“Muğam Azərbaycan
bəstəkarlarının yaradıcılığında” mövzusu müzakirə edilib
Noyabrın
4-də Azərbaycan Musiqi
Mədəniyyəti Dövlət
Muzeyinin nəzdində
fəaliyyət göstərən
Klassik Musiqisevərlər
Klubunun növbəti tədbiri keçirilib.
Tədbir maestro Niyazinin ev-muzeyində
baş tutub. “Muğam Azərbaycan
bəstəkarlarının yaradıcılığında” mövzusuna həsr olunan mərasimi giriş sözüylə
Niyazinin ev-muzeyinin müdiri Rza Bayramov açaraq, xoş bir ənənəyə
çevrilən bu cür tədbirlərin keçirilməsinin əhəmiyyətindən
danışıb. O qeyd edib ki,
muğam Azərbaycan bəstəkarlarının yaradıcılığında
çox önəmli
yer tutur. 1935-ci ildə 23 yaşlı Niyazi “Rast” və
“Şur” muğamlarını
Cabbar Qaryağdının
ifasında nota alıb. 1949-cu ildə “Rast” monumental simfonik əsərini bəstələyərək bu
sahədə birincilərdən olub. Bir sıra bəstəkarlarımız
öz əsərlərində
muğamlardan geniş
istifadə ediblər”.
Sənətşünaslıq namizədi Gülarə
Vəzirova “Muğam Azərbaycan bəstəkarlarının
opera yaradıcılığında” mövzulu məruzə ilə çıxış
edib. O, çıxışında
muğamla operanın vəhdətindən danışıb:
“Azərbaycanda opera muğamla
bir arada inkişaf edib və görkəmli bəstəkarlarımız opera janrında yaratdıqları
əsərlərdə muğamlardan
bəhrələniblər”.
“Azərbaycan musiqisinin
tacı olan muğamlar bütün janrlara, ən çox da xalq
mahnılarına təsir
göstərib. Hələ xalq mahnılarının inkişaf
etdiyi dönəmlərdə
bu mahnılara muğamlar əlavə olunurdu. Bu tendensiya
sonralar bəstəkar
mahnılarına da təsir etdi. Lakin bütün bəstəkar mahnılarına
muğam əlavə etmək mümkün deyil. Burada müğənninin
imkanları və mahnının quruluşu önəmli rol oynayır”. Bu fikirlər Bakı Musiqi Akademiyasının professoru Ceyran Mahmudova “Muğam və Azərbaycan bəstəkarlarının mahnıları”
adlı məruzəsində
yer alıb.
Tədbirdə Milli Konservatoriyanın, musiqi məktəblərinin tələbələri
konsert proqramı ilə çıxış
ediblər.
Hüsniyyə İSMƏTQIZI
525-ci qəzet.- 2009.- 6 noyabr.- S.7.