Paytaxtda təhsilin
inkişafı: yeni addımlar, vacib layihələr
Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsi
(BŞTİ) tərəfindən 2023-2024-cü tədris ilində
keyfiyyətli tədris, məktəblərin idarəolunması,
səmərəli təhsil mühitinin
formalaşdırılması, təhsil sahəsindəki
islahatların uğurla reallaşdırılması və digər
müvafiq dəyərləri təbliğ etmək məqsədilə
il ərzində çoxsaylı layihələr, müsabiqələr
həyata keçirilib, təlimlər, tədbirlər və
görüşlər təşkil edilib.
Tədris ocaqlarının maddi-texniki bazasının
gücləndirilməsi və təhsil müəssisələrinin
fəaliyyətinin müasir tələblər səviyyəsinə
yüksəldilməsi istiqamətində səmərəli
sayılan işlər görülüb.
Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin
ictimaiyyətlə əlaqələr sektorundan verilən məlumata
görə, 2023-2024-cü tədris ilində İdarənin
tabeliyindəki 196 təhsil müəssisəsində təşkil
edilən 798 təmayül sinifdə 17021 şagird təhsil
alıb. Ümumi təhsildə keyfiyyətin
artırılmasına xidmət edən təmayül siniflərə
şagirdlərin marağı ilbəil artmaqdadır.
2023-2024-cü tədris ili ərzində Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsinin tabeliyindəki ümumi təhsil
müəssisələri üzrə 46736 şagird elektron
sistem (sy.edu.az) vasitəsilə bir məktəbdən digərinə
köçürülüb. Elektron sistem vasitəsilə
şagird yerdəyişməsi valideynlərin
rahatlığına, prosesin daha şəffaf və operativ həyata
keçirilməsinə, əlavə vaxt itkisinin
qarşısının alınmasına, ümumi tənzimlənmədə
subyektiv amillərin aradan qaldırılmasına imkan verir.
2023-2024-cü tədris ilində Bakı şəhəri
üzrə 18 ümumi təhsil müəssisəsində
160-a yaxın şagird inklüziv təhsilə cəlb edilib.
İnklüziv təhsil sağlamlıq imkanları
qismən məhdud uşaqlarla sağlam uşaqların eyni
sinifdə təhsil almasına imkan yaradır. Layihə həmin
uşaqların cəmiyyətə daha rahat inteqrasiyasına
nail olmaq məqsədlərinə xidmət edir.
2023-2024-cü tədris ilində Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsinin tabeliyindəki 16 ümumi
təhsil məktəbində “İcma əsaslı məktəbəqədər
təhsil” layihəsi həyata keçirilib.
Elm və Təhsil Nazirliyinin dəstəyi ilə Təhsil
İnstitutu tərəfindən həyata keçirilən
layihənin tətbiq olunduğu paytaxt məktəblərindəki
34 icma əsaslı məktəbəqədər təhsil qrupuna
676 uşaq cəlb olunub.
2023-2024-cü tədris ili ərzində paytaxt üzrə
108 şagird fərdi təhsilə cəlb olunub.
Qeyd edək ki, ümumilikdə Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsinin tabeliyindəki 179 təhsil
müəssisəsində 416 fərdi qrup üzrə 595
şagird təhsil alır.
Fərdi təhsil müxtəlif səbəblərdən
uzun müddət təhsildən kənarda qalmış şəxslərin
fərdi qaydada təhsil almalarına şərait yaradır.
Bildirilib ki, respublika fənn olimpiadalarının final
mərhələsinin nəticələrinə əsasən
2023-2024-cü tədris ilində 67 paytaxt məktəblisi qalib
olub. Belə ki, Bakı Şəhəri üzrə Təhsil
İdarəsinin tabeliyindəki ümumi təhsil müəssisələrində
təhsil alan şagirdlərdən 10 nəfər
qızıl, 16 nəfər gümüş, 41 nəfər
bürünc medal qazanıb.
2023-2024-cü tədris ili ərzində paytaxtdakı
200-dən çox ümumi təhsil müəssisəsində
rəqəmsal summativ qiymətləndirmələr
aparılıb.
Qeyd edək ki, rəqəmsal summativ qiymətləndirmələr
tədris ili üzrə dövlət ümumi təhsil müəssisələrində
texniki təminat və internet olduğu təqdirdə IV-XI
siniflərdə bütün fənlər üzrə (fiziki tərbiyə,
təsviri incəsənət, musiqi,
çağırışaqədərki hazırlıq,
texnologiya istisna olmaqla) aparılır. 2023-2024-cü tədris
ilində paytaxtdakı 36 təhsil müəssisəsində
“Peşə təmayüllü siniflərin təşkili”
layihəsi tətbiq olunu.
Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin
tabeliyindəki 1, 10, 44, 64, 87, 88, 97, 117, 120, 123, 138, 142, 166,
172, 171,179, 181,185, 194, 208, 209, 213, 228, 234, 262, 265, 266, 274, 293,
301, 302, 306, 318, 321, 327 və 329 nömrəli təhsil müəssisələrində
fəaliyyət göstərən peşə təmayüllü
siniflərin yaradılmasının əsas məqsədi
ümumi təhsil bazasında təhsilalanların müxtəlif
peşələr üzrə ilkin bilik və bacarıqlara yiyələnməsinin
təmin edilməsindən, peşə ixtisasları barədə
məlumatlandırılmaqla əmək bazarına, eləcə
də peşə təhsilinə hazırlanmasından ibarətdir.
Məlumata görə, 2023-2024-cü tədris ilində
Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin
tabeliyindəki 210 ümumi təhsil məktəbində STEAM
layihəsi tətbiq edilib.
Elm və Təhsil Nazirliyi tərəfindən
reallaşdırılan layihənin məqsədi inkişaf
etmiş ölkələrdə müasir
çağırışlar əsasında həyata
keçirilən təhsil yeniliklərinin ölkəmizdə
tətbiqi imkanlarının öyrənilməsi və tədrisindən
ibarətdir.
2023-2024-cü tədris ili ərzində Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsinin tabeliyindəki 175 məktəbəqədər
təhsil müəssisəsində monitorinqlər
keçirilib.
Monitorinqlərin keçirilməsində əsas məqsəd
rəhbərlik və nəzarətin yerinə yetirilməsi,
uşaqların məktəbəqədər təhsil müəssisələrinə
qəbulu, davamiyyəti, qidalanması, tərbiyə prosesinin təşkili
vəziyyətinin öyrənilməsi, həmçinin tədris-pedaqoji
və metodiki sənədlərlə işin, əmək və
icra intizamının, təchizat, təsərrüfat fəaliyyətinin
real vəziyyətinin təhlil edilərək qanunvericilikdə
nəzərdə tutulmuş qaydada zəruri tədbirlərin
görülməsindən ibarətdir.
Monitorinq aparılan məktəbəqədər təhsil
müəssisələrinə fəaliyyətin səmərəli
təşkili ilə bağlı müvafiq təkliflər
verilib, nəticəyönlü idarəetmə modelini
formalaşdırmaq üçün analitik hesabatlar
hazırlanıb.
Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsi
tərəfindən 2023-2024-cü tədris ili ərzində təhsil
müəssisələrində 16 layihə həyata
keçirilib.
“Məktəbdə...”, “Yaşıl layihə: Təbiəti
qoruyanlar”, “Ailəm və məktəbim”, “7-dən 17-yə vətənpərvər!”,
“Təhsil sistemində uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi”,
“Dəyərlərimizi qoruyaq!”, “Onlayn kitab klubu”, “Zərərli
vərdişlərə birlikdə yox deyək”, “Yeniləşən
məktəb”, “Bir məktəb-bir klub”, “İdmansevərlər”,
“Məktəblilər “Ədibin Evi”ndə”, “Valideyn-müəllim-şagird
üçbucağı”, “Məktəblərin əməkdaşlığı
ilə 45 dəqiqəlik dərs nümayişi”,
“Valideyn-müəllim-şagird üçbucağı” və
Valideynlər üçün “Payız məktəbi” adlı
layihələrin əsas məqsədi şagirdlərə mənəvi-əxlaqi
dəyərlərə hörmət və ictimai məsuliyyət
hissi aşılamaq, istedadlı şagirdləri aşkara
çıxarmaq, mütaliəyə marağı artırmaq,
həmçinin paytaxt məktəblərinin fəaliyyətini
daha geniş auditoriyaya təqdim etməkdən ibarətdir.
BŞTİ-nin tabeliyindəki ümumi təhsil müəssisələri,
eyni zamanda Elm və Təhsil Nazirliyi tərəfindən həyata
keçirilən “Rəqəmsal bacarıqlar”, “eTwinning Plus”,
STEAM, “Məktəblərdə
Məhəmməd Füzuli ayı” layihələri də fəal
iştirak edib.
Həmçinin paytaxt məktəblərində Elm və
Təhsil Nazirliyi, Gənclər və İdman Nazirliyi və
Milli Olimpiya Komitəsinin birgə tərəfdaşlığı
ilə OCEP layihəsi (Olimpiya Mədəniyyəti və Təhsili
Proqramı) həyata keçirilib. Layihəyə
BŞTİ-nin tabeliyindəki 43 məktəb cəlb olunub.
2023-2024-cü tədris ilində Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsi (BŞTİ) tərəfindən
28128 müəllimi əhatə edən təlimlər
keçirilib.
Təlimlər fənlər üzrə elektron tədris
resurslarının hazırlanması, müasir tədris modelləri,
məktəbdaxili monitorinqlərin təşkili, şagirdlərin
sosial emosional sağlamlığı və təhlükəsizliyi,
istedadlı şagirdlərlə işin təşkili,
şagirdlərdə yaradıcı təfəkkürün inkişafı,
problem həllinə kreativ yanaşma, inklüziv sinifdə təlimin
təşkili metodikası, uşaq psixologiyasının əsasları,
sinfin idarə olunması, İKT vasitəsilə kommunikasiya,
beynəlxalq öyrənmə platformalarından istifadə
üzrə bacarıqların formalaşdırılması və
digər mövzulara həsr olunub, həmçinin fənn
müəllimlərini əhatə edən ixtisasartırma və
metodiki seminarlar baş tutub.
BŞTİ-nin tabeliyində fəaliyyət göstərən
20 məktəbəqədər təhsil müəssisəsinin
rəhbəri Estoniya və Finlandiyada təcrübə
mübadiləsində iştirak edib.
Eyni zamanda BŞTİ-nin Təlimə Dəstək Mərkəzi
tərəfindən təhsil müəssisələrinin
psixoloqları üçün “İmtahan həyəcanın
səbəbləri və aradan qaldırılması
yolları” və tərbiyəçi-müəllimlər
üçün “Məktəbəqədər yaşlı
uşaqlarda nitq inkişafı” mövzusunda seminarlar, həmçinin
Dünya Autizm Maarifləndirmə ayı çərçivəsində
“Mavi dünyam” adlı praktik təlimlər keçirilib.
İdarənin tabeliyindəki ümumi təhsil müəssisələrinə
direktor müavinlərinin işə qəbulu müsabiqəsindən
uğurla keçən namizədlər üçün təlimlər
və sertifikasiya prosesi ilə bağlı maarifləndirici
görüşlər keçirilib.
2023-2024-cü tədris ilində Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsi tərəfindən
paytaxtın təhsil müəssisələri arasında 10
müsabiqə və olimpiada təşkil edilib.
Paytaxt məktəbləri arasında keçirilən
III Bakı Elm Olimpiadası, “Yaradıcı müəllim: fəndaxili
və fənlərarası inteqrasiya” mövzularında təqdimat
müsabiqəsi, “Düşünən şagird”, “Ən
yaxşı məktəb saytı”, “Sağlam təhsil
mühiti - kreativ yanaşmalar”, “Məktəb virtual məkanda”
müsabiqələri, “Şahin” hərbi-idman oyunu,
“Böyük qayıdışın başlanğıcı”
adlı hərbi bilik yarışı, “Gənc xilasedici və
yanğınsöndürən” XI Ümumrespublika
yarışı, “Fövqəladə hallar uşaqların
gözü ilə” Xl respublika uşaq yaradıcılıq
müsabiqələrinin əsas məqsədi şagirdlərin
bilik səviyyəsinin yüksəldilməsi,
dünyagörüşünün inkişaf etdirilməsi, həmçinin
onlarda sağlam rəqabət hissinin
formalaşdırılmasından ibarətdir.
BŞTİ-nin tabeliyindəki ümumi təhsil müəssisələrinin
şagirdləri, eyni zamanda Elm və Təhsil Nazirliyi tərəfindən
həyata keçirilən “Mütəfəkkir və Şair
Məhtimqulu Fəraqi” mövzusunda inşa müsabiqəsi, “Zəfər”
respublika yaradıcılıq festival-müsabiqəsi, “Məktəblilərin
respublika çempionatı”, İqtisadiyyat müsabiqəsi,
“Sabahın alimləri”, “Ən yaxşı təqdimat”, SAF 2023
- Beynəlxalq STEAM Azərbaycan Festivalı, “Qərbi Azərbaycana
qayıdış” və Lütfi Zadə adına Məntiq
Olimpiadası, fənn müsabiqələri və fənn
olimpiadalarında iştirak edərək qaliblər
sırasında yer alıblar. Bakı Şəhəri üzrə
Təhsil İdarəsinin tabeliyindəki ümumi təhsil
müəssisələrinin IV, VI, VII və VIII siniflərində
təhsil alan 125 mindən çox şagird üçün
Azərbaycan dili fənni üzrə monitorinq keçirilib
Tədris ili ərzində 2 dəfə keçirilən
monitorinqin nəticələri təhsil müəssisələrinə
həm bal, həm də məzmun təhlili olaraq təqdim
olunub.
Yazılı keçirilən monitorinqin əsas məqsədi
dövlət dilinin tədrisi vəziyyətinin
ölçülməsi, şagirdlərin dinləyib-anlama,
oxuyub-anlama və yazı bacarıqlarının
yoxlanılması, onlarda bilik və bacarıqların
formalaşma səviyyəsinin müəyyənləşdirilməsi
və tədrisin keyfiyyətinin daha da artırılmasından
ibarətdir. 2023-2024-cü tədris ili ərzində Bakı
Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin
tabeliyindəki təhsil müəssisələrinə işə
qəbul üzrə imtahan və müsahibələrdə
uğur qazanmış 42 nəfər təlim-tərbiyə
işləri üzrə direktor müavini, 14 nəfər
uşaqlarla məktəbdənkənar və sinifdənxaric tərbiyə
işi üzrə təşkilatçı, 4 nəfər
psixoloq, 34 nəfər laborant, 4 nəfər
kitabxanaçı, 2 nəfər kitabxana müdiri, 6 nəfər
uşaq birliyi təşkilatı rəhbəri, 20 nəfər
çağırışaqədərki hazırlıq rəhbəri
və 4 nəfər təsərrüfat işləri üzrə
direktor müavini vəzifəsinə işə təyin
edilib.
Sevinc QARAYEVA
525-ci qəzet.- 2024.- 26 iyun,¹110.-S.15.