"Yüksəliş" - ədalətli
fərqlənməyə və davamlı inkişafa
xidmət edən müsabiqə
Azərbaycanda yeni nəsil idarəçilərin aşkara
çıxarılması, perspektivli idarəçilərin
dəstəklənməsi və
təşviqi baxımından
çox faydalı hesab edilən "Yüksəliş" müsabiqəsi,
eyni zamanda, şəffaf mexanizmə əsaslanan sosial lift layihəsidir. Bu, istedadlı
kadrların seçilməsi,
inkişaf etdirilməsi
üzrə müsabiqədir.
"Yüksəliş"
iştirakçılara kadr
ehtiyatının inkişafı
proqramında iştirak
etmək, ölkənin
gələcəyini quracaq
şəxslərdən biri
olmaq imkanını qazandırır. Ona görə də
bu müsabiqə peşəkar təlimlər
üçün qrant
qazanmaq, idarəetmə
bacarıqlarınızı hərtərəfli inkişaf
etdirmək, əvəzolunmaz
əlaqələr qurmaq,
vahid komandanın üzvü olmaq üçün qaçırılmayacaq
fürsətdir. "Yüksəliş" ilkin
seçim mərhələlərindən
uğurla keçən
yarımfinalçılara peşəkarlarla
görüşmək, finalçılara
şəxsi inkişaf
planları əldə
etmək, qaliblərə
isə idarəçi
rəhbərlərlə çalışmaq
imkanı qazandıran
müsabiqədir.
Məlum olduğu kimi, üçüncü "Yüksəliş"
müsabiqəsinin qeydiyyat
mərhələsi artıq
başa çatıb. 17 fevraldan start götürən
qeydiyyat prosesi 31 martda tamamlanıb. Bu müddətdə 13474 şəxs qeydiyyatdan keçib. Bununla da üçüncü
"Yüksəliş" müsabiqəsinə qeydiyyat
üçün müraciətin
ötən illərlə
müqayisədə daha
çox olduğu qeydə alınıb.
Qeydiyyatdan keçənlərin
10237-si kişi, 3237-si qadındır. Üçüncü müsabiqəyə qeydiyyat üçün müraciət edən 6268
namizəd öncəki
müsabiqələrdə də
iştirak edib.
Aydındır ki, "Yüksəliş"
müsabiqələrinin əsas
məramı dövlət
idarəetməsinə peşəkarların
cəlb olunmasıdır. "Yüksəliş"lə yüksələn
gənclərdən biri
də Elm və Təhsil Nazirliyi yanında Təhsilin İnkişafı Fondunun Layihələrin idarə olunması və biznesin inkişafı şöbəsinin müdiri
Nərgiz İsmayılovadır.
O ikinci "Yüksəliş"
müsabiqəsinin qalibi
olub. N.İsmayılova
10 ildən artıq layihə idarəçiliyində
çalışıb: "Layihə idarəetməsinin
nə demək olduğunu mən ilk iş yerimdə öyrəndim. Bu İsveçrənin əczaçılıq
şirkəti (Octapharma)
idi. Mən şirkətin Azərbaycan
ofisində ofis meneceri kimi çalışmağa
başladım, o zaman
tələbə idim,
4-cü kursda oxuyurdum.
Sonra potensialımı görüb
məni layihə koordinatoru etdilər.
Daha sonra layihə meneceri oldum. Layihə koordinatoru kimi daha çox bizim klinikalarla, həkimlərlə işləyirdim.
Şirkət həkimlərin peşəkar
inkişafı, onların
təlimlərə yönləndirilməsi,
ixtisasartırılması kimi
təşəbbüslərinə dəstək olurdu. Layihə meneceri olduqda isə Gürcüstan və Türkiyədə şirkətin fəaliyyətinin
qurulması və tənzimlənməsi üzrə
məsul şəxslərdən
biri idim. Beynəlxalq şirkət olduğu üçün komanda üzvləri müxtəlif
millətlərin nümayəndələri
idi. Bu da
müxtəlif millətlərdən,
mentalitetlərdən olan
komandanın idarə olunması kimi lazımlı təcrübəni
qazanmağıma təsir
etdi".
N.İsmayılovanın sözlərinə
görə, "Yüksəliş"
müsabiqəsində qalib
gələnə qədər
təhsil sahəsində
çalışmayıb: "Müsabiqədə qalib gəldikdən sonra təqdim olunan anketdə 3 mentor seçməli
idik. Elm və
təhsil naziri Emin Əmrullayevin idarəetməyə olan yanaşması, metodikası
mənə çox maraqlı olduğundan seçimlərimdən biri
o idi. Xoşbəxtlikdən 2 mentorumdan biri
məhz cənab nazir təyin olundu. Biz Emin
Əmrullayev ilə artıq həm "Yüksəliş", həm
də Təhsilin İnkişafı Fondunda olmaqla bir neçə
dəfə görüşmüşdük.
Həmin
görüşlərdə olduğu kimi, mentor görüşümüzdə də cənab nazir müzakirə olunan məsələlərə
maraqlı yanaşma tərzi ilə diqqətimi çəkdi.
Mən və Mustafa Hüseynov (digər qalib) nazirlə görüşdə mentor proqramından
gözləntilərimizi, peşəkar
həyatımızın növbəti
mərhələsi üzrə
planlarımızı, arzularımızı
bölüşə bildik.
E.Əmrullayev, eyni zamanda,
çox praktik bir şəxs olduğundan mentorluq proqramına da xüsusi məsuliyyət və tələbkarlıqla
yanaşır. Buna görə
də düşünürəm
ki, mentorluq proqramının sonunda önəmli olan məsələlər üzrə
lazımi istiqamətləri
almış olacağıq.
İlk görüşümüzdə bizim elm və təhsilin inkişafı ilə bağlı mövzularımız oldu.
Nazir görüşdə
təhsildəki cari problemlər, onların aradan qaldırılması
üçün görülən
işlər, yaxın
3-5, 10 ildə bizi gözləyən hədəflər
barədə məlumat
verdi, bizim
də fikirlərimizi öyrəndi".
Nərgiz
İsmayılova deyir ki, "Yüksəliş"
çox unikal bir yarışmadır:
"Müsabiqənin yarımfinal
və final mərhələləri
zamanı yaşadığımız
anlar əvəzolunmazdır.
Təsəvvür edin
ki, yeni tanış olduğunuz müxtəlif
xarakterli, idarəçilik
tərzi olan komanda yoldaşlarınız
ilə konsensusa gəlməklə çətin
keysləri həll edirsiniz. Böyük şirkətlər bu tip məsələlərə həftələrlə,
aylarla zaman ayırsa da, sizin bunun üçün
maksimum 40-50 dəqiqə
vaxtınız olur. "Yüksəliş"in digər önəmli məqamı iştirakçıların
psixoloji portretinin çəkilməsi, idarəçilik
tərzində olan müsbət tərəflər
və çatışmazlıqların
aşkar olunmasıdır.
Bu, həqiqətən də hər zaman ələ düşən fürsət
deyil. Müsabiqənin ilkin mərhələləri
zamanı ümumi dünyagörüşü səviyyəsi
testdən keçirilsə
də növbəti mərhələlərdə qərarvermə,
strateji düşünmə,
komandada işləmə
və kommunikasiya, yeniliklərin tətbiq olunması kimi təcrübə ilə formalaşan bacarıqlar yoxlanılır. Qeyd etdiyim bacarıqların qazanılmasına isə bir çox faktor təsir edir: Mütaliə, təhlil, şəxsi keyfiyyətlərin kritik qiymətləndirilməsi, peşəkar
mühitdə işləmə
təcrübəsi və
sair. "Yüksəliş"ə
qarşıma hər hansı xüsusi məqsəd qoyub qatılmadım. Sadəcə, mənə bu müsabiqədə iştirak
etmək və hansı mərhələyə
qədər irəliləyə
biləcəyimi sınamaq
maraqlı idi. Müsabiqənin ilkin mərhələləri
namizədlərin dünyagörüşü
ilə bağlı idi. Azərbaycan tarixi, dünya
tarixi, coğrafiya, mədəniyyət və
sair üzrə suallar verildi. Yalnız müsabiqənin əyani mərhələsinə daxil
olanda prosesin nə qədər ciddi olduğunu anladım. Əyani mərhələdə hər bir namizəd
kompüter arxasında
ona verilən sualları cavablandırmalı
idi. 4 saat
davam edən imtahanda sualları, onların dəyərliliyini
görəndə anladım
ki, bu, idarəçilik
və qərarvermə
ilə bağlı yarışmadır. Mənim müsabiqəyə
həvəsim də məhz əyani mərhələdə yarandı.
Bu mərhələdə yaxşı nəticə əldə edib yarımfinala keçdim.
Bakı Ekspo Mərkəzində keçirilən bu mərhələyə 12299 iştirakçıdan
317 nəfər vəsiqə
qazanmışdı. Onların arasında
özümü görmək
çox xoş idi. Onu da deyim ki, həm yarımfinala,
həm də finala keçən namizədlər dünyagörüşü
və intellektual səviyyələrinə görə
fərqlənirdilər. Namizədlər dövlət, özəl,
QHT, beynəlxalq təşkilatların
nümayəndələri, müxtəlif ölkələrdə
işləmiş şəxslər
idi".
Nərgiz İsmayılovanın dediyinə
görə, kifayət
qədər təcrübəyə
malik, bacarıqlı gənclərin yüksək
vəzifələrdə təmsil
olunması dövlət
idarəetməsinə yeni
baxışın, tərzin
gətirilməsi, çevik
və optimal qərarların
verilməsi baxımından
müsbət haldır. Digər tərəfdən
mənə görə,
ən gözəl hal həm də
gənc liderin yanında daha təcrübəli, peşəkar
sahəvi komanda üzvlərinin cəmləşməsidir.
Hər bir sahədə, xüsusən
də həyati vacib olan təhsil
və səhiyyə sahələrində peşəkaların
olması mütləqdir:
"Düşünürəm ki, gənc rəhbər
və daha təcrübəli peşəkar
komanda tandemi daha uğurlu və dayanıqlı nəticələrə gətirib
çıxarır".
O qeyd edib ki, "Yüksəliş"in verdiyi ən böyük mesajlardan biri bacarıqlı, potensial həmvətənlərimizin dəyərləndirildiyini bildirməkdir. Sosial statusundan, mövqeyindən asılı olmayaraq yalnız bilik, bacarıq və təcrübə qiymətləndirilir. Ən böyük mesajlardan biri odur ki, əgər bilikli, bacarıqlı, yetərli qədər də təcrübəlisənsə, rəhbər olaraq ədalətli qərarvermə potensialın varsa, sən mütləq qiymətləndirilirsən. "Yüksəliş" səni sırf peşəkar idarəçi, bir lider kimi qiymətləndirir: "Müsabiqənin digər mesajı isə odur ki, ədalət qalib gəlir. Qaliblər nə qazanır? Nəinki qaliblər, mən deyərdim ki, həm də yarımfinala vəsiqə qazananlar birinci növbədə yaxşı dostluqlar, yaxşı münasibətlər qazanırlar. Yaxşı dedikdə, mən peşəkarlarla ünsiyyəti nəzərdə tuturam. Mən eyni ideologiyanı paylaşdığım, bir çox təşəbbüsdə mənimlə birgə olacaq yeni dostlar qazandım. İkinci qazancımız, əlbəttə, qalib olaraq mentorlardır. Mentorlarım olaraq elm və təhsil naziri Emin Əmrullayev və Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin sədri Ülvi Mehdiyev ilə bir il ərzində əməkdaşlıq edəcəyəm. Onların dəstəyi ilə peşəkar bacarıqlarım, cari vəziyyət təhlil olunacaq, müvafiq tövsiyələr veriləcəkdir. Digər qazancımız isə 20 min manat məbləğində maddi mükafatdır. Mən o məbləğin bir hissəsini İngiltərə universitetlərindən birində magistratura təhsilimə sərf edəcəyəm. Müsabiqə zamanı namizədin psixoloji portreti də çəkilir. Biz müvafiq testlərdən keçdikdən sonra əldə etdiyimiz hesabatda temperament, qabiliyyət, xarakterimiz, işçi və rəhbər kimi xüsusiyyətlərimiz müsbət və mənfisi ilə birlikdə çox gözəl izahlar verildi".
Nərgiz İsmayılova vurğulayıb ki, qarşıya qoyulan hədəflərə nail olmaq üçün hər bir müəssisənin müəyyən strategiyası olur. Hazırda çevik dəyişən dünyada bu strategiyalara yenidən baxış edilir, onlar 3-5 il toxunulmaz qalmır. Hər bir qurumun olduğu kimi, Elm və Təhsil Nazirliyinin də yaxın 10 -15 ildəki dövrü əhatə edən bir strategiyası var: təhsil sistemimizi harada görmək istəyirik. Bu barədə nazirimizin çox gözəl ideyaları var. Bu ideyaların reallaşdırılmasının ən optimal yolu onlara layihə kimi yanaşıb idarə etməkdir. Belə olduqda, dəyişən məqamlara, gələcək çətinliklərə, risklərə çevik münasibət göstərə bilirsən. Ona görə layihə idarəetməsi yanaşması bütün sahələrdə, eləcə də təhsildə aktualdır. Hazırda çox gözəl təşəbbüslər irəli sürülür. Məsələn, "Məktəblinin dostu" layihəsini xüsusi qeyd etmək istərdim. Bu layihə gənclərimizin uşaqlıq yaşlarından müstəqil fikirli fərd kimi formalaşması, öz hüquqlarını tanımaları, özlərini müdafiə etmələri baxımdan mesajlar verir. Digər önəmli layihələrdən "STEAM" və "Rəqəmsal bacarıqlar" da var. Bu layihələrin məqsədi uşaqlarımızın rəqabətqabiliyyətli, məntiqi və qeyri-standart düşüncə tərzinə malik şəxslər kimi formalaşmasını təmin etməkdir".
Sevinc QARAYEVA
525-ci qəzet.- 2023.- 11 aprel.- S.15.