Müəllimlərin sertifikasiya
imtahanı: maraqlı nəticələr, diqqətçəkən
rəylər
Ümumtəhsil müəssisələrində pedaqoji və idarəetmə fəaliyyəti
ilə məşğul
olan, ali,
orta ixtisas təhsilinə malik təhsilverənlərin peşəkarlıq
səviyyələrinin yoxlanılması
məqsədilə keçirilən
sertifikatlaşdırma prosesinin
test imtahanı mərhələsi
gerçəkləşib. Test imtahanı mərhələsində
namizədlərə 120 dəqiqə
müddətində bloklar
üzrə 60 sual təqdim olunub. Bunlar təlim strategiyası və təlim metodikası olmaq üzrə iki yerə ayrılıb.
Təlim strategiyası
üzrə: müasir
təlim metodları və üsulları, fəal-interaktiv təlim texnologiyaları, interaktiv dərsin mərhələləri
və ona verilən tələblər,
kurikulumun mahiyyəti və məzmunu, innovativ pedaqoji fəaliyyətin xüsusiyyətləri
mövzularını əhatə
edib. Təlim metodikası üzrə isə: fənnin tədris metodikası sahəsində yeniliklər,
pedaqoji prosesin təşkili prinsipləri,
təlim fəaliyyətinin
planlaşdırılması, təlimin təşkilinə
verilən tələblər,
bilik və bacarıqların qiymətləndirilməsi
metodları, qiymətləndirmənin
növləri və məqsədləri mövzuları
daxil olub. Hər bir düz
cavab bir bal kimi müəyyən
edilib. Müəllimlər
tərəfindən cavablandırılmayan
suallar sıfır bal kimi qeyd
olunub. İmtahanda 30 və daha artıq
bal toplayanlar müsahibə mərhələsinə
buraxılıb. Həmin
mərhələdə 20 bal
toplayan namizədlər
sertifikatlaşdırılacaq.
Elm və təhsil naziri Emin Əmrullayev
bildirib ki, Sertifikasiyaya dəvət olunanlardan 10944 ibtidai sinif müəllimi, yəni 98 faizi imtahanda iştirak edib. Onlardan 8577 nəfər imtahanda
uğur qazanıb.
Bu rəqəm imtahan verənlərin 78 faizi deməkdir. Sertifikasiyanın müsahibə
mərhələsindən də
keçərsə, 5599 müəllim,
yəni müəllimlərin
51 faizi maaşının
10 faizi, 2978 nəfər,
yəni müəllimlərin
27 faizi maaşının
35 faizi həcmində
əlavə alacaq:
"Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsinə tabe ümumtəhsil məktəblərindən
sertifikatlaşmaya cəlb
edilən müəllimlərin
86 faiz, Elm və Təhsil Nazirliyinə birbaşa tabe məktəblərin müəllimlərinin
85 faiz, Abşeron - Xızı
Regional Təhsil İdarəsinə
tabe olan məktəblərin müəllimlərinin
80 faiz, Quba-Xaçmaz
Regional Təhsil İdarəsinə
tabe məktəblərin
müəllimlərinin 71faiz və Gəncə-Daşkəsən Regional Təhsil İdarəsinə
tabe məktəblərin
müəllimlərinin isə
yalnız 56 faiz keçid balını toplayaraq növbəti mərhələyə qədəm
qoyublar".
"Hər yaşda
bilikli, səriştəli,
peşəkar müəllimlərimiz
var" deyən E.Əmrullayev sertifikasiyadan
keçənlərin yaşa
görə nəticələrinin
təhlilini də açıqlayıb. Belə məlum olub
ki, sertifikasiya imtahanlarında 25-29 yaşlı
təhsilverənlərin hamısı
uğur qazanıb.
60 yaşını keçənlərin
isə 68 faizinin nəticələri uğurludur:
"60 yaşdan yuxarı
olanlar arasında 51
bal toplayan 184 müəllimimiz
var. Onlar da kompüterlə, eyni həyəcanla imtahan veriblər. Yaşına görə onlara
fərqli mühit yaratmamışıq. Amma yenə
də rəqəmlərin
əks olunduğu cədvələ baxsaq,
40-55 yaş arası olanlar bizi daha
çox narahat edir. Çünki onlar hələ 20 il təhsil
sistemində çalışacaqlar.
Hər il orta hesabla
120 uşağın həyatına
təsir edəcəklər".
E.Əmrullayevin dediyinə görə,
sertifikasiya imtahanlarının
nəticələrinin təhlili
ilkin də olsa, müəyyən qənaət formalaşdırıb:
"Hər halda, gəlinən nəticə
onu deməyə əsas verir ki, müəllimlərin
80 faizə qədərinin
minimal bilikləri ilə
bağlı problemi yoxdur. 10-12 faizinin
isə təkmilləşdirilməsinə
ehtiyac var.
Təhsilverənlərin sertifikatlaşdırılmasında
ikinci mərhələ
də artıq start götürüb. Yeni tədris ili
başlayanadək sertifikasiyanın
müsahibə mərhələsinin
də yekunlaşacağı
gözlənilir. E.Əmrullayev
müsahibələrin bəzi
müəllimlərlə onlayn,
bəziləri ilə
isə üzbəüz
olacağını dedi:
"Çalışacağıq ki, müəllimlər bu ay əlavələrini
ala bilsinlər".
Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutunun (ARTİ) direktoru
Rüfət Əzizov
bildirib ki, sertifikatlaşdırılma zamanı
əldə edilən nəticələr müəllimlərin
gələcək fəaliyyətinə
müəyyən mənada
təsir edə bilər. Belə ki, sertifikatlaşdırılma zamanı
uğur qazanan müəllimlər gələcəkdə
metodist kimi vəzifələrə yüksələ
bilərlər: "Sertifikatlaşdırmanın
nəticələri müəllimlərin
karyera inkişafında
və əməyinin stimullaşdırılmasında nəzərə alınacaq.
Üzrlü səbəblərdən
sertifikatlaşdırmada iştirak
etməyən və ya sertifikasiya üçün tələb
olunan minimum balı
toplamayan şəxslərə
1 il müddətində
iş yeri saxlanılmaqla, təkrar sertifikatlaşdırmada iştirak
etmək imkanı yaradılacaq".
Sertifikasiya imtahanında ən
yüksək nəticə,
60 bal toplayan Sumqayıt
şəhər Yusif Məmmədəliyev adına
31 nömrəli tam orta
məktəbin ibtidai sinif müəllimi Turanə Niftəliyeva deyir ki, 10 ildir
ibtidai sinif müəllimi kimi fəaliyyət göstərir:
"Pedaqoji fəaliyyətimi
8 il Bakı şəhərində, son 2 ildə
isə Sumqayıtda davam etdirirəm. Düşünürəm ki, sertifikasiya
imtahanının keçirilməsi
müəllimlər üçün
vacibdir. Çünki biz müəllimlər hər
zaman yeniliklərə
açıq olmalı
və öz üzərimizdə daim işləməliyik. Hər kəs
kimi məsuliyyətdən
irəli gələn həyəcan məndə
də var idi. Məqsədim ən yüksək nəticə olan 60 balı toplamaq
idi. Sualları gördükdən sonra əmin oldum ki, 60 balı
toplamaq mümkünsüz
deyil. Suallar öncədən bildirildiyi kimi, ibtidai təhsil səviyyəsində, çərçivə
sənədinə uyğun
idi. Hətta uğur qazanmağım
üçün imtahana
ayrılmış vaxtın
yarısı kifayət
etdi. Uğur qazanan hər
bir həmkarımı
təbrik edirəm.
Sumqayıt müəllimlərinin kifayət qədər yüksək nəticə
qazanması şəhərimizin
təhsilinin gücünü
bir daha sübut edir".
Maksimum nəticə göstərən
müəllimlərdən biri
Günay Əhmədova
isə Nizami Gəncəvi adına
Texniki və Təbiət Elmləri Liseyində çalışır.
17 ildir ki,
ibtidai sinif müəllimi kimi fəaliyyət göstərir.
G.Əhmədovanın sözlərinə
görə, imtahana hazırlaşarkən hədəfi
60 bal toplamaq olub. O, daha çox
ixtisas fənləri deyil, kurikulum üzərində çalışdığını
və sertifikasiya imtahanını uğurla keçdiyini söyləyib.
Sumqayıt şəhəri üzrə
müəllimlərin sertifikasiyası
imtahanından 60 bal yığan müəllimlərdən
biri də Şəfəq Məmmədovadır.
Dörd nömrəli
tam orta məktəbin
ibtidai sinif müəllimi olan Ş.Məmmədova qeyd edir ki, özü
də orta təhsilini 4 nömrəli
məktəbdə alıb
və 1996-cı ildən
elə həmin məktəbin ibtidai sinif müəllimi kimi fəaliyyət göstərir: "27 illik
iş təcrübəm
var və imtahana hazırlaşarkən
hədəfim 60 bal yığmaq
olub. İstəyimə
nail oldum. Müəllim hər zaman
öz üzərində
çalışmalı, biliklərini
artırmalıdır".
Bakı
şəhəri 26 nömrəli
tam orta məktəbin
ibtidai sinif müəllimi Xanımana Məlikova 56 bal toplayıb. 61 yaşlı müəllim
deyir ki, yaşına görə onu sertifikasiyaya dəvət etməsəydilər,
özü könüllü
iştirak etməyi düşünüb: "1993-cü ildən 26 nömrəli
tam orta məktəbdə
çalışıram.
"Sağlam təhsil"
layihəsi başlayanda
məktəbimiz namizədliyimi
irəli sürdü.
Bacarığımı qiymətləndirməsələr,
bunu etməzdilər.
İsrarlıyam, hədəfimə çatmadan rahatlıq tapa bilmirəm. İndi də düşünürəm
ki, keşkə daha bir şansım
olsaydı, təkrar imtahan verərdim. Bu imtahana 60 bal toplamaq məqsədilə
getmişdim. Səhvlərimi özümə bağışlaya
bilmirəm".
X.Məlikova diaqnostik qiymətləndirmədə
də yüksək nəticə göstərib:
"Adından göründüyü
kimi, diaqnostik qiymətləndirmə idi.
Heç
bir əlavə hazırlıq keçmədən
gedib 54 bal toplamışdım".
Amma sertifikasiyaya hazırlıq üçün öz üzərində əlavə işləyib: "Öz üzərində daim işləyən müəllim olsam da, sertifikasiyanın keçiriləcəyi barədə eşidəndən əlavə materiallar oxuyuram. Daha çətin olacağını düşünürdüm. Ona görə də daha mürəkkəb suallar üzərində işləyir, daha çətin mövzularla bağlı ədəbiyyat oxuyurdum. 60 bal toplaya bilərdim".
İmtahanda uğur qazanan daha bir müəllim - Aynurə Bəşirova Qobu qəsəbə 2 nömrəli tam orta məktəbdə 28 ildir ki, çalışır: "Məktəbimizdə çox savadlı müəllimlər var. Əminəm ki, məndən daha yüksək nəticə əldə edənlər olacaq".
54 bal toplayaraq uğura imza atan Aynurə Bəşirova yüksək nəticəni öz üzərində işləməyi ilə əsaslandırır: "Öz üzərimdə daim işləyirəm. Təhsildə tətbiq edilən hər yenilikdən xəbərdar olmağa çalışıram. Bilmədiyim olmasın deyə çox oxuyuram. Bir müəllim olaraq bilməməyim mənim eyibim olar, deyə düşünürəm".
Aynurə müəllim 2 variant arasında qaldığı suallarda yanlışlığa yol verdiyini düşünür: "Hesab edirəm ki, səhvlərim kurikuluma aid sualların cavablarındadır. İnanıram ki, müəllimlərin çoxu bu sualların öhdəsindən uğurla gələcək". 46 yaşlı A.Bəşirova deyir ki, 58 bal toplayacağını düşünürmüş: "Diaqnostik qiymətləndirmədə də yaxşı nəticə göstərmişdim. 48 bal o vaxt ibtidai sinif müəllimləri arasında ən yüksək nəticələrdən biri idi. İndiyədək niyə MİQ imtahanlarına qatılıb özümü yoxlamadığıma təəssüflənirəm. İş yerimi dəyişdirmək fikrim olmayıb deyə imtahanlara da qatılmağı düşünməmişəm. Sertifikasiyanın olmağı yaxşıdır ki, bilik və bacarıqlarımızı özümüzün də ölçmək, müəyyənləşdirmək imkanımız oldu".
Sevinc QARAYEVA
525-ci qəzet.- 2022.- 14 sentyabr.- S.10.