"Mən "Oskar", "Kann"
mükafatlarını nəzərdə tuturam..."
"Bunların arasında peşəkar
və qeyri-peşəkar aktyorlar var idi
- Nəyə görə məhz
rejissorluq sənətini seçdiniz?
- Rejissor sənətini seçməyim
belə oldu ki, mən uşaqlıqdan bu sənətlə
maraqlanırdım, həvəsim var idi. Atam rejissordu, anam isə
televiziyada işləyirdi, mən də istər-istəməz
aktyorlarla görüşürdüm, kinostudiyaya gəlib-gedirdim.
Əslinə qalsa, bu gün mənim seçdiyim peşə məhz
uşaqlıqdakı düşüncələrimin nəticəsidir.
Belə olur da - uşaqlıqdan gözəl fantaziyaların
olur, sonra onları həyata keçirmək istəyirsən
(gülür).
-
Sizi bir çox filmlərdə də görmüşük. Aktyorluq
sənətini niyə davam etdirmədiniz?
- Belə bir dövr var idi əvvəllər,
səhv etmirəmsə, təxminən yeddi-səkkiz filmdə
çəkilmişəm. O vaxt kinostudiyanın daxilində belə
bir ümumi kino mühiti var idi. Bu yaradıcı mühitdə
"Mozalan" da, dublyaj da, animasiya da işləyirdi. Təbii
ki, televiziya filmləri də çəkilirdi. Kinostudiyanın
ümumi ab-havasında qaynayırdıq, filmlər göstərilirdi,
hamı bu atmosferayla yaşayırdı. Mən sentimental-retro
düşüncələri ilə yaşayan insan deyiləm,
gələcəyə istiqamətlənmiş insanam.
Düşündüm ki, aktyor olmaqla istədiyim zirvələrə
qalxa bilmərəm, ona görə də bu sənəti
seçdim. İnsan peşəsini düz tapmalıdır, məhz
peşə səni istiqamətləndirib hansısa nəticəyə
gətirib çıxara bilər.
- Hal-hazırda
"Dolu" adlı
film çəkirsiniz. O, əvvəl çəkdiyiniz
filmlərdən nə
ilə fərqlənir?
- Bu film əvvəl
çəkdiklərimdən köklü surətdə
fərqlənir. Ən əsası
odur ki, bu gün bizim
yaradıcı qrupumuzun,
xalqımızın, cəmiyyətimizin
düşüncəsində olan ilkin fikirlərdən
biri Qarabağ problemidir. Qarabağ haqqında filmdir,
bununla bir qədər qürur da duyuram. Bu film Aqil Abbasın
"Dolu" romanı
və ssenarisi əsasında çəkilir.
Aqil Abbasın özü müharibə iştirakçısıdır
və yazdığı
hadisələrin canlı
şahididir. Deyim ki,
bəzi dramatik və psixoloji hadisələrin özü
şahidi olub. Onun üçün bunları
o, "Dolu" romanı
adında qələmə
alıb. Onu da deyim ki, bu
romanın təkcə
Azərbaycanda yox, Türkiyədə və başqa ölkələrdə
böyük müvəffəqiyyəti
olub.
Filmin bəstəkarı Polad Bülbüloğludur.
Filmin montaj prosesi gedir, iki çəkiliş
günümüz var. İnşallah,
düşünürəm ki, yəqin ki, film üç-dörd
aya hazır olacaq.
- "Dolu"nun süjet xətti, eşitdiyimizə
görə, çoxşaxəlidir.
Yəni hadisələrin inkişafı
bir xətt üzrə getmir.
- Filmin süjet xətti o qədər rəngarəngdir
ki, bir-birinə zəncirvari bağlı hadisələr çoxdur.
Mən danışmağa başlasam,
gərək filmin hamısını danışam.
Qısa məzmunu könüllülər batalyonunun
böyük olmayan bir həyatından bəhs edir, bunun içində həm ağır döyüşlər var,
həm mənfi qəhrəman, həm də bayraqdar Azərbaycan qəhrəmanı
var. Yəni ki, bütün bunların hamısının müharibə
şəraitində, Qarabağda
gedən döyüşlərdə
göstərdikləri qəhrəmanlıq,
mətinlik, daxili sarsıntı ilə bərabər yaşadıqları
kişiliklərdir. Bütün bunlar
filmin əsas süjet xəttidir.
- Film
haqqında bir qədər məlumatımız
var, yəni ki, İnternet saytlarında şəkilləri,
çəkiliş prosesini
görmüşük. Filmdəki baş
rolların ifaçıları
haqda nə danışa bilərsiniz?
- Filmdə Elvin
Əhmədov, Rza Rzayev, Fuad Poladov,
Məmməd Səfa,
Əliqulu Səmədov,
Şamil Süleymanov,
Gülzar Qurbanova, Fərhad İsrafilov və digər aktyorlar çəkilmişlər.
Personajların sayı çoxdur.
Bütün aktyorlara öz
minnətdarlığımı bildirirəm. Bunların arasında
peşəkar və qeyri-peşəkar aktyorlar
var idi. Peşəkar deyəndə - bacaran
və bacarmayan demək deyil, yəni bu işlə
müntəzəm məşğul
olan insanları nəzərdə tuturam.
Bu filmdə qeyri-peşəkar,
aktyorluq sənəti ilə müntəzəm məşğul olmayan aktyorlar da baş
rola çəkilib.
Əslinə qalsa, bizdə
baş rollarda çəkilən Elvin Əhmədov,
Rza Rzayev kimi aktyorlar da peşəkar deyildirlər. Hər ikisi
incəsənətin ayrı
sahəsi ilə məşğuldur. Amma mən
çox şad oldum, ilk növbədə
həm Elvinə, həm Rzaya, ümumilikdə bütün
aktyorlara öz dərin minnətdarlığımı
bildirmək istəyirəm.
Biz hamımız bu filmin üzərində
böyük əzmlə
işlədik.
- Adlarını çəkdiyiniz
qeyri-peşəkar aktyorların
oyunu zamanı çəkiliş prosesində
hər hansı bir çətinlik çəkdinizmi?
- Yox, çətinlik çəkmədim.
Əksinə, hər biri
öz işlərinə
böyük məsuliyyətlə
yanaşırdı. Bilirsiniz, insanda
şəxsiyyət çox
vacibdir. Mən həm
Elvinin, həm də Rzanın qəlbinə yol tapıb, hadisəni bir dəfə anlatdığım halda, onlar artıq bu hadisələri davamlı, ardıcıl olaraq özləri tamamlayırdılar. Bu da onların zəkalı insan olmalarının göstəricisidir.
Ümumiyyətlə, bütün aktyorlardan
çox razıyam.
- Necə düşünürsünüz, bu filmdəki rollardan hansı daha çox tamaşaçılar tərəfindən
seviləcək?
- Düşünürəm ki,
filmdəki bütün rollar tamaşaçılar tərəfindən
seviləcək. Hər halda, məqsədim budur.
Çünki burada mənfi qəhrəman dediyimiz düşmən
obrazları var, qalan bütün qəhrəman rolları
nümunəvidir. Hər kəsin düşüncəsinə
təsir edəcək rollar var. Belə deyək də, "Dəli
kür" filmindəki Cahandar ağa obrazı, "Yeddi
oğul istərəm" filmindəki qəhrəmanlar bizim
düşüncəmizə görün nə qədər
müsbət təsir ediblər. Filmin personajları da bax bu qədər
dəyərlidirlər. Deyərdim ki, davamlı surətdə
yaddaşlarda qalacaqlar. Ümumiyyətlə, filmin məqsədlərindən
biri də insanlara nümunələr göstərməkdir.
-
Filmdəki baş rolları şərh edə bilərsiniz?
- Yox, çoxdurlar, kimlərsə
yadımdan çıxa bilər.
- "Dolu" son illərdə
çəkilən "Biz qayıdacağıq",
"Yaddaş", "Xoca" kimi filmlərdən nə ilə
fərqlənir? Bu filmin özünəməxsus xüsusiyyəti
nədən ibarətdir?
- Dünyada nə qədər sənətkar
var, hər birinin yaratdığı əsər də
özü qədər fərqlidir. Hər kəs
özünün daxili aləmini nümayiş etdirir. Mən
Vahid Mustafayevin "Xoca" filminin televiziyada
piar-kampaniyasına baxdım. Məmnuniyyətlə bu
sözü qeyd etmək istəyirəm ki, Vahid Mustafayevin bu
gün kinonun cəmiyyətə anladılmasındakı rolu
böyükdür. Mən deyərdim ki, "Xoca" filmi
çox gözəl nümunədir. Buna görə ona minnətdaram.
-
Çox təvazökar insansınız. Bir anlığa təvazökarlığınızı
kənara qoyub deyə bilərsinizmi ki, bu film, həqiqətən
də, Azərbaycana səs salacaq?
- Əlbəttə ki, hər bir kəs
iş görəndə onun maksimum uğurunu
düşünür. Maksimum uğur deyən zaman mən
"Oskar", "Kann" mükafatlarını nəzərdə
tuturam. Əlbəttə ki, bu bizim daxilimizdə olan ilkin
sektordur, bu vacibdir. Nəyi bacarırıqsa, əlimiz nəyə
çatırsa, nəyi istəyiriksə, onun maksimumunu işləyirik.
Çox çalışacağıq ki, bu, dünya səviyyəli
bir film olsun. Demirəm ki, gedək, "Oskar" alaq. Bizim məqsədlərimizdən
biri Türkiyə məkanıdır, bizim məqsədlərimizdən
biri Rusiya məkanıdır, bizə yaxın olan ölkələrdir.
Mən durub deyə bilmərəm ki, film çəkən
kimi biz onu Hollivudda kinoteatrda göstərə biləcəyik.
Hər filmin öz imkanları, öz məhdudiyyətləri
var. İnşallah, üzümüz ağ çıxar
(gülür).
-
Filmin təqdimatını nə vaxta planlaşdırırsınız?
- Bu, təkcə mənim yox, həm
də kinostudiyanın, Mədəniyyət Nazirliyinin
planıdır. Allah kərimdir, düşünürəm ki,
yay-payız aylarında filmin təqdimatı ola bilər.
- Nə vaxtsa,
serial çəkmək fikriniz
var?
- Serial çəkmək,
əslinə qalsa, tamam başqa təcrübədir. Demirəm ki,
filmdən tam fərqlidir,
yox, yaradıcı, təşkilati nöqteyi-nəzərdən
filmdən fərqlənir.
Biz bir saat yarımlıq filmin üzərində bir il işləyiriksə,
serialda bu ən azı bir həftəyə hazır olunur. Bir həftəyə, on günə,
bir saata gözəl material vermək
üçün əlbəttə
ki, külli miqdarda maddi vəsait, böyük bir komanda lazımdır.
Komandanın böyüklüyü məhz vəsait istəyir.
- Belə başa düşdüm ki, serial çəkmək
film çəkməkdən çətindir.
- Bəli, təşkilati nöqteyi-nəzərdən
çox çətindir.
Yaradıcı insan üçün
bir dəfə də artıq çətindir (gülür).
Ədalət.-2012.-13
mart.-S.8.