"Laləzar körpüsü"  

 

"Bir rəsmin dedikləri" rubrikasının budəfəki qonağı sənətşünas Əli İskəndərlidir. Onunla rəssam Cəlal Ağayevin "Laləzar körpüsü" əsərindən danışmışıq.

Cəlal Ağayev 1983-cü ildə Bakıda anadan olub. Əzim Əzimzadə adına Bakı Rəssamlıq Məktəbinin "Dekorativ-tətbiqi və təsviri sənət" fakültəsini fərqlənmə diplomu ilə bitirib, daha sonra təhsilini Azərbaycan Dövlət Rəssamlıq Akademiyasının "Təsviri sənət" fakültəsində davam etdirib. 2009-cu ildən Azərbaycan Rəssamlar İttifaqının üzvüdür. Cəlal Ağayev 2010-cu ildən həm Azərbaycanda, həm də xarici ölkələrdə keçirilən müxtəlif sərgilərində iştirak edir. Rəssamın əsərləri Türkiyə, Ukrayna, Rusiya, Qazaxıstan, Bolqarıstan və başqa ölkələrdə nümayiş olunub.

- Əli bəy, tablo neçənci ildə çəkilib?

- Tablo 2024-cü ilə aiddir. Cəlal Ağayev əsəri kətan üzərində işləyib. Kətanın ölçüsü 60x90 sm-dir. Əsərin işlənmə texnikası isə yağlı boyadır.

- Bəs "Laləzar körpüsü"nün özü haqqında nə deyə bilərsiniz?

- Əsərdə vətənimizin dilbər guşəsi Qubadlı rayonunda yerləşən "Laləzar körpüsü" təsvir edilib. Körpü 1867-ci ildə Qubadlı rayonunun Əliquluuşağı kəndində daşdan inşa olunan abidədir. Bu körpünün quruluşu bir tağlı, alt hissəsi oval şəklində, yuxarı hissəsi isə dam formalıdır. Təpələri arasında axan "Bərgüşad çayı"dır. Tabloda "Qurbantəpə"sindəki kollar, dağ meşələri, çaydaşı və səmada buludlar təsvir edilib.

- Əsərin rəng həlli və kompozisiyası necədir?

- Burada fon təbiəti - tünd yaşıl, qəhvəyi, çaylar - tündü-göy, açıq-göy, otlar isə açıq-sarı, narıncı, qəhvəyi rənglənib. Rəssam tarixi-memarlıq abidəsini soyuq və isti rənglərin ahəngində təsvir edib. Tabloda gördüyümüz rənglər canlı təsir bağışlayır.

Əsərin işlənmə texnikası yağlı boya, perspektiv növü isə havadır. Kompozisiya növü frontaldır. Kompozisiya quruluşuna görə sadə ritmdədir. Körpünün alt hissəsi qaranlıq olsa da, çaylar və daşlar işıltılı göstərilib.

- Tablo hazırda harada saxlanılır?

- "Laləzar körpüsü" hazırda şəxsi kolleksiyadadır.

- Bu əsər rəssamın digər işləri ilə hansı ortaq xüsusiyyətlərə malikdir?

- Rəssam "Xudafərin körpüsü", "İssikul", "Böyüknamə", "Təşviş", "Miras", "Ritm", "Tarixin möhürü" kimi əsərlərin müəllifidir. Bu əsərlər realizm, impressionizm, abstrakt ekspressionizm üslublarındadır. Əsərlərin əsas ortaq cəhətləri qızıl rəngin üstünlüyü, tarixiliyi və mənzərə təsvirinin olmasıdır. "Laləzar körpüsü" də bu baxımdan istisna deyil. Ümumiyyətlə, Cəlal Ağayev yaradıcılığında tarixilik xüsusi önəm kəsb edir. O, işğaldan azad olunmuş ərazilərin təbiəti və qorunub saxlanmış abidələrə dair mövzulara tez-tez müraciət edir.

- Sizcə, bu əsər bizə nə deyir?

- Rəssam bu əsərdə Qarabağımızın ecazkar memarlıq abidələrindən birini özünəməxsus şəkildə təsvir edib. Bu da Cəlal Ağayevin Azərbaycan mədəniyyətinə, tarixinə münasibətindən xəbər verir. "Laləzar körpüsü" tarixin kətan üzərindəki əksidir.

 

Aytac SAHƏD

525-ci qəzet .- 2024.- 15 noyabr(№207).-S.14.