“Rəssamlıq
bir-iki ilin içərisində
alınan iş deyil”
Rəssam Nərmin
Sadıqova ilə söhbət
Nərmin Sadıqova 1985-ci ildə anadan olub. Azərbaycan Dövlət
Xarici Dillər Universitetininin və Dövlət Rəssamlıq
Akademiyasının məzunudur.
Azərbaycan Rəssamlar İttifaqının
üzvüdür.
2012-ci ildə rəssamın
ilk fərdi xeyriyyə
sərgisi baş tutub. 2014-cü ildə
"Gallery-1969" rəssamın "Səs" adlı fərdi sərgisini keçirib. 2016-cı ildə rəssam Milli İncəsənət
Muzeyində keçirilən
sərgidə iştirak
edib. 2017-ci ildə "Gallery-1969" onun
"Momentous" adlı ikinci
fərdi sərgisini təşkil edib.
Nərmin Sadıqova 2019-cu ildə Luvrda (Paris) "Carrousel" sərgisinə
qatılıb. Elə həmin il
Müasir İncəsənət
Muzeyində onun "Meraki" adlı fərdi sərgisi keçirilib.
Rəssam bu günlərdə "Mif" adlı sayca beşinci fərdi sərgisi ilə sənətsevərlərin
görüşünə gəldi. Müasir İncəsənət
Muzeyində baş tutan sərgidə rəssamın son illərdə
astrologiya və digər mövzularda yaratdığı təqribən
40 tablo təqdim edilib.
Nərmin Sadıqova ilə sərgi salonunda görüşüb, nümayiş
olunan əsərlər
haqqında söhbət
etdik.
- Bu sərgi təxminən neçə illik əziyyətinizin bəhrəsidir?
- Uzun müddət araşdırma ilə məşğul olmuşam.
Bir neçə eskiz hazırlayandan sonra istədiyimi tapdım və tətbiqinə başladım. Əsasən ideya və eskizin
hazırlanması vaxt
aldı. Tətbiq
üçün isə
bir ildən az vaxt lazım oldu. Bir sözlə, dörd-beş
ildir ki, bu sərgini planlaşdırırdım.
- Deyəsən, əlvan rəngləri sevirsiniz?
- Həm pastel, həm də əlvan tonlardan istifadə etməyi sevirəm. Son dövrlərdə pastel tonlardan daha çox istifadə edirəm. Bu, daha çox ruh halıma bağlıdır.
- Bəs daha çox
hansı üslubda işləyirsiniz?
- Üslubum realizmə yaxındır. Ancaq sonuncu işlədiyim
bürclərlə bağlı
əsərlər daha
çox mifologiya, simvolizm üzərində
qurulub. Burada fəlsəfi yanaşma
əsas götürülüb.
Bu da mövzunun
tələbidir. Məsələn, dolça bürcünü
sadəcə olaraq dolça kimi çəksəydim, bu, bəsit görünə bilərdi. Ancaq bu bürcə
həsr olunan əsərdə müxtəlif
simvolların təsvirini
görə bilərsiniz.
Ümumiyyətlə, hər bürcün
öz uğurlu daşı, planeti, ünsürü, rəngləri,
gülü var. Mən
də tabloları işləyərkən bu
məqamlardan istifadə
etmişəm.
- Sizin bürcünüz nədir?
- Balıq - Yaradıcı hissiyyatlı bürc.
- Bürclərə inanırsınız?
- Düzü, əvvəllər
inanmırdım. Hətta gündəlik
proqnozları oxuyan adamlara gülürdüm.
İndi də çox aludəçisi deyiləm.
Ancaq bürclərin özünəməxsus
xüsusiyyətləri ilə
bağlı deyilənlərin
doğru olduğunu düşünürəm. Məsələn, qadın balıq
bürcünü necə
təsvir edirlərsə,
mən məhz eləyəm. Duyğusal, yaradıcı,
hissiyyatlı. Çox vaxt
insanlara baxıb bürclərini müəyyən
edə bilirəm.
- Necə oldu ki, məhz bu
mövzuda işləməyə
qərar verdiniz?
- Bundan öncə müxtəlif mövzularda
İtaliya, ABŞ, Latviya,
Türkiyə və digər ölkələrdə
sərgilərim baş
tutub. Bu dəfə
də maraqlı bir konsepsiya axtarışında idim.
Fikrimcə, sərgidə konsept
daha maraqlı və yaradıcı görünür. Çünki rəssamların hamısı
gül də çəkə bilir, hansısa əşyanı
da. Məhz bürclər mövzusuna
müracət etməyimə
gəldikdə isə
son illərdə fərdi
inkişafla çox məşğul oluram.
Dərinliyə getdikcə bürclərə
yönəldim və bu ideya yarandı.
Ola bilər ki,
gələcəkdə yenə
mifoloji yanaşmaya əsaslanıb başqa konsepsiya yaratdım. Bir sözlə, hələ də axtarışdayam.
- Ruhunuzun rəngi hansıdır?
- Ağ. Çox sevirəm bu
rəngi.
- Yaradıcılığınızda qaranı az
görürük. Bu, ağa olan sədaqətdən
irəli gəlir?
- Bəli, qaradan çox az
istifadə edirəm.
- Güllər də yaradıcılığınızda xüsusi yer tutur.
- Çiçəklər insanı
yormur və onlarla hər dəfə fərqli nəsə etmək olur. Ümumiyyətlə, sevmədiyim mövzuları
işləmirəm. Məsələn, sakuraları işləməyi
çox sevirəm.
Ona görə də burada bir neçə
sakura var. Minimalizm, o cümlədən portretlər
də işləməyi
də çox sevirəm.
- Məsələn, o portretdəki
qız kimdir?
- Şəkildə bir
qız gördüm, xoşuma gəldi və portretini işlədim. Tanımadığım bir adamdır.
- Bu rəsmə baxanda hiss olunur ki, Vətən
müharibəsindən sonra
işlənib. Əsərdə qələbə ruhu duyulur (Qarabağ haqqında tabloya işarə edirəm).
- Bəli, elədir. Qardaşım Qarabağda şəkil
çəkmişdi. O şəkillərə baxanda
belə bir şey hiss etdim və hisslərimi rəngə çevirməyə
qərar verdim. Beləcə
bu rəsm yarandı.
- Evlərin damlarına baxsaq, çox güman Laçını
təsvir etmisiniz.
- Bəli, Laçındır.
- Nami təxəllüsündən
istifadə edirsiniz. Bu, adınızın qısaltmasıdır, yoxsa
özündə başqa
məna ehtiva edir?
- Bilirsiniz, indi Nərmin adlı rəssamlar çoxdur,
Allah hamısının yolunu
açıq etsin. Bu məqamı nəzərə
alaraq düşündüm
ki, Nami daha fərqli və yaradıcı səslənir.
- Oğlağı niyə qalstukda təsvir etmisiniz?
- Çünki oğlaq bürcü daim çalışqan, ciddi,
ədalətli xüsusiyyətlərlə
xarakterizə olunur. Bu bürcün nümayəndələri
dəqiq, vaxta qənaət edən insanlar olur. Rəsmdə
də simvollar vasitəsilə bu detalları verməyə çalışmışam.
- Belə başa düşdüm ki, sərgidə nümayiş
olunan əsərləri
tam şəkildə dərk
etmək üçün
tamaşaçı astroloji
bilgilərə sahib olmalıdır.
- Əlbəttə ki,
bir astroloqla, yaxud da bu
sahə üzrə bilgili insanla ixtiyari tamaşaçının
baxışı çox
fərqlənir. Astrologiyadan uzaq adamlar əsərləri görəndə
detallara dair çox sual verirlər. Məsələn, soruşurlar ki,
niyə buğa bürcü qızılla
təsvir olunub. Ancaq bürclərin xarakteristikalarına
dair məlumatı olan şəxslər bilir ki, Buğa
şan-şöhrət və
pulu sevən bürcdür.
- Siz özünüz əsərləri işləyərkən,
bu sahənin biliciləri ilə məsləhətləşmisinizmi?
- Bəli, mənim çoxlu astroloq dostlarım var. Prosesin gedişatında onlarla məsləhətləşmişəm. Eyni zamanda özüm də bir çox
mövzuları araşdırmışam.
- Necə düşünürsünüz,
sizcə, hansı bürcləri yanlış
tanıyırıq?
- Məsələn, əkizlər
bürcünün qərarsız
olduğunu deyirlər,
ancaq tərəzi də çox qərarsızdır. Balıqları əksərən həssas,
zəif, hərdəmxəyal
bürc kimi təqdim edirlər. Mən bununla razılaşmıram.
Balıqlar çox güclüdürlər.
Eyni sözü qoç bürcü haqqında da deyə bilərəm.
Qoç
bürcündən olan
zəif insana hələ rast gəlməmişəm.
- Ümumilikdə sərgi haqqında nə düşünürsünüz? Hər şey könlünüzcə
oldu?
- Sərginin açılış
mərasimi bitəndən
sonra çoxlu xoş sözlər eşitdim. Gələcəkdə bundan da yaxşı işlər görməyə çalışacağam.
İnsanların rəylərinə əsasən sərginin bəyənildiyini düşünürəm.
Hər şey istədiyim kimi oldu.
- Siz həm də
modelyersiniz.
- Bəli, bu, mənim ikinci işimdir. Geyimlər və mebellər
üzərində çalışıram.
Bu işlər mənim zövqümü
oxşayır, kommersiya
tərəfini çox
da fikirləşmirəm.
Yaradıcılıqla məşğul
olanda, yaxşı bir iş ortaya
qoyanda özümə
də çox xoş olur. Bunlarla yanaşı, pedaqoji fəaliyyətlə məşğulam,
Rəssamlıq Akademiyasında
dərs deyirəm.
- Həm də Akademiyanın məzunusunuz.
- Bəli, Akademiyada adam çox
şey öyrənir.
Ümumiyyətlə, rəssamlıq təhsili
mənə çox kömək edib. Düzdür,
təhsili olmayan çox yaxşı rəssamlar da var, ancaq akademiyada
ab-hava başqadır.
- Bildiyim qədərilə rəssamlıq sizin ikinci təhsilinizdir. Həyatınızın hansı mərhələsində
qərar verdiniz ki, rəssamlıq məhz sizin peşənizdir?
- Mən əvvəlcə ingilis dili üzrə
təhsil almışam.
Övladlarım balaca
olduğu dövrdə
təxminən on il işləmədim.
Ondan sonra rəssamlığa hobbi kimi başladım və hiss etdim bu iş mənimkidir.
Daha sonra öz üzərimdə
çalışmağa başladım.
İlk dəfə natürmort işləmişdim. Təxminən, 2010-cu illər idi. Bu işə başlamadan
öncə də rəssamları tanıyırdım,
rənglərə həvəsim
vardı. Ancaq əmin
deyildim ki, rəssamlıq məndə
alınar, ya yox. Üzərimdə çox işləmişəm.
Düzdür, istəmək də
önəmlidir, ancaq çalışmaq mütləqdir.
Rəssamlıq bir-iki
ilin içində alınan iş deyil, uzunmüddətli əmək tələb edən bir sahədir.
Düşünürəm ki, insan istədiyi işin arxasınca gedib çox çalışarsa,
uğur onunla olacaq.
Aytac SAHƏD
525-ci qəzet 2025. -12 aprel(¹61).- S.17.