Ordumuz yüksək döyüş
hazırlığına malikdir
Ordu quruculuğu
işinin dövlət başçısı tərəfindən
prioritet elan olunması müvafiq yöndə qarşıya
çıxan problemlərin çevik həllini tələb
edir. Ölkənin milli maraqlarından doğan və zəruri
həyati əhəmiyyət daşıyan strateji xarakterli bir
sıra məsələlərin qısa zaman kəsiyində
öz həllini tapması digər mühüm sahələrdə
olduğu kimi, Silahlı Qüvvələr quruculuğunda da
dövlət rəhbərliyinin sərgilədiyi prinsipial
mövqeyi ortaya qoyur.
24 iyun 2010-cu il tarixdə
ordumuzun 92-ci ildönümü münasibətilə
keçirilən Müdafiə Nazirliyinin, Dövlət Sərhəd
Xidmətinin və Daxili İşlər Nazirliyi Daxili
Qoşunlarının birləşmə və hissələrinin
irimiqyaslı birgə əməliyyat-taktiki təlimindən
sonra Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev ordu quruculuğunun
hər bir ölkə üçün çox önəmli məsələ
olduğunu bir daha vurğulamış və bu sahənin
xüsusilə müharibə şəraitində yaşayan
ölkə üçün prioritet xarakter
daşıdığını qeyd etmişdir. Doğrudan da,
dövlət büdcəsinin ordu quruculuğu ilə
bağlı statistikası kifayət qədər ciddi mətləblərdən
xəbər verir.
Son yeddi il ərzində
hərbi xərclərimiz 14 dəfəyədək
artırılmışdır. 18 iyun 2010-cu il tarixdə Milli Məclisin
növbədənkənar sessiyasında müdafiə və təhlükəsizlik
xərclərinin daha 400 milyon manat artırılması nəticəsində
cari ilin bütün hərbi xərcləri 2 milyard 150 milyon
dollaradək yüksəlmişdir. Müqayisə
üçün deyək ki, bu məbləğ
işğalçı Ermənistanın bütün dövlət
büdcəsindən çoxdur. Yeri gəlmişkən, 23
iyun 2010-cu il tarixdə "Azərbaycan Respublikası
Müdafiə Nazirliyinin həqiqi hərbi xidmət hərbi
qulluqçularının sosial müdafiəsinin gücləndirilməsi
barədə" Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab
İlham Əliyevin imzaladığı Sərəncama əsasən
xidməti mənzilə və mənzil şəraitinin
yaxşılaşdırılmasına ehtiyacı olan hərbi
qulluqçular üçün xidməti yaşayış
evlərinin tikintisinə 5 milyon manat məbləğində vəsait
ayrılmışdır.
Ümumiyyətlə,
ordu quruculuğu sahəsində əldə olunan bu və digər
uğurların əsası hələ 1990-cı illərin əvvəllərində
xalqın təkidi ilə yenidən hakimiyyətə
qayıdan Heydər Əliyev tərəfindən
qoyulmuşdur. Məhz 15 iyun 1993-cü il tarixdə ümummilli
liderimizin dövlət rəhbəri kimi məsul bir vəzifənin
icrasına başlaması eyni zamanda Silahlı Qüvvələr
quruculuğunda yeni bir mərhələnin
başlanğıcı kimi xarakterizə edilir. Ordu quruculuğu
ilə bağlı qarşıda dayanan prioritet məsələlərin
müəyyənləşdirilib sistemləşdirilməsi,
yaxın və uzaq perspektivlərin ön plana çəkilməsi
və nəhayət, Silahlı Qüvvələr
quruculuğunun elmi əsaslar üzərində
aparılması kimi təxirəsalınmaz tədbirlərin
davamlı və ardıcıl şəkildə həyata
keçirilməsi məhz bu dövrə təsadüf edir. Həmin
il noyabrın 1-də ümummilli liderimizin xalqa tarixi müraciəti
ölkədə hərbi vətənpərvərlik ruhunu
ikiqat artırdı və ordu quruculuğu işinin elmi-təcrübi
prinsiplərə əsaslanmasına, vahid komandanlıq
prinsipinin həyata keçirilməsinə təkan verdi. Milli
Məclisin 18 noyabr 1993-cü il tarixli iclasında Müdafiə
və təhlükəsizlik məsələləri
müzakirə olundu. Qısa müddətdə ordunun
qanunvericilik bazası yaradıldı. Milli Məclis tərəfindən
"Silahlı Qüvvələr haqqında", "Hərbi
xidmət haqqında", "Müdafiə haqqında",
"Hərbi qulluqçuların statusu haqqında" və
s. qanunlar qəbul edildi. Aparılan kompleks tədbirlər
qısa zaman kəsiyində öz bəhrəsini verdi: 10
dekabr 1993-cü il tarixdə qoşunlarımız Beyləqan istiqamətində
hücuma keçən düşməni 40 kilometrədək
geriyə oturtdu. Analoji hal digər cəbhə bölgələrində
də təkrarlandı.
Əsası ümummilli
liderimiz tərəfindən qoyulan ordu quruculuğu ilə
bağlı mühüm prinsip və tədbirlərin bu
gün uğurla davam etdirilməsi Azərbaycan Silahlı
Qüvvələrini az müddətdə Cənubi Qafqazın
yüksək döyüş hazırlığına malik ən
mobil və nümunəvi bir silahlı qurumuna
çevirmişdir. Ordu siyasətinin hüquqi bazası
davamlı olaraq təkmilləşdirilmiş, müvafiq istiqamətdə
özündə prioritet prinsipləri ehtiva edən müxtəlif
sənədlərə imza atılmışdır. Bu sənədlərdən
ən mühümü 8 iyun 2010-cu il tarixdə Milli Məclis
tərəfindən təsdiq olunmuş "Azərbaycan
Respublikasının Hərbi Doktrina"sıdır. Ölkənin
ilk "Hərbi Doktrina"sı Azərbaycan
Respublikasının müdafiə siyasətinin hüquqi
bazasını təşkil edən strateji əhəmiyyətli
tarixi sənəddir.
Ordumuzun son illər əldə
etdiyi ən mühüm uğurlardan biri də onun beynəlxalq
əlaqələri ilə bağlıdır. 4 may 1994-cü
ildə Azərbaycan Respublikası NATO-nun "Sülh Naminə
Tərəfdaşlıq" Proqramına qoşulmaqla öz
üzərinə götürdüyü bütün öhdəlikləri
bu günədək uğurla yerinə yetirir. Ötən il hərbi
qulluqçularımız müxtəlif əməkdaşlıq
sahələri üzrə 44 kursda, 6 təlimdə, təlimlə
bağlı 24 planlaşdırma konfransında, 11 seminar və
5 işçi görüşdə, 10 konfrans və simpoziumda
və s. iştirak etmişlər. Bu il NATO ilə Fərdi Tərəfdaşlıq
Proqramı çərçivəsində hərbçilərimizin
9-u Azərbaycanda olmaqla 120 tədbirdə iştirakı nəzərdə
tutulmuşdur. Bu tədbirlərin böyük hissəsi istər
Bakıda, istərsə də digər xarici ölkələrdə
artıq uğurla həyata keçirilmişdir. Hərbi
qulluqçularımız NATO-nun müxtəlif qərargahlarında
Tərəfdaşlığın Qərargah Elementi vəzifələrində
öz üzərlərinə düşən
tapşırıqları uğurla yerinə yetirirlər. Hərbi
qulluqçularımız sülhməramlı missiyalarda da fərqli
döyüş hazırlığı və nizam-intizam
nümayiş etdirirlər. Bununla bağlı Müdafiə
Nazirliyinin ünvanına göndərilən təşəkkür
məktublarında Azərbaycan hərbçilərinin
yüksək peşəkarlığından ətraflı bəhs
olunur. Azərbaycan Respublikası dünyanın 30-dək
ölkəsi ilə hərbi əlaqələrin normativ
hüquqi bazasını təşkil edən saziş və
memorondumlar, o cümlədən 2009-cu ildə hərbi sahədə
4 əsas sənəd imzalamışdır. Hazırda daha 27
ölkə ilə analoji saziş layihələrinin
imzalanması ilə bağlı məhsuldar müzakirələr
aparılır.
Cari ildə Silahlı
Qüvvələrin döyüş hazırlığı
istiqamətində yeni keyfiyyət göstəriciləri ilə
müşayiət olunan bir sıra mühüm uğurlara imza
atılmışdır. Birinci əməliyyat eşelonu
birliklərində dayanıqlı müdafiə təmin
olunmuş, müdafiə sistemi təkmilləşdirilmişdir.
Vahid idarəetmə, nəzarət, rabitə və
avtomatlaşdırılmış idarəetmə sisteminin tətbiqi
üzrə işlərin artan sürətlə davam etdirilməsi
qoşunların döyüş qabiliyyətini yüksək səviyyədə
saxlamağa əsaslı təminat vermişdir. Cari tədris
ilində birlik və birləşmələrdə keçirilən
70-dək komanda-qərargah təlimləri və bu təlimlərdə
ən müasir tələblərə cavab verən simulyator və
kompyuter şəbəkələrindən istifadə
olunması görülən işin effektini ikiqat
artırmışdır. Ordunun kəşfiyyat
imkanlarının yüksəldilməsi məqsədilə
idarəetmə sistemləri təkmilləşdirilmiş,
strateji və taktiki səviyyədə pilotsuz uçuş
aparatları alınmış, kəşfiyyatçılar
müasir tələblərə cavab verən fərdi gecəgörmə
vasitələri ilə təmin olunmuşlar. Ümumiyyətlə,
2009-cu ilin sonuna Silahlı Qüvvələrin istifadəsinə
təxminən 1 milyard ABŞ dollarından artıq dəyərdə
modern silah və texnika verilmişdir. Bu da öz növbəsində
bütün qoşun növlərinin döyüş
imkanlarını ikiqat artırmışdır.
Hərbçilərin
sosial müdafiəsi də ölkə rəhbərliyinin daim
diqqət mərkəzində dayanan məsələlərdəndir.
Hazırda Azərbaycan Prezidenti cənab İlham Əliyevin
göstərişi ilə müxtəlif hərbi qarnizonlarda
sosial, mədəni və məişət obyektləri ilə
birlikdə 5 hərbi şəhərcik kompleksi inşa edilir.
Hərbi qulluqçular üçün ümumilikdə 627 mənzili
olan yaşayış binalarının tikintisi yaxın
vaxtlarda başa çatdırılacaqdır. 20 sentyabr 2010-cu
il tarixdə ölkə başçısının
imzaladığı sərəncama əsasən Azərbaycan
Respublikasının Müdafiə Nazirliyi, o cümlədən
digər güc strukturlarının dövlət büdcəsindən
maliyyələşdirilən qurumlarında
çalışan hərbi qulluqçuların, xüsusi
rütbəsi olan əməkdaşların və dövlət
qulluqçusu olmayan mülki işçilərin sosial
müdafiəsinin gücləndirilməsi məqsədilə
onların aylıq vəzifə maaşları sentyabrın 1-dən
orta hesabla 10 faiz artırılmışdır.
Bütün bunlar ordu
quruculuğu ilə bağlı dövlət tərəfindən
həyata keçirilən tədbirlərin, aparılan
mühüm islahatların yalnız bir hissəsidir. Hərbi
qulluqçularımız onlara göstərilən bu diqqət
və qayğıya daim yüksək döyüş
hazırlığı ilə cavab verməyə
çalışırlar. Axı müharibə şəraitində
yaşayan bir olkənin ordusunda xidmət etmək hər bir hərbçidən
ikiqat diqqət və məsuliyyət tələb edir.
İbrahim RÜSTƏMOV
Ədalət.- 2010.- 23 oktyabr. – S. 9.