KOROĞLU KİMİNDİR?!
"Yeni Musavat" qəzetinin 31 yanvar nömrəsində Famil Cəfərlinin Koroğlunun Bakıda ucaldılacaq heykəli ilə bağlı çox təəccüblü və qəribə yanaşmasını oxudum. Həmin köşə yazısındakı iki məqama diqqət yetirək...
"Birincisi odur ki, xalq qəhrəmanının abidəsi niyə gizlicə qoyulur. Bir neçə gün əvvəl baş verən hadisənin xəbəri bir neçə gün sonra niyə yayılır?!
İkincisi, bu abidənin
açılışını hərləyib-fırlayıb
niyə Fransa Senatının Türkiyəyə qarşı
alçaqlıq elədiyi indiki günlərə saldılar? Çoxu bunu təsadüfi
saymır ha- deməyi məndən. Tarixi bilənlər bilir, Koroğlu da Anadolu türklərinə qarşı
çıxmış biridir. O, Azərbaycanda
Osmanlı imperiyasına qarşı Cəlalilər hərəkatının
(XVI əsrin sonları - XVII əsrin əvəlləri)
başında duranlardan biri
olub. Lənət şeytana,
yoxsa Sarkoziyə, Fransaya
bu türk düşmənçiliyinə
görə bir söz
deməyə cürəti çatmayan
bizimkilər Koroğluya heykəl qoymaqla Fransaya dəstəyini
nümayiş etdirir? Türk düşmənlərinə sevgi göstərməyi böyük
siyasət sayır?! Eyhamla deyirlər ki, qorxmayın, biz də sizin yanınızdayıq?!
Mən demirəm ki, Koroğlunu
silib ataq, onun heykəlinin qoyulmasını ləğv edək.
Yox. Sadəcə bu
abidə söhbəti indiki bu həssas vəziyyətdə məncə, heç yerinə düşmür.
İki qardaş
ölkə arasında böyük
narazılıq, yekə diplomatik qalmaqal yaranmasa
yaxşıdır".
Hörmətli Famil müəllim, day bu qədər də yox də!
Əvvəla abidə niyə
gizlicə qoyulur ki?! Gizlicə onda olar ki,
səhər durub eviyin, ya iş
yeriyin qabağında
qəfil bir heykəllə rastlaşasan,
gecəqondu kimi.
Bu heykəlin
ucaldılması üçün
sərəncam verilib,
Prezidentin Ehtiyat Fondundan vəsait ayrılıb. Şəhər icra hakimiyyəti yer ayırıb. Uzun müddətdir ki, həmin ərazidə hazırlıq aparılır.
Sağdan keçən də,
soldan keçən də görür və bilir ki,
burda Koroğluya heykəl qoyulacaq. Və bu sərəncam veriləndə, işlər
görülməyə başlananda
məlum söz-söhbət
Fransa parlamentinin müzakirəsinə çıxarılmamışdı.
İkincisi, Koroğlunun türk
düşmənçiliyinə, Osmanlıya nə dəxli. Fransada heç bilmirlər
Koroğlu kimdi, nəçidi, bizə də sağ ol desinlər. Koroğlunu Avropada bir-iki ovuc tanıyan
varsa, onlar da mütəxəssislər
və tədqiqatçılar
ola bilər,
onu şair kimi tanıyırlar. Və hələ vaxtilə Avropada Koroğlunun şeirlərini kitab kimi də çap
ediblər. Biz nə "Cəsur ürək" çəkmişik,
nə də "Robin
Qud" ki, onu Aaropada, dünyada
tanıda bilək.
Onu da qeyd edim
ki, Koroğlu bir xalq qəhrəmanı
olduğu kimi, həm də qüdrətli bir şairdi. Nə isə..
Koroğlunun Osmanlı imperiyası
ilə vuruşması
Sovet ideologiyasının
nağıllarından başqa
bir şey deyil. Kimə desən ki,
Koroğlu Osmanlıyla
savaşıb, Anadolu türkləri ilə savaşıb gülər.
Düzdür, Sovet hökuməti
"Koroğlu" dastanına
maya qoyub və yəqin ki, dastanı toplayıb üzə çıxaranlara da müəyyən bir istiqamət verib.
"Dədə
Qorqud" eposu belə başlayır ki, Peyğəmbər əleyhisalam zamanıda Bayat elindən Dədə Qorqud derlər bir də qopdu. Hamımız çox gözəl
bilirik ki, bu belə deyil.
Dədə Qorqud İslamdan
yüz illər əvvəlki eposudur.
Əks halda eposda bircəcə
dənə də olsa İslamdan və ya ərəbdən
bir ada, bir adət-ənənəyə
rast gələrdik.
İndi dastanı qələmə alan
belə yazıb deyə, beləmi qəbul etməliyik?! Eləcə də "Koroğlu"nu
qələmə alanlar,
daha doğrusu Sovet tədqiqatçıları
zamana görə nə isə yaza bilərlər.
Amma dastanın ümumi
ruhu var və dastan ortadadır.
Gələk Koroğlunun Osmanlı, Anadolu türklərinə
qarşı düşmənçiliyinə!
Bu heykəli qoymaqla Fransaya yarınmağımıza!
Əgər Koroğlu Osmanlının,
Anadolu türkünün
düşməni olsaydı
qardaşlarımız onu
bizdən çox sevərdilərmi?! Bilirsinizmi,
Koroğlunun Türkiyədə,
xüsusi ilə də Anadoluda neçə heykəli ucaldılıb? Və bu gün də qardaş ölkədə tarixçilər
və tədqiqatçılar
arasında Koroğlunun
Türkiyənin hansı
elindən olması ilə bağlı mübahisələr və
müzakirələr gedir?
Və sübut etməyə
çalışırlar ki,
Koroğlu Anadolu türküdü. Onun yuvası
Çənlibel də
Boludakı Çənlibel
dağıdı (Anadolu
türkləri Çamlıbel
deyirlər).
Mən bunula mübahisə və ya müzakirə
açmaq istəmirəm
ki, Koroğlu kimindir?! Bizim, yoxsa Osmanlı türklərinin! Sadəcə olaraq Türkiyənin tarixi və tədqiqatçılarının öz aralarında Koroğlu ətrafında apardıqları müzakirələrə
toxundum. Şəxsən mənim fikrimcə Osmanlı türkünün
nəyi varsa bizimdir və bizim nəyimiz varsa Osmanlı türkünün. Biz ayrı-ayrı
beldən gələn
və ya bir beldən gəlib ayrı-ayrı anadan doğulan ögey qardaş deyilik ki, dədə-babalarımızın
mirası üstə dava salaq!
Hörmətli Famil müəllim,
Bolu şəhərinin
simvolu Koroğlunun heykəlidi. Hələ
30-32 il əvvəl görkəmli şair Məmməd Aslan Türkiyəyə səyahəti
ilə bağlı yazdığı "Ərzurumun
gədiyinə varanda"
kitabında qardaş ölkədə Koroğluya
qoyulmuş heykəllə
bağlı ətraflı
yazmışdı.
Bolunun meydanı olan
Bələdiyyə meydanında
Koroğlunun möhtəşəm
heykəli ucalır.
Bundan başqa Nalihan
ilçəsində də
daha bir heykəli qoyulub. Və tədqiqatçılar iddia
edirlər ki, bu ilçə adını Qıratın
nalından götürüb.
Koroğlu öz sevimli
atını bu ilçədə nalladarmış,
ona görə bura Nalihan deyiblər.
Koroğlunun daha başqa
bir heykəli Dördtivan ilçəsində
qoyulub.
Boluda Koroğlunun adına
xəstəxana var, müxtəlif təsisatlar
var və s. və ilaxır.
Və Türkiyədə Koroğlu ilə bağlı neçə-neçə
film çəkilib. Düzdür bu filimlər
elə bizim "Koroğlu"
filmi kimi bir şeydi. Amma hər halda bir yox, bir
neçəsini çəkiblər.
Türkiyə ötən əsrdə
indiki kimi demokratik deyildi ki, milyonlar xərcləyib ona
düşmən olanların kilsəsini təmir eləsin,
onlara monastır tiksin, öləndə küçələrə
tökülüb "hepimiz hrantız! Hepimiz
erməniyiz!" desinlər. Qarsda "Erməni-Türk
qardaşlığı" abidəsi ucaltsınlar.
Qısası ötən əsrdə
Türkiyədə düşmənə heykəl
qoymazdılar, adını əbədiləşdirə bilməzdilər,
haqqında filimlər çəkməzdilər.
Biz Koroğluya hələ indi heykəl
qoymaq istəyirik...
... Düzdü Şəmkir yolunda Koroğluya bir heykəl qoyublar, Keçəl Həmzəyə o heykəli qoysaydılar razı olmazdı. Və mən yazılarımın birində bu heykəllə bağlı yazmışdım ki, Koroğlunu Qıratın deyil, eşşəyin belində oturdublar...
... Onu da heykəl hələ
qoyulmamış qaralayırsız: "İki
qardaş ölkə arasında
narazılıq, yekə diplomatik qalmaqal..."
Narahat olmayın belə bir şey baş
verməz. Amma sizin bu yazınız
qaşınmayan yerdən
qan çıxarmaqla,
qaşınmayan yerdən
qan çıxarmaq istəyən "Yeni Şəfəq" qəzetinə
və qardaş ölkədə bu qəzetə züy tutanlara Azərbaycana yeni böhtanlar atmaq üçün gözəl bir fürsət verə bilər."
Aqil ABBAS aqilabbas@rambler.ru
Ədalət.-2012.-4 fevral.- S.1-3.