YENİ
TİPLİ ORTA İXTİSAS KADRLARI DÖVRÜN TƏLƏBİDİR
(mövzu əsasında IV yazı)
Həlli
vacib olan məsələlər
Bütün dövrlərdə cəmiyyətin tərəqqisi bilavasitə təhsilin inkişafından və onun əhəmiyyətinin düzgün qiymətləndirilməsindən asılı olmuşdur. Cəmiyyətin tələbatı təhsilin inkişafını sürətləndirmiş, elmi və texnoloji nailiyyətlər isə təhsil sistemi qarşısında həlli vacib olan daha mürəkkəb vəzifələr qoymuşdur.
Qloballaşmanın geniş vüsət
aldığı hazırki mərhələdə, informasiya cəmiyyətində
sosial-iqtisadi fəaliyyət sahələrindəki rəqabətin
gücləndiyi, habelə təbii resursların tədricən
tükəndiyi bir vaxtda təhsilin rolu artmaqdadır. Gerçəkdən
yüksək intellektə malik insan kapitalının
formalaşmasında, davamlı inkişafa zəmin yaradan
güclü iqtisadiyyatın qurulmasında təhsilin rolu indiki
qədər belə aktual olmayıb. Təbii ki, burada təhsilin
bütün mərhələlərinin ümumi məzmunu nəzərdə
tutulur və əsas götürülür.
Təhsilə
dövlət qayğısı dövlət siyasətidir
Bu gün dövlət qayğısı ilə əhatə olunmuş Azərbaycan təhsilinin uğurlarının gündən-günə artmasının, inkişaf etməsinin və dünya təhsilinə inteqrasiyasının təməlində, Ulu Öndər Heydər Əliyev tərəfindən müəyyən edilmiş siyasi kurs və bu kursun Prezident İlham Əliyev tərəfindən uğurla davam etdirilməsi durur. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin dəfələrlə səsləndirdiyi "Təhsil Azərbaycanın davamlı inkişaf strategiyasının ən öncül istiqamətlərindən biridir" - fikri təhsilin dövlət siyasətinin mərkəzi subyekti olduğunu təsdiqləyir.
Orta ixtisas təhsili
yeni formada
Bütün sahələr üzrə
inkişaf edərək dünyanın qabaqcıl ölkələri
sırasına çıxmaqda olan respublikamızda təhsilə
xüsusi diqqət göstərilməsi qeyd etdiyimiz kimi Milli
Strategiyanı stimullaşdırır. Müstəqil Azərbaycanda
informasiya cəmiyyətinin təşəkkülünü və
biliklərə əsaslanan iqtisadiyyata keçid şəraitində
yeni təhsil modelinin qurulmasını təmin edəcək
Milli Strategiyanın hazırlanması təhsilin
inkişafının dövlət siyasəti səviyyəsində
prioritet istiqamət kimi nəzərdə tutulmasına əyani
sübutdur. Burada orta ixtisas təhsilinə də xüsusi
önəm verilməsi olduqca ciddi məsələdir. Belə
ki, ölkənin sosial-iqtisadi inkişafı ilə
bağlı məsələlərin həllində, şəxsiyyətin
və cəmiyyətin peşə-ixtisas təhsilinə olan tələbatının
ödənilməsində orta ixtisas təhsilinin özünəməxsus
yeri var. Orta ixtisas təhsili ölkədə milli təhsil
sisteminin yüksəlməsində və cəmiyyətin
intellektual potensialının formalaşmasında əhəmiyyətli
rola malikdir. Təhsilin bu pilləsi iqtisadiyyatın müxtəlif
sahələrinin ixtisaslı kadrlarla təmin olunmasında
xüsusi missiya daşıyır. Bütün bunların nəticəsi
olaraq yeni tipli orta ixtisas müəssisələrinin - kolleclərin
yaradılması sahəsində mühüm tədbirlər
keçirilib. Bir sıra texnikumların birləşdirilməsi
və onların maddi-texniki, həmçinin kadr potensialı əsasında
kolleclər yaradılıb. Bəzi kolleclər də var ki,
müasir tələblərə uyğun yeni forma və təyinatlarla
yaradılıb.
Mingəçevir
Turizm Kolleci
Ötən illər ərzində
orta ixtisas təhsilinin normativ -hüquqi bazası tam
formalaşdırılıb. Orta ixtisas
təhsili sahəsində aparılan dövlət siyasəti onun məzmunca dəyişməsinə, mövcud sosial iqtisadi şəraitə uyğun
mütəxəssis hazırlığının strukturunun təkmilləşməsinə imkan verib. Öz
uğurları ilə diqqəti cəlb edən belə təhsil
müəssisələrindən biri
də Mingəçevir Turizm Kollecidir. Qeyd etmək
lazımdır ki, turizm
sahəsində çalışanların peşə
hazırlığının artırılması məqsədilə
Prezident İlham Əliyevin
fərmanı ilə 2006-cı ildə Azərbaycan Turizm İnstitutu və
Mingəçevir Turizm Kolleci
yaradılmışdır. Mövzu orta ixtisas təhsili ilə
əlaqədar olduğundan MTK-nın fəaliyyətindən
bir qədər geniş
söhbət açmaq zərurəti
yaranır.
Turizm üzrə
yeganə orta ixtisas
müəssisəsi
2006-cı ildən fəaliyyət
göstərən və ölkədə turizm üzrə
orta texniki ixtisas təmayüllü yeganə təhsil
ocağı olan Mingəçevir Turizm Kollecində 12 ixtisas
üzrə 2100 nəfərdən çox tələbə təhsil
alır. Onların təlim-tərbiyəsi ilə 170 nəfərdən
çox müəllim məşğul olur. Kollecə ölkənin
tanınmış pedaqoqu, professor Əyyub Əyyubov rəhbərlik
edir. Mingəçevir Turizm Kolleci respublika hüdudlarından
kənarda - xarici ölkələrin təhsil ocaqları ilə
də əlaqələrini genişləndirir. Bu müasir təhsil
ocağında eyni zamanda davamlı olaraq Türkiyə,
Böyük Britaniya, Qazaxıstan, Avstriya və Ukraynanın
turizm üzrə ali və orta ixtisas məktəblərinin təcrübəsi
öyrənilir. Müəllimlər həmin təhsil
ocaqlarında keçirilən tədbirlərdə iştirak
edərək öz bilik və bacarıqlarını
artırır, onların tədris metodları ilə
tanış olur, kollecdə yerli tələblərə
uyğun tətbiq edirlər.
(ardı gələn sayımızda)
Məzahir
ƏHMƏDOĞLU
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti yanında kütləvi informasiya
vasitələrinin inkişafına dövlət dəstəyi
fondunun maliyyə yardımı ilə
Ədalət.-2012.-1
iyun.-S.7.