"Rənglər
şəhəri"
"Bir rəsmin dedikləri" rubrikasının budəfəki
qonağı sənətşünas
Nigar Hətəmovadır.
Nigar xanımla rəssam Abbas Məmmədovun
"Rənglər şəhəri"
əsəri haqqında
danışmışıq.
Abbas Məmmədov 1986-cı ildə
Bakı şəhərində
anadan olub. O,
2001-2005-ci ildə Əzim
Əzimzadə adına
Azərbaycan Dövlət
İncəsənət kollecinin
rəngkarlıq fakültəsində,
2005-2009-cu ildə isə
Azərbaycan Dövlət
Rəssamlıq Akademiyasının
bakalavr pilləsində
təhsil alıb. 2007-ci ildən Azərbaycan Rəssamlar İttifaqının üzvüdür.
- Nigar xanım, hər bir rəssamın
mövzu seçiminə
təsir göstərən
müxtəlif amillər
olur. Sizcə, Abbas Məmmədovun məhz bu mövzuya müraciəti nədən
irəli gəlirdi?
- Şərq, şərq insanı hər zaman rəngləri sevir, onların müsbət enerjisindən qidalanır.
Bu əsərdə rəssam
Bakının "şərq"
ruhuna rəngarəng bir "güzgü" tutur. Müxtəlif cür mənalandırılan
rənglərin al-əlvan
çalarlarını anlatmaq
istəyən fırça
ustasının kompozisiyasında
qədim və doğma yurdumuzun həm tarixini, həm musiqisini, həm ədəbiyyatını,
həm də əfsanəvi ovqatını
duya bilirik. Firuzəyi Bakının tarix qoxulu qəhvəyisi,
oxrası, gah sarı,
gah narıncı, gah da yaşıl
rəngə çalan,
bol məhsul verən Abşeron torpağının abstrakt
və dekorativ təsviri rəssamın perspektivli baxış nöqtəsinin bariz nümunəsidir. Səmanın
və dənizin qəlblərə süzülən
fərqli çalarlı
mavisi əsl Bakı "nəfəsini"
özündə ehtiva
edir. Kompozisiyada hər bir rəng
hərəkətə gələrək,
sanki kübar vals ifa edir.
Rəssam möcüzəvi
neft yataqlarını
da Xəzərin üfüqündə
təsvir edir. Ümumi kompozisiyada zərif konturlar ilə haşiyələnmiş
hər bir forma göz qamaşdıran parlaqlığı ilə
seçilir.
- Əsərin yaranma tarixçəsi bəllidirmi?
- Əsər 2022-ci ilə aiddir. Ölçüsü
80x100-dir. Texnikası isə
kətan üzərində
yağlı boya ilə icradır.
- "Rənglər səhəri"
adından da məlum olduğu kimi rəng mesajları ilə zəngindir. Bir qədər də əsərin rəng koloritindən danışaq.
- Rəssamın abstrakt və maraqlı perspektiv ilə yanaşdığı şəhər
mənzərəsində Bakının
günbəzlərlə tamamlanan
köhnə tip tikili tərzini görürük.
Uca, qocaman və əzəmətli kökləri
olan yıxılmaz bir ağaca söykənən qala fiquru xalqımızın və şəhərimizin
qədimliyindən, sarsılmazlığından
xəbər verir. Əfsanəvi Qız qalasının təsviri isə heç də təsadüfi deyil. Vizual kontrastlarla
yanaşı, tamamlayıcı
rənglərdən də
məharətlə istifadə
edən Abbas Məmmədov
tabloda istilik, doğmalıq və canlılığı təqdim
edir.
- Bəs kompozisiya haqqında nə deyə bilərsiniz?
- Kompozisiyada bariz bir rəng oyunu
var. Rəng bizi daim əhatə edir və davamlı
şərhedici "hadisə"dən
ibarət qavrayış
təcrübələrimizə vasitəçilik rolunu oynayır. Tədqiqatlar müəyyən rənglərin
xüsusi əhval-ruhiyyə
ilə əlaqəli olduğunu və nəticədə psixo-emosional
vəziyyətləri müəyyən
edə biləcəyini
iddia edir. Müvafiq olaraq, onlar müəyyən arzuolunmaz emosional və ya psixoloji
vəziyyətlərin aradan
qaldırılmasında müalicəvi
müdaxilə kimi istifadə edilə bilər. Məhz buna görə də biz rəsm əsərlərinə
baxdığımız zaman müəyyən enerji və ya emosiyaya
qapılırıq. Rəngdən
emosional işarə kimi istifadə edən sənətkar həm mənəvi aurasını, həm də daxili əhval-ruhiyyəsini kətan
üzərinə köçürməyə
nail olur.
Kompozisiyada diqqəti çəkən
ən maraqlı nüans sakit Xəzərdir. Bəlkə
də bu nüans müəllifin həlim xasiyyətindən,
kövrək sənətkar
ruhundan xəbər verir. Bəlkə də rəssam Xəzərin timsalında
Bakı şəhərinin
xarakterini vurğulamaq
istəyib. O, gah nazlı
gəlintək sakit, utancaq, gah da şıltaq bir gənc kimi
coşğulu olur, eynilə Bakı küləyi kimi... Rənglər kimi, hər bir duyğu
da özlüyündə sirli
bir düşüncədir.
Rəssam da palitrasından
kətana sirli bir "göyqurşağı"
köçürüb. Bu göyqurşağının
rəngləri Bakının
ruhunu, muğamını,
iftixar və qürur hissini özündə kölgələməkdədir.
Qocaldıqca gözəlləşən
Bakını gənc və modern tərzdə rəsm edən Abbas Məmmədov bir daha öz yaradıcılığında
müasirlik ilə ənənəviliyin pozulmaz
vəhdətini yaradıb.
Nağılvari və
mücərrəd bir
kompozisiya düzümünə
malik əsərdə rəssam tamaşaçını
bilinməyən bir yerə, naməlum bir diyara aparır.
Köhnə və nağıl yüklü Bakıya... Bununla yanaşı, rəssam mənzərə janrına
yeni və fərqli bir tərz aşılayır.
Bir növ bədii improvizasiyaya nail olur. Odur ki, istənilən sənət əsəri estetik ifadənin təcəssümüdür.
- Sizcə, bu rəsm bizə nə deyir?
- Rəssam da bu əsəri ilə öz bədii-estetik zövqünün dolğun
şərhini təqdim
edir. Onu da qeyd etmək gərəkdir ki, hər bir yurdu, hər
bir vətəni rəngarəng edən həm də onun sakinləridir. Hər bir vətəndaş
öz individual xüsusiyyətləri
ilə birgə maraqlı bir rəngə çevrilərək,
vətəninin torpağına,
şəhərinin gözəlliyinə
aşılanır, onunla
həmahəng olur.
Aytac SAHƏD
525-ci qəzet.- 2023.- 21 iyun.- S.13.