Dul qadının tənhalığı
(Əvvəli
ötən şənbə sayımızda)
Mənim ruhun təsirindən çıxa bilməməyim
sizə qəribə gəlir və siz buna, mənə
hörmət əlaməti olaraq, yumşaq qaydada etiraz
edirsiniz. Mən isə əksinə, itirdiyim
varlığın bütünlüklə yoxa
çıxmasına dözə bilmədiyimə görə,
onun ruhunun mənimlə təmasda olmasından, ünsiyyətə
girməsindən nəinki narahat olmuram, əksinə, ondan həzz
alıram. Mən ərimi fiziki varlıq
kimi itirmişəm. Lakin onun ruhu mənim
dünyamın tam dağılmaması naminə yaşayır
və mənə yol göstərir. Mən
sağlığında ərimə minnətdar olduğum,
bunu ona olan hədsiz sevgimdə izhar etdiyim kimi,
ölümündən sonra onun ruhunun yaşamasına, cəsədi
kimi o dünyaya köçməməsinə çox şad
oluram. Onun ruhu məni mənəvi cəhətdən
qidalandırır, ilhamlandırır və mən özümə
əvvəllər məlum olmayan bir sahədə
çalışmağa başlayanda da ruhən onun köməyinə
arxalanmışam və güman edirəm ki, səhv etməmişəm.
Ruhunun nəcib
təsiri ilə yanaşı, mən onunla
yaşadığım beş ili - xoşbəxtliyə
qərq olmuş dünyamı necə unuda bilərəm.
Onunla keçirdiyim hər an mənim üçün
şadlıq, şənlik bəxş edən bayram idi, hər
günü əsrlərə bərabər hesab edirdim, buna
görə də özümü yəhudi peyğəmbəri
Mafusaildən də yaşlı bilirdim, onun guya 969 yaşı
var imiş, mən özümü həm də olduqca cavan
hiss edirdim, elə güman edirdim ki, bədənimə və
ruhuma rahatlıq verən, həm də məni batmağa
qoymayan Ölü dənizin suları tərəfindən əzizlənirəm,
müalicə olunuram, başlanğıcı və yekunu
görünməyən sevinc mühitində yaşayıram. Bunlar sizə, yəqin ki, paradoks kimi görünə
bilər. Onunla yaşadığım
heç bir an mənim sifətimdən, dodaqlarımdan təbəssüm
əskik olmurdu, gözlərimdə anlaşılmayan
parlaqlıq yaranırdı, qaranlıq çöldəki
işıq saçan böcəyi andırırdı. Məgər elə bir həyatı unutmaq olarmı,
onu bəxş edən insanı yaddan çıxarmaq
olarmı? O, mənim üçün xilaskarım
olmaqdan əlavə, həm də Bibliyanın "Şərqilər
şərqisi" kitabından istifadə etsəm, mənim ərim,
məşuqum, atam, qardaşım idi. O, məşuqum kimi mənim
bütün istəklərimi, arzuladıqlarımı həyata
keçirirdi, mən onun üçün könlümün
bütün ən gizli guşələrini də
açırdım, o, təcrübəli və həm də
hər şeyi öyrənməyə çalışan səyyah
kimi könlümü, ruhumu, təbiətimi kəşf etməkdən
yorulmurdu. Onun hiss gözü könlümün ən zəif
çırpıntılarını da hiss edirdi, mənim hiss
dünyamı tufana məruz qoyur, onu qalvanizasiya etməyə,
canlandırmağa çalışırdı və mənim
özümə də təəccüb gələn qaydada,
ona nail ola bilirdi. Onu mən könül cərrahı
adlandırardım, cərrah bıçağı ilə bədəni
yarıb, onu fəsadlardan xilas etməyə
çalışırsa, onun skalpeli isə kəsməyə,
yarmağa qadir deyildi, əksinə,sevgisi, şiddətli lazer
şüası kimi könlümün hər tərəfinə
nüfuz edirdi, ona yeni coşqunluq, yeni dirilmə verirdi, öz
sakitliyini yeni təlatümlə yoxa çıxara bilirdi. Biz
yalnız o, işə gedəndə bir-birimizdən
ayrılırdıq, iş qurtaran kimi məni görməyə
tələsirdi, əslində, gəlişi ilə elə bil
ki, bahar havası, bahar təravəti gətirirdi, mənim
gülüstanımı çiçək açmağa, ətrafa
zərif qoxu yaymağa sövq edirdi. Deyirlər
ki, sandal ağacı ona balta dəydikdə, yaralandıqda ətrafa
xoş qoxu yayır, yaxud dəniz ilbizi qılafının
altında yaralandıqda bədənində mirvari əmələ
gətirir. O, əli ilə mənə toxunanda, hətta
bəzən xətrimə dəyən zarafat etdikdə məni
ağır zərbə qəbul etmiş sandal budağına,
yaralı dəniz ilbizinə çevirirdi, məndə əvvəllər
özümə də məlum olmayan yeni, güclü
xüsusiyyətlər meydana gətirirdi. Mən
onun hər jestinə, hər sözünə, söhbətinə
sevinclə, şadlıq hissləri ilə cavab verirdim və
bu da onu çox razı salırdı. Harmoniya
ailənin dayaq sütunudur. Mənim
düşüncəmə görə, gənc ər-arvadın
etika arabasının iki təkərindən biri onlardan birinin
digərinə ünvanlanmış və müddət həddi
olmayan sədaqətidir.
O, zarafat
şəklində acı sözləri də dilinə gətirsə
də, onu elə şirin şirə içərisində təklif
edirdi ki, mən acını hiss etməyib, şirinlikdən, bal dadından həzz alırdım. Bir dəfə
mənə sataşmaq üçün dedi ki, yəqin, rəfiqələrin
belə qoca kişiyə ərə getdiyinə görə səni
qınayırlar, belə gözəl qızın niyə
kaftarı seçdiyinə təəccüb etdiklərini
bildirirlər. Cavab olaraq dedim ki, mənim ağlım deyil,
ürəyim o kişini seçdiyinə görə
özümünkü olsa da, mənə israrla təlqin
etdiyinə görə ona minnətdaram. Kimsə
cəsarət edib, mənim canımdan artıq sevdiyim bir
insanı kaftar adlandırsa, məni hansı cəza gözləməyimə
məhəl qoymadan onun gözlərini deşər, sifətində
ömrü boyu yoxa çıxmayacaq izlər,
çapıqlar qoyardım.
Hüseyn
zarafatını davam etdirərək dedi:
- Sənin
ərinin qocalığına, əlbəttə, o qədər
də fikir vermirsən, axı sən özün də
heç də birinci təravətdə olan çiçək
deyilsən.
- Mən
bunu inkar etmirəm, ona görə də bizim vəhdətimiz
paxılların təfriqələrinə baxmayaraq,daha möhkəmdir.
Hüseyn məni ilk dəfə surroqat ana olmağa
hazırlaşan bir hamilə qadın kimi
görmüşdü, adətən, bakirə qızlardan
surroqat ana olmur, süni hamiləlik əvvəllər cinsi əlaqədə
olmuş cavan sağlam qızlarda həyata keçirilir. Digər tərəfdən
arvadı Südabə xanımın mənə həsr etdiyi
romandan ona hər şey bəlli idi, mən özüm də
ondan heç nəyi gizlətməməyi qərara
almışdım.
O, təslim
olmaq istəmirdi və məni şirin-şirin sancmaq
üçün yenə də dedi:
-
Yaxşı ki biz qaraçı deyilik, yoxsa ilk nikah gecəsindən
sonra balkondan qana bulaşmış döşək mələfəsini
asa bilməzdik. İspan qaraçıları
yaşadıqları şəhərlərdə də bu ənənəvi
bakirəliyin nümayişi kimi belə mələfəni sərib,
hamıya gəlinin prima nocheyədək toxunulmaz olduğu
üçün öz bəkarətini yalnız öz ərinə
təslim etdiyini göstərirlər.
Mən də
söz altında qalmayıb dedim ki, gərək seçimində
hər şeyi nəzərə alaydın ki, sonra peşman
olmayaydın. Bu sözüm ona toxundu və əlavə etdi
ki, kim deyir ki, mən peşmanam, bütün ömrüm boyu
katolik rahiblər kimi nikahsızlıq cəzasını
yalnız ona görə çəkərdim ki, axırda səninlə
evlənim, səni sevmək mənə qismət olsun, bu
qızılgülün ətri və gözəlliyi
yalnız mənim taleyimi bəzəsin. Sonra könlümü
almaq üçün dedi:
- Əgər səni əvvəllər görsəydim,
ovu əldən çıxarmazdım, hökmən səni elə
çılğınlıqla sevərdim ki, sən də
müqavimət göstərməyib, bu həmlə qarşısında
təslim olar və könüllü olaraq ürəyini və
bədənini mənə təslim edərdin. Ancaq bu da təhlükəli
bir iş olardı, məni pedofiliyada təqsirləndirib, həbs
edər, ağır cəza verərdilər. Sən
də mənim həbsxanadan çıxmağımı
gözləməyib, başqasına könül verər, ona ərə
gedə bilərdin. Digər bir maneə də
mövcud idi, axı mən evli idim və türk
yazıçısı Rəşad Nuri Güntəkinin
"Damğa" əsərində olduğu kimi,
özümü bir fövtə qurban verib, ailəmi
dağıtmazdım.
Mən
özünə belə güvənməyinə görə,
düşündüyüm zərbəni ona vurmaq istədim:
- Sən
özünü cavan qızların qəlbinin fatehi hesab etməyin
də mənə təəccüblü gəlir. Sən niyə fikirləşirsən ki, mənim
şəxsimdəki yeniyetmə bir qız Nabokovun Lolitası
kimi səni şirnikləndirməklə məşğul
olacaq və bəkarətimi də heç nəyə məhəl
qoymadan sənə qurban verəcəkdim.
Mən də özümdən çox razı qaydada
danışdım, incimə, axı buna sən özün məni
məcbur etdin.
Axı mən öz bəkarətimi sənə
təslim etsəydim, heç vaxt, hətta sən məni atsan
da, peşman olmazdım, yalnız illər keçəndən
sonra da yalnız səni itirdiyimə heyifsilənərdim.
Çünki təcrübəsiz bir qız kimi
əclafın biri ilə yaxınlıqdan mən bəkarətimi
itirdim və ilk fiziki məhəbbətimə nifrət etməyə
başladım. Məni həyata sən
qaytardın, onun şirinliklərini yalnız sənin köməyinlə
mən dada bildim.
Hüseyn
bu sözlərdən təsirlənib, mənim inciyəcəyimdən
qorxduğu üçün dedi:
- Ruhiyyə,
mən sənə nə qədər vurulsam da, sənə
qarşı təcavüzə yol verməzdim, sənə
çata bilməsəm, daim gözəlliyinin aləmə
işıq salmasını istəyərdim ki, onun bir
ziyası, bəlkə nə vaxtsa gəlib mənə də
çatacaqdır. Bizim yaxınlığımız
yalnız hər ikimizin razılığı, coşan hisslərimizin
qarşılıqlı sakitləşməsinə nail olmaq
naminə baş verə bilərdi.
Sonra o, yaponların "yobay" adlı bir ənənəsindən
danışdı. Bu ənənə hətta XIX əsrə qədər
davam etmişdi, sonradan feodalizmlə vidalaşanda bir sıra xoşa gəlməyən ənənələr
kimi o da, əsasən, yoxa çıxmışdı.
Gənc imperator Mutsihito - imperator ləqəbi Meyci idi -
1868-ci ildə xalqa qısa, lakin məzmunlu müraciətində
onu pis ənənələrdən uzaqlaşmağa
çağırmışdı.
Yobay -
"çağırmaq, dəvət etmək" deyimindən
əmələ gəlmişdi. Həm də
ieroqliflərə görə "gecə sürünüb gəlmək"
mənasını verir, "oğrun-oğrun gəlmək"
kimi də başa düşülür.
Tokuqava syoqunatı 1603-cü ildə hakimiyyətə gələndən
sonra əhalinin sosial siniflərə bölünməsi
yaranmışdı. Bir sinifdə doğulan, böyüyəndə
digər sinifdən olanla ailə qura bilməzdi. Nikahlara yalnız bir silkin daxilində icazə
verilirdi. Ona görə də yobay kimi
razılaşma ilə sadələşdirilmiş nikah
qaydası meydana gəldi.
Gənc oğlan gizlincə gecə qızın evinə
gəlib, onun razılığı əsasında, həmçinin,
valideynlərinin dinməz şəklindəki həmrəyliyi
ilə həmin qızla cinsi əlaqədə olurdu. Valideynlər özlərini
elə aparırdılar ki, guya onlar gecə evə gələn
və qızları ilə intim yaxınlıq edən adam haqqında heç nə bilmirlər. Bunlar da, əsasən, ailə qurmamış gənc
kişilər olurdu. Ona görə də
qız evində qapı bağlanmırdı, açıq
saxlanırdı və beləliklə, valideynlər bu gizli
fiziki məhəbbətin bilavasitə qiyabi müşahidəçilərinə
çevrilirdi. Onlar həm də
qızlarını tək otaqda qoyurdular və əslində,
oğlanın öz vəzifəsini yerinə yetirməsinə
əlverişli şərait yaradırdılar.
Oğlan da qızın otağına çılpaq gəlməli
idi, bəzən tutulması baş verdikdə,
tanınmaması üçün başına kisə də
geyinirdi. Əgər paltarda gəlsə, valideynlər onu
oğru hesab edib tuta və ağır qaydada cəzalandıra
bilərdilər. Yobay məqsədilə gələni
isə tutmaq və cəzalandırmaq qaydası yox idi,
çünki əvvəlcədən razılıq mövcud
idi. Həm də oğlan səs
salmamalı idi ki, valideynləri oyatmasın.
Qız bundan sonra hamilə olduqda, onlardan nikaha girmək tələb
olunurdu və onun prelyudiyası baş verdiyinə görə
nikahın bağlanmasına heç bir tərəf
narazılıq etmirdi. Bəzən nikah baş tutmayanda
doğulan uşaq qızın və onun valideynlərinin
yanında böyüyürdü, çünki atanın
adı da uşaq üçün elə bir əhəmiyyət
daşımırdı, axı Meyci dövrünə qədər
Yaponiyada sadə adamların heç soyadları da olmurdu.
Bəlkə də, bu, cavanlara ilk toy gecəsinin
şirinliyini öyrətməyin ən asan yoludur. Təcrübəsiz,
naşı bəy gəlinə necə
yaxınlaşmağı da bilmir, çünki daim qapalı
şəraitdə yaşamışdır. Osmanlı imperatorunun saray həyatından belə bir
məzəli şeyi danışırlar. Türk
şahzadəsi Mahmut Seyfəttin Efendi Çırağan
sarayından heç vaxt çıxmamışdı, burada
28 il yaşadıqdan sonra həyətdə ilk dəfə
qoyunu gördükdə "canavar" deyə
qışqırmış və mühafizəçiləri
köməyə çağırmışdı. Təcrübəsiz gənc də ilk toy gecəsi nə
etmək lazım olduğunu bilmədiyindən hay salıb,
kimisə köməyə çağıra bilərdi, bu da yəqin
ki, qızın yengəsi olardı.
Sonra da
Ruhiyyəyə dedi ki, səni ovlamaq üçün əvvəlcə
sənin razılığını almağa nail olacaq, sonra yapona
çevrilib, "yobay" qaydasında sənin ardınca gələcəkdim
və sən də məni isti ağuşuna qəbul edəcəkdin.
Ruhiyyə
ərinin belə məzəli söhbətlərini çox
eşitmişdi, ona görə də ürəkdən
güldü və əlavə etdi ki, sən məşhur bir
zərb-məsəli də yaddan çıxarma, onda deyilirdi:
"Nəsə Yupiterə icazə verilirsə, bunu etməyə
öküzə heç də icazə verilmir". Qədim
yunan mifologiyasına görə Zevs (onu qədim romalılar
Yupiter adlandırırdılar) Finikiya çarının
qızı Yevropanı ələ keçirmək
üçün özünü ələ öyrənmiş
ağ öküzə çevirdi və qız onun belinə
oturduqda, Zevs dənizlə üzüb, Yevropanı Krit
adasına gətirdi, burada onların intim
yaxınlığından gələcək Krit çarı
məşhur Minos və iki başqa uşaq dünyaya gəldi.
Bəli, Yupiter Yevropayla yaxınlıq etdi, axı bu, başqa
öküzlərə qismət ola bilməzdi,
yalnız Olimp allahlarının başçısı öz
məqsədinə çatmaq naminə ağ, cazibədar
öküzə çevrilmişdi.
Hüseyn mənim üçün kəşf etdiyim bir xəzinə idi, onun ağlının, intellektinin dərin qatlarına keçdikcə mən daha da təəccüblənirdim. O, həm də mülayim xasiyyətli gözəl bir insan idi, onunla bir yerdə olanda adam darıxmaq nə olduğunu bilmirdi, qəm-qüssədən də bütünlüklə uzaqlaşırdı. Mən Hamnetə hamilə olanda mənə elə qayğı göstərirdi ki, kənardan baxanda elə bir təsəvvür yarana bilərdi ki, mənim əvəzimə o, doğmağa hazırlaşır, doğuşun ağrısız keçməsi üçün profilaktiki tədbirlərin həyata keçirilməsinə xüsusi diqqət verir. Onunla azacıq ünsiyyətdə olan adam özündən asılı olmayaraq, onun elektromaqnit dalğasının təsiri altında ona vurulmaya bilməzdi. Bizim nikaha girməyimiz heç də asan başa gəlməmişdi, o, mənə sərt cavab verdiyindən mən də ondan incimişdim. Lakin evindəki bir söhbət aramızdakı bir-birimizi başa düşməmək divarını uçurdu, hər ikimiz adi məsələləri düzgün dərk etməməyə görə ağılsızlığımıza gülürdük. Biz bir neçə dəqiqənin içində illərə bərabər yol keçib, bir-birimizə yaxınlaşdıq. Mən onun ilk öpüşlərinin barışıq xatirinə deyil, mənə olan ehtirasının gur parıltısı kimi qəbul etdim və onsuz da qalasını təslim etməyə hazır olan könlümün özümə olan kimi, ona da hərarətli cavabı, odlu reaksiyası onu agah etdi ki, bədənimdəki titrəmə, vulkanın püskürməsi anının gəlib çatdığını xəbər verir. Ona görə də Hüseyn hər ikimizdə baş verən yanğını, hər şeyi əridən alovu hiss edib, toyu təxirə salmaq istəmədi və biz uzun illərin həsrətindən sonra qovuşan adamlar kimi, hərarətli hisslərimizi dilə gətirmədən ifadə edirdik.
(Ardı var)
Telman
ORUCOV
525-ci qəzet.- 2022.- 5 mart.- S.22.