"Hansı vəzifədə
çalışmağımdan asılı olmayaraq mən ilk
növbədə yazıçıyam"
Xalq yazıçısı Elçin "Teleqraf"
İnformasiya Agentliyinə müsahibə verib. Müsahibəni
təqdim edirik.
- Elçin müəllim, müsahibəmizə
yaradıcığınızla başlayaq. Hələ 16
yaşınızda "O inanırdı" adlı hekayə
ilə yaradıcılığa başlamısınız.
Sizin fikrinizi bilmək maraqlıdır, insanda yazmaq ehtiyacı
nədən yaranır?
- Dünyada nə qədər yazıçı varsa,
bu suala, məncə, birmənalı cavab verə bilməz.
Əslində yazıçı bilmir, yazmağa niyə
başladı… Kiçik yaşlarımda hekayələr
yazırdım, vərəqi jurnalın arasına qoyub, nənəmə
oxuyurdum, guya, jurnaldan hekayə oxuyuram. Nənəm Bilqeys
xanım savadlı qadın idi. Təbii, hər şeyi
başa düşürdü, amma üzə vurmurdu. Bəli,
"O inanırdı", yadımdadır, 1959-cu il yayında
"Azərbaycan gəncləri" qəzetində dərc
olunmuşdu. Amma həmişə demişəm, indi də təkrar
edirəm ki, 16 yaşında bir uşağın hekayə nəşr
etdirməsi düzgün deyil. Çünki oxucuya təqdim
edilən hekayə, yaxud şeir həvəskarın yox,
professionalın yazısı olmalıdır. Necə yəni
"həvəskar şair" 200 sərnişinli təyyarəni
"həvəskar pilota" tapşırmaq olar?
"Həvəskar şair" şeirlərini ailəsinə,
dostlarına oxuya bilər, bu çox gözəl. Ancaq ədəbiyyat
professionalındır. Mən 1968-ci ilə qədər
çap etdirdiyim hekayələrin, povestlərin heç birini
"Seçilmiş əsərləri"mə daxil etməmişəm.
Hekayələrimi çapa verəndə 1968-də
yazılmış "Qatar. Pikasso. Latur. 1968" ilə
başlayıram. Halbuki o vaxta qədər iki povestim nəşr
edilmişdi - "Sos", "Açıq pəncərə".
Hətta indiyə qədər də bu povestlər haqda
yazırlar.
- Atanız İlyas Əfəndiyevin
yazıçı kimi formalaşmağınızda hansı təsirləri
oldu? Bu sualı sizə ədəbi aləmdə
vaxtaşırı gündəmə gələn
"atalar-oğullar" mövzusu kontekstində veririk...
- Dünyada yazıçıların yalnız
yüzdə bir-iki faizi yazıçı oğludur. Azərbaycan
ədəbiyyatında da belədir. Aleksandr Dümanın,
yaxud Tomas Mannın oğulları da yazıçı olublar,
hərçənd ataları səviyyəsində deyillər.
Mühit amili var, əlbəttə, amma heç vəchlə
müəyyənedici deyil. Lev Tolstoy da, Aleksey Tolstoy da qraf
olublar. Maksim Qorki isə həyatın dibindən
çıxıb, yaxud Cek London matros olub...
İstedad varsa, mütləq özünü büruzə
verəcək. İstedad çox sərt, möhkəm və
güclüdür. O biri tərəfdən də zəif, sadəlövhdür.
İstedadı məhv etmək, ya da şirnikləndirib, ondan
istifadə etmək asandır. Sovet dövründə bizim
istedadlı yazıçılarımız var idi, amma o
yazıçılar ki ədəbiyyata yox, ideologiyaya xidmət
etdi, Sovet İttifaqı onların əsərlərini
özü ilə apardı. Hanı o "ideoloji" romanlar,
povestlər? Bu gün onlar yoxdur.
İlyas Əfəndiyevin, əlbəttə, mənim
yazıçı kimi formalaşmağımda rolu
böyükdür. Yaradıcılıq mənasında
"İlyas Əfəndiyev mühiti" - kitablar idi,
yazıçılar idi, sənət adamları idi, oxucular və
tamaşaçılar idi. Əgər səndə istedad varsa,
daxildən gələn ehtiyacla üst-üstə
düşürsə, öz bəhrəsini verəcək.
Mən uşaqlıqdan nəinki İlyas Əfəndiyevin
yazdıqlarını oxumuşam, eyni zamanda bu əsərlərin
yaranmasının şahidi olmuşam. Bu da yəqin öz
rolunu oynayıb. Bir xatirə yadıma düşdü: rəhmətlik
Mehdi Hüseyn İlyas Əfəndiyevlə dost idi. Bizim evə
gələrdi. Bir dəfə Mehdi Hüseyn soruşdu ki,
"Elçin yenə yazır?" Sonra da şagird dəftərində
bir hekayəmi götürüb oxudu. O zaman 13 yaşım
vardı. Həmin hekayəmi oxuyandan sonra atama dedi ki,
"balam, Elçin əməlli-başlı
yazıçıdır ki…" (Gülür.) Əlbəttə,
şişirdilmiş söz idi, amma görürsüz,
yaddaşımda qalıb.
- 70-ci illərdə yazdığınız
"Dolça", "Toyuğun diri qalması" əsərlərinizdə
həmin dövrün ab-havasını olduğu kimi vermisiz,
şirə qatmamısız. Folklora qayıdış kimi
"Mahmud və Məryəm" romanını qələmə
aldınız. 80-ci illərdə "Ağ dəvə",
"Ölüm hökmü" əsərini
yazdınız. Müstəqillik dövründə
"Baş" romanı meydana çıxdı. Pyeslər
yazdız. Necə düşünürsünüz, zamanın
yaradıcılığa konyuktur təsiri varmı?
- İndicə dedik ki, sovet dövrünün
konyukturası ilə yazılmış əsərləri indi
oxuyan var? O əsərləri yalnız tənqidçilər,
ədəbiyyatşünaslar oxuya bilər. Eləcə də,
medalın o biri üzü: Baxın, Aleksandr Soljenıtsın
dissidentlikdən istifadə etdi - bu da, medalın o biri
üzü idi. Yəni 1960-cı illərin ortalarından
başqa tipli bir konyuktura yarandı: stalinizmi, sistemi tənqid
etmək. İstedadlı əsərlər də yarandı.
Amma Soljenıtsının bədii istedadı onun ictimai
enerjisindən çox aşağı idi. Əslində ona
siyasi-ictimai fəaliyyətinə görə "Nobel"
verildi. Halbuki sovet dövründə "Nobel" almayan bir
sıra rus yazıçıları var idi ki, bədiilik
baxımından ondan xeyli üstün idi.
Semyon Babayevski, yaxud Anatoli Safronov Sovet
ideologiyasını tərənnüm edirdilər, ordenli,
medallı məşhur yazıçılardan idilər, ancaq
istedad zəif, bədiilik acınacaqlı idi.
Soljenıtsın romanlarında ideoloji baxımdan SSRİ-ni,
Stalini, partiyanı ifşa edirdi, amma burada da istedad zəif idi,
çatışmırdı.
Mixail Şoloxov, əksinə, ideologiyaya doğma adam
idi, bütün partiya qurultaylarında iştirak edirdi,
çıxışlarında Lenindən, Brejnevdən sitatlar
gətirirdi, Stalinlə, Xruşşovla dostluq edirdi. Ancaq
"Sakit Don" bu gün də yaşayır, çünki
istedad güclüdür, mükəmməldir. Münəccimlik
etmək istəmirəm, amma 50 ildən sonra Soljenıtsın
on beşinci dərəcəli rus
yazıçılarının siyahısında olacaq.
Bir cəhəti də demək istəyirəm: sovet
dövrü Azərbaycan ədəbiyyatında yaranmış
"ideoloji əsərlər"in hamısının üzərindən
ucdantutma xətt çəkmək də düz deyil. Azərbaycan
ədəbi-bədii dilinin inkişafında, yeni janrların
yaranmasında, formalaşmasında bu əsərlərin ciddi
rolu var.
- 80-ci illərdə yenidənqurma dövrü
olmasaydı, "Ölüm hökmü" romanı meydana
gələcəkdimi?
- "Ölüm hökmü" mütləq
yazılacaqdı və yazıldı. Amma onun çap
edilib-edilməməsi başqa məsələ idi. Mən
"Ölüm hökmü"nü 1984-cü ildə
yazmağa başladım, onda hələ "yenidənqurma"dan
əsər-əlamət yox idi. 1987-ci ildə bitirdim, 1988-ci
ildə isə çap edildi.
Bu romanı yazanda çap olunub-olunmayacağı kimi
qorxu və narahatlıq hissini kənara qoymuşdum. Tamam əmin
idim ki, bu əsər çap olunmayacaq. Amma bu romanın bəxti
gətirdi, dövr dəyişdi, "Ölüm hökmü"
də çap olundu.
- Əsər üzərində işlədiyiniz zaman
repressiya dövrü ilə bağlı arxiv materiallarında
nələrlə qarşılaşdınız?
- Yox, "Ölüm hökmü" fəhmdən,
düşüncələrdən doğan romandır. Bəzi
sənədli hissələri də var. Yeri
düşmüşkən deyim ki, son 10-12 ildə çox az
bədii əsər oxumuşam. Oxuduqlarım əsasən sənədli
əsərlər, arxiv materialları olub. İndi hər
şey, o cümlədən 1937-38-ci illərin arxiv
materialları çap edilib.
Mənim həyatımın böyük bir hissəsi
Sovet İttifaqında keçib. Bu, necə bir ölkə idi?
Bu ölkəyə rəhbərlik edən insanlar - Lenin,
Stalin, Malenkov, Xruşşov, Qorbaçov - bunlar kim idi? O vəzifələrə
necə gəlmişdilər? Sovet ideologiyası nə
üçün birdən-birə çökdü? Mən
harada yaşamışam? Axır vaxtlar Stalin haqqında
eyniadlı bir pyes də yazdım.
- Bu yaxınlarda Mir Cəfər Bağırov
haqqında iri həcmli publisistik yazınız "Ədəbiyyat
qəzeti"ndə, eləcə də "525-ci qəzet"də
çap olundu...
- Bəli. Məlum atalar sözü var: "Yazıya
pozu yoxdur". O dövrlə əlaqədar hər şey
üzə çıxacaq və artıq üzə
çıxır. Elə o dövrün mətbuatını vərəqləmək
çox "məchullar"ın üzünü
açır.
- Ümumiyyətlə, İlyas Əfəndiyev 1930-cu
illərdəki ideoloji mübarizələrdə
görünmür. Bu nə ilə bağlıdır?
- İlyas Əfəndiyev yalnız 1940-cı ildə
Yazıçılar İttifaqının üzvü olub. Onun
ilk kitabı "Kənddən məktublar" 1939-cu ilin
sonlarında nəşr edilib. 38-ci ildə hekayələr
yazmağa başlayır. 39-ci ilin əvvəlində yeddi-səkkiz
hekayəsini götürüb gəlir Bakıya,
Yazıçılar İttifaqının yerini tapır. O
zaman artıq məşhur yazıçı olan Əbülhəsən
həmin illərdə Yazıçılar İttifaqında nəsr
üzrə məsləhətçi işləyirmiş. Rəhmətlik
çox koloritli adam idi, kimləsə danışanda "əzzim-əzzim"
deyirdi.
Əbülhəsən gənc bir qızla söhbət
edirmiş, gözucu əlyazmaya baxıb: "Əzzim-əzzim,
bura poçt-zaddır ki, "Kənddən məktublar" gətirmisən?"-
deyir. Emosional bir adam olan İlyas Əfəndiyev də hirslə
hekayələri mizin üstünə atıb gedir. Ancaq sonra
Əbülhəsən hekayələri oxuyur və plandan kənar
nəşr etmək üçün "Azərnəşr"ə
göndərir. Atam bu əhvalatı gülə-gülə ləzzətlə
danışardı. O kitab indi mənim kitabxanamdadır.
Redaktoru da Sabit Rəhmandır.
- 40-50-ci illərdə baş verən intriqalarda da
İlyas Əfəndiyevin iştirakı yoxdur. Xüsusilə,
atanızın Mir Cəfər Bağırovla münasibəti
və bu kimi məsələlər haqqında danışa
bilərsinizmi?
- Mən "Mir Cəfər Bağırov kim idi?"
yazısında onun yazıçılara, "Dədə
Qorqud"a, Heydər Hüseynova münasibətinə də
toxunmuşam. İlyas Əfəndiyevlə Mir Cəfər
Bağırovun xüsusi bir münasibəti olmayıb.
Ümumiyyətlə, İlyas Əfəndiyev heç vaxt
Kommunist Partiyasının üzvü olmayıb. İctimai
işlərlə, iclaslarla qəti arası olmayan adam idi. Onun ən
böyük kabineti evindəki iş otağı idi.
- 1968-ci ilə qədər yazdığınız əsərləri
nəşr etdirməmisiniz. Zamanla insanın həyata
baxışı, təfəkkürü dəyişə
bilir. Ümumiyyətlə, nəşr etdirmək istəmədiyiniz
əsərləriniz yenə varmı?
- Var.
- Bəs, süjet xəttini dəyişmək istədiyiniz
əsəriniz necə, varmı?
- Xeyr, elə bir əsərim yoxdur. İki-üç
il əvvəl "Qırx beş" adlı elə o sayda
hekayələr kitabım nəşr edilib. Onların da
çoxu sovet vaxtı yazılıb. Heç birinin bir
cümləsini, vergülünü belə dəyişməmişəm.
Necə yazmışamsa, bu gün oxuculara da elə təqdim
etmişəm. Əgər mən partiya, kolxoz, zavod və sair
barədə əsər yazsaydım, onlardan da imtina etməyəcəkdim.
Olduğu kimi qalacaqdı. Sadəcə həmin yazı
heç kimi maraqlandırmayacaqdı, ədəbiyyat tariximizin
arxivinə yollanacaqdı.
- Adətən, yaradıcı insanların çoxu
gecələr işləyirlər. Maraqlıdır, siz əsərlərinizi
hansı saatlarda yazırsınız?
- Mən əsasən səhər saatlarında işləyirəm,
saat 5-9 arası. İlyas Əfəndiyevdən fərqli olaraq,
mən gənclik illərimdən ictimai həyatın
içində olmuşam. Yazı-pozu vaxtım da belə olub.
- Sizin özünüzün ən sevdiyiniz əsəriniz
hansıdır?
- Deyə bilmərəm. Nə yazmışamsa,
hamısı mənimdir. Yazdıqlarımın hər biri mənim
daxili aləmimin ifadəsidir. Sırf yada düşmək
baxımından hərdən "Ağ dəvə"ni
xatırlayıram. Ancaq yazdıqlarımı təzədən
oxumaq, onlara təzədən qayıtmaq xasiyyətim yoxdur.
Buna heç vaxtım da yoxdur.
- Ömür səhifənizi vərəqləyərkən
hansı illərə qayıtmaq istərdiniz?
- Cavanlıq illərimə...
- Bir müddət əvvəl yeni əsər üzərində
işlədiyinizi vurğulamışdınız. O əsər
haqqında məlumat verə bilərsiniz?
- Əlimdə bir-iki yazı var. İlyas Əfəndiyevlə
bağlı sənədli romanı bitirmək istəyirəm.
Bu yaxınlarda bir pyes yazmışam. Bizim görkəmli
rejissorumuz Mehriban Ələkbərzadə "Baş"
romanını səhnələşdirib, yaxınlarda məşqləri
başlayacaq.
- 25 il Baş nazirin müavini kimi böyük vəzifədə
fəaliyyət göstərmisiniz. Adətən, insanlar
arasında belə bir fikir formalaşıb ki, siyasət sahəsi
yaradıcı insanlara mane olur.
- Əvvəla, bu - doğru fikir deyil. Azərbaycan ədəbiyyatı
tarixində Qazi Bürhanəddindən tutmuş Molla Pənah
Vaqifə qədər bir çox sənətkarlarımız
dövlət işində, vəzifələrdə olublar.
Sovet dövrü yazıçılarımızın da elələri
var ki, vəzifələrdə çalışıblar. Yəni
mənim Baş nazirin müavini işləməyim xüsusi
bir hadisə deyil. Hansı vəzifədə
çalışmağımdan asılı olmayaraq mən ilk
növbədə yazıçıyam. Bəli, vaxt
çatışmazlığı olur. İndi yalnız BDU-da
yarım ştatda professoram, bu maraqlı və çox vaxt
almayan işdən başqa bir vəzifəm yoxdur, ancaq vaxt yenə
çatışmır.
- 1980-ci illərdə müsahibələrinizin birində
"İsmayıl" adlı roman
yazdığınızı bildirmişdiniz. Amma sonralar nə
o romanın özünə, nə də haqqında məlumata
rast gəldik.
- Mənim üçün ağrılı bir məsələdir.
O romanın ayrı-ayrı fəsillərini
yazmışdım. Sadəcə, onları bir yerə
yığmaq, çatışmayan hissələri yazmaq
lazım idi. Gecikdirdim, başqa yazılar ortaya girdi. İndi də
tapa bilmirəm. Deyəsən, necə olubsa o əlyazmalarını
itirmişəm. Az müddət hakimiyyətdə olmuş
İkinci İsmayıl haqqında idi.
- Yazıçı Anar uzun müddətdir Azərbaycan
Yazıçılar Birliyinin sədridir. Onun sədrliyi ilə
bağlı müxtəlif tənqidi fikirlər də var. Bu məsələ
ilə bağlı sizin mövqeyinizi öyrənmək istərdik.
- Yazıçılar Birliyinin ətrafında yaranan
ajiotajın ədəbiyyata heç bir aidiyyəti yoxdur.
Ajiotaj ədəbiyyat yaratmır, dedi-qodu yaradır.
Yazıçılar Birliyindən danışanda, onun mətbu
orqanlarını yaddan çıxarmayaq. "Azərbaycan"
jurnalı Azərbaycan ədəbiyyatını necə təqdim
edir, hansı bir istedadlı əsər geri qaytarılıb?
Onun Azərbaycan ədəbiyyatının
inkişafındakı rolunu danmaq olmaz. "Ədəbiyyat qəzeti"nin
indiki səviyyəsi beş-altı il əvvəlki vəziyyətindən
müqayisə edilməz dərəcədə fərqlidir, ya
yox? "Azərbaycan" da, "Ədəbiyyat qəzeti"
də bu gün ədəbiyyat sahəsində maarifçilik
edirmi? Ədəbiyyatı təbliğ və təqdim edə
bilirmi? Baxın, bu gün ədəbiyyat problemlərini
professionallıqla işıqlandıran "Azərbaycan"
jurnalı deyilmi? "Ədəbiyyat qəzeti"ndə
professional ədəbiyyat söhbətləri, yazıları,
materialları dərc edilmirmi? Bəli, belədir.
"Literaturnıy Azerbaydjan"ın tirajı
azdır, ancaq bu gün ədəbiyyatımızı təbliğ
edən bir tribunadır. "Qobustan" maraqlı bir dərgidir.
Yəni olanımız bunlardır. İndi təsəvvür
edək ki, nə "Azərbaycan" jurnalı, nə də
"Ədəbiyyat qəzeti" nəşr edilir,
"Literaturnıy Azerbaydjan" da yoxdur. Belə də ədəbiyyatımızın
durumu necə olar? Çox ciddi boşluq yaranmazmı? Yaranar.
Amma bundan danışan yoxdur.
Təəssüflə burasını da deyim ki,
"Ulduz" jurnalı "Azərbaycan", ya da "Ədəbiyyat
qəzeti" ilə müqayisədə xeyli zəif
görünür, bugünkü gənclərin ədəbi
simasını göstərməyi bacarmır, orada gəncliyin
ədəbi-bədii mənzərəsi xeyli dərəcədə
solğundur. Bu gün "60-cılar nəsli" haqqında
çox danışırlar. Ancaq baxın, o nəslin
özünü təqdim və təsdiq etməsində
"Ulduz"un rolu az olmamışdı. Bir sözlə,
ajiotajla məşğul olmayaq, ədəbiyyatla, onun problemləri
ilə məşqul olaq.
- Yazıçılar Birliyinin sədri kimi Anarın
yaş məsələsinə də irad bildirilir. Qeyd edirlər
ki, sədrliyə cavanlar gəlməlidirlər. Bu haqda nə
deyə bilərsiniz?
- Son qurultayda mən də iştirak edirdim. Qurultay
iştrakçılarının aşağısı 99 faizi
Anarın seçilməsinə səs verdi. Bizim üzdə əl
qaldırıb, arxada qeybət etmək mərəzimiz var. O ki
qaldı yaş məsələsinə, əgər insan
özünü yaxşı hiss edirsə, işləmək həvəsi
varsa, qurultay onu yekdilliklə seçirsə, niyə də
işləməsin? Yaşın çoxluğu nə vaxtdan
qınaq mənbəyi olub?
- Yazıçılar Birliyinin bir təşkilat olaraq
fəaliyyətini ədəbi prosesə adekvat hesab etmək
olarmı?
- Qurban müəllim, siz də
yazıçısınız, sizin və
dostlarınızın yaradıcılıqla məşğul
olmaq üçün orada qarşınızı nə
alır?
- Heç nə...
- O zaman yazın-yaradın də...
- Uzun müddət Yazıçılar
İttifaqının İdarə Heyətinin katibi işləmisiniz.
Nə zamansa Yazıçılar Birliyinə rəhbərlik
etmək istəmisinizmi?
- (Gülür.) Bəyəm mənim vəzifəm
Yazıçılar Birliyinin sədrliyindən
aşağı olub? Amma bu başqa məsələ ki, bu
gün məndə nostalji bir hiss var. Cavan vaxtımda - 1975-ci
ildə Yazıçılar İttifaqının katibi
seçildim. O vaxt Nizami adına Ədəbiyyat İnstitutunda
baş elmi işçi işləyirdim. Yazıçılar
İttifaqındakı o mühitlə -
yazıçılarla, şairlərlə, Natəvan
klubundakı ədəbi toplantılarla bağlı daxilimdə,
dediyim kimi, nostalji bir hiss var. Məşhurlardan tutmuş qeyri-məşhurlaracan
yazı-pozu əhli Yazıçılar İttifaqına gəlib-gedirdi.
Bu, o demək deyil ki, onların hamısı ilə yaxın,
ya qeyri-yaxın dost idim. Yox. Elələri var idi ki, xoşuma gəlmirdi,
bəziləri ilə münasibətim pis idi. Amma bu gün
onların hamısını xoş hisslərlə
xatırlayıram.
- Dünyada ədəbiyyatın gələcəyini
necə görürsünüz?
- Həmişə deyirəm ki, rəqəmsal
dünya yeni sivilizasiyanın yaranması deməkdir. Məncə,
ədəbiyyatın sırf texniki nöqteyi-nəzərdən
forması dəyişəcək. Bu gün kitab kağızda
çap edilir, 20 ildən sonra, bəlkə də daha tez yəqin
kitab yalnız elektron şəkildə olacaq. Amma ədəbiyyət
mahiyyət etibarilə qalacaq, dəyişməyəcək.
Ədəbiyyatın, məncə, öz missiyası var. Bu
missiya o vaxt bitə bilər ki, daha Yer üzündə insan
olmasın. Əgər insan olacaqsa, bəşəriyyət
yaşayacaqsa, ədəbiyyat da bəşəriyyətlə
bərabər olacaq. Yalnız formasını dəyişəcək,
mahiyyətini yox.
- Elçin müəllim, üç
qızınız var. Maraqlıdır, İlyas Əfəndiyevin
sizinlə bağlı rolu, sizin adınızın
qızlarınız üzərində olan rolu qədərdirmi?
- Bəli, mənim üç övladım var. Əgər
rolumu onların kariyeraları baxımından deyirsinizsə,
onlar artıq müstəqil insanlardır. Sadəcə, onu deyə
bilərəm ki, onlar da, övladları da mənim
dostlarımdır. Sizinlə mühit barədə
danışdıq, məncə, ailə mühitinin ən
birinci göstəricisi oradakı dostluqdur. Qalan bütün
hisslər dostluğun içindədir.
- Elçin müəllim, yaşınız az deyil,
Allah sizə ömür versin. Hazırda nə kimi
arzularınız var?
- Ən böyük arzularımdan biri Qarabağla
bağlı idi ki, o da həyata keçdi. İlyas Əfəndiyev
də, mən də həmişə Qarabağa bağlı
olmuşuq. Bu gün çox xoşbəxtəm ki, Qarabağ
işğaldan azad olundu, Azərbaycan öz suverenliyini tam bərpa
etdi. İkili siyasi standartlar dünyasında bu cür Qələbə
qazanmaq, Zəfər çalmaq taleyüklü tarixi hadisədir.
Sağ olsun Ali Baş Komandan, ordumuz, xalqımız.
- 44 günlük zəfərimizdən bəhs edən
əsər yazmağı düşünmüsüzmü?
- Əlbəttə, sağlıq olsun. 44 günlük
Zəfər və 23 saatlıq Qələbə elə hadisələrdir
ki, vaxt keçdikcə, təkcə ədəbiyyatda yox,
ümumiyyətlə sənətdə daha artıq dərəcədə
milli-mənəvi özünüifadəyə çevriləcək.
- Maraqlı müsahibəyə görə təşəkkür
edirik.
Qurban YAQUBOĞLU
Rəqsanə HƏSƏNOVA
"Teleqraf" İnformasiya Agentliyi
525-ci qəzet .- 2025.- 8 fevral(№24).- S.10;11.