Müəllimlər İnstitutunun 80 illiyi qeyd olunub  

 

Dünən Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunda bu təhsil müəssisəsinin 80 illik yubileyinə həsr olunan tədbir keçirilib.

Tədbirdə çıxış edən təhsil naziri Misir Mərdanov deyib ki, ötən əsrin 20-ci illərinin sonlarından fəaliyyətə başlayan bu gün öz işini uğurla davam etdirən Müəllimlər İnstitutu ölkənin pedaqoji kadr potensialının gücləndirilməsində, onun elmi-metodiki səviyyəsinin yüksəldilməsində mühüm rol oynayır.

İnstitutun rektoru, professor Aqiyə Naxçıvanlı bildirib ki, müxtəlif adlar altında fəaliyyət göstərən Müəllimlər İnstitutu həmişə öz vəzifələrinin öhdəsindən şərəflə gəlib. Hazırda bu təhsil ocağının çox geniş profilli ali məktəbə çevrildiyini vurğulayan rektor qeyd edib ki, institut bir tərəfdən ölkənin böyük müəllimlər ordusunun təkmilləşdirilməsi yenidən hazırlanması işini həyata keçirir, digər tərəfdən müxtəlif ixtisaslar üzrə ilkin pedaqoji kadrlar hazırlayır: “Bu gün ölkə məktəblərinin ibtidai sinif müəllimlərinə, uşaq bağçalarının tərbiyəçilərə ehtiyacının 60-70 faizini məhz Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu onun filialları ödəyir. Hazırda filiallarla birlikdə institutda bakalavr pilləsində 8 minə yaxın tələbə 100 nəfərdən artıq magistr təhsil alır. Onlara 21 fakültə, 56 kafedra, 42 kabinet, 21 kompyuter zalı, 12 kompyuter mərkəzi, çoxsaylı fənn kabinetləri xidmət göstərir. İnstitutda milli fənn kurrikulumlarının orta məktəblərdə tətbiqini, təhsilin idarə edilməsini, məktəb rəhbərlərinin idarəçilik fəaliyyətinin elmi əsaslara söykənməsini təmin etmək məqsədilə ixtisasartırma kurslarının tədris proqramlarının yeniləşdirilməsi, onların məzmununa elmi yeniliklərin daxil edilməsi sahələrində məqsədyönlü işlər aparılır”.

Millət vəkili Fəttah Heydərov qeyd edib ki, son bir neçə ildə Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu digər ixtisasartırma təhsil müəssisələrinin maddi-texniki bazasının möhkəmlənməsi, müasir avadanlıq texniki vasitələrlə təchizi, kadr tərkibinin keyfiyyətcə yaxşılaşdırılması ixtisasartırma tədbirlərinin yeni forma məzmununda təşkilinə əlverişli şərait yaradıb: “Bu gün təhsildə əsas məqsədlərdən biri yüksək ixtisaslı müəllim kadrların hazırlığından, tədris prosesində tədrislə praktik arasında daha sıx əlaqələrin formalaşmasından, gələcəkdə məzunların işlə təmin olunmalarının həllinə köməklik göstərməkdən ibarətdir”.

Bakı Dövlət Universitetinin rektoru, akademik Abel Məhərrəmovun sözlərinə görə, müasir dövrdə elmi-texniki nailiyyətlərdə, ictimaisiyasi baxışlarda meydana çıxan sürətli inkişaf modelləşmə cəmiyyətin yeni dinamik inkişaf səviyyəsini meydana çıxartdı. Bu yeni inkişaf isə sərhədləri aşdı. Başqa sahələrdə olduğu kimi təhsil sahəsində nümunəvi təcrübələrin mübadiləsinə, inteqrasiyaya ehtiyac yarandı. Bu mühit inkişaf etmiş ölkələrdə təhsil almağa həvəsli, azad düşüncəli daha ağıllı gənclər yetişdirdi.

Milli Məclisin elm təhsil daimi komissiyasının sədri, Şəmsəddin Hacıyev deyib ki, hazırda Azərbaycanın əksər ali məktəbləri kimi Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu, onun filialları Bolonya prosesinə qoşulub. Bolonya prosesinin üstünlükləri çoxdur. Lakin bu prosesin həyata keçirilməsi üçün müəllimlər işlərinə yaradıcı yanaşmalı, təhsilin köhnə metod üsullarından əl çəkməlidirlər.

 

 

S.QARAYEVA

 

525-ci qəzet.- 2009.- 11 dekabr.- S.2.