Bakı Şəhəri üzrə Təhsil
İdarəsinin layihə ləri: tərəqqi naminə
mühüm addımlar
Təhsilin
inkişafı, keyfiyyət göstəricilərinin
artırılması fəaliyyətin əsas prioritetlərindən
biridir. Son illər məhz təhsil sahəsində gedən
inkişaf və təhsilin bütün istiqamətlərində
islahatların daha da genişlənməsi dövrü kimi
xarakterizə olunur.
Ötən
illərdə olduğu kimi, 2021-2022-ci tədris ili də təhsilalanların
hərtərəfli yetişməsi və keyfiyyətin
artırılması istiqamətində görülən məqsədyönlü
işlər və parlaq uğurlarla əlamətdardır.
Təhsil
sahəsində həyata keçirilən islahatların nəticələri,
qazanılan uğurlar göz önündədir.
Çünki strateji bir sahə olan təhsil Azərbaycanda ən
yüksək səviyyədə diqqət mərkəzindədir.
Ulu
öndər Heydər Əliyevin dediyi kimi, təhsil hər bir
xalqın gələcəyidir, təhsilsiz inkişaf ola bilməz.
Əsasını Ümummilli lider Heydər Əliyevin
qoyduğu təhsil islahatları bu gün Prezident İlham Əliyev
tərəfindən uğurla davam etdirilir. Prezident tərəfindən
təhsilin inkişafına xüsusi diqqət göstərilir.
Bunun nəticəsidir ki, təhsil sahəsində parlaq
uğurlara imza atılır, mühüm islahatlar və layihələr
həyata keçirilir.
"Azərbaycan
Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası"nda qarşıya qoyulan hədəflər
uğurla reallaşdırılır. Bu istiqamətdə
Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsi
(BŞTİ) tərəfindən həyata keçirilən məqsədyönlü
tədbirlər və layihələr xüsusi olaraq qeyd edilməlidir.
İdarənin
inkişaf layihələri sektorunun müdiri Günay
Qurbanovanın sözlərinə görə, BŞTİ
ötən illərdə olduğu kimi cari tədris ilində
də bir sıra inkişafyönümlü layihələrin
həyata keçirilməsinə nail olub. BŞTİ tərəfindən
reallaşdırılan layihələr və
inkişafyönümlü pilot proqramlarda təhsil
işçiləri, məktəblilər və valideynlər
böyük həvəslə iştirak edirlər. Maraqla
qarşılanan layihələrdə qazanılan uğurlar
yeni ideyaların meydana gəlməsinə və təşəbbüskarlığın
artmasına zəmin yaradır: "Həyata keçirilən
layihələrin məktəblilərin gələcək
nailiyyətlərinə müsbət təsir göstərəcəyinə
inanırıq.
Layihələr
şagirdlərin istedadlarının üzə
çıxarılmasına, nailiyyətlərinin yüksəldilməsinə,
asudə vaxtlarının düzgün təşkilinə, həmçinin
müəllimlərin peşəkarlıq səviyyəsinin
artırılmasına, valideynlərin məktəbin idarəolunmasında
iştirakına, məktəb rəhbərliyinin idarəçilik
baxımından istiqamətləndirilməsinə xidmət
edir".
Mütaliəyə
dair sosial layihə
Sektor
müdiri bildirib ki, uşaqların müasir
dünyagörüşə yiyələnməsi,
özünüifadə bacarıqlarına sahib olması və
xəyal gücünün inkişafında mütaliənin
müstəsna əhəmiyyətinin olduğu
danılmazdır: "Məktəblilərlə bərabər
müəllim və valideynlərin də əhatə
olunduğu mütaliəyə çağırış layihəsinin
uşaqlara daha təsirli olacağını ehtimal edərək
fərqli təşəbbüs irəli sürdük.
Bu
baxımdan "Hər kitab bir xəzinədir" adlı
sosial layihə məktəblilər, müəllimlər və
valideynlər arasında xüsusi maraqla qarşılandı.
Layihədə
məktəblilər, valideynlər və pedaqoji işçilər
iştirak etdilər. İştirakçılar mütaliə
etdikləri kitabdan bəyəndikləri hissəni oxuyaraq 1 dəqiqəlik
videogörüntü formatında
#HərKitabBirXəzinədir həştəqi ilə
"Facebook" sosial şəbəkəsində
paylaşdılar. Nəticələr gözlədiyimizdən
də uğurlu oldu".
"Onlayn
kitab klubu" layihəsi
Günay
Qurbanovanın dediyinə görə, şagirdlərin
düzgün, şüurlu və ifadəli oxu vərdişlərinə
yiyələnməsi vacib məsələlərdəndir.
Mütaliə yalnız əsərin oxunması ilə yekunlaşmır,
eyni zamanda, oxunan hadisələri dərk etmək, onlardan
düzgün nəticə çıxarmaq, şifahi nitq
bacarıqlarına yiyələnmək vacib tələblərdən
hesab olunur.
Bu
baxımdan İKT-dən istifadə bacarıqlarının
mütaliə ilə vəhdətdə inkişafını hədəfləyən
"Onlayn kitab klubu" adlı sosial layihəmiz də diqqət
cəlb edib".
Təhsil
müəssisələrində "Bahar çələngi"
layihəsi
Milli adət-ənənələrin
gələcək nəsillərə ötürülməsinin
və milli-mənəvi dəyərlərimizin qorunub
saxlanılmasının vacibliyini şagirdlərin nəzərinə
çatdırmaq BŞTİ-nin diqqətində olan əsas məsələlərdəndir.
Təhsilalanları mənəvi dünyamızın bir hissəsi
olan Novruz bayramı, bütövlükdə dəyərlərimiz
barədə məlumatlandırmaq, onları bu dəyərlərə
məhəbbət ruhunda tərbiyə etmək, şagirdlərdə
yaradıcı düşüncə meyillərini gücləndirmək
məqsədilə "Bahar çələngi" adlı
layihə keçirilib.
Tədbirlərdə
şagirdlərə xalqımızın qədim tarixini əks
etdirən, milli adət və ənənələrimizi
özündə birləşdirən Novruz bayramının
tarixi, çərşənbələrin mahiyyəti, Novruz
atributları haqqında geniş məlumatlar verilib.
Məktəb kitabxanalarında "Novruz
bayramı bədii ədəbiyyatda" adlı tədbirlər
təşkil olunub, mənəvi
dəyərlərimizin əks olunduğu
bədii nümunələr (əsərlər) əsasında
tamaşalar hazırlanıb.
"Bahar çələngi" adlı
Novruz guşələri və divar qəzetləri hazırlanıb, məktəblərin
həyətlərində yeni yaşıllıqlar
salınıb.
"Mənim
gündəliyim" - oxu və yaradıcılıq müsabiqəsi
Sektor
müdiri qeyd edib ki, "Mənim gündəliyim" adlı
oxu və yaradıcılıq
müsabiqəsi də şagirdlər arasında
böyük marağa səbəb olub.
Müsabiqənin
ilk mərhələsində şagirdlər məktəb
kitabxanalarından istifadə etməklə Azərbaycan və dünya
ədəbiyyatı nümunələrini oxuyaraq gündəlik
hazırlayırlar.
İki mərhələdən
ibarət müsabiqədə Bakı şəhəri
ümumi təhsil müəssisələrinin I-XI sinif
şagirdləri iştirak edirlər.
"Ən
yaxşı təqdimat" müsabiqəsi
Günay
Qurbanovanın söylədiyinə görə, gənclərimizin
əsl Azərbaycan vətəndaşı kimi
formalaşmasında ümummilli lider Heydər Əliyevin əməyi
və misilsiz xidmətləri danılmazdır. Müstəqilliyə
gedən yolumuzu işıqlandıran, müasir Azərbaycan
dövlətinin memarı və qurucusu Heydər Əliyevin Azərbaycan
tarixində və beynəlxalq aləmdəki rolu və
demokratik, hüquqi dövlət quruculuğu istiqamətində
həyata keçirdiyi uğurlu siyasəti barədə
şagirdlərə ətraflı məlumatlar verilir. Həmçinin
Təhsil Nazirliyi tərəfindən ümumi təhsil məktəblərinin
şagirdləri arasında ümummilli lider Heydər Əliyevin
anadan olmasının 99-cu ildönümünə həsr
olunmuş "Ən yaxşı təqdimat" müsabiqəsi
keçirilir.
Ümummilli
lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 99-cu
ildönümünə həsr olunmuş "Ən
yaxşı təqdimat" müsabiqəsinin BŞTİ tərəfindən
təşkil olunan şəhər mərhələsi başa
çatıb.
Ümumi
təhsil məktəblərinin IX-XI sinif şagirdləri
arasında keçirilən müsabiqənin şəhər
mərhələsində iştirakçılar təqdim
olunmuş mövzulardan biri əsasında videotəqdimatla
çıxış ediblər.
İştirakçıların
çıxışı hər meyar üzrə maksimum 5 bal
olmaqla, ümumilikdə 25 balla qiymətləndirilib.
İki mərhələdən
ibarət "Ən
yaxşı təqdimat" müsabiqəsinin ölkə mərhələsi
aprel ayında Bakı şəhərində keçiriləcək.
Qeyd edək
ki, müsabiqənin keçirilməsində əsas məqsəd
ulu öndərin zəngin siyasi irsinin, şərəfli
ömür yolunun və çoxşaxəli fəaliyyətinin
gənc nəsil tərəfindən öyrənilməsi
işini daha da genişləndirməkdən ibarətdir.
"Yaradıcı
müəllim" təqdimat müsabiqəsi
Müsabiqələr
təkcə şagirdlər üçün yox, həm də
müəllimlər üçün təşkil olunur. Belə
müsabiqələrdən biri "Yaradıcı müəllim"
təqdimat müsabiqəsidir. Müsabiqənin keçirilməsində
əsas məqsəd qabaqcıl təcrübəyə malik
yaradıcı, yenilikçi müəllimləri aşkara
çıxarmaq, təhsilverənlərin
nəzəri və təcrübi biliklərini digər müəllimlər
arasında yaymaq, eyni zamanda, ümumi təhsilin keyfiyyət
göstəricilərinin yaxşılaşdırılması
ilə bağlı aktual məsələlərə diqqəti
daha da artırmaq, təhsil işçilərinin bu barədə
rəy və mülahizələrini öyrənməkdən
ibarətdir. Müsabiqə qaliblərinə BŞTİ tərəfindən
diplom və hədiyyələr verilib.
"Kiçik
Akademiya" - elmi tədqiqata açılan pəncərə
Sektor
müdiri vurğulayıb ki, Bakı şəhərinin
ümumi təhsil müəssisələrindəki
"Kiçik Akademiya"ların fəaliyyəti təkmilləşdirilir.
"Kiçik
Akademiya"ların fəaliyyətinin gücləndirilməsi,
əhatə dairəsinin genişləndirilməsi, şagirdlərdə
akademiyalara marağın artırılması, rəhbərlərin
düzgün təlimatlandırılması qarşıya
qoyulan əsas hədəflərdən hesab edilir. Belə
ki, orta
məktəblərdə fəaliyyət
göstərən
"Kiçik Akademiya"lar bütün mövcud
imkanlardan istifadə edərək şagirdləri
yüksək səviyyədə maariflənməyə
çağırır.
Ümumi
təhsil müəssisələrində "Kiçik
Akademiya"nın fəaliyyət göstərməsi
şagirdlərin elmi axtarışlara sövq edilməsi,
onların müasir tədqiqat metodlarına yiyələnməsi,
bu sahədəki fəaliyyətlərinin
stimullaşdırılması, elmi-tədqiqat fəaliyyətinə
meyli olan istedadlı şagirdlərin vaxtında aşkara
çıxarılması baxımından önəmli rol
oynayır.
Akademiyaya
üzv olan şagirdlərin elmi konfranslarda, olimpiadalarda və
"Kiçik akademiya"nın digər tədbirlərində
iştirak etmək, şagirdlər arasında elmi bilikləri
təbliğ etmək və s. kimi vəzifələri var.
Eyni
zamanda, "Kiçik Akademiya" üzvü olan şagirdlər
seçdiyi fəaliyyət istiqamətində müstəqil
olaraq biliklərini artırır, ünsiyyət və
davranış qaydalarına riayət etməklə digər
şagirdlərə nümunə göstərirlər.
BŞTİ-nin
tabeliyindəki 307 ümumi təhsil müəssisəsində
"Kiçik Akademiya" fəaliyyət göstərir.
"Kiçik Akademiya"ların fəaliyyətinin gücləndirilməsinə dair BŞTİ-nin Tədbirlər Planına əsasən, paytaxtın bütün məktəblərində "Kiçik Akademiya" yaradılması nəzərdə tutulur.
Qeyd edək ki,Təhsil Nazirliyi tərəfindən tətbiq edilən STEAM, "Rəqəmsal bacarıqlar", "eTwinning Plus" və digər bu kimi layihələrin BŞTİ-nin tabeliyindəki təhsil müəssisələrində həyata keçirilməsi təhsildə rəqəmsal çevrilmənin tətbiq edilməsi, müasir dövrün əsas kompetensiyalarından sayılan müstəqil öyrənmə bacarıqlarının inkişafı, innovativ texnologiyalardan istifadə qabiliyyətinin yüksəldilməsi və kommunikativ bacarıqların artırılması, daha səmərəli tədris mühitinin yaradılması, təhsildə keyfiyyətin artırılması baxımından mühüm əhəmiyyətə malikdir.
Həmçinin məktəblilərin dövrün tələblərinə uyğun formalaşması, milli-mənəvi dəyərlərə hörmət və Vətənə məhəbbət ruhunda tərbiyə olunması, maddi-mənəvi sərvətlərimiz haqqında şagirdlərin məlumatlandırılması, Qarabağın tarixi, qəhrəman şəhidlərimiz, Azərbaycanın Milli Qəhrəmanlarının tanıdılması ilə əlaqədar məlumatların yeniyetmə və gənclərə çatdırılması məqsədilə də müxtəlif tədbirlər və layihələr həyata keçirilir.Həmçinin dövlət başçımız İlham Əliyevin sərəncamı ilə elan edilən "Şuşa İli" ilə bağlı müxtəlif tədbirlər və müsabiqələr də keçirilir.
Bundan başqa BŞTİ tərəfindən "Hekayəni paylaş", "Ailəm və məktəbim", "Yaşıl layihə: Təbiəti qoruyanlar" kimi layihələrin reallaşdırılması, təhsil müəssisələrində "Zəfər tarixi" konfranslarının keçirilməsi də nəzərdə tutulur.
Sevinc QARAYEVA
525-ci qəzet.- 2022.- 19 aprel.- S.11.