Bilet varmı?..
VAQİF SƏMƏDOĞLUNUN 70 İLLİYİNƏ
Hər şey ondan
başladı ki, sən dünyanı saxlayıb düşmək
istəyirdin, amma sürücü taksini saxladı və sən
payıza düşdün. Bu gözünün kökü
saralmış payızda bütün uzaq yaşıl adalar
ancaq şeir oldular.
Sənin
üçün çox vaxt "Yaxşı günlər
olacaqmı?" sualının üç cavabı oldu: A) Bəlkə...
B) Bəlkə... C) Bəlkə...
Köhnə
"Bakı Soveti" - təzə "İçərişəhər"
metro stansiyasında bir gün anladım ki, söz öz taleyinə
yazılanı mümkünləşdirmək
üçün 45 il gözləyəcək qədər səbrlidir,
dözümlüdür. Çünki mənim hələ 22
il sonra doğulacağım 64-cü ildə
yazılmış bir şeir qulağıma
pıçıldadı ki, "metro stansiyalarında
yuxularımızın pis reproduksiyaları asılacaq".
Söz yalnız sözlə
cəngə girib ən yaxşı uduzanları böyük
şair elədi. Milyon illərdi, sözlə qumar oynayanlardan
yalnız sözə ən yaxşı uduzanlar şair oldu. Böyüklər
böyük uduzdu. Sən də hamı kimi sözün
başına oyun açmaq, əl-qolunu qandallamaq istədin. İstədin
ki, söz sənin sözündən çıxmasın.
Gecikməsin, vərəqə vaxtında gəlsin, "tərbiyəsiz"
sözlərlə oturub-durmasın, yağışda çətir
götürsün, qarda əlcək, günəşdən
gizlənməsin, amma günəşin altında da çox
qalmasın.
Təbii ki, söz
bunlara həmişə əməl eləmədi. Dəcəl
oldu.
O bütün sözlər
kimi nəzarət edə bildiyin qədər sən istəyən
oldu.
Amma söz
yıxıla-yıxıla, ayağı qanaya-qanaya
böyüdü. Böyüdü, böyüdü,
böyüdü... O qədər böyüdü ki,
Hüseyn özünü ordan asmaq istədi. Amma qızı
balaca əllərindəki balaca bıçaqla Hüseynin sərxoş
istəyini bıçaqladı.
İllər boyu sən
telefonun dəstəyini kəsib yerinə qantel
yapışdırdın. İllər boyu qantelli
telefonların ağır ölüm xəbərlərini birəlli
qaldırdın. "Özünü ələ al,
öldü..." - dedilər. Özünü ələ
aldın. Öz əlindəki özünə baxıb
gördün ki, indi əlinin içində səndən
başqa heç kim yoxdur. Ağladın. Gördün ki,
hamı gedib. Gedənlərin tozlu masalarda dirsəklərinin
izi qaldı. Silmədin. Nə gözlərini sildin, nə də
o izləri...
Kim bilir, kimləri
tanıdın, gördün. Əminəm ki, siqaret
yandırmaq üçün səndən kibrit istəyənlər
səhəri gün müsahibə verdilər ki, Prometeydilər.
Nə dəyişib ki? Heç nə.
Gözündən əvvəl
adamlar, sonra isə göz yaşları düşdü. Və
sən gözündəki pilləkənləri qırdın
ki, adamlar gözündən bir də düşməsin. Amma
olmadı...
Ən köhnəlmiş
nəsnələri - yolları qapı bilib ayaq döydün. Açan
olmadı. Birdən anladın ki, yol təkcə getmək
üçün yox, həm də dayanmaq, düşünmək
və bir daşın üstündə oturub gözləmək
üçündür. Nəyi düşünmək? Kimi
gözləmək?
Düşünmək
ki, "Bakı-Kislovodsk" qatarının küləkli
tamburunda açılmayan qapının arxasındakı
ölüm qorxusu bu qatara harda minmişdi? O qorxunun o qatarda getmək
üçün bileti varmıydı?
Gözləmək ki,
partiya iclaslarında yada düşən İbrahim dayı,
onun Rusiyadan alıb gətirdiyi Zoyka adlı inək, görəsən,
elə bu yolla geri qayıdarmı?
Onların - bütün
gedənlərin geri qayıtmaq üçün bileti
varmı?
Allah bilir. Sən bu yolun
kənarındakı tənha, unudulmuş daşın
üstündə əsrlərdi, oturub düşünür və
gözləyirsən.
Arabir üzünü ən
qədim olana - göy üzünə tutub öz-özünə
nəsə pıçıldayırsan. Sonra zaman keçir və
pıçıltılar yığılıb,
qışqırığa çevrilir. Və sən
qışqırırsan: MƏN BURDAYAM, İLAHİ !
Bax, beləcə vaxt
uçur. Bir göz qırpımında gözəl bir
qız, qışqırmasan, nənə sözünü
eşitməyəcək qədər ölümə
yaxınlaşır. Bir göz qırpımında
yaraşıqlı bir oğlan hər gecə
yatmamışdan öncə çıxardıb stəkana
qoyduğu protez dişləriylə söhbətləşir. Yuxuda
o stəkandan ölümün dişləri ağarır.
Amma nə yaxşı
ki, sən kassirlərə və qatar bələdçilərinə
aldanmadın.
Nə yaxşı ki, sən
70 yaşınacan dözə bildin bu dözülməzlikdə.
Nə yaxşı ki,
maşinisti Əzrayılın olduğu qatarlara sən hər
dəfə bilet almaq istəyəndə kassir qadın
ümidsizlik dolu səsilə dedi: VSE BİLETI PRODANI...
525-ci qəzet.- 2009.- 6 iyun.- S.24.