Bəstəkarların Qələbə məzmunlu
yaradıcılığı davam edir
Bugünlərdə mətbuatda ədəbiyyat
və incəsənət
xadimlərinin ünvanına
qınaq dolu haqsız fikirlər oxudum. Guya 44 günlük İkinci Qarabağ müharibəsindəki
möhtəşəm Zəfərimizdən
sonra qələbənin
təntənəsini göstərən
ədəbi -bədii
əsərlər yaradılmayıb.
Halbuki Ermənistan
üzərindəki şanlı
Qələbəmizdən sonra
yaradıcı ziyalılarımızın
bu məzmunlu çoxsaylı əsərləri
ərsəyə gəlib.
Yadımdadır, Vətən müharibəsində
Azərbaycan xalqının
böyük Qələbəsindən
heç bir ay keçməmiş - 2020-ci il dekabrın 3-də Azərbaycan Bəstəkarlar
İttifaqında bu mövzuya həsr olunan dəyirmi masa keçirilmişdi. Orada çıxış
edən Bəstəkarlar
İttifaqının sədri,
Xalq artisti, professor Firəngiz Əlizadə
44 gün davam edən Vətən müharibəsində Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti,
Ali Baş Komandan İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə şanlı Ordumuzun qazandığı Qələbə
münasibətilə həmkarlarını
təbrik edib, şəhidlərin müqəddəs
ruhları qarşısında
baş əyərək,
yaralı əsgər
və zabitlərimizə
şəfalar diləmişdi.
Bu yaradıcı birliyin rəhbəri qeyd etmişdi ki, torpaqlarımızın işğal
altında olduğu dövrdə
bəstəkarlarımız tərəfindən Azərbaycan
xalqının milli azadlıq mübarizəsini,
tariximizin faciəvi səhifələrini əks
etdirən müxtəlif
janrlı musiqi əsərləri yaradılıb. Onların
sırasında
Vasif Adıgözəlovun
"Natəvan" operası,
"Qarabağ şikəstəsi"
oratoriyası, Məmməd
Quliyevin Xocalı faciəsinə həsr olunmuş "Rekviyem",
Azər Rzayevin "Bakı - 90" simfoniyası,
Tofiq Bakıxanovun
"Qarabağ harayı"
7 saylı simfoniyasını
xüsusi qeyd etmək lazımdır. Vurğulamışdı ki, həmişə
olduğu kimi, bu gün də
Azərbaycan bəstəkarları
öz qələmini yerə qoymayıb, xalqımızın bu böyük bayramını
əks etdirən yeni əsərlər üzərində çalışacaqlar.
Firəngiz xanımın həmin qətiyyətinin əks-sədasını
çox gözləməli
olmadıq. Mətbuatda oxuyuruq ki, bu
şərəfli mübarizə
yolunu və qələbə əzmini
özündə ehtiva
edən çoxlu sayda vokal və
xor əsərləri
var. Öncə
Xalq artisti Firəngiz Əlizadənin
"Zəfər marşı"nı
xatırlatmaq istərdim.
Bəstəkar xor, solist və orkestr üçün qələmə aldığı
bu əsərində özünün vətən
sevgisini, mübariz düşüncələrini sözü
və musiqisi ilə qovuşduraraq hər an vətən
yolunda sanki müzəffər əsgər
kimi hazır olduğunu bəyan edir. Bu əsər ilk dəfə 2021-ci il iyulun 31-də 12-ci Beynəlxalq Qəbələ
Musiqi Festivalında hərbi orkestrin müşayiəti ilə
Kənan Qədimovun ifasında səslənib.
Ötən ilin noyabrında
- Qələbənin bir
illiyi münasibətilə
Filarmoniyada Azərbaycan
bəstəkarlarının Zəfər Gününə
həsr olunmuş
"Qarabağ bizimdir"
adlı konserti keçirilmişdi. Konsertdə
Xalq artisti Fəxrəddin Kərimovun
dirijorluğu ilə Ü.Hacıbəyli adına
Azərbaycan Dövlət
Simfonik orkestri, Xalq artisti Gülbacı
İmanovanın bədii
rəhbəri olduğu
Azərbaycan Dövlət
Xor Kapellası, Leyla Zalıyevanın bədii rəhbərliyilə
Azərbaycan Milli Konservatoriyasının
tələbə xoru çıxış edirdi.
Proqramda Cəlal Abbasovun "Şanlı Azərbaycan",
Azər Dadaşovun "Zəfər
çələngi", Mobil Babayevin "Şanlı Qələbə", Ceyhun
Allahverdiyevin "Qələbə
uvertürası", Vüqar
Camalzadənin "Təntənəli
uvertüra", Azad Zahidin
"Qalib sərkərdəsi
Azərbaycanın!" (Ali Baş Komandan İlham Əliyevə həsr olunub), Elnarə Dadaşovanın "Döyüş
cəngisi", Firəngiz
Əlizadənin "Zəfər
marşı", Vasif
Allahverdiyevin "Vətən
torpağı", Sərdar
Fərəcovun "Azad Şuşa",
Nərminə Nağıyevanın
"Qarabağa gedirəm"
əsərləri və
başqa bir sıra müəlliflərin
yaradıcılıq nümunələri
səslənmişdi.
Bəstəkarların bu istiqamətli yaradıcılığı davam
edir. Xalq artisti,
professor, "Şöhrət"
və "Şərəf"
ordenli bəstəkar Tofiq Bakıxanovun Əməkdar jurnalist İttifaq Mirzəbəylinin sözlərinə
yazdığı "Zəfər
nəğməsi" ("Fəxr elə, əsgər ki, bizimdir Şuşa!") də musiqişünaslar tərəfindən
maraqla qarşılanıb.
Bəstəkarın dediyinə görə
bu mahnı Xalq artisti Ağasəlim
Abdullayevin rəhbərlik
etdiyi ansamblın müşayiəti ilə
lentə alınmaq üçün hazırlanır.
Bu mahnını əlamətdar
edən məqamlardan birincisi ahıl yaşlı bəstəkarın
Qələbə sevincidirsə,
digəri də, sözlərin müəllifinin
əsgər analarına
müraciət edərək,
indi Şuşada yallı oynayan sərxoş erməni siyasətçinin deyil, məhz Azərbaycan əsgərlərinin olduğunu
dilə gətirməsi,
Qarabağımızın hər
qarışına həyatın
qaytarılmasının qeyd
edilməsidir:
Ağlama,
əsgər anası,
şux dayan,
Bax, önündə
arzulardı qaynayan.
Öz oğlundur indi yallı oynayan --
Can gəlibdi hər çəmənə, hər
daşa --
Fəxr
elə, əsgər ki, bizimdir Şuşa!
Ağdama
bax, durdu, dözdü ər kimi,
Doğdu
Günəş Cəbrayıla
zər kimi,
Qalxan oldu Murov da
Tərtər kimi,
Layiqdir hər dağ-düzümüz alqışa
Fəxr elə, əsgər ki,
bizimdir Şuşa!..
Nərgiz
QULAMOVA,
Musiqişünas
525-ci qəzet.- 2022.- 13 aprel.- S.19.