İşıqlı
ümidlər
GƏNC AKTRİSA NƏZRİN ZEYNALOVANIN SƏHNƏ
DEBÜTÜ İLƏ BAĞLI İNAMLI
DÜŞÜNCƏLƏR
Gənc Tamaşaçılar Teatrı "Milli"
statusa layiq görüləndən sonra kollektivin ilk yeni
yaradıcılıq işi Abdulla Şaiqin nasir-dramaturq
Süleyman Sani Axundovun eyniadlı əsəri əsasında
yazdığı "Qaraca qız" pyesinin tamaşası
oldu. Premyerası 2 iyun 2024-cü ildə göstərilən
bu tamaşada Mədəniyyət və İncəsənət
Universitetində magistr təhsilini başa vurmuş gənc
aktrisa Nəzrin Zeynalovanın debütünü gördük.
O, əsərin qəhrəmanı Tutunu (Qaraca qızı) ifa
edir. 95 yaşını adlamış kollektivin truppasına
ilk kövrək addımlarından uğurla yovuşa bilməsi
aktrisanın ifasının əsas münbit zəminlərindən
biri kimi diqqəti cəlb edir.
Tamaşanın quruluşçu rejissoru Cənnət
Səlimova (rejissoru Nofəl Vəliyev) Tutu rolunu Nəzrinlə
bərabər, Asya Atakişiyevaya da tapşırıb. Hər
iki seçim uğurludur, amma Asyanın kifayət qədər
səhnə təcrübəsi var və onun uğurlu oyunu
gözləniləndi. Mən bu aktrisaların ifalarını
müqayisə etmək fikrində deyiləm, inamla onu demək
istəyirəm ki, hər iki Tutu tamaşanın ümumi
estetikasına, rejissorun müəyyənləşdirdiyi
ideyaya, üslub-janr estetikasına uyğundur. Bununla belə,
onların ifalarının ayrılıqda öz fərdi səciyyələri
var və bu keyfiyyətlərin müxtəlifliyi
aktrisaların oyunlarını fərqləndirir.
Mən magistr pilləsində Nəzrinə dərs
demişəm və yeganə tələbəm olub ki, ona ən
yüksək balı - 50 balı vermişəm. Hətta ona təklif
etmişdim ki, dissertasiya mövzusu götürsün, mən də
onun elmi rəhbəri olaram. Ancaq Nəzrin səhnəni
seçdi. Bəlkə də nə yaxşı ki, təcrübi
işi seçdi. Nəzrinin səhnə məlahəti,
davranış səmimiyyəti, təbiiliyi, enerjisi,
obrazın tələb etdiyi lirik-psixoloji
çılğınlığı məharətlə canlandırması
onun gələcəyinə böyük ümidlər
doğurur.
Adı Tutu olan, güclü zəlzələdən
sonra doğmalarını itirən (Piri baba nəvəsini
axtara-axtara onu sonradan tapır) qızcığaz
qaraçı taboruna rastlaşır. Tutunu xilas edən Yasəmən
ona qaraçı rəqsləri öyrədir və Qaraca
qız kimi qaraçı ailəsinə çörəkpulu
qazanmağa başlayır. Aktrisanın qabiliyyətinin ilk
işartıları sadə kəndli balası Tutunun Qaraca
qıza çevrilməsində özünü göstərir.
Qaraca qızın çılğın, oynaq, ritmik rəqslərini
məharətlə oynayan Nəzrin Zeynalova eyni zamanda Tutunun qəlbindəki
səmimiyyəti, həssaslığı və ülviyyəti
də ifadəli estetik vasitələrlə
tamaşaçılara təqdim edə bilir. Məhz bu
keçidi, obrazın "ikiliyi"ni ahəngdar vəhdətdə
tamaşaçıya çatdıran aktrisa ilan
çalmış Ağcanın yarasındakı zəhəri
sovurmaqla onu xilas etməsinin məntiqi reallığını
təsdiqləməyə nail olub.
Qaraca qız Yasəmənin əri, əyyaş Orucun əzazilliyinə,
ona işgəncələr verməsininə qarşı
çıxa bilmir, əzablara daxili gərginliklə
dözür. Məhz bu dözümdə tamaşaçı
Tutunun daxili nifrətini hiss edir. Nəzrinin ifasında bu
zavallının içində dəhşətli kimsəsizlik
dərdinin əzabları var. Bununla belə, biz burada
aktrisanın daha bir yaradıcılıq keyfiyyətinin
şahidi oluruq; o, Oruca olan qəzəb və nifrətini mənalı
sifət ifadələri, hərəkət dinamikasına əsaslanan
pauzalardakı sirayətedici baxışları ilə
tamaşaçılara çatdıra bilir. Bu məqamda da Nəzrinin
səhnə sərbəstliyi heyranlıq doğurur.
Tutunun - Qaraca qızın səhnədə
yöndaşları olan obrazları ifa edən aktyorlar Anar
Seyfullayev (Piri baba), Zemfira Əbdülsəmədova (Yasəmən),
Rəşad Səfərov (Oruc), Elnur Bəhramxan (Bəy), Qəmər
Məmmədova (Gülpəri), Simuzər Atakişiyeva (Pəricahan),
Aygün Fətullayeva və Zümrüd Quliyeva (Ağca),
Ədalət Əbdülsəməd (Əlləz), Mehriban
Abdullayeva (Nərgiz) diqqət və məhəbbətlə
aktrisanın sərbəst oyununu daha da təravətləndirirlər.
Onlar diqqət və qayğıyla, hətta deyərdim cəsarətlə
Nəzrini önə buraxır, mürəkkəb hadisələr
burulğanında ən kiçik nüanslarla belə gəncə
dayaq dururlar. Bu yaradıcılıq ehtiramı, gənclərə
qayğıyla yanaşma Gənc Tamaşaçılar
Teatrının uzun illərdən bəri
formalaşmış gözəl ənənələrindən
biridir (Məsələn, Xalq artsitləri Yusif Vəliyevin, Firəngiz
Şərifovanın, Süleyman Ələsgərovun,
Hüseynağa Sadıqovun, Tariyel Qasımovun, Yasin Qarayevin və
başqalarının zəngin təcrübələrini
xatırlamaq kifayətdir). Belə yaradıcılıq iqlimində
çalşmağa yenicə başlaması Nəzrin
Zeynalovanın daha sanballı yaradıcılıq
uğurları qazanacağına bəslədiyimiz
inamımıza çıraq tutur.
İlham RƏHİMLİ
525-ci qəzet .-2024.-31 avqust (№157).- S.17.