Gündəmin "badam
gözlü
ağıçıları"
Yazıçı, jurnalist Azər
Qismətin sosial şəbəkədə paylaşdığı
bir statusu gördüm bir az əvvəl.
Dumanlı fikirlərimə yaxşıca aydınlıq
gəldi. Yazır:
"Bir zurna çalan olub. Çox kasıb
imiş. Qazancın
az hissəsi
ona düşərmiş.
Bir gün rəhmətə gedir. Yas mərasimi qurtarır.
Habil Əliyev Cavanşir Məmmədovu görüb
soruşub ki, hüzür necə keçdi?
- Habil müəllim, qoyun ətindən bir bozbaş bişirtdik ki, kasada bu qalınlığında
yağ vardı,
- deyə yoğun barmağını göstərir.
Habil Əliyev deyir:
- Rəhmətliyə sağlığında elə
bozbaş bişirib versəydiz, acından ölməzdi".
Azər bəyin bu paylaşımı
son olaya işarədirmi,
yoxsa təsadüf, bilmirəm, amma mənim üçün iki gündür haqqında düşündüyüm
o olaya ən düzgün münasibət
idi.
Olay demişkən...
Şair Yafəs Türksəs iki gün öncə
xəstəlikdən vəfat
etdi. Bütün xəbərlər kimi, bunu da
sosial şəbəkədə,
daha dəqiqi, şairin qələm yoldaşlarının paylaşımlarında
oxudum. Rəhmətliyi cəmi 3-4 dəfə
tədbirlərdə, uzaqdan-uzağa
görmüşdüm, şəxsi
tanışlığım yox idi. Ona görə də necə adam olduğunu
bilmirdim, bilmirəm. Amma haqqında çox oxuyub, çox eşitmişdim. Harda? Elə həmin
o qələm dostlarının
sosial şəbəkə
paylaşımlarında. Di gəl, yaddaşımda
təptəzə, dipdiri
qalan o paylaşımlar
dünənki vəfat
xəbərinə yazılan
ağılardan, fəlsəfi
reaksiyalardan necə diksindisə, özümə
də, yaddaşıma
da şübhə etdim, yəni bu gənc yaşımda
Alzaymer xəstəliyimi
tapmışam?
Axı bu günə kimi eyni adamların bizə təqdim etdiyi, göstərdiyi, tanıtdığı Yafəs
Türksəs tamam başqası idi. İndi onun
möhtəşəm insanlığından,
bənzərsiz şairliyindən,
kövrək qəlbindən
danışanlar dünənəcən
onun ərli sevgilisiylə macəralarını,
çimərlik şəkillərini,
açıq-saçıq fikirlərini paylaşıb
məzələnmirdilərmi? Xeyr, zarafatlaşmaq yox, məhz yaşlı-başlı adamla
məzələnmək! Onların etdikləri
tam da bu idi. Bəs indi nə oldu? Yafəs də ölən
kimi kor Fatmadan badam gözlüyəmi çevrildi?
Kəramət Böyükçöl yazır
ki, Yafəs diqqəti sevərdi, onun halıyla maraqlananda, ondan bircə misra belə deyəndə uşaq kimi sevinər, kövrələrdi. Yaxşı, bəs indi "badam gözlü ağıları" quran
bu adamların zamanında onu hoydu-hoyduya qoymaq əvəzinə, şair
kimi təqdim edərək, çimərlik
şəklindənsə, bir
şeirini paylaşaraq
onu sevindirmək, könlünü xoş etmək, ona özünü dəyərli
hiss etdirmək heçmi
ağıllarına gəlməyib?
Gərək o yaşda
həyatın hər üzünü görmüş
adam (bunu
da indi yazırlar
dostları!) özünü
dəyərli hiss etmək
üçün hansısa
ərli qadınların
diqqətinəmi möhtac
qalaydı, başqalarının
gülüş obyektinə
çevrilərək də
olsa, gündəmdə
qalmağıylamı təsəlli
tapaydı?
Əslində, mövzum Yafəs Türksəs və ya başqası deyil. Mövzum cəmiyyətimizin son zamanlarda daha da irinləmiş, iyrəncləşmiş yarasıdır.
Yəqin
əvvəl də bu cəmiyyət üçün ölülər
dirilərdən daha dəyərli olub ki, rəhmətlik şair Cabir Novruz "Sağlığında
qiymət verin insanlara" hayqırışına
ehtiyac duyub. Bir insan ölüb gedəndən sonra onun haqqında yazılanlar da, danışılanlar da, yasında verilən yağlı bozbaş da, məzarında ucaldılan mərmər də, şəninə qoyulan heykəl də, xatirəsinə həsr olunan gecələr də boş və mənasızdır, mənə
görə. Hələ-hələ
o adamın sağlığında
bunların yarısını
demirəm, adicə
"necəsən?" sualını
ona çox görmüsünüzsə...
Sadəcə deyim ki, bu timsah göz
yaşlarınız, "badam
gözlü ağılarınız",
hansınızın ölən
adama daha yaxın olduğunu sübut etmək üçün girdiyiniz
"bəhsəbəhs" yarışlarınız kənardan
çox saxta və iyrənc görünür.
P.S. Bu gün Yafəsi öz şeirləri, müsahibələri ilə ananlar arasında ötən zamanlarda, yəni onun sağlığında da onun şeirlərini paylaşanlar, poeziyasına, insanlığına məqalələr həsr edənlər vardı. Onları bu yazıdan və bu situasiyadan kənar saxlayır, səmimiyyətləri üçün təşəkkür edirəm. Ancaq neyləyəsən ki, istisnalar qaydanı pozmur...
Allah Yafəs Türksəsə
və onun kimi
sağlığında dəyərini almayan
hər kəsə rəhmət eləsin!
Şahanə MÜŞFİQ
525-ci qəzet.- 2022.- 20 oktyabr.- S.12.