"Nağıllar şəhəri"
"Bir rəsmin dedikləri" rubrikasının budəfəki
qonağı sənətşünas
Nigar Hətəmovadır.
Nigar xanımla gənc rəssam Cavid Məmmədovun "Nağıllar şəhəri"
əsərindən danışmışıq.
Cavid Məmmədov 4 mart 1987-ci ildə
Bakı şəhərində
anadan olub. O,
2003-2007-ci illərdə Əzim
Əzimzadə adına
Dövlət Rəssamlıq
Məktəbinin Rəngkarlıq
fakültəsində təhsil
alıb. Rəssam
2008-ci ildə professional şəkildə
yaradıcılıqla məşğul
olmağa başlayıb.
Cavid Məmmədov
2009-cu ildən Azərbaycan
Rəssamlar İttifaqının
üzvüdür. Onun
əsərləri yerli
və xarici kolleksionerlərin kolleksiyalarında
saxlanılır. Bundan
savayı, rəssam bu gün inkişaf
etməkdə olan və uğurları ilə tanınan 2022-ci ildə yaranan "Karvan" art qrupunun əsas təşəbbüskarıdır.
- Nigar xanım, sizcə, rəssam niyə əsərə məhz bu adı
seçib?
- Cavid Məmmədov bu əsər ilə bizə həm fantastik, həm də doğma şəhəri təqdim etməyə nail
olub. Əbəs
yerə, əsərin
ismi "Nağıllar
şəhəri" deyil.
İlk baxışdan,
miniatür nümunəsini
xatırladan əsərdə
rəssamın çağdaş
baxışı da öz yerində təcəssümünü tapır.
Kompozisiyanın ən
maraqlı nüansı
zülmət qaranlıqda
işıq saçan
sehrli çıraq fıqurudur. Onun üzərində ağappaq
göyərçinlər cövlan
edir. Çıraq bütün zülmət qaranlıqlarda işıq
saçan xilaskara bənzəyir. Rəssam bu şəhər təsviri vasitəsilə
bir çox fəziləti gizlədir,
müəmmaları kölgələyir.
Şəhərin al-əlvan
çalarları sanki
Günəşə meydan
oxuyur. İlk baxışdan sehrli şəhərin "şıltaq"
sakinləri bizi salamlayır. Ancaq ümumi ab-hava heç də izləyiciləri qəribsəmir,
əksinə ən səmimi ovqatı, doğmalığı ilə
bizləri özünə
məftun edir. Sanki rəssam kiçik natürmort əşyalarını xəyal
dünyasında maraqlı
bir şəhərə
çevirib. Qədim tikililərə bənzəyən,
gümbəzlərlə, zinət
tək işlənən
şəbəkələrlə bəzənən bu şəhər həqiqətən
də "şərq
nağılı"na bənzəyir.
2022-ci ildə çəkilən
əsər kətan üzərində qarışıq
texnika, akril və yağlı boya ilə işlənib.
Ən əsası da rəssamın ən səmimi duyğu və düşüncələri ilə
tamamlanıb. Əsər
həm ənənəvi,
həm milli, həm də fantastik səciyyə daşıyan, miniatürü
xatırladan sujetli səhnəyə bənzəyir.
Tabloda müəyyən
bir əhvalat var, nağıl var...
- Bəs perspektiva?
- Bəli, perspektiva
yoxdur, amma əsərdə sərhədsiz
xəyal gücü var. Gah bədirlənən
aydan, gah da doğan günəşdən
rəng alan bu əsərdə bəyaz sülh göyərçinlərini də
görüb, cuşa gəldiyi ilahi bir nəfəs, əsrarəngiz rəng oyunu var. Necə
ki, dünya Allahın möcüzəsi,
ilahi bir əsərdirsə... bəndə
və bəndənin xəyal aləmi də məhz belə qiymətli və dəyərli əsər hesab oluna bilər.
- Əsərin kompozisiyası haqqında nə deyə bilərsiniz?
- Kompozisiya başdan-başa
Şərq deyib, Şərq eşidir. Kompozisiyada izləyicini özünə çəkən
mistik bir tilsim var. Sehrli
küçələr, sirli
evlər, xəyali sakinlər sevgi dolu, nurlu bir
dünyanın içərisindədirlər.
Əsərə baxarkən
hər kəs üzündə səmimi
təbəssümlə qəlbində
bir arzu tutmaq istəyir, Ələddinin çırağına
bənzəyən fiqur
isə həmin arzuların məbədinə
çevrilir. Əsər
izləyicilərini qucaqlayıb,
onları uşaqlıq
illərinə aparır.
- Sizcə, bu
rəsm bizə nə deyir?
- Hər bir
sənətkar həyatın
gözəlliklərini, rənglərini,
fakturasını, duyğu
və düşüncələrini
öz izləyicilərinin
qəlbinə əsərləri
ilə nəqş etmək istəyir. Rəssam Cavid Məmmədov da məhz bu əsər
ilə öz xəyal aləmini izləyicilərə təqdim
edir. Çünki həyatın sənətlə
birləşdiyi bir dünya nağıllar dünyası tək gözəl və sehirli ola bilər.
Cavid Məmmədova bu sehirdən bizə bir pay
caladığı üçün
təşəkkür edirik.
Aytac SAHƏD
525-ci qəzet.- 2023.- 14 iyun.- S.11.