərs dediyi elə bir auditoriya yoxdur ki, tədris
etdiyi mövzularda akademik Tofiq Hacıyev anılmasın,
xatırlanmasın. Tofiq müəllimi təkcə
yaradıcılığı ilə deyil, həm də gənc
nəslə örnək tərcümeyi-halı ilə tələbələrə
aşılayan Qızılgül xanım öz ustadına
olan dərin minnətdarlığını əsl ziyalı
missiyası ilə yerinə yetirir, “müəllimlər müəllimi”nin xatirəsini yaşadır.Mühazirələrində
və çıxışlarında həmişə Tofiq
Hacıyevin dediyi bir fikri xatırladır: “Mənim yetirmələrim
çoxdur. Amma kişi yetirmələrimin
içində akademik Nizami Cəfərov, qadın yetirmələrimin
içində isə Qızılgül xanım mənim
layiqli davamçılarımdır”. Qızılgül
xanım özü də qeyd edir ki, “bu mənim həyatımda
aldığım ən böyük mükafatdır”.
Akademik Tofiq Hacıyev irsinə bağlılıq yalnız
Qızılgül Abdullayevanın pedaqoji fəaliyyəti ilə
məhdudlaşmır, o həm də elmi
yaradıcılığında bu missiyanı uğurla davam
etdirir: “Kimlər gəldi, kimlər getdi bu dünyadan” (2016),
“Elmi yeniliklərin qovşağında daşlaşan əsər”
(2016), “Akademik Tofiq Hacıyevin yaradıcılığında
milli dil məsələsi” (2019), “Azərbaycan ədəi
dilinin tarixi”ndəki ilklərin akademik Tofiq Hacıyev
ünvanı” (2021) adlı məqalələrində görkəmli
alimin həyat və yaradıcılığı ilə
bağlı mühüm məsələlərə toxunur.
Qızılgül xanım eyni zamanda gözəl ailə
başçısıdır – ANADIR. Ömür-gün
yoldaşı, tanınmış naşir və publisist Adil
Abdullayevlə uzun illər min bir əziyyətlə irəlilədiyi
bu enişli-yoxuşlu və şərəfli yolda o, cəmiyyətimiz
üçün iki layiqli övlad – vətəndaş
yetişdirmişdir. Bu
ziyalıocağında boy atan, alim və müəllim kimi
yetişən qızı Xatirə Abdullayeva Bakı Slayvan
Universitetinin Türkologiya kafedrasının dosenti kimi
anasının yolunun layiqincə davam etdirir. Oğlu isə hüquqşünasdır.
Qızılgül xanım olduqca maraqlı həmsöhbət
və yol yoldaşıdır. Nə xoş ki, bu gözəl alimlə
(hətta qızı Xatirə xanımla) birlikdə ölkəmizdə
və onun hüdudlarından kənarda bir çox mötəbər
elmi konfranslarda,qurultaylarda iştirak etmək
bizə də qismət olub. Səmimi söhbətləri,
istiqanlılığı ilə kollektivi ətrafına
toplamağıbacaran və yeri gəldikcə, yol
yoldaşlarına “mənəvi liderlik” etməklə hər kəsi
məmnun edən bu xanımla ünsiyyətdən yorulmaq,
sıxılmaq mümkün deyil. O, apardığı
müzakirələrlə, elmi mülahizələri və həyat
təcrübələrini bölüşməsi ilə
müsahibində özünə qarşı maraq və rəğbət
yaradır. Onun düşüncələrini
dinlədikcə zaman su kimi axıb gedir.
Dil tarixi ilə bağlı hər hansı bir elmi sual vəmübahisə
doğuran məsələdə Qızılgül
xanımın mövqe və münasibəti gənc müəllim
və tədqiqatçılar, o cümlədən mütəxəssislər
üçün mürəkkəb məqamlarda etibarlı mənbə
sayılır.
Belə hallarda biz, tələbələri də
ərklə güvənc yerimiz olan bu səxavətli müəllimə
müraciət etməkdən çəkinmirik. İşdədirsə, elə işdə, evdədirsə,
telefon vasitəsi ilə bu sualları cavablandırmağı
özünə mənəvi borc bilir. Yorulmadan,
qısqanclıq etmədən öz fikirlərini saatlarla
müsahibinə çatdırır. Atalar necə dəgözəl
deyib: “Elm xərclənər, artar, sərvət xərclənər,
azalar”. Bu dəyərli alim də öz elm xəzinəsinin
ağzını tələbələri və məsləkdaşları
üçün açdıkca daha dazənginləşir, bu
zənginlik isə öz sahibinə nüfuz qazandırır.
Təsadüfi də olsa, Qızılgül
xanım obyektiv səbəblərlə əlaqədar öz dərslərini
mənə həvalə edərkənkeçəcəyim
mövzu ilə bağlı əvvəlcədən məni
vacib bilgilərlə məlumatlandırar və bu məlumatları
olduğu kimi tələbələrə də öyrətməyi
möhkəm-möhkəmtapşırardı. Mən də bu müddətdə Qızılgül
xanıma yorulmadan qulaq asar, qeydlər götürər, həmin
vaxt özümü o tələbələrdən heç də
ayırmazdım. M.Şəhriyar demişkən,
“o qədər tələbəlik elə ki, ta ustad olasan”.
Qızılgül xanım gözəl zahiri
görünüşü, zövqlü və səliqəli geyimi,
təmkinli izahları, sanballı nitqi, elmi mükalimələri
ilə daim müsahiblərinin diqqət mərkəzində
dayanmağı bacarır. Şahidiyik ki (Bizimlə
yol yoldaşı olanlar da bunu təsdiq edə bilər), o, beynəlxalq
qurultaylarda dünyanın müxtəlif ölkələrindən
gəlmiş alimlərin məruzələrini necə maraqla
dinləyir. Qulaq asa-asa qeydlər
götürür, məruzələrdəki fikirlər ətrafında
müəlliflərlə müzakirələrə
qoşulmaqdan çəkinmir, yeri gəldikcə, özünəxas
alim etikası ilə elmi polemikaya girir və mövqeyini ortaya
qoymağı bacarır. Qızılgül
xanım dilimizin tarixinə dair həqiqətlərin
türkoloji ictimaiyyətə layiqincə
çatdırılması üçün bu cür elm məclislərinə
daim aktual mövzularla qatılır,
çıxışları məruzə etdiyi bölmələrdə
böyük maraqla qarşılanır. Uzun
illər yorulmaz alim əməyinin nəticəsidir ki,
Qızılgül xanım türkoloji dilçilikdə
öz imzası ilə tanınır, qəbul edilir. Belə mötəbər konfransların,
qurultayların bölmə iclaslarına sədrlik etmək
Qızılgül xanıma tapşırılır,
açılış və bağlanış iclaslarında
ölkəmiz adından çıxışlar təşkilat
komitəsinin rəhbərliyi tərəfindən adətən
ona həvalə olunur.
Dissertasiya işinin müzakirə və müdafiələrində
Qızılgül xanım gənc tədqiqatçılar -
iddiaçılar arasında fərq qoymaz, onlara öz
övladı kimi yanaşar. Əgər söhbət
elmimizin və təhsilimizin gələcəyindən gedirsə,
cəmiyyətdə tutduğu mövqeyin məsuliyyətinə
biganə qalmayan bu ziyalı xanım öz alim ciddiyyəti ilə
dissertasiya işi və onun müəllifi barəsində
haqlı və qərəzsiz qeydlərlə
çıxış edər, mövqeyində prinsipiallıq
nümayiş etdirər.
Üz cizgiləri ciddi və bəzən sərt
görünsə də, həlimürəyə, səmimi
ünsiyyətə sahib, tələbələlərin
sevgisini qazanmış Qızılgül xanımın qəlbinə
yol tapmaq o qədər də asan deyil. Onunla yoldaş və sirdaş
olmağın, bir süfrədə çörək kəsməyin,
evinin kandarından içəri keçməyin böyük
məsuliyyəti var. Təbii ki, saysız-hesabsız tələbənin
qəlbində müəllim kimi taxt qurmuş bu insanın
ürəyinə yol tapmaq üçün gərək həmin
məsuliyyətin çəkisini dərk edə və bu
yükün ağırlığına sona qədər tab gətirəsən.
Ona görə də Qızılgül xanım
inandığı, etibar etdiyi insanlardan az
da olsa laqeydlik və biganəlik hiss etdikdə qəlbən
inciyir, ancaq heç zaman öz düşüncələrini
o insandan gizlətmir, haqqı, ədaləti, doğrunu üzə
deməkdən çəkinmir. Gördüklərinə,
müşahidələrinə səssiz qalmayan
Qızılgül xanım bəzən ərk etdiklərini
haqlı olaraq danlayır, ancaq heç zaman küsmür,
kin-küdurət saxlamır, əgər o insana qəlbində
yer ayırıbsa, sonradan ürəyini almağı da
bacarır. Sevdiyi insanlara könül
qapısı ilə yanaşı, evinin qapısını da
açan Qızılgül Abdullayevanın qonağı olanlar
yaxşı bilirlər ki, o hansı səliqə-səhmana,
hansı süfrə mədəniyyətinə vənecə
yüksək qonaqpərvərliyə malik xanımdır.
Qızılgül xanım bu gün də gənclərin
əhatəsindədir və gənclik eşqi ilə yorulmadan
elmi-pedaqoji fəaliyyətini davam etdirir. Tələləblər bu
peşəkar müəllim və aliminmühazirələrinə
böyük maraqla qulaq asır, gənc müəllim və tədqiqatçılar
onun təcrübəsindən
faydalanırlar.İnanırıq ki, gənc nəslə
örnək tərcümeyi-halı olan Qızılgül
xanım öz zəngin təcrübəsi, bilik və
bacarığı ilə bundan sonra da əzmlə
çalışaraq ölkəmizdə elmin və təhsilin
inkişafına dəyərli töhfələr verəcəkdir.
Bahar ətirli
Qızılgül xanımı 70 illik yubileyimünasibətilə
səmimi qəlbdən təbrik edir, ömrünün bu
müdrik çağında ona möhkəm
cansağlığı, ailə xoşbəxtliyi və səadət,
elmimizin və təhsilimizin inkişafı naminə fəaliyyətində
yeni-yeni uğurlar arzulayırıq. 70 yaşınız
mübarək, əziz müəllimimiz!
Pərvin Eyvazov
BDU-nun “Türkoloji araşdırmalar”
ETL-in elmi işçisi
525-ci qəzet.- 2022.- 7 aprel.-
S.14-15.