Dünyaya düşən işıq
VAQİF BAYATLI ODƏR: "BU DÜNYADA SEVGİNİ
GÜCLƏNDİRMƏK LAZIMDIR"
Şair Vaqif Bayatlı
Odərin şeirləriylə
tanışlığımın müddəti elə də
çox deyil. Şerləri ilə ilk tanışlıqdan
onun ən azı çox maraqlı adam olması təsəvvürünə
yiyələndim. Onun şeirlərindən gördüklərim,
hiss elədiklərim bəlkə də daha çox yuxuda
görülənlərə bənzədiyi üçün
marağım daha da dərinləşdi. Amma bu şerlərdən
götürdüklərimin nədən ibarət
olmasını tam dəqiqləşdirə bilməsəm də,
gördüklərim, mənə daha doğma
göründü. Bu doğmalıq bütövlükdə
dünyanın özüdü, dünyanın doğma
görünən tərəfləridi. Ən azından bu
doğmalıq dünyanın üstünə düşən
işıqdı. Özü də sevgidən düşən
işıqdı. Bu işığın iziylə gedib
şairlə görüşəsi oldum. Amma söhbətimiz
deyəsən bir az ordan, burdan oldu. Hardan başlasaq da
işıq, sevgi əksilmədi.
- Vaqif bəy, ədəbiyyata
necə gəldiniz?
- Gəlmişəmmi?!
Çox sağ ol ki, bunu mənə xəbər verdin. Ədəbiyyat
adamı ədəbiyyata, elə bu dünyaya gələndə
gəlir. Fikirləşəndə ki, mənim şəxsən
özümün poeziyam ruhi şerlərdir, ruhdan gəlir,
bizdən çox-çox əvvəllərdən
mövcuddur. Belə çıxır ki, biz ədəbiyyata
anadan olmamışdan qabaq gəlmişik. Yəqin ki, gedib əbədiyyətə
qovuşanda da ədəbiyyatdan gedəcəyik. Daha gözəl
bir yerə. Bəlkə də göydə uçan quş
olacağıq. Göylərdən həzz alacağıq, gözəl
bir şeirdən həzz alan tək. Ola bilər ki, bulud
olacayıq, yağmura ehtiyacı olan yerlərə yağmaq
üçün. Bunlar Allaha aiddir. Biz bilmərik.
- Bəs ədəbiyyata
nələri gətirdiniz?
- Mən nələri gətirdim
desəm bəlkə böyük səslənər. Çox
istedadlı jurnalistimiz Zamin Hacı deyir ki, hamının
şeirinə bənzətmələr yazıldı, tək
Vaqifin şeirindən başqa və həm də Vaqif
şeirimizə saysız yeni formalar gətirdi. Əkrəm Əylisli
də kitabımın təqdimat mərasimində söylədi
ki, Vaqif Bayatlını təkrar eləmək olmur, amma
başqa şairlərin hamısını təkrar eləmək
mümkündür. Heç mən özüm də
özümü təkrar eləyə bilmirəm. Hər
şerimdə yeni bir forma, yeni bir ruhi uçuş, ruhi
sıçrayış olur. Bu şerlər əslində
göy üzünün şerləridir. Çox adamlar mənim
haqqımda deyirlər ki, şerlərində Vaqifin
ayağı yer üzündən üzülüdü. Göyün
yanında yer nədir, ay zalım oğlu?! Əslində yer
üzü, göy üzündə kiçicik bir nöqtədir.
Yer üzünü
göy üzüylə qabaq-qənşər qoymaq gülməli
bir işdir. Yer üzü göy
üzünün bir hissəsidir. Əslində mən
özüm də yer üzündəyəm və yer üzündən
bərk yapışanlardan fərqli heç yapışmadan
da onlardan daha çox bu yer üzündəyəm və yer
üzünü onlardan daha çox hiss edirəm. Göy
üzünü duymayan yerüzünü anlaya, duya bilməz,
həm də insan yer üzündən
yapışmamalıdır. Ən azı ona görə ki,
Allah adamı yer üzündən qoparanda Allaha əziyyət
olmasın.
Dünyada mənasız
şeirlər yazanlara, şöhrətdən yapışan
adamlara həmişə sevgiylə yanaşmağa
çalışmışam. Onların sevgisiz ürəyində
sevgi yaratmağa çalışıram. Çünki sevgi
adamları çox mənasızlıqlardan xilas eləyir. Dünyanı
mənalandırır. Allah bizi yaradıb ki, onun gözəlliyini
dərk eləyək, onun sevgisini duyaq, daha da dərinləşdirək.
Biz sevgini dərinləşdirdikcə Allah sevinir.
Şairlər ancaq və
ancaq dünyanın sevgisini artırmalıdırlar. Mənim də
birinci məqsədim odur ki, çalışıram
hamını hamıya sevdirim. Bu dünyada sevgini gücləndirmək
lazımdır. Sevmək sevginin yarısıdır, tam sevgi
deyil. Hətta Leylinin Məcnuna sevgisi də tam sevgi deyil. O
sevgini Füzuli elə yazıb ki, bizə dünyanı və
sevgini sevdirsin. "Leyli və Məcnunu" oxuyan hər bir gəncin
ürəyində sevgi hissi yaranır. Həm də bizim qədim
dastanlarımızı oxuyanda oradan tək sevgini əxz eləmirik,
həm də dilin gözəlliyini, dilin min illərdən gələn
axarlığını, ağırlığını
görürük. Buradan da öz dilinə olan sevgi yaranır,
həm də sən dilini başqa millətlərə sevdirməyə
çalışırsan. Mənim şeirimin də əsas
canı sevdirməkdir. Çox təəssüf ki, bəzi
adamlar sevməklə sevdirməyi qarışdırırlar. Sevmək
sevdirməyin kiçicik bir hissəsidir. Bütün
bunların başında isə Vətəni və İlahini
daha çox sevdirmək durur. Mənim sevgi, sevdirmək,
göyüzüylə bağlı şeirlərimə
mız qoyanlara xatırlatmalıyam ki, onların yox, məhz mənim
şer kitabımı şəhid şair Nizami Aydın
çantasında gəzdirirdi, o kitab çantasında da həlak
oldu. Allah onun və bütün şəhidlərimizin ruhunu
şad eləsin.
- Bəs ədəbiyyat
sizdən nə aldı, nə apardı?
- Ədəbiyyat da bir vətəndir. Ona can
qurban. Ədəbiyyat məndən nə apara
bilər? Əksinə mənə o, Vətən kimi
çox şey verdi. Fiziki
sağlamlığımın bir hissəsini aparsa da
milyonları qazandırdı. Mən sevgi
milyonçusu, sevdirmək milyardçısıyam.
Ömrüm uzunu çox yıxılmışam, ürəyimin ağrısından ürəyimi tutmuşam, hətta cərrahiyyə əməliyyatında olmuşam, ağrılarımın həddi-hüdudu olmayıb. Bu ağrılara əvvəllər fəlakət kimi baxırdım, həyəcanlanırdım. İndi bütün ağrılara da, ürək ağrısına da sevgiylə baxıram. Çünki həyəcanlananda daha möhkəm ağrıyırsan. Mən hərdən həkimləri görəndə deyirəm ki, xəstələrinizə öyrədin ki, ağrılarına sevgiylə yanaşsınlar. Çünki bütün ağrılar, xəstəliklər artıq sənin bədəninin bir hissəsidir, sənin öz doğmandı, sənin sevgindi. Sən öz yaxın adamlarını necə sevirsənsə ağrılarını da elə sev. Ancaq sevgiylə xəstəlikləri müalicə eləmək, özünə dost eləmək olar.
Elə bil
sevinirəm xəstələnəndə bir dəfə
sevinirəm
sevgiylə doluram,
nəsə
bir igidlik etmiş kimi,
uşaqlığıma,
anamın qucağına
qayıtmış
kimi oluram.
- Məncə dünyada
ən ciddi məsələlərdən biri də ədəbiyyatdı.
Amma bu gün Azərbaycanda xeyli sayda qeyri-ciddi adam ədəbiyyatla
məşğul olur. Sizcə
bu niyə belədir?
- Əvvəla onu deyim
ki, ədəbiyyat mənim özüm üçün hələ
tam aydın məsələ deyil. Amma ədəbiyyatda
bölgü aparılıb, çoxları öz sərhədlərini
cızıb. Mənsə, yenə deyirəm ədəbiyyat
böyük sevgilərin bir hissəsidir. Birinci ədəbiyyatla
məşğul olanları, qeyri-ciddi insanları adam eləmək
lazımdı, insana çevirmək lazımdı. Onları
adamlığa qaytarmaq lazımdır. Bu fikirləri
yazmışam. Bu dünya insanların ibadət
üçün yığışdığı yerdir. Bu
dünya ibadət yeridisə kimsənin bu ibadəti pozma
haqqı olmamalıdır. Ədəbiyyat özü ibadət
eləməkdi. Sevgi də ibadətlərin ən
ucasıdır. Həm də bütün kainatda azmış
ruhlar bura can atır. Çünki bütün kainatın ruh
mərkəzi yer üzüdü. Ən gözəl ruhlar
nadanları, heyvərələri ədəbiyyatdan xəbəri
olmayan ədəbiyyatçıları görəndə
küsüb gedirlər. Ən müqəddəs dini kitablar da yer üzünə
beləcə gəlib. Belə
düşünürəm ki, Allah çox şey
üçün yer üzünü seçib. İlahi sevgilər,
ilahi düşüncələr, ilahi uçuşlar da yerdən
başlayır. Əgər yer üzünə ən müqəddəs
kitablar, müqəddəs insanlar endirilibsə, demək bura kainatın
ibadət, dirəniş nöqtəsidir. Mən poeziya və
incəsənətin bütün növlərinə ibadət
yeri kimi baxıram. Kim belə baxmırsa, yəqin ibadətin də
nə olduğunu bilmir. Azərbaycan ibadət yeri kimi
dünyada bəlkə də birinci yerdə durur, ona görə
də bu torpağa poeziya məbədləri göndərilib.
Təbii ki, bizim şeirimiz, poeziyamız çox
güclüdür, güclü ölkələri, orduları
yenmək qabiliyyətindədi.
- Şair əslində
kimdi və şairi olduğu kimi qəbul edirikmi?
- Hərə bir cür
deyə bilər. Amma ən dəqiqini Allah
bilir ki, şair kimdir. Allahın
yaratdığı insanların ən böyük
funksiyaları ilahiyə doğru uçuşlarıdı.
Hətta insanların sevə-sevə çəkdiyi
ağrıların da bir hissəsi ancaq şeirə
çevrilir. Kim ağrını sevib əzizləyə
bilirsə, arğıya sevgi kimi baxırsa ancaq o şeir yaza
bilər. Şair başı yeyənlərdən
şair olmaz.
- Dünyanın sonuna
nöqtə qoymaq olarmı?
- Mən səni bu sonsuz
dünyanın sonunacan sevəcəm, demişəm. Mənim
şeirlərimə bir konteksdə baxmaq olmaz. Mənim
şeirlərim bütöv bir candı, bütöv bir ruhi
sistemdi. Bəlkə də bu ruhi sistemi dünyada yaradan yeganə
ruh adamı mən özüməm. Ən azı ruhi sistemli tək
şairəm. Amma dünyada məndən qat-qat güclü
ruh adamları var. Ən böyük ruh adamları zatən
türklərdi. Deyərdim ki, biz də içində olmaqla
bütün türk tarixinə, türk poeziyasına baxanda,
Avropa şeiri çox zəif görünür. Siz deyən
suala cavabı belə düşünürəm ki, mən o
şeirin davamını başqa şeirlərdə
yazmışam. Hətta mən də o şeirdə nöqtə
qoymamışam. Doğrudan da Tanrı dünyanın sonuna
nöqtə qoymur. Özü də qəsdən.
- Belə bir atalar
sözü var. Yalan ayaq tutar, yeriməz. Siz isə şeirlərinizin
birində yazırsınız ki, yaşasın yalanlar. Hansı yalanları
yaşadırsınız?
- Yalandı,
boş-boş danışmaqdı, hərdən
görürük iki adam görüşür, iki saat
boş-boşuna sən necəsən, mən necəyəm
soruşur. Bütün bunlar ağıllı adamları,
dünyayla çox yüklənmiş insanı boşaltmaq
üçündü. İnsan həmişə gərgin
olmamalıdır. O mənada hərdən bir-birimizə məhəbbətlə
yalanlar danışırıq. Hərdən də deyirik ki, o
ulduzlar sənə baxır və yaxud o ulduzu gedim sənə
gətirim, ya da dənizi qurudum, ya atım özümü
10-cu mərtəbədən aşağı. Bunlar
hamısı həm yalanlardır, həm də gerçəklər.
"Yaşasın yalanlar" əslində gerçəkliyin
bir başqa üzüdür. Siz
düşündüyünüz kimi yalanlar deyil. Mən
dediyim yalanlar məhəbbət yalanlarıdı. Mənim
yalanlarım yaşasa daha yaxşıdı, nəinki həqiqi
yalanlar yaşasa. Mən yalnız öz yalanlarımı
çox sevirəm. Çünki mənim yalanlarım əsl
yalanlara qarışmır.
- Allahla bizim aramızda
yollar bağlıdımı? Əgər bağlıdırsa,
bu yolları kimlər bağlayıb.
- Allahla bizim
aramızdakı yolların bağlanmamağı hər bir
insanın özündən asılıdır. Şübhəsiz
Allah bunları bağlaya bilər. Mən gələcəkdə
bu barədə yazmaq istəyirəm. Bunlar çox mürəkkəb,
hələ araşdırılmamış ruhi məsələlərdi.
Ruhi sistemin elementləridi. Mənə də çox
maraqlıdı Allahla insanın arasındakı yollar həmişə
açıqdı, bu yollar heç vaxt bağlanmır. Sufilər
belə fikirləşir. Ancaq dəqiq mahiyyətini anlamaq
çətindi. Düşünürəm ki, insan daim
Allahladısa, yəni sevgini gücləndirirsə, Allah onun
yollarını heç vaxt bağlamaz. Deyərdim ki, bu sualı
da Allah özü verdirir və bəlkə də bunu ona
görə eləyir ki, sən bu sualı verəsən, mən
də bu cavabı verəm ki, bu yazı mətbuatda çap
olunandan sonra insanların ürəyindəki sevgi bir az da
güclənsin, biz daha çox bu haqda düşünək.
Allah hər an hər bir insanla danışır.
Bunu duymaq lazımdır. Elə bir an yoxdur ki, Allah bizimlə danışmasın. Allah mənim düşüncəmdə çox
böyük bir ruhi sistemdi. O, hər yerdə var. Hər
anda duyula bilər. Hər anda, hər canlıyla
bir yerdədir, ancaq heç vaxt ona gedib çata bilmək mümkün
deyil. Bəlkə də hardasa ancaq
Allahın ətəyindən gedib tutmaq olar. Bəlkə də ruhlar gedib Allaha çatır.
Bizim gözəl-göyçək şəhidlərimiz
Allahın yanındadılar, Allahın ovcundan su içirlər.
- Sizin də belə bir misranız var;
Elə
buralarda ölür dualar,
Çatsa da Allaha, Allah
da baxmır
Diz
çökdüyü yerdə ölür dualar
Bəs bu fikirlərə
yenidən qayıtsanız daha nə demək olar?
- Bu, 70-ci
illərin şeiridi. Mən hiss eləyirəm ki, duaların
özünə də kömək lazımdır ki, gedib
ilahiyə çatsın. İlahi o vaxt
duaları qəbul eləyir ki, sənin dualarının
arxasında sevgin, sevdirməyin, təmiz ürəyin
dayansın. Bəlkə kimsə dua edir ki,
bir yetimin malını əlinə keçirsin və ya kimsə
dua edir ki, kiminsə xoşbəxtlik payını əlindən
alsın. Təbii ki, Allah bunları qəbul
etmir, etməz də. Allah saf duaları,
gözəl niyyətli duaları qəbul edir. Ancaq uşaq duaları Allaha çatır,
çünki uşaqlar həm burda, həm də Allahın
yanında saf olurlar.
İkinci kərə
doğulsaydınız "səbrli ömür" yaşaya
bilərdinizmi?
- Bu
çox mübahisəlidir. Buddizmdə, induizimdə
ruh bədəndən bədənə keçir. Düzdür onlar Buddanı insan kimi təsəvvür
edirlər, Allah kimi təsəvvür etmirlər. Təsəvürlər müxtəlif dinlərdə,
müxtəlif şəkildədir.
Quranın bəzi ayələri
imkan verir, insan dərk eləsin ki, Allah insanları bir də
dirildir, amma bütün insanları yox. Bu
o deməkdir ki, ruh əbədi qalır və təzədən
dünyaya insan gəlir. Bu mənim
düşüncəmdir. Başqa müqəddəs
kitablarda da belə fikirlər var. Həm də elimizin,
anamın, türklüyün, Dədə Qorqudun, şamanizmin
düşüncələrinə tapınsaq ruhumuzu dinləməyi
bacarmalıyıq. Mənim on hasar o yanda
oynayan uşağa, şeirimdə göy üzünün on
qatını göstərmişəm. Sonra
mənə dedilər ki, axı göy üzü 7 qatdır,
sən niyə on qatdı deyirsən. Belə
deyib dəyişdirdilər. Sonra
axırıncı kitabı çap edəndə yenə on
yazdım. Allah sizə deyir ki, Vaqifin filan
sözünə inanın, filanına inanmayın. Bunlar da hamısı Allahın işləridir.
Şamanizm bizim ən qədim inanc yerimizdir. Bir
neçə il öncə şamanlara dair
kitabda oxumuşam ki, göy üzü 12 qatdan ibarətdir. Amma insan oğlunun gedib çata biləcəyi ancaq
10 qatdır. Ən qədim yaddaş ruhi
yaddaşdır, o da onuncu qata qədər çatır, mənə
də şeir onuncu qat şəklində gəlib
çatıb.
- Yeni
kitabınız çıxıb. Gec də olsa
təbrik edirəm. Əslində
yaxşı kitab oxucu üçün həmişə təzədir.
Bəs satışa niyə vermirsiniz
kitabınızı? Oxucular
kitabınızı tapmaqda çətinlik çəkir.
- Bu kitab təxminən
min nüsxəyə yaxın çap olunub. Oxucuların
əksəriyyətinin pulu yoxdur. Mən
insanların maddi vəziyyətini bilirəm. Mənə ən çox ləzzət eləyən
polis və ordunun əsgər və zabitlərinin mənim
kitablarımı istəməsi oldu. Anladım
ki, onların vətənpərvərliyini artırmaq yolunda mən
nəsə eləyə bilirəm. Oxucularımın
çoxu son qəpiyini mənim kitabıma verməyə
hazır olan köməksiz təbəqədir. Qəzetlərdə
elan verdim ki, kim kitab istəyirsə Tərcümə
Mərkəzindən götürsün. Çox
zaman çantamda kitab olur, istəyənə verirəm. Bir jurnalist yazmışdı ki, görün Vaqif
Bayatlının nə qədər pulu var ki, kitablarını
pulsuz verir. O jurnalistə indidən təşəkkür
edirəm ki, məni varlı bilib. Mən həqiqətən
varlıyam. Məmməd Araz demişkən
ümid sarıdan. Həm də ümid
vermək, sevdirmək, sevmək sarıdan, həm də millətimə
inam sarıdan.
- Tabutdan qocanı
qaldırıb, son həyat rəqsinə, ilk ölüm rəqsinə
dəvət etməyə dəyərdimi?
- Bilirsiniz,
bunların hamısının kökü bizim milli
qaynaqlarımızdan gəlir. Həm Qurandan, həm də
nağıllarımızdan, inanclarımızdan gəlir. Təbii ki, mən bu ifadəni şeirdə işlətmişəm,
amma qocanı yox, qocanın ruhunu rəqsə dəvət
etmişəm. Ruh demək olar ki, daim rəqs
edir.
- Bəs dünyanın
dərdini niyə çəkirsiniz?
- Ona
görə çəkirəm ki, dünyanın dərdi
azalsın. Əslində çəkdiyim
dünyanın dərdi deyil, insanların dərdidir. Allah dünyanı dərdsiz yaradıb, dərdi
insanlar yaradır. Elə insan var bilir ki,
bir həftəyə öləcək, yenə pul
yığır.
Amerikada bir milyardçı 9-10 milyardını
payladı. Məlum oldu ki, 6 aydan sonra
öləcək. O peşiman olmadı. Onun
yerinə bizimkilər peşiman olub.
- Şeirlərinizdə ölüm, bir də Allah
obrazı daha çoxdur. Bəs
ölüm nədi?
- Mən
ölümdən yox, ölümsüzlükdən
yazıram. Ölüm adında şey yoxdu.
Ölüm mənasız söhbətdi,
insanların beyninə salınıb. Quran
da deyir; ölüm yoxdur.
- Bəs
ölüm-ölüm oyunu böyüklərinmi oyunudu?
- Bu
şeiri milli qəhrəmanımız Çingiz Mustafayevə
yazmışdım. Gəl
ölüm-ölüm oynayaq. Bu bir
ağrıdı. Ölüm həm də
ilahinin yanında biz -cocuq insanların ən gözəl
oyunlarından biridi. Hərdən biz
özümüz ölüm-ölüm oynayırıq, daha
doğrusu ölümlə oynayırıq. Bəlkə də hərdən ölüm
Allahın yadından çıxır və biz
salırıq, Allahın yadına ki, o ölümdən bizə
də ver.
- Ay
işığının altında, dinindən məzhəbindən
dönənlərə və kiminsə dərdindən dəli
olanlara münasibətiniz?
- Məni hər
şeyə ay işığı aparır. Bunu
1978-ci ildə çıxan ilk şeirlər silsiləmdə
yazmışam. Bu şeir məndən bir
xətt kimi keçir. Bu da xalqdan gəlir.
Bu xalqın inancından doğur,
bayrağımızda da var. Bütün türk
bayraqlarında ay var.
Bu da gözəldi ki, kiminsə dərdindən dəli
olasan. Dərd aşiqləridi, dəli
olanlar. Əslində çox müqəddəs
bir şeydi. Bunun bir neçə mənası ola bilər. Eşq dərdi,
torpaq dərdi, Vətən dərdi. Mənim
əziz dostum Elçibəyə, onun ideyalarına görə
ona dəli kimi baxırdılar. Onun
ideyaları xalqın sevgisiydi, xalqın xoşbəxtliyi idi.
Amma heç kim inanmırdı ki, belə
tezliklə Azərbaycan istiqlal qazanacaq. Mən də
elə bunları nəzərdə tutmuşam.
- Niyə daha çox təklər
tənhası Tanrı üçün yazırsınız?
-
Bütün insanlar tənhadı. Füzuli də
dahi tənhadı. İki sevən adam
bir yerdə olanda tənhadı. Biz bütöv
şəkildə millət kimi tənhayıq. Biz rusun, farsın, erməninin içinə
düşmüşük, amma dilimizi, mətbəximizi
saxlamışıq. İnanmağımızı
və aldanmağımızı da saxlamışıq. İnsan aldanmağı da bacarmalıdır. Aldanan insan aldana-aldana öyrənəcək. Amma arzu edirəm ki, aldatmasın. Aldatmaq çox ayıb şeydi.
Təklik sözü,
rus dilində odinokiy, ingiliscə alone, amma bizim dildə tək,
tənha, yalqız, kimi də işlənir. Rusca, ingiliscə bircə sözdü, bir mənası
var, amma bizdə bir neçə. Bu dilin zənginliyidir.
Bu həm də tənhalığın zənginliyidir.
Sözlərimiz bizim tariximizin mənzərəsidir.
Türk daim tənha olub. Dünyanın
ən tənha və ən məğrur xalqı olduğumuza
görə bizi əzməyə çalışıblar.
Türk özü-özünü qorumağa,
hamıdan qorunmaq üçün hamıdan güclü
olmağa məcbur olub, həm də təkliyinin müxtəlif
mənzərələrini əks etdirən yeni sözlər
yaradıb.
- Gildən düzəltdiklərinizi
daha çox sevirsiniz yoxsa güldən?
- Hər
ikisini. Amma çalışıram ki, gildən
düzəltdiklərimi daha çox sevim. Çalışıram
ki, şeirimdə gildən düzəltdiklərimdən
gül qoxusu gəlsin.
- "Yupyumru eşq ilə". Yupyumru
eşq, necə olur?
- Eşqin bundan gözəl ifadəsi ola bilməz, axı. Kainat, yer üzü yumru olduğu kimi, eşqi də yumrudu. Mən hər şeyi yumru görürəm. Mən bunu hər an görürəm və bu mənə ləzzət eləyir.
Sevir kimsə kimsəni
bir kimsənin üstünə,
gəl, mən də sevim səni
lap yepyeni,
yupyumru bir eşqilə
yenə sənin üstünə.
- Maraqlı söhbət üçün çox sağ olun.
- Siz də sağ olun.
P.S. Heç bilmirəm şair Vaqif Bayatlı Odərlə söhbətim necə alındı. Əslində soruşmaq istədiklərimin birini də soruşa bilmədim. Soruşa bildiklərimin özü də soruşa bilmədiklərimin içindəkilərdi. Amma bir onu deyə bilərəm ki, bəlkə də Vaqif Bayatlı Odər heç bu dünyanın da adamı deyil. Bəs biz özümüz necə, onun dünyasının adamlarıyıqmı?
Kim dostlarını necə tanıyırsa,
dünyanı da eləcə tanıyır,
Dünyanın qadasın alaq,
Ancaq nədəndi, qardaş,
hərdən də dost oluruq-
sonralar düşmən olaq.
Savalan TALIBLI
525-ci qəzet.- 2009.- 20 iyun.- S.26.