Oxucunu işığında saxlayan
şair
Son zamanlar
çox kitablar işıq üzü görür. Amma hər
kitab oxucunu öz işığında
saxlaya bilmir. Məni də bu kitab
haqqında yazmağa onun kitabdakı şeirlərinin işığı
çəkdi.
Poeziya haqqında çox fikirlər
var. Bu maraqlı deyimlərdən biri də V.Q.Belinskinin
yazdığıdır: "Poeziya həyatı bir imkan kimi
yaradıcı surətdə yenidən yaratmaqdadır. Buna
görə də,o şey ki, həyatda ola bilməyən
şey poetik ola bilməz. Poeziyanın bu cür müəyyənləşdirilməsi
fantaziyanın üzvi surətdə ruhun digər qabiliyyətləri
ilə və daha çox ağılla başlayır. Həyatı
əks etdirə bilmək üçün hətta
yaradıcılıq istedadı da azdır, həyatı
anlamaq üçün gərək ağıl da olsun. Kim istəsə
ki,kağız üzərində də, yazdığı
şeirlərdə də şairliyi görünsün, o gərək
əvvəlcə qəlbən şair olsun. Öz təbiətinə
uyğun olaraq həyatın poetik tərəfini görsün.
Poeziya təkcə kitablarda deyil o həyatın öz nəfəsindədir
".
Haqqında
danışacağım "Hamı işiqdan keçir"
kitabının müəllifi şair Nurafiz də məhz ədəbiyyata
işıqdan gəlib. Çox da ki, ədəbi sahədə
çalışmır, amma ədəbiyyata çox
bağlıdır:
İndi hər şey
satılır,
Təkcə dərd-qəm müftədir.
Məni əsir götürüb-
Tənhalığım kefdədir.
Quşlara zəng edəcəm,
Mənə qanad göndərsin.
Daşlara zəng edəcəm,
Dözüm, inad göndərsin.
Çoxdan zəng vuran yoxdu,
Məni sükut dəng edib.
Bəlkə də bu şeirlə
Allah mənə zəng edib.
Bu şeir Nurafizin
yaradıcılığının qibləsidir,
yönüdür. Şair Tanrı ilə üz-üzədir.
İstəyir ki, səsi Tanrının qulağına
yaxşı çatsın. O, dərdi özünə
doğma sanır ki, qələmə sarmaşıb. Bu haqda
özü daha yaxşı deyib:
Deyirlər, Nurafiz dərdə
qurşanıb,
Mən dərdi çəkəndə
adam oluram.
Bir sözə can verib yaşadınca mən,
Hər gecə söz üstə edam oluram.
Nurafiz sözə ehtiyatla yanaşır, sözün
qədrini bilir, bir sözlə, vərəq korlamır, sözü göyərtməyə
can atır:
Siqaret çəkən kimi,
Dərd sümürür içimi.
Böyüdükcə
heyrətim,
Dünya yaman kiçilir.
Görünməyir
bələdçim-
Yoluma çıxsın mənim.
Özümə
sığmayıram,
Səbrimi udur qəmim.
Allah, haray çəkirəm,
Görən yoxdu bu dərdi.
Susdum ki, lalam daha,
İçimdən söz göyərdi.
Nurafizin şeirlərində ata yurduna məhəbbət,
anaya sevgi xüsusi diqqəti cəlb edir.Anasına yazdığı məktub
oxucunu düşündürür,
kövrəldir. Bu adi
məktub deyil, burda ağrı var, giley var,
həm də bu gileyin içində
qəribə bir tale var:
Gümanım daş altdan boylanan çiçək,
Açılmır yığvalın paslı kilidi.
Ay ürək,
sən Allah, əlimdən
əl çək,
Əllərim cibimdə məhbus
kimidir.
Gözümün
içində yorğan
bir nida,
Belədən-beləyə yelləyir papaq.
Elə ki, əllərim qalır daş altda,
Adını tuturam Allahdan
qabaq.
Y.Etiqindin dediyi kimi
"Şeir klassiklərin
poeziyası yox, gerçəklikdir. Ancaq bu gerçəklik həyatın
tip-atip kopyası deyil, şair güclüsünün mimikasıdır".
Nurafizin də şeirlərində
təzadlar gerçəkliyin
vəhdətidir. Şair
sevgi şeirlərində
vəhdəti daha dəqiq təsdiqləyir:
Sən gedəli, əzizim,
Ünvansız kimiyəm mən.
Sahilə həsrət qalan,
Yelkənsiz gəmiyəm mən.
Sənə günəş desəm mən, -
Səndən uzaq ulduzam.
Səhralarda yol azan,
Su axtaran
susuzam.
Qəm əlində itmişəm,
Həsrət gülür üzümə.
Ürəyidə
getmişəm,
Məni qaytar özümə.
Şeir təkcə qafiyə
düzümü deyil,
təbii olmağın
məhsuludur. Kitabı vərəqlədikcə
bir-birinə bənzəməyən
mövzularla rastlaşdım.
Böyük şairimiz
Rəsul Rzanın xatirinə yazılmış
bir şeir diqqətimi daha çox çəkdi:
Eheyghara tələsirsən,
Cavan şairlərin qardaş
sandığı
Tanrı misallım.
Axırıncı şeirini
yazmadın,
Səndən sonra
tumurcuqlar
"dil açacaq",
"üzü
küləyə doğru"
ağaclar
şeir oxuyacaq.
Əslində Nurafizin bütün
şeirləri haqqında
söz deməyə çox sözüm var, çünki şeirlər özü Sözə gəlir.
Kitabının adını əbəs
yerə "Hamı işıqdan keçir"
adlandırmayıb, çünki
işıqlı adamlar
hamını işıqlı
görür. Kitaba
ön söz yazan istedadlı şair Rafiq Hümbətin bir sözünü xatırlamaq
istəyirəm: "Mən
Nurafizdən daha öncə onun şeirlərilə dost olmuşam".
Mən də bu fikrə qoşuluram.
Nurafizin şeirlərini oxuyan hər bir oxucu
onun şeirlərilə
dostlaşa bilər.
Şair qardaşıma uğurlar arzulayır, həmişə
yolun işıqlı
və işığın
sönməz olsun deyirəm.
Fərqanə Mehdiyeva
"Ulduz" jurnalının poeziya
şöbəsinin redaktoru
Ədalət.-2012.-28 yanvar.-S.22.