İnsanlıq abidəsi
Dünyanın
tanınmış söz - fikir adamlarından olan Xose Marti
demişdir: "Dünyada ən çətin sənət
insan olmaqdır".
"Azərbaycan ədəbiyyatında
və mətbuatında özünəməxsus layiqli yeri olan
Nahid Hacızadənin xoşbəxtliyi ondadır ki, o, eyni
zamanda iki çox çətin sənətin kamil
ustasıdır: yazıçı və insan (Əlövsət
Bəşirli).
Yəqin elə buna
görədir ki, Nahid Hacızadənin "Yada
düşdü" xatirələr kitabının redaktoru,
Azərbaycan şeirinin vicdanı Səməd Vurğun nəslinin
yetirmələrindən olan Dilarə Vəkilova
aşağıdakı cümlələri yazmağı
özünə borc bilib": Hörmətli Nahid müəllim,
son illər üzərində inadla
çalışdığınız "Yada
düşdü" kitabını maraqla oxudum, ürəklə,
vicdanla redaktə etdim.
Var olun ki, həyatınız
boyu ünsiyyətdə olduğunuz insanları - Azərbaycan ədəbiyyatı,
mədəniyyəti və incəsənətində öz
sözünü demiş məşhur söz və sənət
adamlarını, el sənətkarlarını, zəhmət
adamlarını, bir sözlə, Azərbaycan naminə
yaşayıb-yaradan görkəmli simaları unutmamış,
onlara bacardığınız qədər öz borcunuzu vermisiniz.
Siz müasir oxucuya,
xüsusən də gənclərə çox örnək
olacaq bu kitabın nəşrini gerçəkləşdirməklə
yaddaşlarda yaşayan insanlara, həmçinin
özünüzə sözdən bir abidə qoydunuz, əməlində
nəciblik, sədaqət, etibar duran bir abidə -
İnsanlıq abidəsi.
Kitabı əlinə
alan hər bir oxucunun ilk və dəyişməz qənaəti
belə olur ki, Nahid Hacıyev əvvəl - insandır - sonra
yazıçıdır, əvvəl insandır - sonra vətəndaşdır,
əvvəl insandır - sonra söz, vəzifə yiyəsidir.
Kitabın "İstəklər"
fəslindəki materialların hər birinin müəllifi də
bunu xüsusi qeyd etməyi özünün borcu bilmişdir.
"Sən özün
bunca saf, kövrək, həssas, canıyanan,
başqasının dərdinə, qayğısına şərik
olmağı bacaran, hamıya xeyirxahlıq edən bir insan
olmasaydıng qarşına bu qədər
yaxşılıqlar çıxardımı, üzünə
bu qədər qapılar açılardımı?!".
(Zülfüqar
Şahsevərli)
"Nahid Hacızadə
dostluğa möhkəm bir insandır. O, bir çoxları
kimi vəzifəsi dəyişdikcə dostlarını da dəyişən,
gündə bir "havaya oynayan" kəslərdən
deyildir".
(Firuz Mustafa)
"Tanıyanlar,
xatırlayanlar bilir ki, Nahid Hacızadə öz vaxtında
televiziyada işləyən rəhbər yoldaşlar içərisində
ən təmiz insanlardan biri idi.
(İradə Tuncay)
Əzizim Nahid,
Dəyişdi mühit,
Gör neçə igid,
Sən dəyişmədin.
Qoşuldun elə,
Çəmənə, gülə,
Çirkin əmələ,
Sən girişmədin.
(Həmid Abbas)
İndi 50 ilin
uzaqlığına boylanıram, xatirələrimi
varaqlayıram. Zahirən elə həmin Nahidsən - sadə,
utancaq, təvazökar, qayğılı və qayğıkeş.
Dəyişən - ağaran elə bircə o gur
saçlarındır.
(Əlibala Hacızadə)
Ötən əsrin əllinci
illlərinin ortalarında Gədəbəy rayonunun
Sixış bölgəsindən Bakıya gələn bir kənd
uşağının səsi zəhməti və istedadı
sayəsində təkcə Azərbaycanda yox, ondan
çox-çox uzaqlarda - Türkiyədə, İraqda,
Rusiyada, Orta Asiyada, Baltik ölkələrində də
eşidildi.
Uşaqlıq illəri
son dərəcə məşəqqətli oldu, anadan yetim
qaldı, lakin həyatdan, insanlardan küsmədi, əksinə,
hər ikisini daha çox sevdi. Zəngin, əziyyətlərlə
dolu, lakin ləyaqətli bir ömür yaşadı.
1955-60-cı illərdə Azərbaycan Dövlət
Universitetinin filologiya fakultəsində təhsil aldı. Tələbəlik
illərindən taleyini Azərbaycan Dövlət Televiziya və
Radio verilişləri Komitəsi ilə bağladı. 1959-cu
ildən başlayaraq burada müxbir, redaktor, şöbə
müdiri, baş redaktor, sədrin birinci müavini vəzifələrində
çalışdı. Fasiləsiz olaraq 20 il televiziyanın ədəbi-dram
verilişləri Baş redaksiyasına rəhbərlik etdi.
Sonrakı illərdə Azərbaycan
"Bilik-Maarifçilik" cəmiyyəti sədrinin
müavini, "Dalğa", "Gələcək" qəzetlərinin
baş redaktoru, Diplomatiya Kollecində (indiki Avrasiya Universiteti)
mətbuat və informasiya mərkəzinin Baş direktoru,
"Şur" nəşriyyatının direktoru işləmişdir.
Hazırda Respublika Xatirə Kitabı Redaksiyasının
Baş redaktorudur.
Görkəmli
yazıçı-nasir və dramaturq Nahid Hacızadə ədəbiyyat
aləminə "Ulduz" jurnalında çap etdirdiyi
"Kiçik miniatürlər"lə gəlmişdir. Bundan
sonra "Azərbaycan gəncləri", "Ədəbiyyat
və incəsənət", "Sovet kəndi" qəzetlərində,
"Azərbaycan" jurnalı və başqa mətbu
orqanlarında müntəzəm olaraq çıxış
etmiş, oxucu rəğbətini qazanan əsərlərini
çap etdirmişdir. Onun qələmindən çıxan
hekayə, roman, povest və pyeslərindəki təbiilik,
saflıq, paklıq, dil zənginliyi onun ədəbi taleyini
şərtləndirən mühüm cəhətlərdəndir.
"Yaşa, ey haqq", "Payız leysanları",
"Dağlar yuxuma girir" əsərləri bir
yazıçı kimi şöhrətlənib, ədəbi
mühitdə təsdiq olunmasında mühüm rol
oynamışdır.
Nahid Hacıyev eyni
zamanda gözəl dramaturq kimi də
tamaşaçıların sevimlisinə çevrilmişdir. Onun
"Ömrün sorağında", "Ömür gözləyir
bizi", "Məhəbbət yaşadır",
"Köçündən ayrılan durna" pyesləri
Şəki, İrəvan, Bakı və Ağdam teatrlarında
tamaşaya qoyulmuşdur. "Qisas qiyamətə qalmaz" və
"Məhəbbət yaşadır" pyesləri ölkəmizin
baş teatr ocağında - Akademik Milli Dram Teatrında öz
səhnə təcəssümünü tapmışdır.
Nahid Hacızadə milli
kinomuzun inkişafına da öz tövfəsini vermişdir.
Onun şenasiləri əsasında 20-dən çox sənədli,
bədii, televiziya və kino filmləri çəkilmişdir.
O, "Yaşa ey haqq" və "Qayalarda qalan səs"
televiziya tamaşalarının müəllifidir.
Nahid Hacızadə
keçmiş Sovetlər məkanında yaxşı
tanınan və ehtiram göstərilən ədiblərdəndir.
Öz dövrünün mötəbər "Sovetski
pisatel" nəşriyyatı yazıçının
"Dağlar yuxuma girir" və "Hələ gec
deyil" kitablarını çox böyük tirajla rus dilində
çap etmişdir.
Yazıçının
hekayə və məqalələri öz dövrünün
"Oqonyok", "Nedelya", "Moskovski komsomolets"
kimi məşhur və mötəbər ədəbi
orqanlarında çap olunmuş, məşhur ədəbi
simalar tərəfindən yüksək qiymətləndirilmişdir.
Dərdli müdriklərdən
biri deyib: "Əyər dərdin tüstüsü
olsaydı, bütün dünyanı tüstü
basardı".
Vətəndaş
yazıçı sızıldayan yaramız, 20 ildən
çox tüstülənən dərdimiz olan Qarabağ
probleminə də biganə qalmamış, "Son qəmin
olsun Vətən", "Torpağın yeddi
ağısı", "Yaz gününün
işığı", əsərləri bu
ağrılı mövzuya həsr edilmişdir. O, təsəllisini
dərdlərini izhar etdiyi əsərlərində
tapırdı. "Qalx, qalx, ulu torpaq" silsiləsindən
olan şeirlərinə neçə-neçə vətənpərvərlik
mahnıları bəstələndi. "Səslə bizi, Azərbaycan",
"Köç yolları dönər geri", "Əsgər
qardaş", "Qürbətdə qalan dağlar",
"Yollarına baxa-baxa", "Qalx, qalx, ulu torpaq"
mahnılarının sözləri bu qəbildəndir. Sonuncu
mahnı isə Qarabağ müharibəsinin himninə
çevrilmişdir.
Nahid Hacızadənin
şeirləri görkəmli bəstəçilərimizdən
H.Xanməmmədovun, A.Bəbirovun, C.Quliyevin, S.Kəriminin, T.Əkbərovun
və başqalarının diqqətini cəlb etmiş,
ürəkləri oxşayan, həsrət, vüsal, sevgi,
çağırış, düz ilqar motivləri ilə dinləyiciləri
məftun edən mahnılar meydana gəlmişdir.
Nahid Hacızadənin
"Bir ana tanıyıram", "Dağlar yuxuma girir",
"Bir ürəyin çağırışı",
"Ömür gözləmir bizi", "Məhəbbət
ölüncə var", "Qərib axşamlar" və
başqa (cəmi - kitab) indi bütün yaşdan olan
oxucuların kitab rəflərində öz layiqli yerini
tutmuşdur.
Nahid Hacızadə ədəbiyyat
və incəsənətimizin inkişafında və təbliğindəki
fədakarlığına görə "Əməkdar mədəniyyət
işçisi" fəxri adına layiq
görülmüşdür. Ölkəmizdə yeganə sənətkardır
ki, "SSRİ Televiziya əlaçısı"
adını daşıyır. "Rəsul Rza" adına
beynəlxalq, "Qızıl dərviş", "Araz"
ədəbi mükafatları laureatıdır.
Ədəbiyyat və sənət
aləmində yetərincə tanınmış
yazıçı Umberto Eko 50 yaşında dünyaya səs
salan "Qızılgülün adı" romanını
çap etdirəndən sonra yazırdı ki, mən 50
yaşıma qədər yığdığım güc və
enerjini sərf edib Himalay kimi bir dağı aşa bilərdim,
ancaq oturub roman yazdım. Demək, yazmağın
özü də gedilən yoldur.
Nahid Hacızadə
"Yada düşdü" xatirə kitabını çap
etdirənə qədər olduqca uzun və şərəfli
bir ömür yolu keçmişdi: Kitabı oxuduqdan sonra xeyli
fikirləşdim: bu kitabı yazmağa
yazıçını sövq edən səbəb nə idi?
Bu sual məndə əsassız yaranmamışdı. Bir
çox məşhur simalar yazılarında, müsahibələrində
dəfələrlə qeyd ediblər ki, xatirələrini
yazırlarg Lakin ortalığa çıxarmadılar. Özləri
ilə gedər-gəlməzə apardılar. Görəsən,
nədən o yazıçılar sözlərinin
üstündə durmadılar, vədlərinə əməl
etmədilər? Bəlkə səhv edirəm,
ancaq mənə belə gəlir ki, xatirələrini yazmayan
yazıçılar, istəməyiblər qələm
yoldaşlarının şöhrətini artırsınlar,
onları daha da sevindirsinlərg Nahid Hacıyev isə istədi,
həm haqqında xatirə yazdığı şəxsiyyətləri
daha da sevdirdi, həm də özünü.
Konstantin Paustovskinin belə
bir kəlamı var: dünyada yeganə, bircə həqiqi xəzinə
vardırsa, o da yaxşı ürəkdir. Nahid Hacıyev hər
şeydən əvvəl yaxşı ürək sahibi
olduğundan, başqasının uğuruna, şöhrətinə
darılmadığından xatirələrini yazdı.
Xatirələri oxuduqca
insanın qəlbi iftixar hissi ilə dolur. Qışqırmaq,
haray salmaq istəyirsən: İlahi, necə sevinməyəsən
ki, sayca kiçik bir xalqın bu qədər çox və
yaxşı sənətkarları var.
Filosof şairimiz Bəxtiyar
Vahabzadənin qiymətli beytlərindən biri belədir:
İnsan göydə Ay kimidir,
Görünməyən tərəfi var.
Nahid Hacızadə
haqqında xatirə yazdığı simaların
görünməyən tərəflərini açıb
göstərir.
"Bizim Bülbül -
dünyanın Bülbülü" xatirəsindən öyrəndim
ki, Stalinin bağ evindəki vallar kolleksiyasında
Bülbülün də valı olub. Belə bir sənətkarı
isə ölümündən bir az əvvəl
"Qocalmısan" deyə təqaüdə göndəriblər.
"Bəzən bizə
bədbəxt xalq deyirlər. Mən Sizin hər birinizdən
soruşuram: Bülbül kimi dahini yetirən xalq bədbəxt
ola bilərmi?"
Bəzi
ağzıgöyçəklərin haqqında olmazın əhvalatlarını
danışan Qurban Yusifzadə, sən demə, cənubi Azərbaycan
üçün buraxılan "Azərbaycan"
jurnalının bütün saylarını qırami bir xatirə
kimi saxlayırmış.
Baş redaktoru olduğu
"Azərbaycan Sovet Ensiklopediyasın"da işləyən
vicdanlı bir jurnalisti şərləyib rüşvət
almaq adı ilə tutdurmaq istəyirlər. R.Rza Mərkəzi
Komitənin katibinə zəng vurub əsəbi halda deyir
- Yoldaş Zeynalov, Kələ-kələlərə
gücünüz çatmır,
yapışırsınız kərtənkələlərdən.
Mən ürəkdən inanıram ki, o, bir qəpik də
rüşvət almayıb. Mənim işçim həqiqətən
də təmiz adamdır. Ondan əl çəkin, vəssəlam.
Bunla da hər
şey bitir. Bir
kəlmə kişi sözü ilə bir
ailə bədbəxtlikdən qurtarır.
Səməd Vurğun
sağalmaz dərdə mübtəla olub, ölümlə
üz-üzə, göz-gözə dayananda Mirzə
İbrahimov gecə-gündüz onun yanından,
yastığı başından aralanmazdı.
Nahid Hacıyev Jurnalistlər
İttifaqına Nəsir İmanquluyevin təklifi ilə qəbul
olunub.
Radionun ərəb
redaksiyasında təcrübə keçən Rəna
adlı kasıb bir qızın nişan xərcini Aida
İmanquliyeva və Əli Sultanlı çəkirlər.
"Şərqin səhəri"
tamaşasının yaradıcı kollektivinin böyük bir
qrupuna Dövlət mükafatı veriləndə, nədənsə
əsərin müəllifi Ənvər Məmmədxanlı
"unudulur".
"Ənvər Məmmədxanlı
səhnəyə qalxanda məndən qabaqdakı sırada
oturan qadın dərindən gələn bir səslə ah
çəkdi:
- Özünü də
yandırıb kül elədi, məni də.
O vaxt ailə
qursaydıq, bizim də isti ocağımız, balalarımız
olardı.
- Məni də bədbəxt
elədi, özünü də. İkimiz də tək
qaldıq.
" - Ola bilməz! -
İlyas Əfəndiyevin səsinin ahəngi birdən-birə
dəyişdi, - sənin üzü Moskvadan bəri bu qədər
əsərin nəşr olunub, "Sovetsiki pisatel" nəşriyyatı
hər adamı çap eləmir. Orada o boyda kitabın
çıxıb. Yazıçılar İttifaqının rəhbərləri,
qəbul komissiyasının üzvləri bunu niyə
görmürlər?
Beləliklə,
1980-cı ildə Nahid Hacızadə böyük sənətkarın
xeyir-duası ilə Yazıçılar İttifaqına
üzv qəbul olunur.
Seyfəddin
Dağlının təklifi və ssenarisi ilə Ə.Vahidin
meyxanaları haqqında veriliş hazırlanır, meyxana efirdə
vətəndaşlıq hüququ qazanır.
Radioda təzəcə
ştata keçmişdim. Teymur Elçin məni yanına
çağırtdırdı. Səsi elə bil ki, titrəyirdi:
- İstəyirəm
səni öz ərizənlə işdən azad edib, Novruz
Novruzovu sənin yerinə keçirəm. O, müharibə
iştirakçısıdır. İki
ayağı da protezdir. Ailəsi var,
adamın yazığı gəlir.
- Teymur müəllim, Siz necə
deyirsiniz elə də olsun.
- Qanın qaralmasın, - deyə
saçlarıma əl gəzdirdi. İmkan
yaranan kimi sənin də əmrini verəcəyəm.
Tezliklə Teymur müəllim
məni yenidən ştata keçirdi...
"Əliağa
Kürçaylının şeirlərinin televiziyaya yolu
çox çətin olub. Senzor qol çəkənəcən
daşdan daş qopurdu. Sən "Yedək gəmisi" deyəndə
nəyi nəzərdə tutursan? Yəqin ki, Azərbaycanı".
"Qıfl" şeirinin
üstündə əsil mərəkə qopdu, aləm
bir-birinə dəydi. Xəbər gedib yuxarılara - Mərkəzi
Komitəyə də çatmışdı. Efirdən qabaq gəlib
lent yazısına da baxdılar. Yaxşı ki, biri şair
idi. O, dedi: "Beləyə qalsa, gərək onda biz də ədəbiyyatımızın
ağzına qıfıl vuraq. Əsil
yazıçının da, şairin də ustalığı
ondadır ki, sözünü eyhamla da olsa, deyə bilsin".
Şeirlər efirdə
gedəndən sonra həmin o adam zəng vurub məni təbrik
elədi:
- Halal olsun ona.
"Qıfıl" doğrudan da
yaşadığımız cəmiyyətə bir ittiham idi.
Kitabda Azərbaycanımızın
21 nəfər məhşur şəxsiyyəti haqqında
xatirə, 17 nəfər sənətkarın
yaradıcılığı haqqında məqalə
toplanıb. Bunlar elə-belə, nağılvarı xatirələr,
məlumat xarakterli məqalələr deyil. Hər bir xatirə,
hər məqalə ölkənin taleyi ilə, ədəbiyyatımız
və incəsənətimizlə, orda gedən proseslərlə
sıx bağlıdır.
Yazıçı xatirə
yazanda sənətkarın yaradıcılığını
da təhlil edir, məqalə yazanda onun şəxsiyyətini
də oxucuya təqdim edə bilir.
Sirr odur ki,
açılanda yiyəsini üzüqaralığı yox,
başucalığı gətirsin: Xatirələrdə belə
ibrətamiz sirlər bəs qədərdir.
...
"Gülüstan" poemasına görə başım nə
qədər bəlalar çəkib? - Bunu bir Allah bilir, bir də
mən. Yaman düşmüşdülər üstümə,
gözümü açmağa qoymurdular. Həm maddi, həm
də mənəvi sıxıntılar içində
boğulurdum.
Belə günlərin
birində evdən çıxanda gördüm ki,
qapımızın ağzında bir zənbil var - özü
də ərzaqla dolu. İstədim çıxıb gedəm
işimin dalınca, uşaqlar gəldi gözümün
qabağına. Elə bil kim isə qulağıma dedi: - Sizin
üçün gətiriblər bu zənbili".
Həftə
tamamında bu bir də təkrar olundu. Sonra yenə, yenə... maraq
məni boğurdu: "Görəsən, kimdir bu xeyirxah adam?" Axır ki, zənbili gətirən
uşağı yaxaladım. Əziz dostum,
unudulmaz aktyorumuz Həsənağa Salayevin oğlu idi. Sən
demə, Həsənağa məni utandırmamaq
üçün belə edirmiş...
Zəng vurdum:
- Bu nə xəcalətdir,
verirsən mənə?
- Nə xəcalət, -
dedi, bəs, dost dosta nə gündə gərəkdir?...
... "Bəxtiyar
müəllim "Şəhidlər" poemasının ilk
fəsillərini televiziyaya təqdim etmişdi, istəyirdi ki,
sözü isti-isti tamaşaçılara çatsın.
Veriliş efirə gedən
gün teleşirkətin o zamankı sədri Qeysər Xəlilov
daxili telefonla mənə zəng edib, bir az şübhəli-şübhəli:
- Poemanı gətir, mən
də oxumaq istəyirəm - dedi:
Apardım. Qovluğu
gözucu vərəqlədi. Səhifələri
çevirdikcə rəngi avazıyırdı. Səbri çatmadı
axıra qədər oxumağa, əsəbi halda üstümə
qışqırdı:
- Bu nədir? Bombanı
qoymusan stolumun üstünə? Görmürsən
qan-qan deyir Bəxtiyar?
Poema ekranda getdi. O
axşam milyon-milyon ürəyin dərinliyindən qopub gələn
səslər birləşib xalq istəyinin nidasına
çevrildi: "Ananın südü, bu torpağın
çörəyi halal olsun sənə, şair!".
Bəli, xalq öz mərd
oğlunu, dönməz şairini qəlbinin var səsilə
alqışladı. Yuxarı dairələr isə bir-birinə
dəymişdi. Bərk qorxurdular ki, bu "bomba"nın səsi
gedib Moskvaya da çata bilər. Qeysər Xəlilova da
möhkəm təpinmişdilər. O da fürsəti fövtə
vermədi. Məni işdən - baş redaktor vəzifəsindən
çıxardı.
Dünya ədəbiyyatının
korifeylərindən biri olan L.N.Tolstoy yazıçı əməyini
qul əməyinə bənzətmişdir. Yazıçı
Nahid Hacızadə bu qul əməyinə
qatlaşmışdır ki:
Bülbülün, Nazim
Hikmətin, Əli Vəliyevin, Mir Cəlalın, Rəsul
Rzanın, Mirzə İbrahimovun, N.İmanquliyevin, Ə.Məmmədxanlının,
İ.Əfəndiyevin, Seyfəddin Dağlının,
T.Elsinin, F.Köçərlinin, Ə.Kürçaylının,
Ə.Xanbabayevin, T.Mütəllibovun, L.Məmmədbəyovun,
V.Rüstəmzadənin, Ş.Əkbərzadənin, B.Vahabzadənin,
Qabilin, Ə.Hacızadənin ruhları şad olsun, oxucu
onların haqqında bilmədiklərini bilsin
N.Hacızadə vaxtilə
"Mənsur şeirlər" çap etdirmək istəyib.
Lakin bu sahəni bir növ özəlləşdirən məşhur
yazar buna mane olub. Ancaq uzun illərdən sonra
yazıçı xatirələrini elə səmimi, elə
lirik yazdı ki, bunlar mənsur şeirə çevrildilər.
"İlyas Əfəndiyev
sənətinə vurğunluğun, tükənməz sevginin
təcəssümü olan nəfis nəşrləri minnətdarlıq
duyğusu ilə bir-bir əlimə götürdüm -- əlim
sevindi, baxdım, vərəqlədim - gözüm sevindi, qəlbim
işıqlandı".
Onun iri həcmli, poetik,
qəlbə qanad verən məqaləsini də birnəfəsə
oxudum. Ruhən təzələndim, duruldum və İlyas Əfəndiyev
qələminin ecazına, Yaşar Qarayev sözünün
qüdrətinə yenidən vuruldum.
"Onlar - ata-bala
bir-birləri ilə nəfəs alırdılar. Əliağa
Kürçaylı sağalmaz xəstəliyə
düçar olub, yatağa düşəndə Ülkər
birdən-birə çiçək kimi soldu. O,
atasından ayrı bir həyat təsəvvür edə
bilmirdi. Qara-qorxunc fikirlər gecə-gündüz ona aman
vermirdi: Atamın başına bir iş gəlsə, mən
neyləyərəm?".
Bu, onun tale sualı,
ölüm-qalım hıçqırığı idi.
Şair ürəyinin son
çırpıntısı...
Və divarları titrədən
haray... Bu, Ülkərin - qönçə
qızcığazın ixtiyarını əlindən
aldı. "Mən səndən sonra yaşaya bilmərəm,
ata". O, qanadı qırılmış quş kimi səssizcə
evdən çıxdı. Hara getdiyini özü də bilmirdi...
Xəzərin
dalğaları onu qanadına aldı. Dəniz hönkürürdü... O
gün ürəkləri yandıran əbədiyət
ünvanlı bir dastan yarandı - Əliağa - Ülkər
dastanı. Ata-bala sevgisinin şah nəğməsi!
O şey ki, insana tam aşıkardır,
Onda da gizli bir xəzinə vardır.
Əsrlərin o
üzündən ili Nizaminin bu öyüdü gördüklərimizə
bir də baxmağı, bildiklərimizi daha dərindən
öyrənməyi vəsiyyət edir, bizə.
İlk baxışda
tanıdığımız simaları N.Hacızadə yenidən
tanıtdırdı bizə. "Məntiqi,
düşündürən söz - gözəl
sözdür" - deyib aqillər. Gözəl
tanıtdırdı o simaları bizə yazıçı.
"Mən yetim böyümüşəm, bütün
gücüm insanlara sevgimdədi". Sevgi ilə
tanındırdı o simaları bizə yazıçı.
"Kim dədədi - dədələrdən danışar,
kim gədədi gədələrdən danışar" -
deyib aqillər. Dədələri tanıtdırdı bizə
yazıçı.
"Böyüyünü tanıyanı Allah
böyüdər!"
Böyüklərimizi tanıtdırdı bizə
yazıçı.
Xeyirxah iş görəndə
ürək cənnətdən gələn sevinc hissi ilə
dolur. Sevindirdi oxucunu yazıçı, özü də
sevindi. O, sözü ürəyinin kürəsində
bişirib, təfəkkürünün zindanında
döyüb sonra yazdı.
İlk payımız sevincdi,
Son payımız kədərdi,
Hər şey gəldi-gedərdi,
Qalan xatirələrdi.
Hörmətli Nahid
müəllim, hiss edirəm ki, ürəyin tam
boşalmayıb. Yeni xatirələr intizarı ilə:
Hacı Qulam Sadıq
Ədalət.- 2010.- 10 iyul.- S. 13.