"Azərbaycanın Ümummilli
lideri Heydər Əliyev və Roma Papası"
"Bir rəsmin
dedikləri" rubrikasının
budəfəki qonağı
sənətşünas Elarizdir. Onunla Xalq
rəssamı Ağəli
İbrahimovun "Azərbaycanın
Ümummilli lideri Heydər Əliyev və Roma Papası" əsəri haqqında danışmışıq.
Ağəli İbrahimov 6 fevral
1946-cı ildə Bakı
şəhərində anadan
olub. 1960-1966-cı ildən Ə.Əzimzadə adına Azərbaycan Dövlət Rəssamlıq
Məktəbində təhsil
alıb.1969-1974-cü illərdə isə M.A.Əliyev adına Azərbaycan Dövlət İncəsənət
İnstitutunda təhsilini
davam etdirib. Rəssam 1975-ci ildən Azərbaycan
Rəssamlar İttifaqının
üzvüdür. Bu gün təhlil edəcəyimiz əsərin
"Azərbaycanın Ümummilli
Lideri Heydər Əliyev və Roma Papası" adlı tablosudur.
- Elariz bəy, Ağəli İbrahimovun
"Azərbaycanın Ümummilli
Lideri Heydər Əliyev və Roma Papası" əsərin
yaranma tarixçəsi
haqqında nə bilirik?
- Tablo Azərbaycanın
yeni dövr rəngkarlığında öz
rəsmləri və portretləri ilə sözünü
demiş Ağəli İbrahimov tərəfindən
2009-cu ildə yaradılıb.
Böyük tarixi şəxsiyyət
Heydər Əliyevin bədii obrazı müasir təsviri sənətimizin çox maraqlı və aktual, eyni zamanda,
rəngarəng olan mövzusudur. Azərbaycanın və dünyanın bir çox rəssamları Ulu öndərin bədii-estetik
baxımdan mükəmməl
portretlərini yaradıblar.
Lakin Ağəli İbrahimovu bu rəssamlardan fərqləndirən özəl
cəhəti onun burada Heydər Əliyevin xüsusi siyasi bacarığını,
dünyanın digər
dövlət başçıları
ilə siyasi diplomatik istiqamətdə görüşlərini təsvir
etməsidir.
Ulu öndərin
çoxcəhətli məqsədyönlü
fəaliyyəti və
düşünülmüş siyasəti dövr sənət adamlarının
xüsusən də rəssamların və portret ustaların diqqətindən yayınmırdı. Onlar Ulu
öndərə ithafən
əsərlər yaradırdılar.
Ağəli İbrahimovun "Azərbaycanın Ümummilli
Lideri Heydər Əliyev və Roma Papası" tablosunu yaratmaq istəyi buradan qaynaqlanır. Onun zamansızlığa və
məkansızlığa qovuşan
əsərlər birmənalı
olaraq muzeyləri və şəxsi qalereyaları bəzəməkdədir.
Görkəmli sənətkar
əsrarəngiz əsərlərinın
və haqqında danışdığımız Ulu öndərin tablosunun yüksək qiymətləndirilməsi nəticəsində 2002-ci ildə
Əməkdar incəsənət
xadimi,
2006-cı ildə
isə Xalq rəssamı fəxri adına layiq görülüb.
- Əsər hazırda
harda saxlanılır?
- 2009- cu ildə yaradılan əsər hazırda Vatikan muzeyində saxlanılır və bütün dünya turistləri və nümayəndələri üçün
Azərbaycan təsviri
sənətinin mükəmməl
nümunəsi kimi nümayiş etdirilir.
- Tablonun rəng koloriti haqqında nə deyə bilərsiniz?
- Əsərdə isti
və soyuq rənglərin çuğlaşmasını
görürük. Burada mavi və ağ tonlar qırmızı tonlarla vəhdət halında birləşərək gözəl
bir kolorit yaratmışdı. Təbii ki,
rəngkarlıq sahəsində
Ağəli İbrahimov
isti və soyuq rənglərin cilalanmasını çox
mükəmməl şəkildə
verə bilib.
- Əsərin kompozisiyası
barədə nə düşünürsünüz?
- Əsərin kompozisiyası
dəqiq və məntiqli qurulub. Buna görə də tablo ilk baxışdan maraq doğurur. Kompozisiyanın maraqlı və
cəlbedici qurulması
rəssamın böyük
məntiqi və unikal fırça ustası olmasını bir daha sübut
edir. Ulu öndər Heydər Əliyev mövzusunda bir çox Azərbaycan və dünya rəssamlarının
əsərlərindən nümunələr
görsək də, bu əsərin kompozisiya fərqi ön planda əsas obraz kimi Heydər Əliyev və onunla əl sıxan Roma Papasının təsvir
olunması idi.
- Sizcə, bu rəsm bizə nə deyir?
- Əsərə ilk baxanda
orada səmimilik, bir yaxınlıq duyulur. Tabloda Ulu öndərin
Roma Papası ilə görüşü təsvir
edilib. Daha dəqiq desək,
həmin dövrdə
Azərbaycan xalqı üçün acınacaqlı
keşməkeşli bir
dövr idi. Məhz Azərbaycan xalqının
xilaskarı Heydər Əliyevın uzaqgörən
siyasəti nəticəsində
Azərbaycan Avropa dövlətləri ilə
ictimai, siyasi-iqtisadi əlaqələr qururdu.
Rəssam da burada onu göstərmək istəyib ki, dövlətin nə qədər taleyüklü
problemləri olsa da, Ulu öndər
sayəsində Azərbaycan
xalqı, mədəniyyəti,
məişəti dünyada
təmsil olunur, dövlətçiliyimiz formalaşırdı.
Sonda onu da qeyd etmək
istərdim ki, Ağəli İbrahimov pedaqoji fəaliyyətlə
də məşğul
olur, hazırda Bakı Xoreoqrafiya Akademiyasında pedaqoq kimi mənə rəngkarlığın bədii
sirrlərini tədris
edir.
Aytac SAHƏD
525-ci qəzet.- 2022.- 22 iyun.- S.16.