"Gerçək
tamaşaçı auditoriyası fikir rəngarəngliyi istəyir”
“BU OLMAYANDA
TAMAŞAÇI ÖZ EHTİYACINI BAŞQA YERDƏ
QARŞILAMAĞA MEYİLLƏNİR"
Son zamanlar Azərbaycan teleməkanında baş verən
neqativ hallar ümumilikdə cəmiyyətin haqlı
narazılığına səbəb olub. İctimai rəydə
ciddi təsir yükünə malik sosial şəbəkələrdə
telekanallarımızdakı özbaşınalıq və
etik prinsiplərin pozulması ilə bağlı yazılan tənqidlər
və müzakirələr zaman-zaman geniş miqyas alıb.
Lakin hələ də efirdə müşahidə
olunan qayda pozuntularının, neqativ halların aradan
qaldırılması istiqamətində əməli
addımlar atılmır. Narazılıqlar
isə böyüyərək sosial "boom" səviyyəsinə
keçid almağa çox yaxındır. Ümumiyyətlə, Azərbaycan teleməkanında
nələr baş verir? Həqiqətənmi
proqramlar izləyicinin tələbi əsasında
formalaşır, yaxud tamaşaçıların görmək
istədiyi proqramlar bunlardır?
Bəs, belə bir vəziyyətdə olan
Azərbaycan teleməkanının xilası
mümkündürmü?
Bu məsələləri media hüquqları üzrə
ekspert, hüquqşünas Ələsgər Məmmədli ilə
müzakirə etdik.
"Bizim
telekanallar Azərbaycan auditoriyasını itirib"
- Ələsgər bəy, bir
tamaşaçı kimi Azərbaycan telekanallarına
baxırsınızmı və razısınızmı?
- Mən
bir tamaşaçıdan daha çox ekspert kimi
telekanalları qiymətləndirmək üçün onlara
nəzər salıram. Davamlı şəkildə
televiziyaya baxıram desəm, yalan olar. Amma
ümumi şəkildə sistemli monitorinqlər apara bilirəm.
Ümumiləşdirilmiş qənaətim isə belədir:
təəssüf ki, telekanalların ümumi vəziyyəti
Azərbaycan cəmiyyəti üçün çox ciddi
şəkildə adekvat deyil. Yəni bəzən
bizdə belə bəhanə uydururlar ki, guya tələb
budur. Dolayısıyla o efir aşağıdan
yuxarı formalaşan tələbə görə şəkillənir.
Əslində isə elə deyil, tələb
tamam başqadır, yəni bu istiqamətdə daha peşəkar,
informativ, aktual, prüalist tələb var. Televiziyalar isə
bu tələblərə cavab vermir. Bu
baxımdan bizim telekanallar ilk növbədə Azərbaycan
auditoriyasını itirib. Bizim
tamaşaçıların "prime time" reytinqinə
baxanda görürük ki, yerli telekanallar o sıralamada
aşağı yerlərə düşüb, nəinki
türk, yaxud rus telekanalları. Adicə bir real məqamı
deyim: biz bilirik ki, Bakı kimi böyük şəhərdə
televiziyalar yerüstü qurğularla yox, daha çox kabellər,
internet üzərindən ötürülür. Bu kateqoriyada Azərbaycan televiziyalarını,
ümumiyyətlə, izləyən yoxdur. Faktiki olaraq
çox az təbəqə izləyir,
onlar da adətən, rəsmi funksiya
daşıdığı üçün rəsmi xəbərləri
dinləmək məcburiyyətindədir ki,
çıxarılan qərarlardan xəbərdar olsunlar. Yerli
telekanalları kəndlərdə də az
izləyirlər, çünki orada da peyk antenaları var və
tamaşaçı daha çox türk telekanallarına
yönəlib. Əgər Bakı istisna olsa,
türk telekanallarına baxılma üstünlüyü
regionlardadır. Xüsusən seriallara və
hər gün müxtəlif kanallarda yayımlanan siyasi
debatlara baxırlar. Mən regionlara təlimlərə
gedərkən müxtəlif insanlarla təmasda oluram. Burada diqqətimi çəkən məqam o olur ki,
onlar Türkiyənin gündəmini daha yaxşı izləyirlər.
Bizim tamaşaçılar orada hansı siyasi partiya nə
dedi, proseslər necə cərəyan edir, seçkilər necə
olacaq və s. haqda məlumatlıdırlar. Yəni
insanlar yaşadığı yerdən yüz kilometrlərlə
uzaq şəhərlərin problemlərini bir-bir saya bilirlərsə,
demək, gündəmləri ora ilə bağlıdır.
Azərbaycana gələndə isə sanki
mövcud reallıqla qeyri-ixtiyari barışıblar, yerli
telekanallar standart televiziya ehtiyaclarını qarşılamaq
üçün deyil. Yəni cəmiyyət
bunu qəbul etdiyi üçün ortada ciddi bir tələb də
yoxdur.
Məsələn, Azərbaycan televiziyalarının xəbərləmə
siyasəti bərbad vəziyyətdədir. Yalnız rəsmi
xəbər düzümündən başqa heç nə
yoxdur. Təsəvvür edin, nə qədər
aktual xəbər olsa da, siz onu xəbər lentində bəlkə,
sonuncu yerdə taparsınız. Hansı ki
normal televiziyaçılıqda gündəm xəbər
birinci olmalıdır. Amma
düzülüş ənənəvi olaraq, Əli Həsənovun
vaxtında necə idisə, indi də elədir. Dəyişən bir şey yoxdur. Telekanallarda təsisçi başqadır, maliyyəçi
başqadır, ancaq düzülüşlər
hamısında eynidir. Bu, həm də
sistemin eyni mərkəzdən idarə olunması mənasına
gəlir.
"Yerli
teleməkanda Azərbaycan auditoriyasının ehtiyacları
qarşılanmır"
- Nə zamansa telekanallarımızda
xəbər düzümü qənaətbəxş idi?
-
Ümumiyyətlə, Azərbaycanda ilkin müstəqillik
dövründə yaranan Sara, Space, ANS telekanallarının
ilkin dönəmlərində mümkün qədər bu
qaydadan çıxan və aktuallığı önə
çəkən kanallar və xəbər departamentləri
var idi. Amma son 10-15 ildə hansısa
televiziyanın bundan kənara çıxa bildiyini deyə bilmərəm.
Hətta 2007-ci il ANS TV bağlanıb yenidən
açılandan sonra o da bu standarta uydu. Bundan başqa Azərbaycanda
ən ciddi gözləntinin biri 2005-ci il
İctimai TV yarananda idi. Çünki kanal həm
ayrıca qanunla yaradılmışdı, həm də
İctimai televiziyanın fəlsəfəsi dünyada,
xüsusilə Avropada cəmiyyətin maraqlarını təmin
etməkdir deyə, gözləntilər böyük idi.
Yəni konkret olaraq bir qrupun, bir siyasi tərəfin
marağı deyil, bütünlükdə cəmiyyətin
marağı idi. Əgər diqqətlə
baxsaq, 2005-2010-cu illərdə İctimai TV-də buna cəhdləri
gördük. Doğrudur, o çərçivə
də standart deyildi, ancaq İsmayıl Ömərov ən
azından fərqli televiziya yaratmağa
çalışırdı. Amma çox
qısa müddətdə məlum oldu ki, bu, mümkün
deyil. Sonrakı mərhələdə Cəmil
Quliyevin, indiki mərhələdə isə Balakişi
Qasımovun rəhbərlik etdiyi İctimai TV faktiki olaraq hətta
AzTV-dən də geri qalır.
AzTV-də
isə Arif Alışanovun dövrü ilə bu günü
müqayisə etsək, görərik ki, aktual məsələlərin
müzakirəsi, nəzarətli olsa da, var. Məsələn,
Nailə xanımın verilişinə fərqli
düşüncələrdə olan fərdlər dəvət
olunur və s. Bu, bütünlüklə real prüalist
müzakirəyə imkan verməsə də, fərqli,
alternativ fikirlərə müəyyən pəncərənin
var olması deməkdir. İctimai TV-də isə
heç bu da yoxdur, orada hələ də qara siyahılar, efirə
çağırılması qadağan olan müstəqil
ekspertlər var. Özəl kanallar isə daha çox reklam və
sponsor gəlirləri qayğısının altında
özlərini itiriblər. Ümumiyyətlə,
telekanalların informasiya siyasəti çox səthidir və
daha çox gündəmi popilist, şou-biznes,
"şokedici" məsələlərlə məşğul
etməkdir. Ona görə, yekun olaraq deyim ki, yerli teleməkanda
Azərbaycan auditoriyasının ehtiyacları
qarşılanmır.
"Telekanalın
efirdən kimisə qovmaq sərbəstliyi ola
bilməz"
- Bu gün telekanallarda etik prinsiplərə
nə dərəcədə əməl edilir?
- Burada
ciddi, bir az da obyektiv problem budur ki, Azərbaycanda
ümumiyyətlə, etik prinsiplər deyəndə 2000-ci illərə
qədər hər qurumun özünə uyğun bir etik
standartları var idi. Amma 2003-cü ildə Mətbuat
Şurası yaradıldı, xüsusən çap mediası
və onlayn media jurnalistləri birləşdilər, bir az da ictimai sektor, millət vəkilləri prosesə
dəstək verdilər. Mətbuat
Şurasının özünün etik davranış
qaydaları formalaşdı. Ancaq bu qaydalar
televiziya jurnalistikasına aid olmadı. Faktiki
olaraq bu gün televiziya jurnalistikası üçün əllə
tutulası bircə etik qayda nümunəsini görə bilməzsiniz.
Hətta nə televiziyaların özlərinin saytına etik
kodeksləri var, nə də, deyək ki, ofislərinə getsək,
orada həmin kodeksi divardan asılmış görə bilərik
və ümumiyyətlə, belə bir sənədin
mövcudluğuna da şübhə var. Ən azından
qurumun öncəlikləri baxımından onların
hansısa ictimai standartları da mövcud deyil. Və bunlar
praktikada da özünü göstərir: efirə uyğun
davranmayan aparıcılar yenə də orada
çalışırlar, heç birinin əmək
müqaviləsinə xitam veilmir. Bu bir daha onu
göstərir ki, telekanallarda belə bir qayda yoxdur.
Televiziyaların digər bir problemi də odur ki, teleradio
sahəsi spesifik sahəsidir, yəni ümumi jurnalistikadan fərqli
olaraq teleradio jurnalistikasının bir öhdəliyi də
var, bu da lisenziyadan doğan öhdəlikdir. Televiziya və
radio onlayn və çap mediası kimi sıradan bir adamın
istədiyi zaman təsis edib veriliş və proqramlar
yayımlaya biləcəyi sahə deyil. Bunun
üçün xüsusi icazə sistemi var. Bu, ona görə
zəruridir ki, burada məhdud resursu olan milli tezlikdən istifadə
olunur. Yəni hər yerindən duran
televiziya aça bilməz, bunun üçün hökmən
bir standart, kadr potensialı, avadanlıq, bina olmalıdır.
Bu aspektdən baxanda teleradio jurnalistikası sadəcə
etik yox, həm də hüquqi öhdəliklər
daşıyan sahədir. Bu hüquqi öhdəliklərə
özününəzarət yox, dövlət nəzarəti
var. Amma bütün bunlara baxmayaraq, Azərbaycan
telejurnalistikasının etik problemlərini bu günə qədər
cəmiyyət hər gün desə də, hətta qəzəblə
gündəmə gətirsə də, buna yönəlik nə
normal hüquqi addım, nə də özünütənzimləmə
mexanizmi görürük. Bu baxımdan Teleradio
Şurası rəsmisinin açıqladığı kimi,
"Özləri bilərlər, kimi istəsələr, dəvət
edərlər" prinsipi əslində telekanallar
üçün hakim anlayışdır. Necə yəni kimi istəsə, dəvət edər?
Birincisi, televiziyanın öhdəliyi var ki, cəmiyyət
üçün faydalı, aktual, örnək olan nümunələri
efirə çıxarsın, başqalarının hüquq və
azadlıqlarına toxunmasın, ona müdaxilə etməsin və
təhqirə yol verməsin. Bunlar
standartlardır və kanallar bu çərçivədə
istədiyi şəxsi qonaq çağıra bilər.
Efirdən kimisə qovmaq sərbəstliyi də ola bilməz. Əgər qonaq qanunu pozur,
tamaşaçısına hörmətsizlik edir, etikadan
çıxırsa, o zaman yayımı dayandırıb həmin
şəxsə demək olar ki, buranı tərk et.
"Cəmiyyəti özü ilə bağlı
informasiyanı öz telekanallarından almadığı zaman
milli təhlükəsizlik problemi yaranır".
- Efirdə yaşanan neqativ hallar
hüquqi baxımdan necə tənzimlənir?
-
Jurnalistikada ən önəmli məqam odur ki, onun qiymətləndiricisi
auditoriyasıdır, cəmiyyətdir. Belə
olan halda, bu toplum qarşısında iki öhdəlik ortaya
çıxır - biri etik, o biri hüquqi öhdəlik.
Etika jurnalistin öz peşəsinə sədaqətidir.
Yəni jurnalist rüşvət almayacaq, tərəf
tutmayacaq, balansı qoruyacaq, obyektiv, tərəfsiz, operativ
olacaq, məsələdə ictimai əhəmiyyəti öndə
tutacaq və s. Hüquqi standart isə zövqlə
bağlı deyil. Jurnalistin
başqasının hüquqlarına, mənafelərinə zərər
verməmək, cəmiyyətdə ayrı-seçkilik
yaradacaq çağırışlara, terrora təşviq etməmək
və digər bu tipli öhdəlikləri var. Hüquqi cəhətə
gəlincə, fərd atdığı yanlış addıma
görə cinayət məsuliyyətinə cəlb edilə
bilər. Hüquq bunu öz-özünə
tənzimləmir. Əgər bunu edən
jurnalistdirsə, o, fərdi məsuliyyət daşıyır,
hər hansı X kanalının əməkdaşıdırsa,
onunla birgə kanal da məsuliyyət daşıyır. Bu ortaq məsuliyyət həm inzibati, həm də
mülki qaydada olan məsuliyyətdir. İnzibati
məsuliyyət dedikdə, tutalım lisenziya şərtləri
pozulub deyə, efiri dayandırmaq cəzası verilə bilər,
mülki məsuliyyətə görə isə vurulan zərərə
uyğun kompensasiya ödəməli olar. Bunlar
da televiziyanın məsuliyyətidir. Bir
addım yuxarı baxsaq, lisenziyanı verən qurum - Audiovizual
Şura da məsuliyyət daşıyan 3-cü tərəfdir.
Şura nəzarət etməlidir ki,
yayımçı qanunun tələblərinə uyğun
davransın. Əgər bu pozulubsa, Şura addım
atmaldır - xəbərdarlıq, cərimələmə,
lisenziyasının müəyyən müddətə, yaxud
birdəfəlik fəaliyyətinə xitam vermə və s. Bəs,
bütün bunlar olmadıqda nə baş verir? Tamaşaçı telekanallara arxasını
çevirir, əvəzində gedib, hətta söyüş
söysə də, hansısa bir Yutub kanalına baxır.
Bu zaman isə Azərbaycan cəmiyyətində
ən önəmli problem olan informasiya təhlükəsizliyi
və milli təhlükəsizlik problemləri doğmağa
başlayır. Bizim televiziyalar bilərəkdən,
ya bilməyərəkdən Azərbaycanın informasiya təhlükəsizliyinə
zərər vurmaq yolundadır. Azərbaycan
cəmiyyəti özü ilə bağlı informasiyanı
öz telekanallarından almadığı zaman milli təhlükəsizlik
problemi yaranır. Biz addım-addım buna
doğru gedirik. Bizim cəmiyyət
informasiya cəhərdən xaricdən asılı qalıb,
onlara daha çox güvənir. Bu da
zaman-zaman həmin o cəmiyyəti rahat şəkildə
monupulasiya etmək imkanı yaradır.
- Sizcə, Audiovizual Şura
narazılıq doğuran məsələlərdə öhdəliyini
yerinə yetirə bilirmi?
-
Audiovizual Şuranın sələfi olan qurum
yarandığı gündən öz funksiyasını
lazımi səviyyədə icra edə bilməyib. Bunun səbəblərindən birincisi odur ki,
hüquqi qanunvericilik bazası yetərli deyil. Bu tipli qurumların təməl fəlsəfəsi
budur ki, onlar dövlət yox, hökumət qurumlarıdır.
Sual oluna bilər ki, fərq nədir? Dövlət daha geniş anlayışdır və
burada fərqli qurumların, siyasi düşüncələrin
təmsilçiliyi anlayışı var. Hökumət isə
sadəcə bir siyasi düşüncənin təmsilçisidir.
Bizdə bunu hökumət qurur və hər
zaman "Hökumətin dediyi doğrudur"
düşüncəsilə hərəkət edən,
müstəqilliyi ciddi olmayan bir qurum halına gəlir. Təbii ki, bu, obyektiv imkansızlıqdır. Bunun üstünə bir də üzvlərin yetərsizliyi,
onların məsələyə peşəkar yanaşma
qabiliyyətinin, media sahəsində uzunmüddətli təcrübələrinin
olmaması da əlavə edilir. Bütün
bunlar toplanır və nəticədə Audiovizual Şura hər
hansı bir məsələdə qərar qəbulu
üçün hansısa məmurdan rəy gözləyir.
Misal üçün, efirdə təzəlikcə
bir hadisə baş verib, cəmiyyət bir həftədən
çoxdur ki, obyektiv və hüquqa uyğun addım gözləyir.
Ancaq bu qurum sadəcə bir sözçü
vasitəsilə telefonu cavablamaqla işini bitmiş hesab edir.
Əlbəttə ki, bu onun öz
funksiyasını yerinə yetirə bilməməsini sübut
edir. Əgər cəmiyyət
narahatdırsa, məsələni həll edəcək
addım atılmalıdır. Bu tendensiya
illərdir ki, belə davam edir, sadəcə son hadisə
partlayış nöqtəsi idi.
"İnformasiya
texnologiyaları toplumu informasiyasız vakkumda saxlamağa imkan
vermir"
- Ələsgər bəy, efirimizdə ciddi simalar və
faydalılıq əmsalı olan proqramlar niyə yox dərəcəsindədir?
- Ona
görə yoxdur ki, bu sahə üzrə rəqabətli
lisenziyalaşma yoxdur. Yəni lisenziya alan
şəxslər imtiyazlı şəxslərdir. Deyək ki, siyasi, ideoloji, oliqarxik imtiyazlıdır və
s. Bunlar isə obyktiv seçim deyil. Dolayısıyla,
rəqabət olmadığı üçün onların
itirilməsi, yaxud qazanılmaması qorxusu da yoxdur.
Çünki necə davranır-davransın, kimsə ona bir
şey deyə bilməz, ya da belə deyək, onun sabah lisenziya ala bilməmək tərəddüdü
yoxdur. Çünki rəqabət mühiti
yoxdur ki, bu ala bilməsə, başqası alsın. Birinci səbəb buradadır və biz
lisenziyalaşma işinə yenidən baxmalıyıq.
İndi isə keçək peşəkarların və
peşəkar proqramların yoxluğu məsələsinə. Peşəkarlar
və peşəkar proqramlar ona görə yoxdur ki, əsl
peşəkarlar həmişə tərəfli yox, obyektiv
danışarlar. Əgər verilişin məqsədi
sadəcə təbliğatdırsa, deməli, bu, media deyil.
Bizim telekanalların böyük hissəsi
öz işini təkcə təbliğat üzərində
qurur. Yəni sadəcə
yaxşını görməlisən, pisi görə bilməzsən.
Belə olan halda, peşəkar ekspert gəlib
özünü orada gülünc vəziyyətdə qoymaq
istəmir. Məsələn, mənim bir
ekspert kimi bir şərtim olur - ancaq canlı proqramlara
qoşuluram, çünki canlı yayımda montaj
mümkün deyil və mən tərəfli təqdim
olunmayacam. Bilirəm ki, məni 5-10 adam
izləyirsə, bilir ki, düzünü deyəcəyəm.
Yəni peşəkarlar bu aspektdən efirlərdə daha az görünürlər. Digər tərəfdən,
bu proqramı hazırlayanların bəlli bir siyahısı
olur və bilirlər ki, məsələn, bir adam
hər şeydən bir az danışacaqsa, o, təhlükəlidir
və s. Belə olanda isə cəmiyyət gözləntisini
ala bilmir. Belə deyək, hər gün
eşitdiyi şeyi təkrar eşitmək cəmiyyət
üçün yenilik deyil. Hətta
yaxşı şeyləri belə. Gerçək
tamaşaçı auditoriyası rəngarənglik istəyir,
həm də fikir rəngarəngliyi. Bu
olmayanda isə tamaşaçı öz ehtiyacını
başqa yerdə qarşılamağa meyillənir. Bu çox önəmli məsələdir. Günümüzün informasiya texnologiyaları bir
toplumu bütünlüklə informasiyasız vakkumda
saxlamağa imkan vermir. Cəmiyyət
özü o informasiyanı alacaq. Amma bunlar
cəmiyyəti dövlət üçün təhlükəli
hala da gətirə bilər. Bu gün on
adamdan biri deyir ki, yerli kanallara baxır, digər 9-u ya
ümumiyyətlə, televiziya izləmir, ya da xarici kanallara
baxır.
"Günümüzün
insanı media savadlılığı problemi
yaşayır"
- Danılmaz faktdır ki, bu gün
sosial şəbəkələr həm xəbərçilik
baxımından kütləvi informasiya vasitələrini
qabaqlayır, həm də ictimai rəyə önəmli təsir
göstərə bilir. Necə etmək olar ki, media bu
resursların imkanlarından tam yararlana bilsin?
- Bu sadəcə
bizim medianı narahat edən məsələ deyil, artıq
bir neçə ildir ki, bu məsələ ciddi şəkildə
bütün dünyada çox tanınmış jurnallara və
qəzetlərə də təsir edir. Onlar ya
sosial aləmə transformasiya olunur, ya da yayımını
tamamilə dayandırır. Rəqabətə
dayanıqlı olmaq üçün mövcud imkanları
düşünərək addım atılmalıdır.
Bilirik ki, qəzetlər xəbər vermək
funksiyası sürətə davam gətirmədiyinə
görə uduzur. Demək alternativ kimi
onlayn mühitə transformasiya olunmaq, insanların daha çox
istifadə etdiyi mobil tətbiqlərə keçid etmək
lazımdır. Geriyə dönə bilmərik,
çünki proses irəli gedir. Peşəkarlığımızı
qorusaq, xəbərləmə siyasətimizi və hadisələrə
özümüzün baxış bucağımızdan daha
yaradıcı baxmağı saxlasaq, rəqabətə davam gətirə
bilərik. Günümüzün
insanı ciddi şəkildə media savadlılığı
probemi yaşayır. Media savadlılığı
dediyimiz məqam budur ki, biz qarşımıza çıxan hər
informasiyaya inanmamalıyıq, hökmən onun
etibarlılığına əmin olmalı, avtomatik olaraq hər xəbərə
inanıb onu doğru xəbər kimi tirajlamamalıyıq. Bu qayda əvvəl jurnalistlər üçün
keçərli idisə, indi hamı üçün keçərlidir.
Media savadlılığı inkişaf etməlidir.
Biz cəmiyyətə aydın şəkildə
ciddi mesajlar verməliyik ki, bütün informasiyalar doğru
deyil, dezinformasiyalar, saxta və uydurma xəbərlər daha
çoxdur.
"Medianın
yeganə üstün silahı etika və peşə
standartıdır"
- Cəmiyyətimizdə
TikTok ən çox narazılıq doğuran tətbiqdir. Hətta zaman-zaman onun bağlanmasının
vacibliyi haqda fikirlər də dolaşır. Sizcə, bu fikir
doğrudurmu?
- Mən
innovativ proseslərə açıq olmanın zəruriliyini
düşünən adamlardanam. İstənilən
yenilikdə neqativ elementləri olur, amma məsələyə
təkcə bu neqativlər üzərindən yanaşmaq
doğru deyil. Feysbuk ən sürətli inkişaf edən və
2 milyarddan çox insanı birləşdirən tətbiq olsa
da, TikTok onu keçə bilib.
O, Feysbukun qazandığını iki dəfə tez
qazandı. Bu aspektdən baxanda TikTok daha sürətli, daha
innovativ tətbiqdir. Mən sosial platformalarda zərərli-xeyirli
ayrı-seçkiliyinə qarşıyam, kontent üzərindən
danışılmalıdır. Bütün sosial
platformaların üzərinə yaxşı, yaxud pis kontent
qoymaq olar, amma bunun günahı tətbiqlərdə deyil.
- Şərait var, internet
resursları var, informasiya əlçatanlığı var,
ancaq media orqanlarının nüfuzu yoxdur. Məsələ
tək bir media subyektindən getmir, ümumi
götürdükdə nə etməliyik ki, medianın
nüfuzu artsın?
- Medianın yeganə üstün silahı etika və peşə standartıdır. Media bunu qoruyaraq hər zaman güvənilirliyini və auditoriyasını saxlayacaq. Əgər hansısa media o çərçivədən çıxıb geri addım atdısa, yaxud sarı mediaya yönəldisə, o zaman dayanıqlı ola bilməz. Hətta bu BBC olsa belə. Zaman-zaman müşahidə edirəm, bəzi xarici mənbələrin Azərbaycan xidmətləri qurşaqdan aşağı yayımlara keçiblər ki, auditoriya qazansınlar. Bu, tam mənasızdır. Bunu ancaq gerçək auditoriyanı itirmək bahasına əldə etmək mümkündür ki, bu da heç vaxt daimi, qalıcı ola bilməz.
Afaq RZA
525-ci qəzet 2022.- 9 iyul.- S.10-11.