RƏNGLƏRDƏ
GÖRÜNƏN ADAM
"Xalqbank" xalqa əmanətləri
yaşadır
Biz bir
varlıq olaraq ətrafımıza həmişə bu və
ya digər formada təsir edir, buna qarşılıq olaraq da təsirə
də məruz qalırıq. Təbii ki, bu təsir
müxtəlif formada olur.
Xüsusilə insanların qurub-yaratmaq istəyi
burda xüsusi önəm
kəsb edir. Yəni yenilik,
gözəllik, təmtəraq və bir də
sahib olmaq hissi insana yer
üzündə müxtəlif əməllərə, üsullara əl atmaq
imkanı verir. Biri
memarlıq edir, biri zərgərlik,
bir başqası yol
çəkir, bir ayrısı bağ salır, bir
başqası bütün bunları vurub dağıdır və əvəzində
ancaq özü üçün, ailəsi üçün
nə isə qurur. Bax,
bütün bunlar
insanın həm xislətidi, həm də ətrafa təsir
etmək imkanı. Lakin elə insanlar da var
ki...
Mən gözümü açandan,
ağlım kəsəndən mənzərələri,
portretləri, ümumiyyətlə insan
qüdrəti və fırçaya etdiyi hökm vasitəsilə yaranan
bütün əl işlərinə
özümdə qəribə bir maraq hiss etmişəm.
Yəni mənə elə gəlir ki,
hansısa bir gün təbiət
mənzərəsinə, əl işinə, tabloya,
xüsusilə naturadan çəkilmiş
cizgilərə baxmasam nə isə itirə
bilərəm. Bu hiss
məndə təsadüfən yaranmayıb. Hələ
orta məktəbdə oxuduğum
illərdə ədəbiyyat müəllimim rəssamlıqdan,
rəsm əsərlərindən söz
düşəndə ürəyi atlana-atlana
ağızdolusu ondan
danışırdı. Onun əsərlərini
elə təsvir edirdi ki,
biz o tabloları, o rəsm işlərini gözümüzün
qarşısına gətirə bilirdik və biz özünü tanımadan, tablolarını,
əl işlərini seyr etmədən
sevməyə başlamışdıq onu.
Şəxsən mən həyatda onu
görmək üçün, onunla təmasda olmaq üçün məhz həmin günlərdən
içimdə bir istək yaratdım, bir istək formalaşdırdım. Çox təəssüf ki,
mən onunla təmasda ola
bilmədim, onun səsini eşitmədim. Amma...
Bəlkə də Azərbaycan
xalqının ədəbi-mədəni irsini
araşdırmaq, bir araya
toplamaq lazım gəlsə və bu işi də mənə
tapşırsalar gözüyumulu Azərbaycan
rəssamlarının mənim üçün
son dərəcə önməli
fırça ustalarından olan bir neçə nəfəri, yəni Tahir Salahovu,
Mikayıl Abdullayevi, Mahir
Rəhmanzadəni və xüsusilə Səttar Bəhlulzadəni
mən gözüyumulu həmin o görəcəyim işin
ön sırasında yerləşdirər,
daha doğrusu,
onların əsərlərinin xalqımız üçün,
onun bir sıra nəfəri
olan mənim üçün
belə dəyərləndirərdim.
Mən orta məktəb xatirələrindən təsadüfdən
başlamadım. Çünki Səttar Bəhlulzadəni
görmədən onu bizə, o cümlədən də mənə sevdirən
müəllimim yanılmamışdı və onun qəlbimdən götürdüyüm
qor mənim də qəlbimdə atəşə
çevrilmişdi. Zaman-zaman
bu atəş məni Səttar Bəhlulzadə
fırçasının təsiri altında yaşamağa
və bütün bu
rənglərə Səttarın fırçasından baxmağa, Səttarın dünyasından boylanmağa səsləmişdi. Elə günlər olmuşdu ki, mən Azərbaycan şair
və yazıçılarının, publisistlərinin Səttar
Bəhlulzadə barəsində şeirlərini,
bütövlükdə yazılarını oxumaqla
onu bir az
da yaxından tanımaq, bir
az da onun
iç dünyasına daxil
olmaq üçün
yorulmadan vaxt sərf
etmişəm. O vaxtın içərisində mən
poeziyanın dili ilə Səttarın rənglərini
oxumağa, öyrənməyə
çalışmışam. Bu da səbəbsiz olmayıb. Çünki
Səttar Bəhlulzadə təkcə rəssamlıq etməyib,
o fırça ilə həm də şeir yazıb. Elə şeirlər ki, onlar tablolara
çevrilib, rəsm əsərləri olub və oxucu ilə,
tamaşaçı ilə üzbəüz dayanıb
pıçıldaşıb.
Bu günlərdə
maraqlı bir tədbirə
qatıldım. Əslində bu tədbir
artıq ənənəyə çevrilibdi.
Xalq Bankın Xalq Əmanəti
layihəsi çərçivəsində növbəti təqdimatı
böyük sənətkarımız, rənglərin
içindən dünyaya baxan
və rənglərin içərisində yaşayan
Səttar Bəhlulzadəyə həsr edilmişdir.
Xatırlatmaq yerinə düşər ki, artıq Xalq Əmanəti
layihəsi ilə ictimaiyyətin diqqətini çəkən
Xalq Bank bundan öncə xalq
şairləri Məmməd Araz, Hüseyn Arif, Azərbaycanın
görkəmli rəssamları Böyükağa
Mirzəzadə, Maral Rəhmanzadə,
Xalidə Səfərova və Mahmud
Tağıyevin kitablarını, albomlarını
yüksək poliqrafiya ilə nəşr etdirmiş və onun
kütləvi tirajını doğma
dilimizlə yanaşı, həm də rus
və ingilis dillərində də
hazırlayıb təmənnasız olaraq
yaymağa müvəffəq olmuşdu. Bu nəcib təşəbbüsün
növbəti ünvanı da Səttar Bəhlulzadə
idi.
Mərasimin
açılışdan öncə Xalq
Bankın əsas ofisinin 16-cı mərtəbəsindən
böyük rəssamın xüsusi zövqlə sərgilənən əsərlərini
gözdən keçirirəm. Mənimlə yanaşı, bu əsərlərə böyük
maraqla onlarca insan tamaşa edir. Onların baxışlarından hər şeyi oxumaq mümkündür. Sevinc də, təəccüb
də, hələ üstəlik Səttar Bəhlulzadə ömrünün yarımçıq
olmasına təəssüf də. Amma bütün bunların içərisində qalib gələn heyrət və sevgidi. Çünki Səttar
fırçası bütün əsərləri
heyrət və sevgi ilə, həm də
heyrət və sevgi üçün
kətana köçürübdü.
Mərasimi tanınmış publisist
Yusif Günaydın açır. Onun giriş
nitqi əslində tamaşaçılar üçün,
bu tədbirə qatılanlar üçün
o qədər də qeyri-adi deyil. Çünki bura gələnlərin hamısı
Səttar Bəhlulzadənin
rənglər dünyasının
vurğunu, bir az loru dildə desək, onun fırçası ilə nəfəs alanlar idi. Bax, belə
bir məqamda söylənilən hər
bir söz bizlərin bildiklərini bizlərə təkrar etməyə bənzəyirdi.
Tədbirdə çıxış
edən tanınmış
sənətşünas alim
Ziyadxan Əliyev öz çıxışını
bu sözlərlə başladı: "Bu gün
əsl sənət bayramıdı. Çünki sağlığında ölməzlik qazanan, rəngləri sevən, hər kəsin qəlbinə yol tapan və burada
öz əbədi abidəsini fırçası
ilə quran böyük Səttar Bəhlulzadə yenə bizi ətrafına yığıb. Biz yenə onun rənglərinin işığını
seyr edirik. Mənim üçün Səttar Bəhlulzadə rəssam, şəxsiyyət,
istedad sahibi olmaqla yanaşı, həm də bir dost idi. Təsəvvür edin ki, o mənim
üçün elçilik
də edib".
Çıxışında Səttar Bəhlulzadə
fırçasının müxtəlif
janrlarından bəhs
edən natura, karikatura, natrimot və digər üslublarda böyük sənətkarın əldə
etdiyi uğurlardan söz açan Ziyadxan Əliyevi tribunada Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyinin bölmə müdiri Xaliq Qasımov əvəz edir. O da öz çıxışında
Səttar Bəhlulzadənin
Azərbaycan mədəniyyətində
və bu mədəniyyətin dünyaya
tanıdılmasında yerindən,
rolundan, xidmətlərindən
danışır və
vurğulayır ki, Səttar Bəhlulzadə öz rəsmləri ilə Azərbaycan mədəniyyətinin bir
növ pasportuna çevrilib, dünyanın
istənilən nöqtəsində
bu rəsmlərlə
Azərbaycanı tanıtmaq
mümkündür.
Çıxış edən
böyük bəstəkarımız,
SSRİ xalq artisti Arif Məlikov xalq rəssamı haqqında danışarkən
vurğuladı ki,
"mən çox xoşbəxtəm ki, belə bir dahi
ilə dost olmuşam,
onunla böyük zaman kəsiyində baş-başa qala bilmişəm. Emalatxanasında, təbiət qoynunda
onu seyr etmişəm, onun qrafikaları çox möhtəşəmdi. Siz təsəvvür
edin ki, Səttar Bəhlulzadə öz rəsmləri ilə zamanı çox ötüb keçib. Təəssüf
ki, o az
yaşadı. Amma Səttar
məktəbi bu gün gənclərin fırçası ilə
yaşayır və onun ardıcılları gəlir. Allah onun ruhunu şad
eləsin. Bu xeyirxah işinə görə Xalq Banka təşəkkür edirəm".
Kürsüyə xalq rəssamı,
Rəssamlıq Akademiyasının
prorektoru Fuad Salayev yaxınlaşır.
Fuad müəllim də bu böyük rəssam haqqında xatirələrini bölüşür,
onun Azərbaycan rəssamlığı tarixindəki
yerindən danışır
və bildirir ki, Səttar təkcə rəssam deyilid, həm də şair idi. Çünki o, Nizami və
Füzuli poeziyasını
bütün çalarları
ilə fəhm edir və onu
kətana köçürürdü.
Hətta
Səttar özü dəfələrlə vurğulamışdı
ki, mənim müəllimim Füzulidi".
Növbəti çıxışçı
xalq rəssamları Ağaəli İbrahimov və Arif Hüseynov
da Səttar Bəhlulzadə haqqında
xatirələrini bölüşür,
iştirakçılara bu
təqdimata gəldikləri
üçün təşəkkürlərini
bildirdilər. Rəssamın
qohumları adından
çıxış edən
Pərzad Abdinova tədbirlə bağlı
bunları söylədi:
"Bu gün bizim ailəmizin ən sevincli günüdür. Çünki mənim babamın
kitab-albomu təqdim olunur. Bu layihəyə
görə Xalq Banka, layihə üzərində
çalışan dostlara,
o cümlədən də
sizlərin hər birinə təşəkkürümüzü
bildiririk".
... Həmin axşam Xalq Bankın 16-cı mərtəbəsindən
seyr etdiyimi Bakı gecələri mənə Səttar Bəhlulzadənin rənglərini
xatırlatdı. Çünki o rənglərin içərisindən
böyük Səttarın
özü görünürdü
və əlindəki fırçasıyla məhz
bu təqdimat mərasimini təşkil edənlər üçün
kətan üzərində
işıqlar çəkirdi,
al-əlvan işıqlar.
Bu işıqlar bəlkə də elə onun özünün
ruhu idi. Çünki həmin axşam
Səttarın ruhu da bizimlə birlikdə Xalq Bankda idi.
Əbülfət
MƏDƏTOĞLU
Ədalət.- 2012.- 16 oktyabr.- S.6.