"Məni
tamaşaçılarım sevsinlər, bəsimdir"
Aktrisa Asya Atakişiyeva: "Bəzən aktyor olmayan
adamları da çəkilişə dəvət edirlər"
Azərbaycan Dövlət Gənc
Tamaşaçılar Teatrında müsahibimi gözləyərkən
səsucaldandan teatr zalında gedən məşqlərin səsin
eşitdim. O an son zamanlarda bir çox platformalarda trendə
çevrilən bir mahnını eşitmək mənə qəribə
gəldi. Uşaq tamaşasında belə bir vəziyyətlə
qarşılaşmaq, düzü, ağlıma gəlməzdi.
Amma sonra anladım ki, istəsək də-istəməsək
də, zamanın tələbləri ilə
uyğunlaşmalıyıq. Teatr işçiləri də
bizlərin teatrdan ayağımızın kəsilməməsi
üçün bu tələblərə riayət edirlər.
Müsahibimiz Asya Atakişiyeva 2004-cü ildən Azərbaycan
Dövlət Gənclər, 2009-cu ildən Azərbaycan
Dövlət Gənc Tamaşaçılar teatrlarında
aktrisa kimi fəaliyyət göstərir. İlk baş rolu
Kamal Abdullanın "Kim deyir ki, Simurq quşu yox imiş"
tamaşasında olub. Aktrisa "Mürafiə vəkilləri",
"Əbləhlərin toyu", "Bir az gəlirmisiz", "Sara xatun", "Şəngülüm,
Şüngülüm, Məngülüm", "Müqəvva",
"Ər və arvad", "Çəkməli
pişik", "Şeyx Sənan" kimi tamaşalarda,
"Qayınana", "Həyat sən nə qəribəsən", "28 İyun", "Ata
ocağı" kimi film və seriallarda rol alıb.
Aktrisa Asya Atakişiyeva ilə söhbətimizi
oxuculara təqdim edirik.
- 20 ilə yaxındır teatr sahəsindəsiniz. Sizi
həm uşaqlar, həm də böyüklər
üçün tamaşalarda görürük. Bəs Asya
xanım özünü daha çox hara aid hiss edir, hansı
tamaşalarda oynamaq sizə daha asan və rahat gəlir?
- Oynadığım bütün rolları sevə-sevə
oynayıram. Sevməsəm, oynaya bilmərəm. Hərəsinin
özünəməxsus məsuliyyəti və çətinliyi
var. Fərqi yoxdur, bütün tamaşalarda məsuliyyətli
davranıram, heç birini ayırmıram. Bir çoxları
elə bilir ki, uşaq tamaşalarında oynamaq asandır, amma
elə deyil. Onların könüllərini almaq daha çətindir.
Necə ki ana övladlarını bir-birindən
ayırmır, mən də heç bir rolumu digərlərindən
ayıra bilmərəm.
- Asya xanım, ömrünü sənətə fəda
edən bir çox aktyor və aktrisamız var ki, heç bir
fəxri ad almayıblar. Gənc Tamaşaçılar
Teatrında da belə aktyorlarımızın sayı az deyil.
Sizcə, bu, nə ilə bağlıdır?
- Bu özü ayrıca bir mövzudur. Mən
özüm də illərlə bu sənətdəyəm,
amma fəxri adım yoxdur. Mən xalqımın artistiyəm,
tamaşaçılarım məni sevsinlər, bəsimdir.
- Mütaliə edirsinizmi?
- Hə, edirəm. Düzdür, əvvəl daha
çox oxuyurdum, amma indi o qədər oxumaq imkanım olmur.
Daha çox sosial şəbəkələri izləyirəm.
Hazırda Bukovskinin "Qadınlar" əsərini oxuyuram.
Bizim sənət elədir ki, mütləq mütaliə etməliyik.
Tamaşaya hazırlaşanda nə qədər pyeslər
oxuyuruq. 60-a yaxın kitab oxumuşamsa, 60-a yaxın tamaşada
da rol aldığıma görə o qədər pyes
oxumuşam.
- Deyirsiniz ki, utancaqsınız. Bu xarakterinizə
görə ardınca getmədiyiniz bir arzunuz varmı?
- Hə, çoxdur. Amma hamısı yadıma
düşmür. Birin deyə bilərəm.
Utandığımdan maşın sürməmişəm.
Əslində sürə bilirdim, amma utandığımdan cəhd
etmirdim. Daha çox axşamlar sürürdüm, o da çətin
olurdu. Kompleksim var, düşünürəm ki, qıraqdan
kimsə baxsa, deyəcək bacara bilmir. Buna görə gərgin
oluram. Marketə gedəndə elə olur ki, söz
soruşmağa utanıram.
Əvvəllər sənətə təzə gələndə
utancaqlığıma görə çox çətinlik
çəkirdim. Rollarımı istədiyim kimi oynaya bilmirdim.
Amma sonra mənə bir hiss gəldi və başladım
özüm üçün məşq eləməyə. Eləcə
adət halına aldı və utanmadan rollarımı
canlandırmağa başladım.
- Gənc Tamaşaçılar Teatrına gəlişinizi
necə xatırlayırsınız?
- Mən əvvəllər Hüseynağa
Atakişiyevin rəhbəri olduğu Gənclər
Teatrında işləyirdim. Həmin teatr sonradan Gənc
Tamaşaçılar Teatrına birləşməli oldu.
İlk dəfə bura gələndə deyirdim ki, balaca rol belə
versələr, bəsdir. Daha sonra işlədikcə
iddialarım çoxaldı. Belə bir söz var: insan
yüksəlmək istəmirsə, niyə həmin işdə
qalsın. Mən də yüksəlmək istədim. Ona
görə də indi bu qədər rolum var. Mən öz
üzərimdə çox çalışırdım.
Görürdüm ki, bir rolun öhdəsindən gələ
bilmirəm, qapanırdım məşq otağına. Xeyli
çalışırdım, oxuyurdum. Hər hansı bir
tamaşada rol alacaqdımsa, gedirdim həmin tamaşanı
araşdırırdım, pyesin müəllifini
araşdırırdım. Məsələn, Şeksprin
"Romeo və Cülyetta" əsərində rol
alacağımı biləndə onun bütün həyatını,
əsərlərini oxudum. Verona şəhəri ilə
maraqlandım. Cülyetta Veronadan idi. Hətta sonradan
Cülyettanın balkonunu, Şeksprin evini görmək
üçün ora belə getmişdim.
- Mərhum rejissor Hüseynağa Atakişiyevanın
sizə qarşı sərt davranmasının səbəbi nə
idi? Qardaşı qızı olduğunuzu digərlərinə
bildirmək istəmirdi, yoxsa daha yaxşı rol
canlandırmağınız üçün tələbkar
davranırdı?
- Mən ilk dəfə Gənclər Teatrına
rejissor assistenti kimi getmişdim. Utandığımdan rol almaq,
səhnəyə çıxmaq fikrim yox idi. Amma
Hüseynağa müəllim məni ştata aktrisa kimi
götürdü və mənə baş rol verdi. Səhnəyə
Qurban İsmayılov, Ayşad Məmmədov, Nəsibə
xanım kimi aktyor və aktrisalarla bir otaqda
hazırlaşırdım, əsəri oxuyanda belə
utanırdım, qızarırdım. Birinci rolumu
düşünürəm ki, yaxşı
oynamamışdım. Nə edəcəyimi bilmirdim.
Düzdür, rejissor Hüseynağa müəllim, Nəsibə
xanım necə oynamaq lazım olduğunu mənə izah
edirdilər. Amma utanırdım. Ola bilsin ki, onda
Hüseynağa müəllim mənim
utancaqlığımı hiss elədi, ona görə elə
davrandı. Həm də onun xarakteri də elə idi. Həm
yumşaq adam idi, həm də sərt. Onun tamaşalarında
oynamaq üçün dua edirdim. Ən kiçik rola belə
razı idim. "Əbləhlərin toyu" tamaşası
oynanılacaqdı və bütün truppa o tamaşada
iştirak edirdi, amma mən yox idim. Çox fikir edirdim ki, mənə
niyə rol vermədilər. Dua edirdim, niyyət edirdim ki, mənə
burda rol versələr, uşaqlara hədiyyə alacağam. Elə
oldu ki, ofisiant rolu lazım oldu və mən oynadım. Onun
tamaşalarında oynamaq zövq idi, o, böyük bir məktəb
idi. Heç kimə güzəştə getmirdi, hətta mənə
belə. Heç kimi heç kimdən ayırmırdı,
hamıya eyni münasibət göstərirdi.
- Rejissorluq təhsili almısınız, amma bu gün
aktrisa olaraq fəaliyyət göstərirsiniz. Anidən qərarınızı
dəyişib rejissor kimi fəaliyyət göstərmək
istəyiniz olubmu?
- Rejissor kimi bir tamaşa qurmuşam və fərqinə
varmışam ki, ağır peşədir. Hər bir aktyorla
iş prosesi, əsərin analizi çox çətin
olduğuna görə o öhdəliyi hələ
götürə bilmərəm. Amma belə bir istəyim var.
Gələcəkdə mənə uyğun bir əsər,
mövzu olsa, istəyərəm ki, bir tamaşa qurum. Amma hələ
ki istək olaraq qalır.
- Bəzən elə olur ki, bir çox aktrisa sənətini
ailə həyatından üstün tutur, ya da tərsinə,
ailəsinə görə sənətdən imtina edir. Bəs
siz necə? Ailə həyatınızla sənətinizi
balanslaşdıra bilirsinizmi?
- Mənim yoldaşım özü də sənət
adamıdır. Biz evlənəndə bilirdik ki, aktyor və
aktrisayıq. Buna görə bizim aramızda bu məsələ
ilə bağlı heç bir problem olmayıb. Əlbəttə,
filmlərdən, seriallardan təkliflər olanda onunla məsləhətləşirəm.
Amma bu mövzuda problem yaşamamışıq.
- Qeyd etdiyiniz kimi, həyat yoldaşınız
Əmrah Dadaşov Azərbaycan Dövlət Akademik Musiqili
Teatrının aparıcı aktyorlarındandır. Həm
sizin, həm də onun hansısa rolu canlandırması
münasibətlərdə problemlər yaratmır ki? Bu məsələ
ilə bağlı anlaşılmazlıqlar olanda məsələni
necə həll edirsiniz?
- Yox, elə bir şey olmayıb. Ümumiyyətlə,
mənə münasibətimizi korlayan təkliflər gəlmir
deyə elə situasiya ilə
qarşılaşmamışıq. Həm də mənim
öz xarakterimdən asılıdır. Yoldaşımın
rol aldığı "Qadınım" tamaşasında
bir az səmimi münasibət var idi, amma o da mənə bir
problem yaratmadı.
- Deyəsən, serial sahəsinə "Sevgi naminə"
ilə nöqtə qoydunuz. Son zamanlar sizi ekranlarda
görmürük.
- Hardasa 5 ildir ki, mən heç bir serial və filmdə
rol almıram. Ona görə ki, ssenarilər mənə
uyğun olmur, maraqlı gəlmir. Bir də istədiyim
qonorarı vermirlər. Əvvəllər yaxşı qonorar
alırdım, amma indi az məbləğ təklif edirlər.
- Əksər seriallarımızın uğursuz
alınmasının, yaxud izləyicilər tərəfindən
kəskin tənqid olunmasının səbəbləri nədir?
- Çünki aktyor olmayan adamları da çəkilişə
dəvət edirlər. Əslində onları da
qınamıram, ola bilsin ki, büdcə az ayrılır deyə
bu yola əl atırlar. Həm də ssenari baxımından zəiflik
var. Bir ara serial sektorunda çox yaxşı inkişaf var idi,
sonra bir sükut çökdü. Amma bu o demək deyil ki,
indi çəkilən seriallarımız pisdir. İçlərində
baxımlı olanlar var. Düzdür, mən çox
baxmıram, amma bu barədə danışanlar az deyil.
- Son zamanlarda
yayımlanan seriallara münasibətiniz necədir? Məsələn
"Vətəndaş A", " Əqrəb
mövsümü", "Alatava" kimi seriallara
baxmısınız?
- Sözün açığı, onlara da
baxmamışam, buna görə bir fikir deyə bilmərəm.
Amma "Vətəndaş A" serialından bir hissəni
izləmişdim və çox bəyənmişdim. Başqa
bir səpkidə çəkilən serialdır. Dəqiq fikir
bildirmək üçün hamısına baxmaq
lazımdır. Bəzən olur ki, mənim iştirak etdiyim
filmlərin, tamaşaların hamısına baxmayan insanlar gəlib
deyirlər ki, sən ancaq ağlayırsan. Amma onların digər
rollarımdan xəbərləri yoxdur. Buna görə də
düzgün, dəqiq fikir yürütmək
üçün gərək hər şeyi izləyəsən.
Bir bölümə baxmaqla fikir yürüdənlər var. O
vaxt mən "Həyat sən nə qəribəsən"
serialına çəkiləndə birinci bölümə
baxıb bəyənmədiklərini deyənlər oldu. Amma
hansı ki, orda çətin, gözəl süjetlər var
idi. Baxmamış heç nəyə qiymət vermək
olmaz.
- Son dövrlərdə çəkilən filmlər
yaşlı nəsil tərəfindən tənqid edilir. Bəs
sizin yeni filmlərimiz barədə fikirləriniz necədir?
- Tamaşalarım olduğuna görə yeni filmləri
izləməyə vaxtım olmur. Kənardan deyilən fikirlərə
əsaslanaraq bir söz deyə bilmərəm, gərək
hamısına özüm baxım, öz fikrim
olmalıdır. Biri deyir yaxşıdır, biri deyir pisdir. Bəlkə
elə mənim xoşuma gələcək. Özümə də
maraqlı gəlir hamısı, amma işlərlə bağlı
çatdırıb baxa bilmirəm.
Ləman İLKİN
525-ci qəzet .- 2024.- 2 noyabr(№202).-S.19.