Ümumtəhsil
sistemində müasirləşmə dövrü
(mövzu əsasında VI yazı)
(əvvəli ötən
sayımızda)
Məktəblərin
informasiya kommunikasiya texnologiyaları ilə təminatı
Müasir dünyada ölkələrin
inkişaf səviyyəsi tətbiq olunan innovasiya texnologiyalarının
səviyyəsi ilə ölçülür.
Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti cənab İlham Əliyevin böyük diqqət və
qayğısı, bu işə xüsusi əhəmiyyət
verməsi sayəsində qəbul edilmiş müvafiq dövlət
proqramları inamla həyata keçirilməkdədir. Bu
proqramlardan biri Prezidentin 10 iyun 2008-ci il tarixi sərəncamı
ilə təsdiq edilmiş "2008-2012-ci illərdə Azərbaycan
Respublikasında təhsil sisteminin
informasiyalaşdırılması üzrə Dövlət
Proqramı"nın əsas məqsədi İnformasiya
Kommunikasiya Texnologiyalarının səmərəli tədbiqi
və istifadəsidir. Bunsuz keyfiyyətli təhsil almaq
imkanı edilə bilməz.
Bu gün hər bir müəllim
müasir dünyada tələb olunan biliklərə və
bacarıqlara malik vətəndaşlar yetişdirmək
üçün informasiyalaşdırılmış cəmiyyətə
uyğun keyfiyyətlərə yiyələnməlidir.
Dövlət Proqramında nəzərdə
tutulan tədbirlərin həyata keçirilməsi, o cümlədən
təhsil müəssisələrinin kompüter
avadanlığı ilə təmin edilməsi və yüksək
sürətli internet əlaqəsinin təmin olunması bu
imkanı daha da genişləndirəcək, təhsilin keyfiyyətinin
yüksəldilməsinə kömək göstərəcəkdir.
Ağdaş rayonunun ümumtəhsil məktəblərində 421 ədəd kompüter avadanlığı quraşdırılmış, 18 məktəb noutbuk və proyektorlarla təmin edilmişdir. 15 məktəb (11 tam orta, 4 məktəb isə ümumi orta) internetə qoşulmuşdur.
Rayonda ümumtəhsil məktəblərin hamısında "İnformatika" dərsləri tədris olunur. S.Vurğun adına, M.Şeyxzadə adına gimnaziya, M.İsayev adına şəhər, Xosrov, Dəhnəxəlil, Ləki qəsəbə 6 nömrəli və Cardam kənd tam orta məktəbində bu sahədə müsbət təcrübə toplanmışdır.
Məktəbəqədər
tərbiyə müəssisələrinin inkişaf etdirilməsi
Məktəbəqədər
körpə uşaqlara qayğı göstərmək
dövlətimizin daim diqqət mərkəzində
saxlanılır. Rayonda 30 məktəbəqədər tərbiyə
müəssisəsi fəaliyyət göstərir. Bu müəssisələrdə
67 qrupda 1250 nəfər uşağın tərbiyəsi ilə
198 nəfər tərbiyəçi müəllim məşğul
olur. Təhsil haqqında Azərbaycan Respublikası Qanununun
icrasını təmin etmək məqsədi ilə Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabineti "Məktəbəqədər
təhsilin dövlət standartı və proqramı" barədə
qərar qəbul etmişdir. Respublika Təhsil Nazirliyinin
"Məktəbəqədər təhsilinin dövlət
standartı və proqramı"ndan irəli gələn tədbirlərin
həyata keçirilməsini təmin etmək məqsədi
ilə 5 avqust 2010-cu il tarixli xüsusi əmri var. Qərarın
icrası ilə əlaqədar Rayon Təhsil Şöbəsində
müvafiq əmrlə xüsusi tədbirlər planı
hazırlanıb təsdiq edilmişdir. Keçən dövr ərzində
rayonun məktəbəqədər tərbiyə müəssisələrinin
maddi-texniki bazasını möhkəmləndirmək
üçün müəyyən işlər
görülmüşdür. Bu məqsədlə rayonun
uşaq baxçalarına on min qırx doqquz manat (10049 manat) dəyərində
əyani vəsait və tərbiyəçi müəllimlər
üçün metodik ədəbiyyatlar
alınmışdır.
"Məktəbəqədər
təhsilin dövlət standartı və
proqramı"nın təsdiq edilməsi məktəbəqədər
tərbiyə müəssisə rəhbərlərinin və
tərbiyəçi müəllimlərin məsuliyyətini
daha da artırır. Rayon Təhsil Şöbəsi bu istiqamətdə
nəzərdə tutulan tədbirlərin icrasını daim nəzarətdə
saxlayır.
Rayonun ümumtəhsil məktəblərində
Kurrikulum islahatının tətbiqi
Artıq dördüncü ildir ki,
ölkəmizdə bütün ümumtəhsil məktəblərinin
1-ci siniflərindən başlayaraq kurrikulum islahatı həyata
keçirilir. Tələbyönümlülük, nəticəyönümlülük,
şagirdyönümlülük ümumi təhsilin müasir
didaktik məzmununu təyin edir və Azərbaycan
Respublikasında ümumi təhsilin konsepsiyası həmin
prinsiplərin üzərində qurulmuşdur.
Ağdaş rayon Təhsil
Şöbəsinin təsdiq olunmuş ilkin fəaliyyət
planında 3 iyun 2010-cu ildə təsdiq edilmiş
"Ümumi təhsil pilləsinin dövlət standartı və
proqramları (kurrikulumları)" sənədlərindən
irəli gələn tələblərin izahı və təbliği
istiqamətində işləri davam etdirmiş, təhsilyanı
şuralarda fənn kurrikulumları və qiymətləndirmə
mexanizmlərinin tətbiqi vəziyyəti müzakirə
edilmiş, seçmə yolla bir neçə məktəbdə
I-III siniflərdə işləyən müəllimlərin
nümunəvi dərsləri təşkil edilmiş
"Öyrədənlərin Öyrədəni" kursunu
bitirən müəllimlər tərəfindən maarifləndirici
seminar və "Dəyirmi masa"lar keçirilmişdir.
Bundan əlavə, ibtidai siniflər üzrə fənn
metodbirləşmələri tərəfindən perspektiv
planlaşma nümunələri hazırlanmış,
qabaqcıl müəllimlərin nümunəvi dərsləri
videolentə alınaraq əyani vəsait olaraq müəllimlərə
nümayiş etdirilmişdir.
M.Şeyxzadə adına Gimnaziyada,
M.İsayev adına şəhər və Dəhnəxəlil
kənd tam orta məktəblərində "Kurrikulum mərkəzləri"
fəaliyyət göstərir. Rayonun ibtidai sinif müəllimləri
ayda bir dəfə bu mərkəzlərdə
yığışaraq təcrübə mübadiləsi
aparır, dinlənilmiş açıq dərsləri
müzakirə edirlər.
İbtidai sinif müəllimlərinin
İnformasiya Kommunikasiya texnologiyasına yiyələnməsinə,
valideynlərlə maarifləndirici tədbirlərin təşkilinə
də diqqət artırılmışdır. S.Vurğun
adına, M.Şeyxzadə adına Gimnaziyada, M.İsayev
adına, 3 saylı, 8 saylı şəhər, Aralbir, Dəhnəxəlil,
Kükəl, Xosrov kənd tam orta məktəblərində fənn
kurrikulumlarının tətbiqi ilə bağlı daha səmərəli
işlər aparılmışdır.
Məktəblərdə
aparılan monitorinq zamanı M.Şeyxzadə adına
Gimnaziyanın sinif müəllimləri Kəmalə Məcidova,
Dursun Əliyeva, kimya müəllimi Kamal Zamanov, riyaziyyat müəllimi
Məhəmməd Rəhimov, Eyvaz Məmmədov. S. Vurğun adına
şəhər tam orta məktəbin ingilis dili müəllimi
Aygün Mahmudova ibtidai sinif müəllimi Mətanət
Mabudova, M.İsayev adına tam orta məktəbin sinif müəllimi,
Leyla Həşimova, Mehriban Həsənova, 8 saylı tam orta məktəbin
müəllimi Zümrüd Məmmədzadə, Dəhnəxəlil
kənd tam orta məktəbin müəllimi Rahilə Zakirova və
başqalarının müasir fənn kurrikulumları ilə
iş sahəsində müsbət təcrübə
topladıqları və məqsədyönlü fəaliyyət
göstərdikləri müəyyən edilmişdir.
(ardı gələn sayımızda)
Məzahir
Əhmədoğlu,
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti
yanında
kütlƏvi informasiya vasitələrinin
inkişafına
dövlət dəstəyi fondunun maliyyə
yardımı
ilə
Ədalət.-2011.-19
oktyabr.-S.7.