Təhsil sahəsinin media ilə əlaqələri
keyfiyyətcə yeni mərhələdə
Bəşarət Məmmədov: "Həm idarə
daxilində, həm də məktəblərlə kommunikasiya
baxımından sistemli fəaliyyət göstəririk"
Hər bir qurumda ictimaiyyətlə əlaqələrin
işi təmsil etdiyi sahənin fəaliyyətinin
güzgüsünə çevrilir desək, yanılmarıq. Cəmiyyətin
hər bir üzvünün bu və ya digər dərəcədə
maraqlandığı təhsil sahəsində, xüsusilə
qaynar həyatı ilə seçilən paytaxtın ümumi
təhsil məktəblərində baş verənlərin
ictimaiyyətə çatdırılması çevik və
həssas yanaşma tələb edir.
Məlumdur ki, hər hansı bir idarə və ya qurumun
müntəzəm fəaliyyətinin hədəf
auditoriyasına səmimi ünsiyyət vasitəsilə
çatdırılması ictimaiyyətlə əlaqələr
üzrə strukturun üzərinə düşən ən əsas
vəzifələrdəndir. İstiqamətləndiyi
ictimai kəsim və kütləvi informasiya vasitələri
bu səmimiyyəti duymasalar, qarşılıqlı
anlaşma, inam və müsbət ictimai rəy
formalaşdırmaq sual altına düşə bilər.
İctimaiyyətlə əlaqələr hər bir
qurumun görən gözü, eşidən qulağı,
görünən üzü-simasıdır. Bu baxımdan
nümunəvi qurum sayıla biləcək Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsinin (BŞTİ) İctimaiyyətlə
əlaqələr sektoruna tanınmış jurnalist Bəşarət
Məmmədov rəhbərlik edir.
B.Məmmədovun sözlərinə görə, Azərbaycanda
təşəkkül tapan açıq informasiya siyasətinin
tələblərindən irəli gələn vəzifələrin
yerinə yetirilməsi BŞTİ-nin fəaliyyətinin
prioritet istiqamətlərindən biridir. BŞTİ-nin
tabeliyindəki ümumi təhsil müəssisələrində
baş verən yeniliklər və idarənin fəaliyyəti
haqqında məlumatların operativ şəkildə ictimaiyyətə
çatdırılması istiqamətində işlər
2021-2022-ci tədris ilində müvafiq qaydada yerinə
yetirilir.
BŞTİ-nin
İctimaiyyətlə əlaqələr sektoru fəaliyyət
istiqamətlərinə uyğun olaraq KİV-lə səmərəli
əlaqələr yaratmaq, idarə və idarənin tabeliyində
olan ümumi təhsil müəssisələrinin fəaliyyəti
ilə bağlı zəruri informasiyaları ictimaiyyətə
çatdırmaq, müvafiq hüquqi-normativ sənədlərin
şərhini, ictimaiyyətə daha dolğun
çatdırılmasını təmin etmək, rəsmi
sayt və sosial şəbəkə səhifələrini zəruri
məlumatlarla təmin etmək kimi vəzifələri yerinə
yetirir. KİV-dən daxil olan sorğular operativ
şəkildə cavablandırılır, tədbirlərə
media nümayəndələri dəvət olunur, təhsil
müəssisələrinə mediaturlar təşkil olunur, mətbuat
konfransları və brifinqlər keçirilir.
B.Məmmədov bildirib ki, indiki zamanda hər hansı bir
qurumu ilk növbədə elektron resursları üzərindən
tanıyırlar. İctimaiyyətlə səmərəli əlaqələrin
yaradılması hər bir qurumun özünü geniş
ictimaiyyətə təqdim etmək imkanıdır. Bu
baxımdan BŞTİ-nin saytı qurumun ictimai nüfuzunun
formalaşmasına birbaşa təsir edir: "Ümumilikdə
son illərdə təhsil sahəsində ictimaiyyətlə əlaqələr
məsələsinə olan həssaslıq və informasiya
açıqlığı media ilə əlaqələrdə
keyfiyyətcə yeni mərhələ deməkdir. Bizə mediadan ünvanlanan bütün sorğuları,
KİV-i maraqlandıran sualları qısa bir zamanda
cavablandırmaq üçün həm idarə daxilində, həm
də məktəblərlə kommunikasiya baxımından
sistemli fəaliyyət göstəririk. Görünür
bunun nəticəsidir ki, media da bizimlə sıx əməkdaşlıq
edir. Keçirdiyimiz bütün tədbirləri,
görüşləri, xəbərlərimizi KİV ictimaiyyətə
dolğun şəkildə çatdırır. Sevindirici haldır ki, artıq bu gün cəmiyyətdə
məktəb, məktəb rəhbəri, müəllim
haqqında daha müsbət obrazların təqdim olunduğunu
müşahidə edirik. Təbii ki,
nöqsanlar da açıq deyilir. Bu
gün Təhsil Nazirliyi və idarənin də əsas
yanaşması bundan ibarətdir ki, biz harda nöqsan varsa onu
görməliyik, onu etiraf etməliyik və həlli
yollarını tapmalıyıq.
Biz cəmiyyətdə məktəb, müəllim
imicinin düzgün formalaşdırılması işini birgə
fəaliyyətə çevirməliyik. Bugünədək nəyə
nail ola bilmişiksə, burada cəmiyyətin, medianın
böyük dəstəyini görmüşük".
B.Məmmədov deyir ki, BŞTİ-nin İctimaiyyətlə
əlaqələr sektorunda 5 əməkdaş fəaliyyət
göstərir. Sektor tərəfindən mütəmadi
olaraq KİV-lərə idarənin fəaliyyəti, həyata
keçirdiyi layihələr barədə məlumatlar verilir.
İdarə tərəfindən təşkil olunan tədbir və
mətbuat konfranslarına ölkədə fəaliyyət
göstərən KİV nümayəndələri dəvət
olunur: "İşimiz təkcə məlumatın ictimaiyyətə
ötürülməsi ilə bitmir. KİV-i
maraqlandıran mövzularda açıqlamalar verilir, paytaxtda fəaliyyət
göstərən təhsil müəssisələrinə
mediaturlar təşkil olunur, sektora həvalə edilən fəaliyyət
istiqamətlərinə uyğun olaraq digər vəzifələr
yerinə yetirilir. İdarənin
bütün məlumatları KİV-lə yanaşı sosial
şəbəkələr vasitəsilə ictimaiyyətə
çatdırılır. Bu gün sosial
şəbəkələrdən istifadə edənlərin
auditoriyası olduqca genişdir. Sosial media
operativlik baxımından bir çox hallarda ənənəvi
medianı üstələyir. İnsanların
böyük əksəriyyəti də xəbərləri
sosial şəbəkələrdən əldə edirlər.
Bütün bunları nəzərə alaraq
idarənin bütün məlumatları sosial şəbəkələrdə
yerləşdirilir. Obrazlı desək, bizdə iş
vaxtı bitsə də, iş bitmir. Bəzən
işdən kənar vaxtlarda baş verən hər hansı
hadisə haqqında doğru və operativ məlumatı təqdim
etmək dezinformasiyaların yayılmasının
qarşısını alır. Bu
baxımdan peşəkar medianın rolu əvəzsizdir.
Nə yaxşı ki, bu gün ictimaiyyətin
inandığı, etibar etdiyi kifayət qədər peşəkar
media orqanları var".
B.Məmmədov
qeyd edib ki, cari fəaliyyət ilə yanaşı paytaxt təhsilinin
ən müxtəlif tərəflərini təqdim etmək, fərqli
fəaliyyəti ilə seçilən təhsil işçilərini
daha geniş ictimaiyyətə tanıtmaq üçün bir
sıra layihələrin reallaşdırılması da ciddi
ictimai maraq doğurur: "Yeri gəlmişkən, bu baxımdan
bizə dəstək verən media qurumlarına da təşəkkürümüzü
bildiririk. İctimaiyyətlə əlaqələr
sektoru tərəfindən ötən tədris ilindən
reallaşdırılan layihələrdən biri BŞTİ və
ASAN radionun birgə təşkilatçılığı ilə
həyata keçirilən "Mənim məktəbim"
layihəsidir. Layihənin əsas məqsədi
paytaxt məktəblərinin yığcam fəaliyyət hekayələri
əsasında ayrı-ayrı təhsil müəssisələri
barədə məlumatları daha geniş auditoriyaya təqdim
etməkdən ibarətdir. Qısa
radioçarxda məktəblərin inkişaf tarixinin
maraqlı məqamları, uğurları və seçilən
məzunları haqqında dinləyicilər məlumatlandırılır.
Bununla yanaşı, "Mənim məktəbim"
layihəsi doğma məktəbə olan sevginin
azalmadığını nümayiş etdirir, dinləyicilərdə
nostalji duyğular oyatmaqla onları keçmişə, məktəb
illərinə qaytarır. Oxuduğu məktəb
haqqında BŞTİ-nin təqdim etdiyi mənbə əsasında
bir daha eşitmək istəyənlər ASAN radionu dinləyə
bilərlər. Layihə çərçivəsində
təqdim olunan radioçarxlar hər gün bir neçə dəfə
ASAN radioda səsləndirilir.
Azərbaycanın qəhrəmanlıq tarixinin yeni bir salnaməsi
yazılıb.
Zəfər tarixi ilə bağlı olan bu
salnamənin obrazları arasında müəllimlərimizi
görmək qürurverici bir hissdir. Sinif
otaqlarını döyüş səngərlərinə dəyişən
qazi müəllimlərimizin həyat və fəaliyyətini,
döyüş yolunu geniş ictimaiyyətə
çatdırmaq, günümüzün real qəhrəmanlarını
təbliğ etmək olduqca vacibdir. Bu
baxımdan BŞTİ-nin "Qafqazinfo" saytı ilə
birgə həyata keçirdiyi "Qəhrəman müəllimlərimizi
tanıyaq" layihəsi də böyük maraq doğurub.
Layihənin əsas məqsədi Vətən Müharibəsində
şanlı zəfərin qazanılmasında iştirak edən,
əsl vətənpərvərlik nümunəsi göstərən,
döyüş meydanındakı qəhrəmanlıqları
ilə vətənpərvərlik dərsi keçən,
yetirmələri olan keçmiş şagirdlərlə
çiyin-çiyinə döyüşən paytaxt məktəblərində
çalışan müəllimləri daha yaxından
tanıtmaqdan və müəllim obrazını fərqli
istiqamətdən təqdim etməkdən ibarət olub. Vətən Müharibəsində iştirak edən
müəllimlər barədə ətraflı məlumat
verilib və onların döyüş yolunu, eləcə də
mülki həyatdakı fəaliyyətini əks etdirən
fotoşəkillər təqdim olunub. Layihənin
nəticəsi olaraq "Qazi müəllimlər"
kitabı ərsəyə gəlib".
Sektor
müdirinin sözlərinə əsasən, BŞTİ tərəfindən
Vətən yolunda hər cür fədakarlığa hazır
olan, torpaqlarımızın etibarlı müdafiəsi
üçün şagirdlərini vətənpərvər
ruhda yetişdirməyi qarşısına məqsəd qoyan, cəbhədə
vətənpərvərlik dərsi keçməyi bacaran I
Qarabağ və Vətən Müharibəsində iştirak
etmiş müəllimləri geniş ictimaiyyətə
tanıtmaq məqsədilə reallaşdırılan layihələrdən
biri "Müəllimin cəbhə gündəliyi" layihəsidir.
BŞTİ və AzEduAz Təhsil
Portalının birgə təşkilatçılığı
ilə həyata keçirilən layihə çərçivəsində
I Qarabağ və Vətən Müharibəsində
iştirak etmiş müəllimlər keçdikləri
döyüş yolu, həmçinin məktəb həyatı
və şagirdlərlə münasibətləri barədə
danışırlar.
İctimaiyyətlə əlaqələr sektorunun əsas vəzifələrindən biri maraq doğuran müzakirə mövzularını müxtəlif proqramlar vasitəsilə cəmiyyətə çatdırmaqdan ibarətdir. BŞTİ tərəfindən "Gündəm təhsildir" müzakirə proqramı çərçivəsində təhsil gündəmində olan maraqlı mövzular ətrafında müxtəlif qonaqlarla söhbətlər aparılır. "Gündəm təhsildir" proqramının əsas məqsədi özünəməxsus yanaşma, təcrübə və yeni fikirləri ilə fərqlənən, qazandığı uğurlarla təhsil prosesinin iştirakçılarını ruhlandıran şəxslərin çıxışlarına yer vermək və onları geniş ictimaiyyətə təqdim etməkdən ibarətdir.
Yaradıcı və yenilikləri ilə fərqlənən, sadəcə məktəbdə öyrəndiklərilə kifayətlənməyib daha çox məlumat əldə etməyə çalışaraq fərqli işlər ərsəyə gətirən Bakı məktəblərinin istedadlı gənc startapçılarını ictimaiyyətə tanıtmaq məqsədilə BŞTİ və AzEdu Təhsil Portalı tərəfindən "Məktəbli startapçılar" adlı yeni layihəyə start verilib. Layihə çərçivəsində paytaxt məktəblərində təhsil alan istedadlı, təşəbbüskar məktəblilərin uğurlu startap layihələrindən bəhs olunur.
B.Məmmədov bildirir ki, ölkənin tanınmış ziyalıları və ictimai maraq doğuran şəxslərlə paytaxt məktəblilərinin görüşü vacib məsələlərdəndir. Bu baxımdan "Məktəbdə..." layihəsini həyata keçirmək qərara alınıb. Layihədən məqsəd şagirdlərə mənəvi-əxlaqi dəyərlərə hörmət, ictimai məsuliyyət hissini aşılamaq, mütaliəyə marağı artırmaq, vaxtın düzgün idarə olunması, sosial şəbəkələrdən asılılığın aradan qaldırılması və mövcud imkanlardan səmərəli istifadə, mühitə adaptasiya yollarını təbliğ etməkdir.
B.Məmmədov bildirir ki, ictimaiyyətlə əlaqələr sahəsi davamlılıq, sistemli fəaliyyət, məsuliyyət və dəqiqlik tələb edir: "Ümumiyyətlə, bu sahənin bəlli olan və o qədər də görünməyən tərəfləri arasında təmkinini qorumaq, əvvəldə qeyd etdiyimiz kimi, səmimi münasibətləri ana xətt kimi qəbul etmək çox vacibdir. Bütün bunları isə o qədər də böyük olmayan heyətimizlə həll etməyə, hadisələri, prosesləri önləməyə çalışırıq".
Sevinc QARAYEVA
525-ci qəzet.- 2022.- 21 aprel.- S.10.