“Gözəl
pişik ilə”
“Bir rəsmin dedikləri” rubrikasının budəfəki
qonağı sənətşünas Fizzə Nurizadədir.
Onunla Xalq rəssamı Əliyar Əlimirzəyevin “Gözəl
pişik ilə” əsərindən
danışmışıq.
Əliyar Əlimirzəyev 1961-ci il 4 sentyabrda Qusar
rayonunda anadan olub. O, Əzim Əzimzadə adına Dövlət
Rəssamlıq məktəbində təhsil alıb.
Əliyar Əlimirzəyev 2006-cı ildə “Əməkdar rəssam”,
2021-ci ildə isə “Xalq rəssamı” adına layiq
görülüb.
1996, 2001, 2011, 2015-ci illərdə Azərbaycanda fərdi
sərgiləri keçirilən rəssamın Şərqi
Timorda, Fransada, Tbilisidə də maraqlı sərgiləri
baş tutub. Hazırda Əliyar bəyin əsərləri
Avstriyanın Albertino qalereyasında, Danimarkanın Odense
İncəsənət muzeyində, Rusiya Mədəniyyət
Nazirliyinin qalereyalarında saxlanılır.
- Əliyar Əlimirzəyev
yaradıcılığına xas xüsusiyyətlər bu əsərdə
özünü necə göstərir?
- Rəssamın yaradıcılığının əsas
istiqamətlərindən biri paradoksallıq, ciddi
düşüncə tərzidir. Bunu Əliyar bəyin bu
tablosunda da aydın bir şəkildə görmək
mümkündür. Əsərlərində daha çox
şəxsi mövzulara toxunan rəssam əsasən portret və
avtoportret janrında tablolar yaradır.
- “Gözəl pişik ilə” tablosu hazırda harada
saxlanılır?
- Əsər İçərişəhərdə
yerləşən QGallery (Qız Qalası Art Gallery) də
saxlanılır. Portret janrında işlənmiş bu əsərin
yaranma ili haqqında tam dəqiq məlumat təəssüf
ki, yoxdur.
- Əsərin kompozisiyası necədir?
- Yağlı boya ilə kətan üzərində
çəkilmiş “Gözəl pişik ilə” əsəri
olduqca maraqlı və qeyri-adi bir tablodur. Əsərdə
qucağında pişik olan qadın obrazı kompozisiyanın əsasını
təşkil edir. İlk baxışdan məlum olur ki,
qadın zədəgan təbəqənin nümayəndəsidir.
Həm qadının, həm də pişiyin üzləri tam
görünmür və bulanıqdır. Bu da öz növbəsində
rəssamın özünəməxsus üslubundan xəbər
verir.
- Bəs əsərin rəng həlli haqqında nə
deyə bilərsiniz?
- Tabloda rənglər elə fonda verilib ki, sanki əsərə
gün işığı düşür və əsər
gündüzü xatırladır. Əsərdə solğun
rənglər şərtidir və qeyri-adi formadadır. Tabloda
duman effekti var. Rəssam bu görünüşü yaratmaqla
sanki əsərdə gizlətdiyi hər hansı mənanı
tamaşaçının açmağını istəyir.
Tabloda qadının barmaqlarına diqqət yetirsək, kifayət
qədər uzun bir şəkildə verildiyini görərik.
Qəhrəmanın bədən proporsiyaları da normal insan bədəninin
standart ölçülərindən kənara
çıxır. Bu üsula əksər sürrealist rəssamların
əsərlərində rast gəlinir. Əsərdə
formalar və xətlər aydın görünmür. Onlar
sanki dumanda itir.
- Sizcə, bu rəsm bizə nə deyir?
- “Sürrealist rəssamların çəkdiyi hər
bir əsərin altında bir “məna yatır”
yanaşması ilə Əliyar bəy razılaşmır.
Onun fikrincə, rəsmdə əsas məqsəd fiqurlarla
tamaşaçıya nəsə çatdırmaq yox, təsvir
olunan rənglərin tamaşaçıya necə təsir
bağışlamasıdır. Sonda qeyd etmək istərdim
ki, qeyri-adi dünyası ilə seçilən, sözün əsl
mənasında öz işinin ustası olan Əliyar
Əlimirzəyevin əməyini peşəkarlar yüksək
qiymətləndirirlər. Alıcılar onun işini almaqdan
ötrü emalatxanasının üzərindəki boyanın
qurumasını belə gözləmədən toplanırlar.
Rəssam üçün bundan böyük xoşbəxtlik
ola bilməz.
Əliyar Əlimirzəyev ölkəmizin əsərləri
ən çox satılan sənətkarlarındandır. Bu
günə qədər rəssamın 1000-ə yaxın əsəri
satılıb.
Aytac SAHƏD
525-ci qəzet.- 2024.- 26 iyun,¹110.-S.10.