"İki gənc kəndçi
qadın"
"Bir rəsmin dedikləri" rubrikasının budəfəki
qonağı sənətşünas Türkan Hacırəhimovadır.
Onunla məşhur rəssam Kamil Pisarronun "İki gənc kəndçi
qadın" əsəri haqqında
danışmışıq.
Fransız boyakarı, impressionizmin
yaradıcılarından biri Kamil Pissarro 10 iyul 1830-cu ildə
Karib dənizindəki Virgin adaları qrupuna daxil olan Sent-Tomas
adasında dünyaya gəlib. Danimarka doğumlu yəhudi rəssam
dövrünün ən məşhur mənzərə
ustalarından hesab olunur. İmpressionistlərin çoxundan fərqli
olaraq Pissarro daha aydın və tam kompozisiya quruluşuna, forma
plastikliyinə üstünlük verib.
- Türkan xanım, əsərin yaranma tarixi
haqqında nə bilirik?
- Rəssam bu tablonu 1891-ci ildə çəkməyə
başlamış və 1892-ci ildə bitirmişdi. Əsər
Josef Durand Ruelin sərgisi üçün nəzərdə
tutulmuşdu. Əsər kətan üzərində
yağlı boya ilə təsvir olunub.
- Əsərin rəng koloriti haqqında nə deyə
bilərsiniz?
- Əsərdə açıq rənglərdən
geniş istifadə olunub. Əsasən yaşıl rəngin əlvan
tonları və torpaq rəngləri göz oxşayır və
ümumilikdə, tamaşaçıya xoş əhval-ruhiyyə
bəxş edir. Cərgə ilə düzülmüş
yamyaşıl ağaclar sanki əsərin içindəymişik
kimi bir təəssürat yaradır. Tarlada iş
başında olan qadınların geyimlərinə nəzər
saldıqda görürük ki, onlar zəhmətkeş və
son dərəcə torpağa bağlıdırlar
- Bəs kompozisiya necədir?
- Əsərdə kəndçi qadınların
çəkdikləri əziyyət və çətin iş
şəraitinə dair detallar var. Bu əsər eyni anda
üzüntü, şəfqət, çətinlikdən can
qurtarmaq istəyi kimi ortaq xristian mövzularını
özündə birləşdirib. Obrazlar olduqca zərif
işlənib. Üz cizgilərindəki üzüntüdən
tutmuş geyimlərinin qırışlarına qədər
bir-birini tamamlayır. Bu əsər Pisarronun usta
çalışmalarından hesab olunur. Söhbət edən
iki qadın çərçivənin tam mərkəzində
təsvir olunub. Onların sanki dərdləri də eynidir.
Çətin yaşayışlarını bir-birilə
bölüşüb dinclik tapırlar. Qızmar günəş
altında işləyən bu qadınlardan birinin
başında örtük var. İstidən yanaqları
qızarsa da, aralarında o qədər səmimi bir söhbət
gedir ki, digər xanım əli çənəsində
bütün diqqəti ilə söhbətə qulaq asır.
Onu da qeyd edək ki, bu əsər rəssamın 1881-ci ildə
çəkdiyi "Çoban qız" əsəri ilə
oxşarlıq təşkil edir.
- Türkan xanım, sizcə, bu rəsm bizə nə
deyir?
- Bu rəsm ilk baxışda hüznlü təsir
bağışlayır. Lakin qadınların yorğun
olmalarına baxmayaraq, həvəsli söhbəti əməyə
sevginin göstəricidir. Rəssamın da bizə
çatdırmaq istədiyi məhz budur. Hansı şəraitdə,
hansı vəziyyətdə olmağına baxmayaraq hər
anı olduğu kimi qəbul edib, hər şəraitə
uyğunlaşmağı bacarmaq lazımdır.
Aytac SAHƏD
525-ci
qəzet.- 2023.- 4 oktyabr.- S.11.