Pisliyə, yaxşılıqla cavab verən
insanam
Bugünkü
qonağımız görkəmli xanəndəmiz,
respublikanın xalq artisti Səkinə İsmayılovadı
- Səkinə
xanım, sənətdə həmişə seçilən,
sevilən başqa həmkarlarınızdan fərqlənən
bir xanəndə olmusunuz. Bir sənətkar kimi bu qədər
sevgiyə, məhəbbətə necə nail olmusunuz?
- Sənətdə
fərqli olmaq, sevilmək üçün insan mütləq fərqli
işləri sənətini sevərək həyata keçirməlidi.
Mən hələ orta məktəbin
səkkizinci sinfində oxuyanda "Oxu tar" müsabiqəsində
artıq ilk diplomumu almışdım. Teatrşünas
İlham Rəhimli hələ o vaxtlar "Kommunist" qəzetində
mənim çıxışımı və qalibiyyətimi
haqqında bir yazı da yazmışdı.
Məni ilk dəfə kəşf edən, bu sənətə gəlməyimə istiqamət verən insan böyük alimimiz, mənim müəllimim Vidadi müəllim olub (akademik Vidadi Xəlilov-S.Ə.). Məktəbdə mən hər zaman əlaçı şagird olmuşam. Arzum da hüquqşünas olmaq idi. Vidadi müəllim də mənə hər zaman deyirdi ki, sən gözəl hüquqşünas, həkim ola bilərsən. Amma səsi allah hər kəsə vermir. Səs mütləq seçilən insanların qismətinə yazılır. Görünür ki, mənim də ailəmdən aldığım tərbiyə, böyüyə qulaq asmaq, onlarınn fikirlərinə hörmət etmək mədəniyyəti məni Vidadi müəllimin sözünü dinləməyə vadar etdi. Çünki, Vidadi müəllim musiqini dərindən bilən, duyan, musiqi alətlərində gözəl çalmağı bacaran bir insan idi. Mən də bilirdim ki, əgər o, mənim istedadımı görüb, mənim gələcəyimə inanırsa, deməli onun fikirlərinə inanmaq və güvənmək lazımdır. O, həm də çox həssas insan idi. Təssəvvür edin ki, mən xalq artisti adını alanda o, mənə uşaqlıq səsim yazılmış bir disk hədiyyə etdi. Həmin hədiyyə bu günə qədər mənim aldığım hədiyyələrin ən gözəli oldu. Yəni insanlar tərəfindən seçilib, sevilməyim artıq yaşımın çox erkən dövrlərindən başlamışdı. Sonralar orta məktəbi bitirib Asəf Zeynallı adına muğam məktəbinə daxil oldum. Elə ordan da Opera Teatrına dəvət aldım.
- Səhv etmirəmsə,
ilk rollarınızdan biri də "Leyli və Məcnun"
operasında Leyli oldu?
- Bəli, düz buyurdunuz. İlk rolum "Leyli və Məcnun" operasında Leyli oldu. Daha sonra "Əsli və Kərəm" də Əsli, "Gəlin qayası"nda Gülbahar, "Aşıq Qərib"də Şahsənəm, "Vaqif"də xanəndə qız və s. Yəni bütün muğam operalarının baş qəhrəmanlarını canlandırmışam. Həmin illərdə mənə daha bir xoşbəxtlik nəsib oldu ki, mən böyük sənətkarımız Rəşid Behbudovun diqqətini çəkdim.
Təbii ki, həmin dövrlərdə böyük sənətkarlar, şəxsiyyətlər istedada, sənətə qiymət verirdilər. O zaman Rəşid Behbudov məni Mahnı Teatrına dəvət edib, bildirdi ki, onun Fransa, Belgiya səfərlərində mahnı teatrının tərkibində mən də iştirak edim. Elə bir sənətkarla bir səhnəni paylaşmaq, səfərlərdə olmaq, onun məktəbini keçmək mənim üçün çox şərəfli və məsuliyyətli bir iş idi. Yəni onun danışığı, baxışı, duruşu sözün əsl mənasında bir məktəb idi. Mən uzun illər opera teatrında işlədim. Və mütəmadi olaraq Rəşid Behbudov tərəfindən dəvətlər alıb, onun mahnı teatrı ilə birgə qastrol səfərlərində iştirak etdim. Onun axırıncı Hindistan səfərində də mən onunla bir ay müddətində eyni səhnəni paylaşdım.
Mənim muğam müəllimim Nəriman Əliyev olub. Niyazi, Rauf Adullayev, Kazım Əliverdibəyov, Gülxar Həsənova, Bəhram Mənsurov, Tamara Eyvazova kimi ustadlarım olub. Opera teatrında bütün qadın baş qəhrəmanlarının rollarını oynamışam. Yeddi əsas muğamı, eləcə də qadınların oxumadığı "Cahargah", "Şüştər", "Rast", "Humayun" muğamlarını da ifa etmişəm. Fikirləşmişəm ki, qadın xanəndə adını daşıyırsa, bu adı çiyinlərinə götürübsə, çətinliklərini də gözə alıb bunları etməlidi. Təbii ki, onun istedadı və səsi bunlara imkan verirsə.
- Siz həm də
ilk dəfə qavalla səhnəyə çıxan, eləcə
də ilk qadınlardan ibarət üçlük yaradan
qadın xanəndələrdən birincisisiniz.
- Bəli, ilk dəfə qavalla səhnəyə çıxmışam. Daha sonra 1990-cı il xanımlardan ibarət tarzən, kamança və xanəndə üçlüyü ilə səhnəyə çıxan ilk qadın xanəndə olmuşam. Simfonik orkestrdə "Şur", "Rast" muğamlarını ifa etmişəm.
- Səkinə
xanım, siz indi muğama gələn gənclərdən
hansı yenilkiləri gözləyirsiniz?
- Təbii ki, mən bugünkü gənclərdən çox şeylər gözləyirəm. Çox istərdim ki, onlar da muğama yeni nəfəs gətirsinlər. Onların da adları ilə bağlı yeni işlər olsun. Lakin bir məsələ də var ki, bütün bunları etmək üçün təkçə səslə kifayətlənmək doğru deyil. İstedad, zəhmətsevərlik və ağıl bu sahədə çox önəmlidir. Əgər bunlardan biri olmasa, uğur əldə olunmayacaq. Bizim sənətin əsas prinsiplərindən biri də maddiyyata bağlı olmamaqdır. Yəni bu gün kimsə bir muğam hissəsi öyrənirsə, fikirləşməsin ki, mən tez gedim harasa şouya xidmət edən işlər görüb pul qazanım. Pul hər kəsə lazımdı. Bunu danmaq olmaz. Hər bir sənətkarımızın da zaman-zaman ehtiyacları olub. Amma onlar ən çox sənəti üstün tutublar. Mən opera teatrında səksən manat maaşa işləmişəm. Özü də heç bilmirdim ki, nə vaxtsa, bugünkü mərtəbəyə gəlib çıxacam. İstəyirəm ki, gənclərimiz həm də bunu öyrənsinlər. Maddiyyatı fikirləşməsinlər. Öz üzərlərində çoxlu işləsinlər, əsas sənəti öyrənsinlər. Zamanı gələndə bu sənət onların sənətə verdiyi zəhməti özlərinə qaytaracaq. Dövlət də öz qayğısını göstərəcək. İndi qabında heç nə olmayanlar hamıdan nələrsə umur. Hamı çox şey istəyə bilər. Amma insan özü fikirləşməlidir ki, mən bu sənət üçün nə etmişəm?!
İllərimi sərf etmişəm bu sənətə. Bilirsinizmi, otuz üç il elə-belə rəqəm deyil. Səksəninci ildə operaya gəlmişəm. Səksən birinci ilin may ayında opera teatrında mən ilk premyeramı Leyli rolu ilə etmişəm. Rübabə Muradova, Zeynəb Xanlarova və Nəzakət Məmmədovadan sonra həmin obrazları yaratmaq asan məsələ deyildi.
- Həmin sənətkarlardan
sonra, onların qarşısında o rolların öhdəsindən
necə gəlirdiniz? Həyəcan sizə mane olmurdu?
- Əlbəttə, çox həyəcanlı olurdum. Ancaq mən çox zəhmətsevər idim. Öz qabımda nə olduğunu artıq anlamış bir yaşdaydım. Həm də ki, ustad müəllimlərdən dərs almağım, onların mənə olan köməyi imkan vermirdi ki, mən hardasa büdrəyim. İndi bir çox ifaçılar var ki, teatra ömürlərinin orta hissəsindən gəliblər. Amma mən Asəf Zeynallı adına musiqi məktəbini bitirən kimi səhnəyə çıxmağım çox çətin idi. Bəzən elə hallar olurdu ki, Rübabə xanım xəstələnirdi, Zeynəb xanım səfərlərdə olurdu. Amma afişalarda onların adı olurdu. Mən onları əvəz etməli olurdum. Heç vaxt demirdim ki, niyə? Əksinə fərəh hissi keçirirdim ki, o cür sənətkarların yerinə çıxıb səhnədə oxuyacam. İndiki gənclərdə bir az özlərindən razılıqlar var. Görürəm, fikir verirəm ki, hələ heç bir iş görməyiblər, amma efirdən elə uzun-uzadı danışırlar... Bu cür hallar insanı geriyə aparır, irəli yox.
- Səkinə
xanım, opera sənəti həm də xanəndədən
aktyorluq tələb edən bir sənətdir.
Görünüşünüzdə də qəhrəman
qadın obrazlarını andıran cizgilər var. Nə
vaxtsa, arzuladığınız qəhrəman qadın
obrazı olubmu onu bu gün də oynamaq istəyəsiniz?
- Sən lap
sarı simə toxundun. Çünki, çox gənc
yaşlarımda "Nizami" filmində Afaq rolunu
oynamağa dəvət almışdım. Amma o
zaman mənə icazə vermədilər. Mən
də məcbur olub, o təklifdən imtina elədim. Bu hər dəfə yadıma düşəndə
çox təəssüflənirəm. Amma
nə vaxtsa, səhnədə və yaxud da filmdə bir tarixi
qadın rolunu canlandırmaq istəyirəm.
- Kimi canlandırmaq istərdiniz?
-
Xurşudbanu Nətavan, Heyran xanım obrazlarını
yaratmağı çox istərdim.
- Hələ qədim dövrlərdən
qadınların mədəniyyətlə, incəsənətlə
məşğul olmalarına güclü qadağalar qoyulub. Siz də Bakı məhəllələrinin birində
boya-başa çatmısınız. Sizin səhnəyə
gəlişinizə qadağalar qoyulmuşdumu?
- Əlbəttə, ailəmizdə çox
narazılıqlar oldu. Bu sənəti seçməyimə heç kim sevinmirdi. Bu gün hər
şey çox fərqlidi. İndi ata, ana
öz uşaqlarının əlindən tutub gətirir.
Əgər oğlandırsa, valideyn deyir ki, Xan
Şuşiniskidi, qızdırsa, Şövkət Ələkbərova.
Yəni belə böyük iddialarla öz
uşaqlarını gətirirlər. Amma mənim
valideynlərim qətiyyən razı deyildilər, heç istəmirdilər
də. Çox əziyyətlə,
çox zülümlə bu sənətə gəldim. Sənətə gəlişimlə də, ailə
qurmağım eyni vaxtlara təsadüf etdi. Öz qohumumla ailə qurdum. Məni
bu günə qədər də dəstəkləyən mənim
ailəm, həyat yoldaşım oldu. Bilirsinizmi,
bu sənətdə ailə varsa, çətinliklər də
hökmən olacaq. Kimsə deyirsə ki,
yox mənim heç bir narahatlığım olmayıb. Bu yalandı.
- Bəzən tale özü də
insanlara yol açır. Elə deyilmi?
- Mütləq. Allahın sənin
üçün yazdığı bəxt gec-tez
özünü göstərir. Yəni elə
bu ondan başladı ki, mən operaya gəldim. O cür
böyük sənətkarların əhatəsinə
düşüm. Bir də məlum həqiqətdi ki, iki
böyük sənətkar Rübabə Muradova və Nəzakət
Məmmədovanın təxminən üç, dörd ay ara ilə həyatdan köçmələri səhnəni
boş qoydu. İki il mən muğam
operlarının səhnədə tək ifaçısı
oldum. Bir gün Leylini, səhəri gün
Şahsənəmi, o biri gün Gülbaharı
oynayırdım. Aya iyirmi, iyirmi beş
tamaşa ifa etdiyim vaxtlar olurdu. Bu da iki
böyük sənətkarın vaxtsız gedişi ilə
bağlı oldu. Sonralar artıq Qəndab Quliyeva,
Gülyaz Məmmədova, Nəzakət Teymurova, Aygün
Bayramova, Gülüstan Əliyeva və başqaları səhnəyə
gəlməyə başladılar. Masştab
böyüdü. Amma o ərəfələrdə
ki, mən tək oldum, həmin zamanlarda mən tam püxtələşdim.
Və bugünkü gündə ilk dəfə mən Heydər
Əliyev adına sarayda iki dalbadal muğam
konserti ilə çıxış etdim. İki
min insanı iki, üç saat muğamla zalda saxlamağa
müvəffəq oldum. Dəfələrlə
Filarmoniyada konsertlər elədim. İlk dəfə
Türkiyədə böyük alim İhsan
Doğramacının dəvəti ilə Süleyman Dəmirəlin
ad günündə "Leyli və Məcnun"
tamaşası ilə çıxış etmişəm.
Bu həm də mənim üçün
çox qürurverici haldı ki, operanın tarxində ilk
xarici səfər idi. Həmin doğum
dünündə iki böyük dövlətin prezidentləri
Heydər Əliyevin və Süleyman Dəmirəlin
qarşısında Alim Qasımovla, mən "Leyli və Məcnun"
tamaşasını hazırlayıb, çıxış
etdik. Daha sonra mənim üçün
çox böyük şərəfdir ki, mənə qismət
oldu, dövlət başçısı öz xanımı
Mehriban Əliyeva ilə gəlib mənim muğam konsertimdə
iştirak etdi. Bu hər xanəndəyə
nəsib olmur. Bütün bunlar
sözsüz ki, taleyimin də mənə bəxş etdiyi bir
alın yazısı, bir naxış idi.
- Muğam musiqinin çox kədərli
və daha ağır janrıdı. İfanızı dinlədikdən
sonra, insanlardan hansı enerjini, hansı münasibəti hiss
etmisiniz?
-
Muğam elə
bir musiqidir ki, onu təsirsiz dinləmək
qeyri-mümkündür. Təbii ki, əvvəllər
də, elə indi də çoxlu tamaşaçı məktubları
alıram. Müstəqilliyimizi
qazandıqdan sonra yollar açıldı. Türkiyə, İran kimi qonşu dövlətlərə
gediş-gəliş asanlaşdı. Bütün
bunlardan sonra nə qədər insanlar mənim
görüşümə gəlirdilər. Mənimlə görüşmək, danışmaq,
əlimi tutmaq üçün yüzlərlə insan göz
yaşı axıdırdı. İnanın
ki, indi İranda bəlkə də hər ailədə mənim
arxivim var. O vaxtı qadının səhnəyə
çıxmasına qadağa qoyan rejim yıxılandan sonra
ilk dəfə yeddi, səkkiz minlik səhnədə
çıxış etmək dəvətini də mən
almışdım. Qırxdan artıq dövlətdə olmuşam.
Amma məhz İrandakı
bacı-qardaşlarımızın muğam zövqü
heç vaxt dəyişmir. Türkiyədə
də belədi. Mən səhnəyə çıxanda
ordakı tamaşaçı "Sona bülbüllər",
"Apardı sellər Saranı", "Qaragilə"ni oxumağımı istəyir. Bu
uğurlarımı muğam sənətimizin adı ilə
bağlayıram. Çünki, mən
muğama olan sevginin daşıyıcısı və təqdimatçısı
olmuşam.
- Bu gün kitab oxumayan, muğam dinləməyən,
teatra getməyən bir gənclik yetişib. Bu
sizi narahat edirmi?
- Əlbəttə, bu sadaladıqlarınız məni də
narahat edir. Amma mən indi deyim ki, bütün bunların öhdəsindən
təkbaşına gəlməyi bacararam. Bu
doğru olmaz. Mən sadəcə olaraq dərs
dediyim auditoriyamda, muğam ocaqlarında, milli
konservatoriyadakı tələbələrimdən elə ilk
gündən öz tələblərimi edirəm. Deyirəm ki, gedin opera teatrındakı tamaşalara
baxın, xalq musiqilərini, muğamları sənətkarların
ifasında dinləyin. Peşəkarların
ifasında kər kəsi dinləyin. Musiqinin,
muğamın tarixi haqqına məlumatlanın, bilik öyrənin
ki, mən də sizə dərs keçəndə,
üstünə bilmədikləriniz əlavə olunsun.
Öz öhdəmə düşənlərin
hamısını mən öz tələbələrimə
başa salmağa, çatdırmağa
çalışıram.
Birdə bilirsinizmi, muğama sevgi ailədən, atadan,
anadan başlayır. Birdən-birə muğama sevgi
başlamır.
Bu yaxınlarda bir təsnif oxudum. Əlibaba Məmmədov mənə
dedi ki, bu mənim təsnifimdi. Sən bunu hardan
eşitmisən? Dedim ki, mən bu mahnını uşaq
olanda efirdən eşitmişəm. Halbuki, Əlibaba
müəllim bu mahnını heç lentə də
yazdırmayıb. O, mənim hafizəmə təəccübləndi
ki, mən o təsnifi bu günə kimi yadımda saxlaya
bilmişəm. Bütün bunları mən ailəmdən
görüb, sevib gəlmişdim. Atamın,
bibimin çox gözəl səsi olub. Əmim
çox istedadlı, ədəbiyyatı sevən insan olub.
Anamın
məndə bir
lent yazısı var. Onu qarmonda müşayiət etmişəm,
anamsa "kəsmə şikəstə" oxuyub. İnanın ki, bu gün hələm-hələm
özündən deyən xanəndə o şikəstəni
oxuya bilməz. Sadəcə olaraq,
onların sənətə gəlmələrində də
qadağalar olduğu üçün üzə çıxa
bilməyiblər. Mənim sənətə
gəlişim isə bizim nəsildə bir yenilik, inqilab
olmuşdu. İndi bizim də əlimizdən
nə gəlirsə, gəncliyin inkişafı naminə
onları etməyə çalışırıq.
- Bu gün muğama gələn gənclər
çoxdurmu?
- Həddən
artıq çoxdur. Götürək elə
üç böyük televiziya muğam müsabiqəsini ki,
Heydər Əliyev Fondunun dəstəyi ilə keçirilib.
Görün ordan nə qədər gənc
ifaçılar kəşf elədik. Təyyar Bayramov,
İlkin Əhmədov, Babək Niftəliyev, Vəfa Orucova, Bəyimxanım
Mirzəyeva, Aytən Məhərrəmova və s. Bu gün
onlar səsi bir çox xarici ölkə səhnələrindən
gəlir. Yenə də muğama axın var.
Bilirsinizmi niyə? Bizim dövrümüzdə
bizi də sevirdilər, çox hörmət edirdilər.
Amma sonumuzun nə olacağını bilmirdik.
Bu gün isə fərq ondadır ki, muğam sənətinə
dövlətin xüsusi qayğısı var. Sənət
adamlarına diqqət və qayğı göstərir. Bu diqqət, qayğı gənclərə iki qat
olunur. O vaxtlar bir gəncin tanınması
üçün iyirmi, otuz il zaman
keçməliydisə, bu gün artıq qısa zaman ərzində
dövlət istedadlı gəncləri qabağa çəkir,
onlara diqqət göstərir.
- Səkinə xanım, bir çox
ölkələrdə olmusunuz, çoxlu uğurlara imza
atmısınız. Amma xasiyyətiniz, görkəminiz,
ifanız dəyişməyib. Buna necə nail olmusunuz?
-
Bilirsinizmi, Rəşid Behbudov deyirdi ki, sən əsl Azərbaycan
xanımısan. Əvvəllər mən bu
sözün dərinliyini anlamırdım. Amma sonralar
başa düşdüm ki, bu çox müdrük sözlərdi. Bizim
səhnəyə gəlişimizdən tutmuş ifamıza qədər
hər şey Azərbaycan haqqında məlumat verməli, təsəvvür
yaratmalıdı. Səhnəyə necə
çıxırsansa, o cür də təəssürat
yaradıb, sözünü deyirsən. Bütün
bunlar artıq mənim içimdə bütləşib.
Fərqi yoxdu, ya səhnə olsun, ya da ki,
gündəlik həyat tərzi. Fərqi
yoxdu mən ya balaca bir səhnəyə çıxım, ya
dünya səhnəsinə. Mən gəlişimlə
artıq öz sözümü deməliyəm.
Mən heç vaxt illərlə qazandığım
üstün keyfiyyətlərimi heç nəyə qurban
verib dəyişmək istəməmişəm. Bu gün tələbələrimə
də bunları deyirəm. Ola bilsin ki,
onlar məni hardasa, yamsılayırlar. Amma
eybi yoxdu. Zamanı gələndə, onlar
da özlərini tapıb, özləri kimi olacaqlar.
- Səkinə xanım, məşhur
insanlara qarşı həyat bəzən öz sərt sifətini
də göstərib. Onlara qarşı haqsızlıqlar, ədalətsizliklər
olub. Siz necə
belə hallarla rastlaşmısınız?
-
Bilirsinizmi, elə məsələlər var ki, onun
qarşısını heç bir qüvvə durdura bilmir. Məsələn, təbiətdə baş verən
təbii fəlakətlərin qarşısını heç
nə ala bilməz. Həyatdakı kəşməkəş
də təbii fəlakət kimi bir şeydi. Alın yazında, qismətində nə baş verməlidirsə,
gec-tez o da olur. Sadəcə olaraq, insan hər
zaman öz amalında, öz əqidəsində olmalı və
həyat yoluna da eləcə davam etməlidi. Təbii ki, bu yol hamar deyil. Enişi
var, yoxuşu var. Yıxılacaqsan, duracaqsan, döyüləcəksən,
əziləcəksən. Amma bir məqsədin
varsa, gedəcəksən.
- Bir çox şairlərin qəzəlləri
üstündə muğamlar oxuyursunuz. Həmin qəzəllərin
və muğamların yaratdığı ağır,
qalıcı təsirdən sonra necə xilas olursunuz?
- Həmin
anda əlbəttə ki, ətrafında nə baş verir,
versin, sən həmin muğamın təsirində olursan. Əvvəllər, gənc yaşlarımda daha
çox olurdu ki, məsələn, Leyli rolunu oynayandan sonra
tamaşa bitirdi. Amma mən həmin rola o qədər
daxil olurdum, o qədər yaşayaraq oynayırdım ki, uzun
müddət elə fikirlərşirdim ki, yenə nəsə
etməliydim, amma edə bilmədim. Yenə
də vurğulayıram ki, ilk addımlarımın həmin səhnədən
başlanması, mənim sonrakı səhnələrdə
olan addımlarımı asanlaşdırdı.
Təbii ki, konsertlərdən,
çıxışlardan sonra həm mənəvi, həm də
fiziki yorğunluq olur. Onu da yalnız ailəmdə, yaxın
adamlarımın ətrafında istirahət edərək
aradan qaldırıram.
- "Hərdən xatirinə
dəysəm də sənin. Qayıdıb
könlünü alan da mənəm". Sizin oxuduğunuz
mahnının sözləridir. Bilmək istərdim, Səkinə
xanım həyatda böyük anlamda kimlərinsə xətrinə
dəyibmi? Əgər dəyibsə, bunu sonra necə aradan
qaldırıb?
- Məni
yaxından tanıyan, bilən insanlar yaxşı bilirlər
ki, mən çox həssas bir insanam. Heç
vaxt insanların qəlbinə toxunmamışam. Bəlkə də elə buna görədir ki, Tanrı
mənə iki dəfə Həcc ziyarətinə getməyi və
həyatda qazandığım bu qədər uğurları nəsib
edib. Heç vaxt heç kimin qəlbinə
dəymərəm. Kimsə də mənə hansısa
pisliyi edəndə onu da allaha tapşıraram ki, o bilən məsləhətdi!
Hər zaman düşmənimi
bağışlamağı bacaran, pisliyə,
yaxşılıqla cavab verən insanam.
Heç kimə qarşı kin bəsləyib qəlbimi
çirkləndirməmişəm. Mənim kinim,
paxıllığım olsaydı, mən bu qədər
uğurlar qazana bilərdim? Əsla! Qəlbimi
həmişə qorumuşam, çünki, insanın qəlbi
nə qədər ki, təmiz olur, onda insanın daxili də
uşaq daxili kimi təmiz qalır.
Kəskin
sözüm tələbələrimə ola
bilər. Yeri gələndə onları
ağladaram da. Amma o da onların yaxşı öyrənməsi
namnə ola bilər ki, sonradan özləri
də mənə yaxınlaşıb, haqlı oluğumu
etiraf edərlər. İnsanları sevirəm,
çünki, məni bu yerlərə gətirib
çıxardan insanlardı.
- Bir az da son illərdə
gördüyünüz və ya gələcəyə dair
planlarınız barədə məlumat verərdiniz.
- Bu
günlərdə iki tanınmış dövlətin, Azərbaycan
və Hindistanın iki
tanınmış xanəndəsinin rast
muğamının ifası, raqa ilə muğamın
sintezi olan "Muğam"
layihəsi oldu. Azərbaycandan mən, Hindistandan
isə Badrinatan Basumati xanımla bu məsuliyyətli işi həyata
keçirdik. Bir neşə gün öncə
biz Hindistanın Dehli və Kalkutta şəhərində
konsertdən döndük. Həmin
müğənni Bakıda keçirilən Beynəlxalq
Muğam Festivalının iştirakçısı
olmuşdu. Hindistanda çox
tanınmış bir xanəndədir. O, özü bizim
muğamımıza olan məhəbbətindən mənimlə
əlaqə yaratdı, məhz mənimlə bir səhnəni
paylaşmaq istəyində olduğunu bildirdi. Üç il ərzində hazırlanan bu layihə
Hindistanda baş tutdu. Bu da çox böyük
marağa səbəb oldu.
- Böyük, maraqlı, zəngin
bir ömür yolu keçmisiniz. Missiyalarınız
davam edir. Yoxsa, artıq dincəlmək istəyirsiniz?
- Bu sənət
belədir ki, kimsə deyir ki, mən gəlib burda zirvə
tutmuşam. Bu düzgün söhbət deyil.
Muğam bir xəzinədir, bir dəryadı.
Nə qədər sağamsa, yaşayıramsa,
bu dəryadan bəhrələnib, yoluma davam edəcəm.
Samirə Əşrəf
Ədalət.-2013.-18 aprel.-S.6.