"Olanımız
budur, neyləmək olar?!
"
Gəncə səfərim mənə bu şəhəri daha yaxından tanıtmaqla yanaşı, həm də xeyli müsahib qazandırdı. Elə həmin müsahiblərdən biri Gəncə Dövlət Dram Teatrının aktyoru, hazırda "Azad Azərbaycan" televiziyasında yayımlanan "Pərvanələrin rəqsi" serialında "Murad" obrazını canlandıran Elxan Abbasovdur.
- 1971-ci ildə Gəncə şəhərində
anadan olmuşam. 16 nömrəli məktəbi bitirmişəm.
Altıncı sinifdən şəhərimizdə rəhmətlik
əməkdar artist Qurban Abbasovun rəhbərliyi altında fəaliyyət
göstərən Xalq Teatrında fəaliyyətə
başlamışam. 1987-ci ildə Altay Məmmədovun
"Yadındamı" tamaşasını hazırladıq
və bizi Bakıya dəvət elədilər. Orda gözəl
qarşılandıq. Daha sonra ümumittifaq teatr
festivalının laureatı olduq. Biz üç nəfər
idik. "SOY" da prodakşnın təsisçilərindən
olan Siyavuş Hüseynov, hazırda ATV telekanalında
yayımlanan və mənim də çəkildiyim "Pərvanələrin
rəqsi" serialının rejissoru Rövşən
İsax, bir də mən. Hər üçümüz eyni ildə-1988-ci
ildə instituta da qəbul olduq. Sonra ali məktəbi bitirdim və
təyinatla Gəncə Dövlət Dram Teatrına göndərildim.
O vaxtdan da burdayam. Hələ 1992-ci ildə dördüncü
kursda oxuyarkən Fərid Hümbətovun "Kənar
adamlar" filminə çəkilmişəm. Həmin film Azərbaycanda
yayımlanmasa da, bir çox ölkələrdə
nümayiş etdirildi.
-
Hazırda çəkildiyiniz "Pərvanələrin rəqsi"
serialına dəvətiniz necə alındı?
- Sənətimi illərdi görən,
aktyor kimi inanan Rövşən İsax məni sınaq
çəkilişinə dəvət elədi. Sınaq
çəkilişlərindən 15-20 gün sonra zəng elədi
ki, təbrik edirəm, sən filmə düşmüsən.
Amma o məni teatrdan da tanıyırdı. Bu filmdə məişət
problemlərindən söhbət gedir. Həddindən
artıq maraqlı mövzudur. Ümumiyyətlə, serial
çox çətin işdir. Özüm də bu serialda
çəkildiyimə görə demirəm. Həqiqətən
də çox güclü aktyor seçimi edilib. Hər kəsə
məsləhət görürəm ki, baxsın. Görəcəksiniz
ki, nə qədər təbiilik var.
-
Söhbət təbiilikdən düşmüşkən, bir
məqama toxunmağınızı istərdim. Azərbaycanda
çəkilən serialların böyük əksəriyyəti
süni alınır. Bunun səbəbi nədir?
- Çox çətin sualdır.
Biz ATV-də oturanda Rövşən gözəl bir söz
işlətdi. Dedi ki, milli seriallara pul ayrılır, hər
şey qaydasındadır, "yoxdu" sözü yoxdu. Əgər
serial alınmırsa, günah bizim özümüzdədir.
-
Bu serialda belədir?
- Bəli. Nə lazımdı təşkil
edirlər. Serialı şirkət özü çəkdirir.
- Bir az da məsələnin maliyyə
tərəflərindən danışaq.
- Bu məsələləri
açıqlamaq istəmirəm. Serialda çəkilən hər
aktyorun öz qiyməti var.
- Orta bir qiymət.
- Aylıq məvacib alırlar. Dəqiq
deyə bilmərəm.
- Gəncədə
teatr, Bakıda serial. Necə çatdırıhsınız?
- Bakıda belə çəkilirəm
də. Çəkiliş edirlər, qalır mənim yerim. Mən
də gedib öz hissələrimz çəkilib
qayıdıram. Üç gün ərzində işlərimi
həll edirəm. Həm orda, həm burda müəyyən
güzəştlər edirlər, sağ olsunlar. Burda
ağır tamaşalarım, ağır məşqlərim
var.
-
Bayaq müsahibədən öncə bir fikir işlətdiniz-sənət
getdikcə cılızlaşır. Cılızlaşmanı
nədə görürsünüz?
- Oturub gözləyirsən ki,
teatra ixtisaslı gənclər gələcək. Mən
özüm 1992-ci ildə təyinatla bura gəldim və baş
rollar oynamağa başladım. İndi elələri gəlmir.
Çox istərdim ki, teatra istedadlı uşaqlar gəlsinlər.
-
Belə çıxır ki, gələnlər istedadlı
deyillər?
- Hazırda Gəncə
Dövlət Dram Teatrına
institut bitirib gələn gənclər
yoxdur. Sağ olsunlar, burda dərnək yaradıblar.
Ordan çıxan uşaqlarla işləyirik.
- Bura təyinat yoxdur?
- Ola bilsin ki, təyinat var. Amma Gəncə teatrına gəlmirlər.
Yəqin
regionlara getmək istəmirlər. Əlbəttə,
Bakıda nə qədər studiyalar var...
- Məvacib bütün dövrlərdə
aktyorların "yaralı
yeri" hesab olunur
- Şəxsən
mən ali
dərəcəli aktyor
kimi 168 manat məvacib alıram.
- Artıq 40 yaşınız və 20
ilik peşəkar səhnə təcrübəniz
var. Fəxri ada iddialısınız?
- Belə götürəndə yox.
- Özünüzü layiq
bilirsiniz?
- Onu gərək başda oturanlar desin.
- Deməli, başda oturanların dedikləriylə razılaşırsınız
ki, layiq olmadığınıza görə
almamısınız.
-Hələ ki heç kim o sözü mənə deməyib. Əgər mən "Azdrama"da Dərviş oynadımsa, Qoqolun əsərində Kaçkaryovu
oynadımsa, yuxarıdan
baxıb 15 dəqiqə
əl çaldılarsa,
hər şey göz qabağındadır.
- Bölgə teatrları sanki diqqətdən kənar qalıblar.
- Mən belə düşünmürəm. Nə mənada
deyirsiniz?
- O mənada ki, paytaxt teatrlarında
əsaslı təmir...
Məncə bu teatr sovet dövründən sonra heç təmir də olunmayıb. Olunubsa da
cari təmir olunub.
- Olanımız
budur, neyləmək olar? Mən bu səhnədə
canımı qoyaram.
Başqa
yerlərdə elə
səhnələrə çıxırıq
ki, baxırsan akustikası yoxdur. Burda pıçıltı da axırıncı sırada
əyləşən tamaşaçıya
çatır. Amma
elə səhnələr
var ki, qışqırmağa
məcbursan
- Aktyor sənətiniy pərdəarxası
məqamları çox
maraqlıdır.
- Məsələ, nə?
- Məsələn,
səhnəyə çıxmağa
2 dəqiqə qalmış
söz yaddan çıxa bilər, yaxud hansısa başqa bir hadisə.
- Məsuliyyət
tamamilə başqa mövzudur. Birincisi səhnəyə çıxırsansa, sözü
unudursansa, bu sənin öz problemindir, öz məsuliyyətsizliyindir. Səhnəyə
iki dəqiqə qalmış heç kim mənə
söz deyə bilməz. Nəinki iki dəqiqə,
bir saat əvvəl. Mən qrim
otağına girdim, qrimləndimsə kimsə
mənə bir kəlmə söz deyə bilməz. O ab-havayla da səhnəyə
çıxıram. Səhnə müqəddəsdir
və ona xəyanət eləmək
olmaz. Bizim teatrda elə
bir şey yoxdur ki, kimsə
gəlsin danışsın,
danışsın birdən
desinlər ki, sənin yerindir gəl səhnəyə.
Bizdə
o tərbiyə yoxdur.
Hamı öz yerini gözləyir, öz obrazı haqda fikirləşir.
- Amma tamaşaçı sarıdan
korluq çəkirisiniz.
- Bu dəqiqə
hər yerdə durum eynidir.
- Bakıda bir çox teatrlarda oluram. Heç olmasa zalın yarısı dolur.
- Bakı paytaxtdır.
- 300 min nəfər
əhalisi olan şəhərdə 200 nəfər
tamaşaçı gəlmirsə...
- Amma vaxt var idi
açıq kassayla tamaşaçının yarısı
bayırda qalırdı.
Mən həmin günləri görmüşəm.
- Tamaşaçıları teatrdan
irgah salan nədir?
- Sadəcə
dövr dəyişdi,
kompüter, elm, texnika..
- Dünyada elə ölkələr var ki, texnoloji
məsələlərdə bizdən çox irəlidədir. Amma orda eyni zamanda teatrlar da yüksək səviyyədə inkişaf
edib, tamaşalar anşlaqla keçir.
- Ola bilər.
- Deməli
problem texnikanın inkişafında
deyil. Ya teatr tamaşaçıya
istədiyini vermir...
- Yox, sadəcə tamaşçı
bir balaca uzaqlaşıb. Biz tamaşaçını itirməmişik,
onlar özləri gedib. Bu itirmək
deyil. Vaxtilə oynamışıq, zal dolu olub.
İndi internetdən hətta Amerikanın teatrlarını
da izləmək olur.
- Sizcə o tamaşaçını
teatra necə qaytarmaq olar?
- Bilmirəm. Fikrimcə yerli televiziyalar tamaşaları
reklam eləməlidirlər,
təbliğat getməlidir...
Mən aktyoram. İşim məşqimi edib
tamaşamı oynamaqdır.
Bu problemlərin mənə heç bir aidiyyəti yoxdur. Mən öz işimi
lazımınca görürəm.
İntiqam
VALEHOĞLU
Ədalət.-2012.-9
iyun.-S.12.