"Biz sovet elm-təhsil gəmisi
ilə okean sularına
çıxırdıq...
Bu gəmidə bizə də bir
kayuta ayırmışdılar"
Xeyli
müddətdir ki, Azərbaycanın universitetlərinə rəhbərlik
edən şəxslərlə silsilə həmsöhbət
olmağı düşünürdüm. Təxminən
ötən ilin sonunda istəyimi reallaşdırmaq
üçün qəzetin rəhbərliyi ilə
razılaşdım və arxada qalan yaxın günlərin
birində ilk ali məktəbimiz olan Bakı Dövlət
Universiteti ilə əlaqə saxladım sonra razılıq əldə
etsəm də söhbətimiz müəyyən texniki səbəblərdən
baş tutmadı. Nəhayət uzun gözləntidən sonra
BDU-nun rektoru bizimlə görüşə hazır
olduğunu bildirdi. Elə "Ali ünvanların təmsilçiləri"
rubrikamızın da ilk qonağı, ilk ali məktəbimizin-
BDU rektoru, millət vəkili, AMEA-nın müxbir üzvü, alim Abel Məhərrəmov
oldu.
Abel
Məmmədəli oğlu Məhərrəmov 1950-ci il
yanvarın 5-də Ağdam şəhərində anadan olub.
Azərbaycan Dövlət Universitetinin kimya fakültəsini
bitirib. Kimya elmləri doktoru, professor, əməkdar elm
xadimidir. Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının həqiqi
üzvüdür. Yusif Məmmədəliyev mükafatı
laureatıdır. Rumıniya Respublikasının ali dərəcəli
"Komandor" ordeni, İqtisadi Əməkdaşlıq Təşkilatının
qızıl medalı ilə təltif edilib. Rumıniya
Respublikasının Ovidius Universitetinin və Türkiyə
Respublikasının Kırıkkale Universitetinin fəxri doktorudur.
50-dək monoqrafiyanın, dərsliyin və dərs vəsaitinin,
1000-dək elmi məqalənin müəllifidir. 37 ixtirası
vardır. 30-dan çox kimya elmləri namizədi və doktoru
hazırlayıb.
1971-ci
ildən Ümumittifaq Olefinlər Elmi Tədqiqat İnstitutunda
operator, mühəndis işləyib. 1976-cı ildən Azərbaycan
Dövlət Universitetində baş elmi işçi, baş
müəllim, dosent, tədris hissəsinin müdiri, dekan
müavini vəzifələrində
çalışıb.1991-ci ildən Bakı Dövlət
Universitetinin professoru, 1993-1999-cu illərdə kimya fakültəsinin
dekanı olub. 1999-cu ildən Bakı Dövlət Universitetinin
rektorudur. 2002-2004-cü illərdə Qara dəniz universitetlər
şəbəkəsinin prezidenti olub. Yeni Azərbaycan
Partiyası Siyasi Şurasının və İdarə Heyətinin
üzvüdür. Evlidir, 2 Övladı var.
- Təhsil strateji sahə
olduğundan inkişaf etmiş dövlətlərdə
hakimiyyətə iddialı olan qüvvələr ilk növbədə
onu diqqətdə saxlayır. Bəs Azərbaycanda necə, belə
bir tendensiya varmı?
-
İstənilən bir ölkənin dünya dövlətləri
sırasındakı mövqeyi yalnız onun iqtisadi qüdrəti
ilə deyil, ilk növbədə maarifçiliyi, elmi, təhsili
ilə müəyyən edilir. Qloballaşan dünyanın tələbi
də budur. Hansı dövlət ki, beynəlxalq qurumlarda
yaxşı təmsil olunur, elm, təhsil islahatları
uğurla aparılır və dünya standartlarına
uyğunlaşdırılır o daha yüksək qiymətləndirilir.
Baxmayaraq ki, müstəqilliyimizin
bərpasının qısa tarixi var, amma müstəqillik
dövrünün son illərində uğurlarımız
böyükdür. Hesab edirəm ki, əldə olunan
uğurlar içərisində elm və təhsildəki
yenilikləri önə çəkmək lazımdır. Bu
baxımdan hazırda Azərbaycanda çox ciddi elm və təhsil
islahatları aparılır. İslahat dedikdə də təkcə
dəyişilmə nəzərdə tutulmur. Yeni proqramlar
hazırlanır, onlara maliyyə vəsaitləri
ayrılır ki, müəyyən sahələr gücləndirilsin.
Amma biz nə qədər islahatlar aparsaq da Avropanın səviyyəli
universitetlərinin elm, təhsil müstəvisinə çata
bilmirik.
- Problem nədədir?
-
Bizim məqsədimiz təhsilimizin səviyyəsini Avropa təhsili
səviyyəsinə çatdırmaq, bərabərləşdirməkdir.
Bunun nəticəsində tələbələrimizin inteqrasiyası, mobilləşməsi
prosesi baş verə bilər. Tələbə gedib Avropada
oxuyanda deməsinlər ki, sizin universitetləriniz zəifdir və
ona görə də biz sizi qəbul etmirik.
Körpünün hər iki başı eyni olmalıdır
ki, effektiv nəticə də əldə olunsun. Əgər
körpünün bir başı çox aşağı, digəri
isə çox yuxarı olsa, ondan keçənlər
yıxıla bilər. Ona görə də bu bərabərliyi
tənzimləmək üçün təbii ki, biz tələb
olunan mühiti yaratmalıyıq. Elmi məktəblər, yeni
innovasiya sahələri meydana gəlməli, tələbələrin
təhsil keyfiyyəti yüksəlməli, onların qarşısına
qoyulan tələblər artmalıdır. Bunun
üçün də iki istiqamətdə proses gedir. Həm
ölkə daxilində islahatlar aparılır, həm də
Azərbaycana qərb-şərq səviyyəli elmi mühitin
gətirilməsi əsas məqsəd daşıyır.
Artıq 2007-ci ildən bu istiqamətdə fəaliyyət
göstəririk. Azərbaycan Respublikasının Prezidentinin təhsildə
islahatlar proqramına əsasən yaxın altı il ərzində
5 min azərbaycanlı gənc Avropa ölkələrinə, həmçinin
də şərq dövlətlərinə göndərilib.
Hesab edirik ki, bu iki istiqamətin vəhdəti nəticəsində
Azərbaycanda yeni elm, təhsil mühiti formalaşacaq.
Artıq bu mexanizm də işlək vəziyyətdədir və
nəzərdə tutulan 5 min tələbədən 1000 nəfəri
xaricdə təhsil alır. Onlardan bəziləri təhsilini
başa vurub ölkəmizə qayıdır, bəziləri
isə bitirmək üzrədir. Xaricdə təhsil alan gənclərimiz
Avropanın elm-təhsil mühitinin dəyərlərini Azərbaycana
gətirəcək və ölkədə təhsilin səviyyəsinin
müəyyən dərəcədə yüksəlməsinə
kömək edəcəklər.
- Yüksək təhsil alıb
ölkəyə döndükdən sonra həmin məzunların
qarşılaşa biləcəkləri problemlərin aradan qaldırılmasına
başlanılıbmı?
- Təbii,
paralel olaraq ölkədə də yeni maddi-texniki baza güclənməlidir
ki, xaricdə təhsil alan məzunların orada istifadə
etdikləri, gördükləri avadanlıqlardan, cihazlardan
burada istifadə imkanları olsun. Bu baxımdan müasir tipli
yeni avadanlıqların alınmasına üstünlük
verilir. Şübhəsiz, ölkədaxili islahatların
aparılması, xaricdə tələbələrin təhsil
alma imkanlarının genişləndirilməsi, yeni
avadanlıqların alınıb maddi-texniki bazanın gücləndirilməsi
Azərbaycan təhsilinin gələcək uğuru deməkdir.
- Maraqlıdır, bəs bu
inkişaf niyə görülmür, niyə yenə də
insanlar sovet təhsil sisteminin əvəzedilməzliyindən
danışır?
-
Doğrudan da biz əvvəllər sovet elm-təhsil gəmisi
ilə okean sularına
çıxırdıq. Bu gəmidə bizə də,
SSRİ-yə daxil olan digər dövlətlərə də
bir kayuta ayırmışdılar. Ancaq bizim heç o gəminin
maşın zalından, sürətindən çox da xəbərimiz
yox idi. Hərə öz masştabında, öz konturları
çərçivəsində fəaliyyət göstərirdi.
Biz milli kökümüzlə türk dünyasına
bağlıyıq və bununla
da fəxarət hissi keçiririk. Amma tarix elə gətirib
ki, biz elmi genetikamızla rus-sovet elminə bağlı
olmuşuq. Bu gün Azərbaycanda elmi məktəblər deyəndə
göz önünə əksəriyyəti rus-sovet elmi məktəbinin
qolları olan təhsil müəssisələri gəlir. Bizlər
ondan bəhrələnmişik, Moskvada təhsil
almışıq və elmi dəyərləri ölkəmizə
gətirmişik. Ancaq "sovet təhsil sistemi, yoxsa bu gün
Avropa dəyərləri əsasında qurulmuş təhsil
yaxşıdır"- sualına gəldikdə hazırda
qloballaşan dünyaya inteqrasiya olmaq, vətəndaş cəmiyyəti
yaratmaq üçün rus təhsilinin özü də
öz köhnə gəmisini buraxıb, yeni-Avropa tələbləri
çərçivəsində qurulmuş gəmi ilə
okean sularına çıxıb. Əlbəttə, Boloniya
prosesinə qoşulandan sonra ilk dövrlər müəyyən
çətinliklərlə qarşılaşanda mən
özüm də narahatlıq keçirirdim. Amma zaman
keçdikcə, bu prosesi tamamilə tətbiq etdikcə
görürəm ki, biz Boloniya prosesinin tələbləri ilə
də, Avropa standartları ilə də daha yüksək səviyyədə
dəyərlənəcəyik. Bu sahədə 30 il rəhbər
vəzifədə çalışan şəxs kimi bunu hiss
edirəm.
- Dediklərinizdən aydın olur
ki, təhsilimizin səviyyəsinin yüksəldilməsi
istiqamətində proses gedir. Amma yenə də universitetlərimizin
məzunları istənilən səviyyədə tələblərə
cavab vermir.
- Mən
elə düşünməzdim. Səviyyəni nə ilə
ölçmək olar? Universitetlərin səviyyəsi
reytinqlə ölçülür və əgər
universitetin reytinqi yüksəkdirsə, deməli, onun tələbələrinin
elmi səviyyəsi də yüksəkdir. Keçən il bakalavrlarımızın
yüzdə yetmiş faizi ixtisaslar üzrə elan olunmuş
magistr yerlərini tutmuşdular. Yaxud da dövlət
qulluğuna qəbul zamanı elan olunan yerlərin yüzdə
doxsan faizini bizim məzunlarımız tutur. Bu BDU-nun müəllim
kollektivinin, bakalavr dərəcəsini bitirən məzunların
savadlı olmalarının göstəricisidir. Eyni zamanda bu o
deməkdir ki, Boloniya sistemi ilə yetişən məzunlar
müəyyən səviyyəyə malik olduqları
üçün belə yüksək göstərici əldə
edilir. İmtahanı aparan mütəxəssislər də
bizim tələbələrin səviyyəsindən
razılıq edirlər. Ola bilsin digər universitetlərdə
müəyyən dəyişikliklər, gərginliklər
var. Ancaq biz öz yetişdirdiyimiz tələbələrdən
razıyıq. Niyə? Çünki biz yekunda tələbələrimizdən
dövlət imtahanı da götürürük. Dövlət
imtahanı tələbənin seçdiyi ixtisas üzrə
oxuduğu dörd ana fənnin strategiyasını özündə
əks etdirən proqram çərçivəsində
götürülür. Tələbə I kursda təhsil
aldığı zaman IV kursda dövlət imtahanı verəcəyini
düşünür. Ona görə də qiymətə
görə deyil, biliyə görə oxuyur ki, IV kursda dövlət
imtahanı verərkən çətinlik çəkməsin.
Bütün bunlar nəzərə alındığından
son zamanlar tələbələrin bilik səviyyəsinin, təhsilin
keyfiyyətinin olduqca yüksək olduğunu müşahidə
etmək mümkün olur. Hətta elə hallar olur ki, tələbə
bizdən qiymət almayıb, amma magistraturaya qəbul olunub.
Çünki biz proqramı magistratura qəbul proqramından
çətin etmişik. Əksər hallarda isə bizim
dövlət imtahanının nəticəsi ilə magistratura
imtahanlarının nəticəsi üst-üstə
düşür.
- Sovet təhsil sistemindən imtina
olunduğu iddia olunsa da tələbələrimiz hələ
də köhnə tədris vasitələrindən istifadə
edir. Bəlkə Avropa standartlarının tələblərindən
danışdığımız halda sovet dönəmindən
qalma ədəbiyyatlardan istifadə məzunlarımızın
səviyyəsinin yüksəlməsinə imkan vermir?
- Bu
məsələ bizim özümüzü də çox
düşündürür. Sovet təhsil sistemində tələbələrin
bir auditoriya müəllimi vardı və tələbələr
onun mühazirələrindən və yaxud da
yazdığı kitabdan nəsə öyrənirdilər. Bu
gün isə tələbənin iki auditoriyası-müəllimi
var. Onlardan biri köhnə sovet sistemində olduğu kimi tələbələrlə
dialoqda olan müəllim, digəri isə tələbənin
virtual universitetidi. Hazırda informasiya-kommunikasiya
texnologiyaları o qədər inkişaf edib ki, tələbə
internet vasitəsilə dünyanın istənilən bir
ölkəsinin hansısa universitetinin, istənilən bir
müəlliminin mühazirəsini öyrənə bilirlər.
Bunun sayəsində bəzən tələbələr müəllimlərindən
daha çox informasiyaya malik olurlar. Ola bilər müəllim
sovet təhsili alıb, kompüter texnologiyasını, dili
bilmir və müdaxilə etmək iqtidarında da deyil. Ancaq tələbələr
dili bilir və kompüter vasitəsilə də istənilən
bir müəllimin mühazirəsindən, kitablardan yararlanmaq
imkanı əldə edir. Bununla da tələbə bir
neçə mənbədən-həm fənn üzrə
auditoriya müəllimindən, həm də internetlə
müxtəlif mənbədən məlumatları mənimsəyir. Sonra hər ikisini
ortaq məxrəcə gətirmək üçün tələbə
sərbəst fərdi iş-tələbə-müəllim
dialoqu zamanı fənn haqqındakı düşüncələrini
ortaya qoyur. Belə olan halda müəllim də daha çox
öz üzərində işləməyə, bu üsula əl
atmağa məcbur olur. Qoşulduğumuz Boloniya prosesinin tələbləri
çərçivəsində tələbələrimiz
qlobal cəmiyyət müstəvisində formalaşır. Əgər
tələbə virtual universitetlərin imkanlarından istifadə
etməsə, seçdiyi ixtisasa uyğun müəllim heyətini
tanımazsa, sabah onu ABŞ, yaxud da Avropa dövlətlərindən
hansısa birinə göndərərkən orada qəbul etməzlər.
Ona görə də Boloniya sisteminin öz üstünlüklərini
nəzərə almaq lazımdır.
- Boloniya sistemindən çox
danışılsa da heç də hamı onun mahiyyətindən
tam xəbərdar deyil. Nədir bu sistemin tələbləri,
tələbələrin dərslərdə iştirakı,
yoxsa gərəkli olan vəsaitlərin mənimsənilməsi
əsasdır?
-
Boloniya prosesinin qiymətləndirməsi 100 baldır. Onun 50
balını tələbə dörd ay davam edən semestr, 50
balını isə imtahan ərzində qazanır. Dörd ay ərzində
tələbəni hazırlaşdıran, mühazirə, məşğələ
keçən müəllim iki dəfə kurikulum keçirərək
ona 50 bal sistemi ilə semestr balını yazır və tələbəni
təhvil verir. Ondan sonra rektorat ikinci bir komissiya yaradaraq tələbənin
qiymətini təkrar yoxlayır və əvvəlki müəllimlərin
ikinci dəfə keçirilən imtahanda iştirakı
qadağan olunur. Tələbələrin dərsə gəlməsinin
önəm daşımasına gəlincə, semestr dövründə
toplanan 50 bal dərsə davamiyyət, mühazirələrin
yazılmasına, məşğələlərdə verdiyi
cavaba və bir çox parametrə görədir. Əgər
tələbə dərsə gəlməsə, mühazirə
yazmasa, məşğələdə cavab verməsə onda tələb
olunan 50 balı toplaya bilməz. Ola bilər bir-iki belə tələbə
olsun və onlar virtual universitetlərdən bilikləri mənimsəsinlər.
Onlar heç dərsə gəlməsələr də
çox yaxşı hazırlaşırlar. Amma 8-10 tələbə
nə dərsə gəlib, nə də hansısa vəsaitdən
istifadə edib. Belə olan halda onlar
2 alırlar və biz də onları universitetdən xaric etməli oluruq. Belə halların
qarşısını almaq
üçün biz bunları
vahid bir sistemə gətirmişik.
Biz həqiqətən də bu prosesin
tələbələrimizi qabağa apardığını
görürük.
- Siz, bir çox beynəlxalq səviyyəli
universitetlərdə olursunuz.
Bizim tələbələrlə həmin
universitetlərin tələbələrini
müqayisə etdikdə
hansı fərqləri
görürsünüz?
- Açığını deyim
ki, bizim tələbələr son zamanlar
təhsilə daha məsuliyyətlə yanaşırlar.
Avropada sərbəstlik daha çoxdur. Avropada çox az
tələbə tapılar
ki, bakalavr pilləsini 4 ilə bitirsin. 90 faizi
7-10 ilə bakalavr pilləsini bitirir, amma bizdə əksər tələbə
4 ilə tədrisi tamamlayır. Avropada niyə
sərbəstlikdir? Tələbələr təhsil üçün
kreditlər götürürlər
ki, onu 4 ilə də, 8 ilə də götürə bilərlər.
Əslində isə norma 4 ildir
və qəbul olunan tələbə bu müddət ərzində təhsilini başa vurmalıdır. Bizdə sevindirici haldır ki, yüzdə doxsan beş faizi
4 il ərzində bakalavr pilləsini bitirir. Bizdə tələbə var ki, IV kursda
oxuyur, amma I kursdan kəsiri var və hələ
də qiymət ala bilmir. Yəqin ki, o kəsirini
aradan qaldırmasa, universiteti də bitirə bilməyəcək.
Əgər tələbə tapşırılsaydı, zəif
oxusaydı qiymət də alardı. Kəsiri varsa, deməli, çox ciddi yanaşma var.
- BDU həm də ilk ali təhsil
ocağıdır. Bu öncüllüyü qoruya bilirsinizmi və
buna necə nail olursunuz?
- Əlbəttə
ki, biz özümüz haqqında nəsə deyə bilmərik.
Dünyanın reytinqləri müəyyənləşdirən
agentlikləri var və o universitetlərin reytinqini elan edir.
Agentliyin reytinqinə əsasən Azərbaycandan yeganə BDU
dünyanın 2000 universiteti arasında yer alıb. Bəzən bizə niyə 300-500 universitet
arasında deyil, 2000 universitet arasında yer tutmağımız irad tutulur. Bu gün biz çalışırıq
ki, dünyanın 500 universiteti arasında yer alaq. Buna şansımız da var, ancaq
bizi bu şansdan
geri qoyan bir-iki xırda məsələ həllini
tapmalıdır. Yataqxanalar reytinq
cədvəlində xüsusi
çəkiyə malik
olsa da bizim
yataqxanamızın olmaması
bütün ballarımızı
aşağı endirir.
Hazırda universitetin yataqxanalarında
məcburi köçkünlər
məskunlaşır. Dövlət
başçısının sərəncamı ilə
köçkünlərimiz üçün tikilən
mənzillərə köçürmə
prosesi başa çatdıqdan sonra yeni müasir şəraitli yataqxanalar tikiləcək. Belə olan
halda hesab edirəm ki, xaricdən bizə çoxsaylı müraciətlər
olacaq. Bu gün universitetimizdə
1500-ə qədər xarici
tələbə oxuyur.
Ancaq ildə bizə 10 min tələbə müraciət
edir. Xarici tələbələrin bizdə təhsil alması isə reytinq cədvəlində
mövqeyimizin qalxmasına
stimul verən amillərdəndir. Nə qədər
xarici tələbə
çox olarsa, bir o qədər universitetin xaricdə mövqeyinin yüksək olmasına işarədir.
Yataqxana yoxdursa, xarici tələbələrə bu
şansı vermiriksə,
onda necə öz reytinqimizdən danışa bilərik.
Bizim 2000
universitet arasında yer tutmağımız elmimizin, təhsilimizin, laboratoriya, maddi-texniki bazamızın güclü
olması, xaricdə çoxlu məqalələrimizin
nəşr olunması
sayəsindədir. Beynəlxalq qrant
proqramları çərçivəsində
ildə 6 milyon dollar qrantlar alırıq.
(Hələ ölkə
daxili proqramlar bura daxil deyil-red.A.M).
Bu o deməkdir ki, bizi dünyada
tanıyırlar. Əgər yataqxana
məsələmiz həll
olunsa, dünyanın ən azı 500 universiteti arasına düşmək şansındayıq.
- Universitetlərdə
dövlət imtahanlarının
aradan qaldırılması
məsələsi son günlər
müzakirə olunur. BDU da belə
bir addım atmağı düşünür?
- Hər bir universitetin
özünün fərdi
qaydası, elmi şurasının qərarı,
spesifikası var. BDU-da
həm təbiət, həm də humanitar fənlər tədris olunur və bizim təcrübəmiz
göstərir ki, ana fənlərin strategiyasını özündə
əks etdirən proqramlar səviyyəsində
tələbələr dövlət
imtahanı da verməlidir. Çünki tələbələr dövlət imtahanı ilə ana fənləri
tam mənimsəmələri barədə sertifikat alırlar. Buraxılış
imtahanı elmi iş yaza bilmələri
üçün, dövlət
imtahanları isə ixtisas üzrə mənimsədikləri ana
fənn elmlərinin başlarında yerləşdiyinin
təsdiqi üçündür.
Universitetlərin reytinqi
müəyyənləşəndə də bizim bu
metodikaya görə dünyada bizə çox yüksək bal verirlər. Yəni tələbələrin qiymət
üçün deyil,
bilik üçün
oxuduqları aydın olur.
- Deputat, rektor, alim: bunların
öhdəsindən gəlmək asandırmı? Siz onlardan
hansında daha çox özünüzü rahat hiss edirsiniz?
- Hər
üçünü bir müstəviyə gətirmək,
vaxtı bölmək, istədiyinə çatmaq çox da
asan deyil. Çətin də olsa bu üç vəzifənin-rektor,
elmi işçi və millət vəkili- öhdəsindən
gəlirəm. Bəzən vaxtdan çox istifadə edirik,
işdən evə gec gedirik ki, bu üç sahəni bir-biri
ilə birləşdirə bilək. Düşünürəm
ki, hələlik çalışıb
üçünün də vəhdətini təşkil edə
bilmişəm. Axı aspirantları necə yarı yolda qoymaq
olar? Hazırda professorlar var ki, onlar mənim rəhbərliyim
altında işləyir. Həmçinin böyük elmi-tədqiqat
laboratoriya var. Bu günə qədər rəhbərliyim
altında 34 elmlər doktoru, elmlər namizədi yetişib.
Bunlar böyük elmi məktəbdir. 1000-ə qədər
elmi məqaləm var və onlardan 600-dən çoxu
yalnız xaricdə-ABŞ, İngiltərə, Yaponiyada
işıq üzü görüb. Çox şadam ki, rektor
olarkən də elmi məktəbimi qoruya bilmişəm. Bəlkə
də bu elmi məktəbin inkişaf dinamikası daha da
sürətlənib. Bəzən mühazirələr də
aparıram, orta məktəbdə də dərs deyirəm.
Eyni zamanda universitetimizin nəzdində fəaliyyət göstərən
liseydə də dərs deyirəm ki, şagirdlər necə
yetişməyin lazım olduğunu bilsinlər. Həmişə
insanın əlində belə şans olmur. Bir vaxtlar mən
fikirləşirdim ki, müəyyən zirvəyə
qalxdıqdan sonra bir qədər də özüm
üçün yaşamalıyam. Amma indi görürəm
ki, özümdən çox əldə etdiyim təcrübəni
nə qədər çox başqalarına öyrətsəm
o qədər yaxşı olar. Mən Moskva Dövlət
Universitetində təhsil alıb, elmi məktəb
keçmişəm və hazırda da onlarla əlaqələrim
var. Eyni zamanda da dünya universitetlərində olub geniş təcrübə
toplayıram. Mən təcrübəmi insanlara
aşıladıqca daha çox xoşbəxt oluram. Ən əsas
insanları sevmək lazımdır. Ən xoşbəxt insan
da insanları sevməyi bacaranlardır. Bunu dərk edənlər
üçün isə vaxt bəhanəsi olmamalıdır.
Çünki insanı sevmək, onu dinləmək, ona yol
göstərmək lazımdır. Əgər təcrübəli
insanlar bunu başa düşüb, əməl edirsə, deməli
o xalqa daha çox lazımdır. Ona görə ki, kimsə sənə
üz tutursa, deməli, səndən mərhəmət, məsləhət,
istiqamət gözləyir. Ola bilsin sən ona elə istiqamət
göstərəsən ki, o dünyanın ən
ağıllı adamına, böyük aliminə çevrilər.
Axı mən bu yolu böyük əziyyətlər içərisində
keçmişəm və ona görə də ona hazır
formula verirəm ki, o əziyyətsiz daha böyük müstəvilərdə
qabağa getsin.
Gültəkin Qəhrəmanlı
Ədalət.- 2011.- 4 may.- S. 3.